Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive

peopledrive  Datacenter Engineer/Archtitekt datových center
peopledrive  Produktový manažer pro chladící systémy
peopledrive  Manufacturing manager - Bor u Tachova
peopledrive  Vývojový strojní konstruktér - Ústí nad Labem
peopledrive  Projektový manažer - Kadaň
peopledrive  Personalista/ka
peopledrive  Sales Manager - klimatizační zařízení
peopledrive  Servisