Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive

peopledrive  Asistent/ka prodeje
peopledrive  Business Analyst
peopledrive  Assistant Controller
peopledrive  Senior Manager Quality Operations
peopledrive  Logistics Coordinator
peopledrive  Office Manager/ka
peopledrive  IT Security Specialist
peopledrive  Specialista/ka vzdělávání
peopledrive  Plánovač výroby
peopledrive  Microsoft Power BI Analyst/Developer (for marketing)
peopledrive  Vedoucí výroby - potravinářský průmysl
peopledrive  Mistr potravinářské výroby
peopledrive  HR manažer/ka automotive
peopledrive  Hlavní účetní se SAPem a AJ
peopledrive  Vedoucí prodejny - Teplice
peopledrive  Network Engineer
peopledrive  Hlavní technolog - TPV
peopledrive  Strategic Purchaser for Technical Procurement
peopledrive  Elektrotechnik/technička - Žatec
peopledrive  Obchodní zástupce - náhradní díly velkých vozů
peopledrive  Technolog vývoje
peopledrive  IT Business Systems Specialist - Prague 1
peopledrive  Strážník městské policie
peopledrive  Technik chladících zařízení
peopledrive  Elektromechanik
peopledrive  IT Application Engineer
peopledrive  Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek
peopledrive  Stavbyvedoucí
peopledrive  Vedoucí výroby / ředitel závodu
peopledrive  Datacenter Engineer/Architekt datových center
peopledrive  IT Specialista - junior





Asistent/ka prodeje

vloženo: 2020-02-20 16:56:59

Do nové prodejny v Českých Budějovicích hledáme usměvavé ASISTENTY/KY PRODEJE pro známé značky vyrábějící kuchyňské nádobí, potřeby a spotřebiče.

 

Jaká práce vás čeká?

  • komunikace se zákazníky a prodej produktů společnosti (měli byste umět zákazníkům poradit, případně odpovědět na jejich otázky)
  • doplňování a vystavování zboží
  • spolupráce s kolegy na prodejně
  • ad hoc úkoly spojené s prací na prodejně

Co vám za takovou práci nabízíme?

  • odpovídající finanční ohodnocení
  • práci v systému krátký-dlouhý týden, vždy od 9:00 do 21:00 (v měsíci tak máte +/- 14 dní volna)
  • malý a přátelský kolektiv
  • zázemí stabilní společnosti, která je špičkou ve svém oboru a prodává kvalitní produkty
  • zaškolení a podporu vedení, nemusíte se bát, že budete hozeni do vody
  • zároveň na vás čeká zbrusu nová prodejna

Co očekáváme my od vás?

  • profesionální a příjemné vystupování orientované na zákazníka
  • cit pro obchod
  • pečlivost a svědomitost
  • ochotu pracovat v týmu
  • praxe na obdobné pozici a nadšení pro kuchyňské potřeby pro vás bude velkou výhodou
  • anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni výhodou 

Místo výkonu práce: České Budějovice


Odpovědět na inzerát   





Business Analyst

vloženo: 2020-02-12 14:03:05

Pro našeho významného klienta obsazujeme pozici Business Analyst.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • Zodpovědnost za kompletní monitoring produktů od objednání až po potvrzení dodávky zákazníkem
  • Sledování systému zakázek v systému SAP
  • Monitoring expedice produktů včetně porovnání s potvrzenými dodávkami od zákazníka
  • Denní analýza a vyhodnocování dat
  • Identifikace nepotvrzených dodávek a aktivní řešení všech nesrovnalostí
  • Spolupráce s logistickým a účetním oddělením, popř. dalšími odděleními napříč společností
  • Urgován zákazníka při nalezení nesrovnalostí v dodávkách
  • Zodpovědnost za vytváření reportů a kompletní controlling svěřené oblasti
  • Pravidelná prezentace aktuálního stavu nepotvrzených zakázek
  • Spolupracuje na měsíční závěrce, při SOX kontrolách a auditech

Co za vaši práci nabízíme?

  • Práci v mezinárodním prostředí s každodenním využitím cizích jazyků
  • Závodní stravování
  • Týden dovolené navíc včetně příspěvku na dovolenou
  • Jazykové kurzy a další vzdělávání
  • Firemní akce
  • Možnost kariérního růstu
  • Notebook, mobilní telefon
  • Příspěvek na dojíždění do zaměstnání a na penzijní připojištění

Co je pro nás důležité?

  • Minimálně SŠ vzdělání (ideálně ekonomického zaměření)
  • 3 roky praxe na obdobné pozici
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Logické uvažování, schopnost myslet analyticky a systematicky
  • Výborná znalost práce na PC - MS Office (excel), SAP
  • Schopnost efektivně komunikovat, samostatnost, zodpovědnost
  • Schopnost určování priorit v souladu s cíli společnosti
  • Schopnost přizpůsobit se rychlým změnám

 

Nástup: dle dohody

Místo pracoviště: Bor


Odpovědět na inzerát   





Assistant Controller

vloženo: 2020-02-12 13:53:58

Pro našeho významného klienta obsazujeme pozici Assistant Controller.

Jaká bude vaše náplň práce? 

  • Analýza nákladů, výnosů, pohledávek a závazků závodu
  • Zodpovědnost za správnost účtování a za evidenci a archivaci účetních dokladů, kontrola správnosti a úplnosti účetních dokladů
  • Poskytování informací ke zpracování podkladů pro účetní a daňové výkazy podniku
  • Zpracování denní a měsíční závěrky ve svěřeném úseku činností, zajištění finančních a statistických dat
  • Spolupráce na finančním plánu a finančních výkazech, finanční reporting

Co za vaši práci nabízíme?

  • Práci v mezinárodním prostředí s každodenním využitím cizích jazyků
  • Závodní stravování
  • Týden dovolené navíc včetně příspěvku na dovolenou
  • Jazykové kurzy a další vzdělávání
  • Firemní akce
  • Možnost kariérního růstu
  • Notebook, mobilní telefon
  • Příspěvek na dojíždění do zaměstnání a na penzijní připojištění

Co je pro nás důležité? 

  • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxe v oboru min. 3 roky (v obdobném provozu nebo ve výrobní společnosti)
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Znalost práce na PC (MS Office) a SAP
  • Znalost českých a mezinárodních účetních standardů
  • Komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost
  • Analytické schopnosti, flexibilita, odolnost vůči stresu
  • Schopnost určování priorit v souladu s cíli společnosti
  • Schopnost přizpůsobit se rychlým změnám

 

Nástup: dle dohody

Místo pracoviště: Bor


Odpovědět na inzerát   





Senior Manager Quality Operations

vloženo: 2020-02-12 13:45:12

Are you interested and experienced in automotive quality?

Would you like to lead large and very professional quality team in the Czech Republic, Germany and Austria for one of the best automotive suppliers?

We are offering significant position - Senior Manager Quality Operations

 

Our client is the largest global automotive seating supplier, supporting all major automakers in differentiating their vehicles through superior quality, technology and performance. We're driving a high-performance culture that inspires our employees and allows us to improve the experience of a world in motion—in automotive seating and beyond.

 

 

What you would enjoy:

  • Opportunity to influence quality system in a global automotive company
  • Leading about 75 people team which consists of quality manager, engineers, technicians and auditors
  • Important responsibility
  • Company car also for private purposes
  • 1% tax return for company car using for private trips
  • 10% Plant bonus when KPIs met
  • Live and death insurance as optional benefit
  • 5 weeks holidays
  • In case of 3 month sickness, employer could compensate you up to monthly gross salary
  • Pension scheme contribution
  • Contribution for holiday
  • Free meals at our canteen
  • Social events
  • Friendly environment

 

What your responsibilities will be:

  • Managing and developing strategy for the quality departments
  • Preparing quality plans according to customer's specifications
  • Responsibility for analysis and recommendations for improving the products and services quality
  • Defining output quality and process quality standards
  • Organizing the development of the plant‘s quality system
  • Checking the security of the quality marks when preparing new projects
  • Recording and evaluating specific customer requirements
  • Monitoring deficiencies and customers‘ complaints and creating plans for improvement
  • Leading, managing and controlling the work of your quality teams
  • Managing an internal audit program
  • Co-working on the preparation of ISO TS quality documentation

 

What we require:

  • University education (preferably technical specialization)
  • Active knowledge of English and German languages
  • Intermediate knowledge of Czech language
  • Experience with Quality Management min. 5 years
  • Experience with leading a team of quality managers
  • Experience with automotive is an advantage
  • Very good knowledge of quality tools

 

 We are looking forward to your answer!


Odpovědět na inzerát   





Logistics Coordinator

vloženo: 2020-02-12 13:38:00

Pro našeho významného klienta obsazujeme strategickou pozici Logistics Coordinator.

 

Jaká bude vaše náplň práce?

  • Nastavování logistických procesů
  • Zajišťování optimalizace ve skladech a logistických procesech
  • Kontrola dílů s ohledem na jejich obrátkovost a efektivnost skladových zásob
  • Průběžná informovanost směnových mistrů o aktuální situaci např. technické změny, stav materiálu, dodávky apod.
  • Vypracovávání layout materiálu na lince ve spolupráci s inženýrem procesu a dále zodpovědnost za vyhovující a efektivní layout skladu včetně aktuálnosti a úplnosti všech skladových položek
  • Dodržování balicích a stohovacích předpisů, dodržování FIFO u externích dodavatelů logistických služeb
  • Koordinace činnosti externího dodavatele logistických služeb
  • Příprava návrhu regálů, nového balení materiálu
  • Odpovědnost za inventury materiálu a balicích jednotek
  • Tvorba a aktualizace předpisů

Co za vaši práci nabízíme?

  • Práci v mezinárodním prostředí s každodenním využitím cizích jazyků
  • Závodní stravování
  • Týden dovolené navíc včetně příspěvku na dovolenou
  • Jazykové kurzy a další vzdělávání
  • Firemní akce
  • Možnost kariérního růstu
  • Notebook, mobilní telefon
  • Příspěvek na dojíždění do zaměstnání a na penzijní připojištění

Co je pro nás důležité?

  • Znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ výhodou
  • Znalost práce na PC MS Office (SAP, MFG PRO – výhodou)
  • Komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost
  • Analytické schopnosti, odolnost vůči stresu
  • Schopnost určování priorit v souladu s cíli společnosti
  • Schopnost přizpůsobit se rychlým změnám

 

Nástup: dle dohody

Místo pracoviště: Bor


Odpovědět na inzerát   





Office Manager/ka

vloženo: 2020-02-11 21:20:17

Pro menší firmu, která je součástí stabilní mezinárodní společnosti, hledáme kolegu/kolegyni na pracovní pozici Office Manager. Oceníme vaše zkušenosti, ale i bez nich se obejdete, jste-li organizačně zdatní a komunikativní.

Jaká práce Vás čeká:

  • správa vozového parku, IT příslušenství, mobilů
  • administrace smluv s klienty, ale i s dodavateli
  • telefonická i emailová komunikace s centrálou v Německu v anglickém nebo německém jazyce
  • komunikace s pobočkami
  • jednoduché analýzy, reporty, statistiky, inventury
  • cenotvorba, správa smluvní dokumentace, kontrola plateb a faktur
  • další různorodé provozní úkoly

S námi získáte:

  • příjemné a pohodové pracovní prostředí, přátelský kolektiv u stabilního zaměstnavatele
  • zajímavou práci s možností časové flexibility
  • bonusovou složku
  • stravenky, multisport kartu, připojištění i jazykové vzdělávání
  • home office a flexibilní pracovní dobu dle domluvy s nadřízeným
  • díky samostatnosti a různorodosti pracovní pozice se opravdu nebudete nudit a zdokonalíte se v mnoha oblastech organizace, chodu firmy a komunikace

Co je pro nás důležité:

  • SŠ vzdělání
  • znalost AJ nebo NJ na pokročilé úrovni pro častou komunikaci s centrálou v Německu
  • znalost excelu na středně pokročilé úrovni
  • organizační schopnosti spolu se schopností určit si priority a rozdělit svou pozornost mezi úkoly z různorodých oblastí

Místo pracoviště: Praha Horní Počernice

Datum nástupu: březen nebo duben 2020, případně dle domluvy

 


Odpovědět na inzerát   





IT Security Specialist

vloženo: 2020-02-09 21:23:29

 

Pro moderní společnost s pobočkami po celém světě, která má za sebou více než 55 let historie, hledáme kolegu/kolegyni na nově vzniklou pracovní pozici IT Security Specialist.

Oceníte stabilního zaměstnavatele? Potěší vás bohatá nabídka benefitů a flexibilní pracovní doba, které má v rámci péče o své zaměstnance firma připravené? Pak čtěte dále!

Jaká práce Vás čeká:

  • instalace, konfigurace a správa bezpečnostních systémů (Např. McAfee, Windows, WSUS, Mikrotik, Cisco Hardware)
  • analýza a náprava problémů v oblasti IT bezpečnosti
  • zajištění veškerých náležitostí spojených s bezpečností 
  • bezpečnostní analýzy a podpora koncových uživatelů
  • školení nových i stávajících zaměstnanců

S námi získáte:

  • příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv u stabilního zaměstnavatele
  • mnoho výhod jako dotované stravování, příspěvek na dopravu i na penzijní připojištění
  • bonusy ve formě kvartálních prémií, vánočního bonusu, každoroční nárůst mezd
  • možnost odborného vzdělávání, jazykové kurzy
  • dále pak 25 dnů dovolené a flexibilní pracovní dobu

Co je pro nás důležité:

  • VŠ vzdělání, ideálně IT směru nebo jiného technického zaměření
  • předchozí praxe na obdobné pozici v IT, ideálně IT bezpečnosti
  • znalost sítí (LAN, WAN, Router, Firewall a VPN)
  • dobrá znalost operačních systémů a sítě Microsoft
  • znalost AJ slovem i písmem, znalost NJ výhodou

Místo pracoviště: Plzeň

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Specialista/ka vzdělávání

vloženo: 2020-02-05 16:09:54

Tuto pozici obsazujeme pro rostoucí ryze českou společnost, která se úspěšně přes 12 let zabývá vzděláváním manažerů a specialistů v oblasti vedení a řízení týmů, procesů, projektů a celých společností. Pokud hledáte zajímavou a samostatnou práci, chcete se neustále rozvíjet a podílet se na rozmanitých projektech, je to pro vás ideální nabídka.

 

Jaká náplň práce vás čeká:

  • odborná projektová činnost v oblasti individuálního vzdělávání
  • identifikace a analýza vzdělávacích potřeb klientů
  • rozhovory se zástupci klienta a individuální poradenství
  • plánování, příprava a organizace vzdělávacích a rozvojových aktivit
  • spolupráce na tvorbě a nastavení hodnotících systémů
  • evaluace vzdělávacích a rozvojových aktivit před i po realizaci doporučených vzdělávacích aktivit
  • příprava a implementace kariérních plánů, plánů nástupnictví a zastupitelnosti pro klíčové pracovníky klienta
  • koordinace a vyhodnocení programů pro talenty

 

Co vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou a různorodou práci
  • kancelář v centru Prahy spolu s výjezdy ke klientům
  • individuální pracovní dobu
  • odměnu cca 30.000 Kč a více dle vašich znalostí a aktivního přístupu
  • telefon, počítač
  • příspěvek na vzdělávání a dopravu

 

Co byste měl/a nabídnout vy nám:

  • SŠ/VŠ vzdělání (preferenčně andragogika, management)
  • schopnost sebeřízení, samostatnost a komunikativnost
  • systematický a proklientský přístup
  • zájem o práci s lidmi a chuť nalézat řešení
  • proaktivitu a chuť učit se novým věcem
  • zkušenosti v interním HR je pro vás výhodou

Odpovědět na inzerát   





Plánovač výroby

vloženo: 2020-02-04 18:44:49

 

Pro významnou a rostoucí výrobní společnost, která sídlí severozápadně od Prahy nedaleko Kladna a svými nejen kosmetickými produkty usnadňuje denní život zákazníkům po celém světě, hledáme kandidáty či kandidátky na pozici plánovače výroby. Na této pozici získáte a prohloubíte své znalosti, které můžete uplatnit ve svém dalším kariérním růstu.

Co bude vaší náplní práce:

  • sestavování týdenního plánu výroby a jeho aktualizace
  • plánování výrobních zakázek
  • zapracování změn a nových požadavků na výrobu do plánu výroby
  • zavedení a správa nových objednávek do plánovacího systému MRP
  • evidence objednaného zboží a jeho dostupnost
  • kontrola stavu zásob surovin a materiálu dle plánu výroby
  • plánování a pravidelná aktualizace minimální zásoby hotového zboží
  • příprava toku materiálu mezi hlavním a externím skladem
  • vložení výrobní zakázky do systému MRP
  • vložení hotové výroby do systému MRP a odepsání použitého materiálu
  • průběžné sledování stavu výroby a dodržování plánu
  • operativní změny ve výrobě v případě neočekávaných objednávek
  • spolupráce s produktovým manažerem, manažerem kvality a vedoucím výroby
  • oprava měsíční zásoby hotového zboží ve všech skladech

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • zázemí prosperující společnosti
  • práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zodpovědné zaškolení na pozici
  • denní komunikaci anglickém nebo německém jazyce
  • možnost získat zkušenosti v mezinárodním prostředí včetně zaškolení v Itálii
  • 5 týdnů dovolené
  • jazykové kurzy na pracovišti plně hrazené zaměstnavatelem
  • týmové sportovní a kulturní akce
  • profesní i kariérní růst

 

Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste uměli/měli:

  • středoškolské vzdělání
  • praxi z pozice plánování, případně z administrativy či výroby
  • velmi dobrou znalost excelu (filtry, vyhledávání, kontingenční tabulky – možná budeme testovat)
  • aktivní znalost anglického jazyka min.na úrovni B1 (komunikace s kolegy ze zahraničí)
  • kreativitu a schopnost rychlé akceptace změn
  • schopnost pracovat na více aktivitách současně
  • zkušenosti s plánováním budou výhodou

Místo pracoviště

  • severozápad Prahy, kousek od dálnice D7

Odpovědět na inzerát   





Microsoft Power BI Analyst/Developer (for marketing)

vloženo: 2020-01-31 09:32:36

Microsoft Power BI Analyst/Developer (for marketing)

Our client is a consultancy agency which specialises in loyalty systems and solutions and we are currently looking for a new colleague (IČO based, partial home office) for their Prague office.

What you will be responsible for:

  • importing data from SQL Server DB to Power BI to generate reports
  • created Dax Queries to generated computed columns in Power BI
  • generated computed tables in Power BI by using Dax
  • creating new stored procedures and optimizing existing queries and stored procedures
  • exploring data in a Variety of ways and across multiple visualizations using Power BI
  • using Power View and Power Map to visualize reports
  • using Power BI Gateways to keep the dashboards and reports up to date
  • publishing reports and dashboards using Power BI
  • development and maintenance of the backend system (MS SQL Server, Node.js, VB Scripting, HTML, REST)

 

What our client offers you:

  • IČO contract ( we do not require full time commitment)
  • attractive financial reward
  • excellent experience for your carreer and professional growth
  • business trips abroad (EU)
  • pleasant motivated and well experienced colleagues and very good team atmosphere
  • possibility to work from home 2 days a week
  • to work in the environment of MS SQL Server 2016, SSIS/SSAS/SSRS, ETL, T-SQL, Visual Studio 2016, SQL Server Profiler, Erwin Data Modeler 7.2, Dashboard, SQL Server Management Studio, SQL Server Data Tools (SSDT), Power BI, JavaScript (Node), VB Script, HTML, CSS

Please apply only if you have:

  • strong business acumen with proven ability to identify patterns, understand business drivers and make sound recommendations
  • proven ability to accurately collect, organize, analyze and disseminate substantial amount of information
  • proficiency in MS Power BI and SQL querying (comfort with temporary tables and multi-step queries)
  • proven ability in leveraging data analysis tools and techniques and extracting insights from data and drive resultant business action
  • strong written and verbal communication/presentation skills in English
  • excellent attention to detail and organisational skills
  • ability to work alone and in a team in a fast-paced environment and meet tight deadlines

Place of work

  • centre of Prague 3 days / your place 2 days

Possible start

  • March 2020

Odpovědět na inzerát   





Vedoucí výroby - potravinářský průmysl

vloženo: 2020-01-23 12:38:07

Pro našeho klienta v Příbrami, modernizovaný provoz stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí, hledáme uchazeče a uchazečky na vedoucí pozici ve výrobě se zkušenostmi z potravinářství.

Související obrázek

Jaká bude vaše náplň práce:

  • zajištění a řízení výroby
  • zodpovědnost za plánování a efektivní využití vstupních surovin
  • zajištění bezpečnosti práce na pracovištích, hygieny a bezpečnosti potravin
  • koordinace plynulosti výroby a využití výrobních kapacit
  • optimalizace zásob hotových výrobků pro potřeby prodeje
  • řízení a koordinace zaměstnanců výroby, pracujících ve třísměnném provozu a vedených mistry 

Co vám za to klient nabízí:

  • zázemí silné a stabilní společnosti
  • motivační finanční ohodnocení dle zkušeností a praxe
  • možnost profesního růstu
  • služební automobil
  • firemní stravování zdarma
  • 13. mzdu, příspěvek na dovolenou, možnost zajištění ubytování

Co náš klient potřebuje, abyste měli/uměli:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání zemědělského nebo potravinářského zaměření
  • praxe na obdobné pozici min. 5 let
  • znalost systému HACCAP a IFS
  • dobrá orientace v oblasti bezpečnosti a hygieny potravin
  • manažerské, řídící a komunikační schopnosti
  • zodpovědnost, orientace na výsledek

Místo výkonu práce: Příbram

Datum nástupu dle dohody.

 


Odpovědět na inzerát   





Mistr potravinářské výroby

vloženo: 2020-01-23 12:27:03

Pro našeho klienta v Příbrami, modernizovaný provoz stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí, hledáme uchazeče a uchazečky se zkušenostmi z potravinářské výroby. Náš klient také uvítá uchazeče a uchazečky se zkušenostmi z expedice, ozvěte se nám tedy i v případě, že máte zkušenosti s vedením oddělení expedice.

Související obrázek

Jaká bude vaše náplň práce:

  • odpovědnost za výrobu nebo expedici ve třísměnném provozu
  • vedení menšího kolektivu
  • aktivní výkon práce ve výrobě nebo expedici
  • kontrola zadané a odvedené práce

Co vám za to klient nabízí:

  • dlouhodobou perspektivu v prosperující společnosti
  • dobré finanční ohodnocení s možností výkonových odměn a profesní postup
  • 13. mzdu
  • mobilní telefon
  • stravování v závodní jídelně zdarma
  • ubytování zdarma nebo po zkušební době služební automobil
  • příspěvek na dovolenou
  • moderně vybavené pracoviště 

Co potřebujete mít nebo umět:

  • vyučení/SŠ – ideálně v oboru potravinářství
  • zkušenosti na obdobné pozici včetně vedení menšího týmu podmínkou
  • spolehlivost a loajalitu
  • ochotu pracovat ve výrobním závodě ve třísměnném provozu

Místo výkonu práce: Příbram

Nástup možný ihned.


Odpovědět na inzerát   





HR manažer/ka automotive

vloženo: 2020-01-21 18:08:47

Pro našeho významného klienta, výrobní společnost v oboru automotive se sídlem v průmyslové zóně na D5, obsazujeme důležitou pozici HR manažera/manažerky.

Protože jste profesionál v  oboru, náplň práce znáte velmi dobře; přesto ale zmíníme pár základních bodů :-)

  • Zajištění chodu HR oddělení výrobní firmy (cca 800 zaměstnanců)
  • Kompletní řízení HR procesů
  • Vedení týmu 5 podřízených a úzká spolupráce s nimi
  • Strategické plánování, podílení se přípravě budgetů, HR projektů atd.
  • Motivace zaměstnanců
  • Dohled nad personální administrativou a pracovně právní legislativou
  • Nábory nových zaměstnanců na klíčové pozice
  • Komunikace s úřady a dalšími orgány, účast na kolektivním vyjednávání
  • Spolupráce na přípravě ročního obchodního plánu závodu a jeho kvartální aktualizace
  • A samozřejmě budete součástí vedení výrobního závodu a zároveň důležitým partnerem Plant Managerovi a dalším manažerům

Co za tuto práci dostanete:

  • Velmi zajímavé finanční ohodnocení, služební vůz i pro soukromé účely
  • Příležitost podílet se na rozvoji společnosti
  • Velkou míru samostatnosti
  • Práci v progresivním a perspektivním oboru, v mezinárodním prostředí s využitím cizích jazyků
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • Týden dovolené navíc
  • Příspěvek na dovolenou až 10.000,- Kč
  • Příspěvek na stravování
  • Mobilní telefon, notebook
  • Jazykové kurzy a další vzdělávání
  • Výhodnou nabídku speciálních tarifů u mobilního operátora

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

  • Máte zkušenost s vedením personálního oddělení ve větší firmě alespoň 5 let, pokud to bude v automotive oboru, tím lépe
  • Jste empatická osobnost zaměřená především na lidi, která ale zároveň chápe přínos své práce pro výsledky celé společnosti
  • Jste schopni pracovat na několika věcech najednou a udržet si v nich přehled
  • Umíte jednat diplomaticky, víte, kdy zatlačit a kdy naopak něco přibrzdit
  • Orientujete se v pracovně právní legislativě (případně máte i zkušenosti s odbory)
  • Hovoříte velmi dobře anglicky

Nástup: možný ihned po dohodě

 


Odpovědět na inzerát   





Hlavní účetní se SAPem a AJ

vloženo: 2020-01-09 21:40:58

Pro našeho klienta, stabilní výrobní závod v Benešově, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Hlavní účetní. Jedná se o zajímavou pracovní pozici s denním využitím angličtiny.

Jaká práce Vás čeká?

  • vedení účetního odd. – 4 účetní
  • denní komunikace a spolupráce s nadřízeným v zahraniční centrále
  • optimalizace účetních procesů, návrhy na zlepšení
  • řízení přípravy a vedení účetních záznamů v souladu s účetní metodikou společnosti a legislativou
  • zodpovědnost za vedení hlavní podnikové účetní knihy a evidenci závazků, pohledávek, zásob a investičního majetku
  • řízení zpracování účetní závěrky, zodpovědnost za předložení hospodářského výsledku společnosti
  • zodpovědnost za daňovou strategii a koordinace přípravy daňového přiznání

Jaké znalosti, schopnosti a zkušenosti se Vám budou hodit?

  • SŠ/VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
  • velmi dobrá znalost účetní a daňové legislativy a českých účetních standardů
  • znalost IFRS, SAP a MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • AJ slovem i písmem pro denní komunikaci v angličtině
  • výborné organizační a komunikační schopnosti
  • samostatnost a pečlivost
  • zkušenosti z obdobné pozice - vedení týmu a práce v mezinárodní společnosti
  • NJ na komunikativní úrovni výhodou, nikoliv podmínkou

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • mzdové ohodnocení odpovídající důležitosti pracovní pozice
  • motivující bonusový systém
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • příspěvek na závodní stravování, dopravu i penzijní připojištění
  • Flexipass na sport, kulturu a zdraví
  • podpora rozvoje a vzdělávání ze strany zaměstnavatele
  • pracoviště vybavené moderními technologiemi

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Benešov


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí prodejny - Teplice

vloženo: 2020-01-06 12:23:16

Sport milují, všechny sporty. Ať už na obrazovce nebo v akci, v partě nebo sami. Nadšeně… (běhají, inlinují, plavou, lyžují, vesluji, čutají, jógují, skáčou na trampolíně… no je toho hodně:). Někteří fandí z gauče, jiní jsou prostě talent od přírody tak nějak na všechny sporty. A taky! O sportu rádi mluví a to hodně :-) Tak to je parta na prodejně jednoho z největších obchodů se sportovním oblečením a vybavením. Pravě hledají člověka, který povede tým sportovních konzultantů a pokladních na pozici Vedoucí prodejny. 

 

 

Jaká práce vás čeká?

Budete:

  • vést a motivovat kolektiv sportovních poradců prodeje, kteří jsou nejdůležitějším článkem v kontaktu se zákazníky
  • starat se o ekonomické výsledky prodejny a dohlížet na prodej
  • hledat optimální řešení pro zákazníka – zkrátka budete k ruce poradcům, pokud si s něčím neví rady nebo potřebují podporu
  • starat se o doplnění zboží na prodejně
  • pečovat o vizuální stránku prodejny
  • v kontaktu s centrálou a area managerem

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracujete od pondělí do pátku, ale bude fajn, když jednou za čas navštívíte svůj tým i na sobotní směně 

Co za takovou práci nabízíme?

  • pracovní poměr na dobu neurčitou, hned od začátku
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
  • zaměstnanecká sleva pro Vás i Vaše blízké v celé síti prodejen
  • možnost testovat naše produkty
  • pracovní oblečení
  • možnost účasti na promo akcích v Rakousku
  • pravidelné produktové školení, abyste zůstali v obraze a udrželi si přehled
  • a další 

Co očekáváme my od vás?

  • zkušenosti s vedením kolektivu – dokážete tým motivovat a krizové situace umíte řešit s chladnou hlavou
  • měl/a byste mít zkušenosti s obchodem na obdobné pozici
  • pokud se orientujete ve sportovním sortimentu, máte u nás rozhodně plus
  • proaktivní jednání a orientaci na zákazníka
  • zájem o vlastní rozvoj

Místo výkonu práce:

  • Teplice

 


Odpovědět na inzerát   





Network Engineer

vloženo: 2019-12-12 12:25:54

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

 

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu sítí datových center i WAN
  • na analýzách problémů u klienta a zajištění jejich náprav
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (softwarově definované sítě, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally) vás nerozhodí
  • máte zkušenosti či alespoň povědomí o návrzích a realizacích počítačových sítí
  • orientujete se v Linux – jste schopni vytvářet scripty – například python, perl nebo jiné
  • máte znalost virtualizačních technologií (např VMWare/Hyper-V) a jejich principů
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • březen 2020 nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Hlavní technolog - TPV

vloženo: 2019-12-04 21:29:36

 

Pro významnou českou výrobní společnost, která sídlí v Ústí nad Labem a působí se svými produkty po celé Evropě, hledáme zkušeného kandidáta či kandidátku na pozici hlavního technologa technické přípravy výroby.

Co budete mít na starosti:

  • Tvorbu, optimalizaci a inovaci technologických postupů/dokumentace, pracovišť a ergonomie práce a kontrolní dokumentace
  • Stanovení a ověřování výkonových norem pracovníků a jednotlivých operací
  • Zpracování kalkulace výrobků
  • Zavádění nových produktů, technologií a standardů do výroby
  • Implementaci procesů vedoucích k trvalému zlepšování a růstu efektivity ve výrobě
  • Zodpovědnost za správnost příslušných dat v SAP, organizace zakládání dat
  • Analýzu příčin závad a zmetků vzniklých vlivem technologie, účast na zmetkovém řízení
  • Kontrolu dodržování technologických postupů
  • Spolupráci na technologickém směrování společnosti a při realizaci investic
  • Vedení a rozvoj týmu (do 5 lidí)

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • Zázemí prosperující společnosti
  • Zajímavé finanční ohodnocení podle vzdělání a praxe
  • Týden dovolené navíc a stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Pružnou pracovní dobu
  • Práci na plný úvazek a pracovní smlouvu na dobu určitou s předpokladem prodloužení
  • Každoroční navýšení mzdy
  • Odměnu za odpracovaná léta ve společnosti
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost dalšího vzdělávání (jazyky, technická školení, ...)
  • Program zaškolení a péče o zaměstnance

Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste uměli/měli:

  • Vysokoškolské vzdělání elektrotechnické nebo strojní
  • 5 let praxi v oblasti technické přípravy výroby složitějších ručních operací, zejména zkušenosti v oblasti organizace výrobní dokumentace a výrobního toku
  • Schopnost orientace v různých technologiích - sváření bodováním, sváření laserem, pájení, případně lisování plastů
  • Zkušenosti v oblasti zlepšování efektivity výroby
  • Znalost AJ min. na úrovni B1
  • Dobrou znalost práce na PC, MS office, znalost SAP výhodou
  • Technické myšlení, pečlivost, zodpovědnost a flexibilitu
  • Praxe ve vedení menšího týmu bude výhodou

Místo pracoviště

  • Ústí nad Labem

Odpovědět na inzerát   





Strategic Purchaser for Technical Procurement

vloženo: 2019-11-28 13:59:56

Our client, one of the leading worldwide hydraulic system suppliers, is looking for Strategic Purchaser for Technical Procurement, who will negotiate commercially in global markets. 

We are offering a technically educated, dynamic purchaser the opportunity of meaningful work with the prospect of setting the rules of the game.

 

Who are we looking for?  

The strategic purchasing department is built on a trust of teamwork, it is exciting, enjoyable work if you are independent, energetic, strategically minded and enjoy developing your own ideas. 

  • We are looking for a colleague who is familiar with drawing documentation and has several years involvement in technical purchasing at an international level. Your main commodity will be parts machined in accordance to drawings.
  • you can present yourself, convey your opinions and assertively if necessary and moreover, are you a team player
  • you are fluent in English (you will communicate in English every day and be supported in the realization of your new ideas!)

What do we offer?

  • We provide quality professional and language education. We offer the chance to regulate your work hours flexibly, with 5 weeks of holiday, subsidized lunches, financial bonus incentives and numerous other employee benefits. We are a fine team that cooperates and supports.

Activities to be undertaken at an international level:

  • Purchase of standard parts and parts according to drawing documentation
  • Creation of a purchasing strategy for entrusted material commodities
  • Responsibility for finding new suppliers of an international standard, conducting request for tender of new suppliers
  • Creation and preservation of stable relationships with entrusted suppliers, evaluation and management of supplier networks
  • Evaluation and elimination of purchasing risks, purposefully prevent them
  • Creation and presentation of change management
  • Negotiate on price and business conditions, document preparation and processing of draft contracts with suppliers as well as development of existing suppliers
  • Coordination of material sampling within the company
  • Create and manage SAP data for suppliers/materials
  • Support of claims handling together with the SQA dept
  • Supervision of compliance to contractual terms of supply, clarification of potential deviations, supply and cooperation analysis in terms of efficiency and the determination of possible measures
  • Active cooperation with other departments to ensure both the economy and innovation of our products leading to increased competitiveness in our markets.

 

Place of work:

  • Vrchlabí

 

If you are interested in the position, please send us your professional CV in English. Thank you in advance.


Odpovědět na inzerát   





Elektrotechnik/technička - Žatec

vloženo: 2019-11-14 11:06:28

Pro stabilní mezinárodní společnost zabývající se výrobou elektro a jiných součástek do automobilů hledáme posilu do týmu elektrotechniků, který zajišťuje hladký průběh výroby údržbou a optimalizací fungování výrobních zařízení.

Jaká práce vás čeká?

  • jste zodpovědní za nastavení, údržbu a opravy výrobního zařízení (automatizovaná pracoviště)
  • pravidelně provádíte preventivní a prediktivní údržby
  • odhalujete výrobní problémy, analyzujete je a odstraňujete příčiny
  • navrhujete technická řešení, modifikace a zlepšování

Co touto prací získáte?

  • zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • možnost osobního rozvoje, zajištění odborných školení v rámci pozice (PLC, automatizace aj.)
  • závodní stravování
  • příspěvek na dopravu
  • dovolenou nad rámec zákoníku práce
  • zvýhodněný zaměstnanecký mobilní tarif i pro členy rodiny
  • Cafeterie – měsíční příspěvek na volnočasové aktivity

Co na této pozici potřebujete?

  • výuční list (v oboru elektro)
  • vyhlášku 50/78, §6
  • orientovat se v technické dokumentaci
  • samostatnost, aktivní přístup a spolehlivost
  • schopnost pracovat v týmu
  • znalost PLC programování
  • řidičský průkaz sk. B
  • výhodou vám budou zkušenosti z údržby v prostředí výroby, znalost hydrauliky, pneumatiky, mechaniky a elektromechanických systémů

 

Místo výkonu práce: průmyslová zóna poblíž Žatce


Odpovědět na inzerát   





Obchodní zástupce - náhradní díly velkých vozů

vloženo: 2019-10-31 17:05:34

Pro našeho klienta, stabilní německou společnost, která na český trh distribuuje náhradní díly pro kamiony a další velké vozy, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodní zástupce. Ostřílený obchodník i nadšený junior - oba do týmu zapadnou.

Jaká práce Vás čeká?

  • každodenní komunikace s klienty
  • řešení objednávek a požadavků klientů ve spolupráci s ostatními odděleními
  • akvizice nových zákazníků v regionu Brno a nejbližší okolí
  • sledování trendů trhu a aktivit konkurence

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SOU/SŠ vzdělání, výhodou je technické zaměření
  • praxe na obchodní pozici je velkou výhodou, nikoliv nutností
  • běžné uživatelské znalosti práce na PC - tabulky, práce s dokumenty, emailová komunikace
  • ŘP skupiny B - aktivní řidič
  • velmi dobré komunikační dovednosti - osobně, po telefonu i emailem
  • dobrý přehled v dané oblasti - zájem o „svět motorů“ a dění kolem

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • zajímavou práci s možností časové flexibility
  • bonusovou složku, díky níž vás bude práce ještě víc bavit
  • stravenky, multisport kartu, připojištění i jazykové vzdělávání

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Brno


Odpovědět na inzerát   





Technolog vývoje

vloženo: 2019-10-21 21:39:46

Pro našeho klienta, tradiční významnou českou společnost produkující špičkové a oblíbené výrobky vysoké kvality sídlící nedaleko Berouna obsazujeme strategickou pozici Technolog vývoje.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • Určovat, zkoušet, revidovat a případně vyvíjet nové technologické postupy – polypropylenové nádrže, hliníkové konstrukce,
  • zajišťovat technologickou přípravu a technologické změny v pracovních postupech,
  • zavádět do výroby nové technologické postupy,
  • provádět změny v technické dokumentaci,
  • řešit výrobní problémy,
  • na základě měření vypracování normativ pro jednotlivé výrobní činnosti,
  • evidence a tvorba výrobních přípravků a šablon,
  • administrace TPV dat v inf.systému.

Co za vaši práci nabízíme?

  • Zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • možnost věci zlepšovat a posouvat - jakékoliv inovace a proaktivitu oceňujeme,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení,
  • škálu různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.

Co je pro nás důležité?

  • SŠ nebo VŠ technického zaměření (VŠ výhodou),
  • praxe v oblasti výroby/technologie,
  • znalost Solid Works nebo alternativního nástroje,
  • kladný přístup k IT,
  • zodpovědnost a samostatnost, analytické myšlení,
  • schopnost realizovat nápady,
  • odhodlání k prosazování změn, kritický pohled,
  • ŘP sk. B.

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: nedaleko od Berouna


Odpovědět na inzerát   





IT Business Systems Specialist - Prague 1

vloženo: 2019-10-06 20:36:32

 Our client who is specializing in trading of natural gas, coal and power is looking for a new IT team member.

What you will be responsible for:

  • Gather user requirements, understand them and describe in written
  • Liaise and Communicate with stakeholders (Business and IT), offer possible solutions to their needs
  • Describe use cases, describe its delivery through specific defined IT functionality, describe detailed logical model and eventual interfaces
  • Own and coordinate delivery of the changes to the underpinned systems
  • Analyze root cause of the incidents, coordinate the remedy delivery
  • Setup parameters and write small size code when needed (Java, Python)
  • Participate on refining used methodology, formulate inputs and rationales for changes
  • Support in preparation and execution of user acceptance tests user documentation and training

We will offer you:

  • Very interesting salary
  • Friendly and especially very informal team of people and very nice offices in Prague 1
  • Flexible working hours
  • Opportunity for your further growth and development in an international environment
  • Full-time employment in a stable and successful company
  • Language courses, professional courses, extra holiday, sickdays, sports allowance, meal coupons and other benefits

Please apply if you are:

  • Proficient in consulting the business users
  • Experienced with Asset optimization, Position management, ETRM (Endur) and Algo trading systems on the market
  • Proficient with UML
  • Experience with model creation and maintenance.
  • Excellent analytical skills, precision, systematic approach, structured thinking, self-driven, delivery to commitment, flexibility.
  • Proficient in creative dialogue to capture requirements and facilitate quest for most suitable solution for the Customer.
  • Experience with SCRUM either as scrum master or product owner
  • Experience with similar role or experience in energy trading IT will be an added advantage
  • Any relevant certification will be an added advantage

Place of work

  • Centre of Prague

…and if you can start asap, we will be happy


Odpovědět na inzerát   





Strážník městské policie

vloženo: 2019-09-27 13:19:42

Pro městský úřad Odolena Voda obsazujeme zajímavou pozici Strážník Městské policie Odolena Voda.

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • Kontrolovat a postihovat nesprávné parkování, přestupky chodců a cyklistů
  • Dohlížet na dodržování pravidel občanského soužití
  • Provádět kontroly živnostenských provozoven, převážně restaurací a heren se zaměřením na podávání alkoholických nápojů dětem a mladistvým, dodržování zákazu her těchto osob na výherních hracích automatech a terminálech i plnění poplatkové povinnosti z výherních hracích automatů a terminálů
  • Ověřovat v rámci prokázání totožnosti osob, zda tyto osoby nejsou v registru celostátně hledaných osob Policií ČR
  • Postihovat přestupky proti veřejnému pořádku, nejčastěji rušení nočního klidu
  • Kontrolovat dodržování obecně závazných vyhlášek města, např. používání pyrotechniky, zábor veřejného prostranství, neoprávněné odkládání odpadků
  • Dohlížet na přechodech pro chodce, zejména v blízkosti základních škol
  • Provádět osvětovou a preventivní činnost pro naše spoluobčany

Jaké zákonné podmínky musíte splňovat?

ve smyslu zákona č. 553/1991 Sb. O obecní policii, ve znění pozdějších předpisů

  • Státní občan ČR
  • Minimální věk 21 let
  • Trestní bezúhonnost a spolehlivost
  • Zdravotní způsobilost
  • Středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou

Jakou další kvalifikaci by měl splňovat dobrý strážník?

  • Organizační schopnosti, komunikativnost, odolnost vůči stresu a zátěžovým situacím
  • Schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
  • Dobrá fyzická kondice
  • Znalost práce na PC
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Základní právní povědomí
  • Praxe u bezpečnostních složek, případně ve státní správě nebo samosprávě výhodou
  • Platné osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů podle zák. č. 553/1991 Sb., o obecní policii výhodou nikoli podmínkou
  • Zbrojní průkaz skupiny D výhodou
  • Znalost cizího jazyka výhodou

 Co Vám nabízí zaměstnavatel?

  • Stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na důchodové pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Služební byt
  • Zajímavé finanční ohodnocení

 

Místo výkonu práce: Odolena Voda

 


Odpovědět na inzerát   





Technik chladících zařízení

vloženo: 2019-09-17 18:50:43

Pro našeho významného klienta, který působí více jak 20 let v pekárenském průmyslu, hledáme nového člena týmu na pozici Technik chladících zařízení.

 

Co budete mít na starosti?

  • zajištění plynulého chodu technologie automatického mrazícího skladu
  • aktivní řešení vzniklých situacích při provozu technologií
  • preventivní kontroly, prohlídky a údržbu zařízení
  • operativní řešení problémů
  • komunikaci s externími společnostmi (dodavatelé – náhradní díly, servis atp.)
  • obsluhu podpůrných systémů (kotelny, vzduchotechnika, LOX, EPS, SHZ)

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracuje se na 12h směny v režimu krátký/dlouhý týden – nemusíte se bát, rozvrh směn je stabilní a předem daný

Co vám za to společnost může nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • kantýna s dotovanou stravou
  • příspěvek na penzijní spoření
  • dovolená nad rámec zákona
  • denně pečivo zdarma

Co naopak společnost očekává od vás?

  • ÚSO/SO vzdělání v elektrotechnickém oboru
  • vyhlášku č. 50/1978 Sb. §6
  • zkušenost s opravami a nastavením strojů a zařízení
  • znalost mechaniky, hydrauliky a orientace v technických výkresech
  • technická orientace
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci

Místo výkonu práce:

  • Kladno

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





Elektromechanik

vloženo: 2019-09-17 18:39:01

Pro našeho významného klienta, který působí více jak 20 let v pekárenském průmyslu, hledáme nového člena týmu na pozici Elektromechanik.

 

Co budete mít na starosti?

  • zajištění chodu automatizovaných výrobních linek (tak, aby výroba probíhala hladce a bez problému)
  • preventivní kontroly, prohlídky a údržbu zařízení
  • komunikaci s externími společnostmi (dodavatelé – náhradní díly, servis atp.)
  • obsluhu podpůrných systémů (kotelny, vzduchotechnika, LOX, EPS, SHZ)

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracuje se na 12h směny v režimu krátký/dlouhý týden – nemusíte se bát, rozvrh směn je stabilní a předem daný

Co vám za to společnost může nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • kantýna s dotovanou stravou
  • příspěvek na penzijní spoření
  • dovolená nad rámec zákona
  • denně pečivo zdarma

Co naopak společnost očekává od vás?

  • ÚSO/SO vzdělání v oboru elektromechanik
  • vyhlášku č. 50/1978 Sb. §6
  • zkušenost s opravami a nastavením strojů a zařízení
  • znalost mechaniky, hydrauliky a orientace v technických výkresech
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci

Místo výkonu práce:

  • Kladno

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





IT Application Engineer

vloženo: 2019-09-16 15:12:56

Our client who is specializing in trading of natural gas, coal and power is looking for a new IT team member for the position IT Application Engineer

As IT Application Engineer you will be responsible for:

  • agile development of new applications supporting various processes of trading with energy commodities (mainly in Java programming language)
  • active participation on design of new functionalities, application architecture and integration withing the current applications portfolio
  • administration and development of the current applications portfolio
  • responsibility for keeping the applications running and direct contact to business users

What do we offer?

  • being a part of young, dynamic, friendly and engaged team
  • attractive salary and other benefits
  • possibility of career growth within a large international company (you may lead a team in the future)
  • offices in the center of Prague
  • cooperation with head of IT
  • and others 

We are looking for you if...

You have experience with:

  • Java software development (Java 8+, Spring framework, Swing incl., AMQP, Hazelcast)
  • applications integration (Apache Camel, RabbitMQ, Web Services)
  • common application servers (WildFly or Tomcat)
  • SQL and/or No-SQL (Cassandra DB)

You are:

  • fluent in English (another European language is an advantage)
  • strong self-motivated
  • able to quickly understand requirements and business needs
  • willing to travel to Hamburg/Germany (max.180 days per year)

 

 

Location: 

  • Prague 1

 


Odpovědět na inzerát   





Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek

vloženo: 2019-08-19 12:25:44

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se výstavbou a rekonstrukcemi budov hledáme Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek. 

Na jakou práci se můžete těšit?

  • Přípravu inzerce, provádění prohlídek a uzavírání smluv o nájmu bytových nebo nebytových prostor
  • Administraci nájemného, záloh za služby a poplatky spojené s užíváním předmětu nájmu, tvorbu měsíční evidence o nájemném
  • Přepis energetických médií na nájemce
  • Pravidelnou měsíční kontrola fyzického stavu celé nemovitosti, pronajatých bytových jednotek včetně zajišťování údržbových a opravných prací na celé nemovitosti i na pronajaté bytové jednotce
  • Zajišťování revizí plynu a plynových kotlů, elektřiny, požární bezpečnosti, komínů a uchovávání protokolů o revizních zkouškách v pravidelných intervalech předepsaných platnou legislativou

Co od Vás očekáváme?

  • Vzdělání středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou, stavebního směru výhodou
  • Komunikační a organizační schopnosti, důslednost, samostatnost, spolehlivost
  • Praxe na obdobné pozici vítána, není podmínkou
  • Uživatelská znalost práce na PC, MS Excel výhodou
  • Řidičský průkaz skupiny B 

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Mzdové ohodnocení dle počtu spravovaných bytů/nebytových prostor (500 Kč/bytová jednotka)
  • V případě úspěšného zapracování možnost navýšení počtu spravovaných jednotek a s tím spojený nárůst odměn
  • Uhrazení pohonných hmot, popř. služební vozidlo k dispozici
  • Spolupráci preferenčně na IČO případně HPP

 

Místo výkonu práce: Most, Chomutov

 


Odpovědět na inzerát   





Stavbyvedoucí

vloženo: 2019-07-18 10:10:40

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se revitalizací výrobních společností a výstavbou, hledáme stavebního technika, na pozici stavbyvedoucího.

 

Na jakou práci se můžete těšit?

  • přímé řízení a organizace stavebních činností
  • kontrola materiálů a prací subdodavatelů
  • vyjednávání podmínek spolupráce se subdodavateli
  • zajištění stavebních materiálů a logistiky
  • evidence dokladů (dodací listy, faktury, účetní doklady)
  • vedení stavebního deníku
  • kontrola nákladů stavby
  • rozdělení práce a dohled nad dodržováním BOZPO a PO
  • nastavení a zodpovědnost za technologické postupy stavby
  • kontrola kvality a produktivity práce

 

Co od Vás očekáváme?

  • komplexní znalosti pozemního stavitelství
  • SŠ vzdělání stavebního zaměření
  • stavební znalosti zasíťování pozemků výhodou
  • znalost stavebního zákona výhodou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • spolehlivost a zodpovědnost
  • rozhodnost a orientaci na cíl
  • uživatelská znalost práce na PC, MS Excel výhodou
  • ŘP sk. B

 

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • flexibilní pracovní dobu
  • zázemí stabilní společnosti
  • výkonnostní odměny
  • možnost růstu platového ohodnocení v případě prokázání komplexních schopností
  • spolupráci na IČO případně HPP

 

Místo výkonu práce: Projekty v regionech Cheb - Karlovy Vary - Praha-Východ

Mzdové ohodnocení: 35.000 - 70.000 (dle schopností a znalostí uchazeče)


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí výroby / ředitel závodu

vloženo: 2019-07-17 20:55:05

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se revitalizací výrobních společností a výstavbou, hledáme ředitele závodu vibrolisovaných betonových výrobků.

 

Mělo by Vás zaujmout, že:

  • na Vás čeká zajímavý projekt revitalizace, kolaudace a zprovoznění výrobní linky
  • budete mít možnost navrhnout skladbu výrobků a jejich ekonomickou rentabilitu
  • budete se spolupodílet na utváření strategie celého závodu ve spolupráci s velmi činorodým a erudovaným majitelem společnosti

Na jakou práci se můžete těšit?

  • identifikaci potenciálních odběratelů produkce
  • vytipování vhodných a rentabilních vibrolisovaných betonových výrobků
  • finalizaci výrobkové skladby a zajištění vhodných forem pro výrobu
  • revitalizaci a zprovoznění výrobní linky
  • zajištění externích dodavatelů náhradních dílů a komponentů potřebných k zabezpečení plynulého provozu ve výrobním závodě
  • vyjednávání podmínek s dodavateli
  • umístění zvolených výrobků na trh
  • každodenní komunikaci s pracovníky na výrobní lince a administrátorkou
    (cca. 6  pořízených)
  • evidenci denní produkce
  • rozdělení pracovních úkolů, průběžnou kontrolu plnění
  • zajištění požadované produkce s ohledem na normy kvality
  • řešení vzniklých problémů ve svěřeném závodě
  • vedení a evidenci skladového hospodářství, podkladů pro účetní firmu a docházky zaměstnanců
  • kontrolu dodržování principů bezpečnosti práce svěřeného týmu
  • zaškolení nových zaměstnanců a spolupráce při jejich výběru
  • práci v jednosměnném provozu

Co od Vás očekáváme?

  • především samostatnost, strategické myšlení, rozhodnost a organizační dovednosti
  • SŠ vzdělání technického směru
  • praxi na obdobné pozici nebo nejméně zkušenosti s řízením jiné průmyslové výroby
  • zkušenosti s jednáním s orgány státní správy ve vtahu k PO, BOZP, OSSZ, stavební úřady, hygienou atd.
  • schopnost jednat s potenciálními odběrateli produktů a zajištění odbytu produkce
  • praxi v odbytu a logistice výrobků z výrobního závodu ke konečnému odběrateli
  • běžné uživatelské znalosti práce na PC (MS Office)
  • ŘP sk. B
  • znalost anglického nebo německého jazyka je pro vás výhodou, nikoliv podmínkou

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost tvořivé a samostatné práce
  • fixní odměnu
  • procentuální podíl na zisku v případě prokázané schopnosti optimalizace řízení podniku
  • spolupráci na IČO případně HPP

 

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Teplický region


Odpovědět na inzerát   





Datacenter Engineer/Architekt datových center

vloženo: 2019-06-25 16:43:36

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

 

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu infrastruktury datových center
  • na analýzách vazeb mezi infrastrukturními systémy
  • řešit budete komplexní úlohy při návrhu architektury a implementace systému
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (různé typy virtualizací, operačních systémů, platforem serverů, diskových polí, zálohovacích systémů, serverové automatizace, monitoringu)
  • na návrzích řešení pro on-premise datová centra i cloud
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost virtualizčních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • pokročilá znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psaní skriptů v shell, python, perl, případně jiných
  • open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes
  • alespoň částečná znalost programování
  • praktická zkušenost s nástroji serverové automatizace a orchestrace
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

 

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • ihned nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát   





IT Specialista - junior

vloženo: 2018-09-05 09:13:23

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme zapáleného IT Specialistu, který se chce učit od nejlepších v oboru.

 

Jaká práce na vás čeká?

Budete:

  • pracovat na implementaci HW a SW řešení u zákazníků společnosti – především v oblasti datových center, počítačových sítí, datových sítí, ochrany dat a bezpečnostní infrastruktury
  • Analyzovat a řešit problémy zákazníkova prostředí
  • Pro vybrané zákazníky (po úspěšné implementaci) tvořit podporu zákazníkova prostředí
  • V týmu budete podporou pro IT architekty a konzultanty, od kterých se můžete hodně naučit
  • Podílet se na velkých technologicky zajímavých projektech v komerční sféře i státní správě

 

Jaké jsou klíčové oblasti projektů společnosti?

  • Security a networking – setkáte se s produkty od výrobců HPE, Cisco, VMware, F5, Microfocus – ArcSight, Palo Alto, Fortinet, Citrix

Co za takovou práci dostanete?

  • Možnost pracovat pro progresivní společnost s unikátním know-how
  • Dobré platové ohodnocení
  • Budget na benefity – sami si můžete rozhodnout, co z balíčku benefitů si vyberete
  • Klidné kanceláře v blízkosti centra
  • Možnost učit se od těch nejlepších v oboru a s tím související kariérní růst
  • Možnost občasné práce z domova

 

Co od vás budeme potřebovat?

  • Základní povědomí o IT – z pohledu bezpečnosti nebo sítí (vítáme i absolventy – vše vás rádi doučíme)
  • Angličtna na středně pokročilé úrovni (budete ji používat především při školení na technologie, které budete v práci využívat)
  • Ochotu učit se nové věci a vzdělávat – to vše pod dohledem zkušených mentorů – věříme, že forma ,,learning by doing“ je pro kariérní růst ta nejlepší

 


Odpovědět na inzerát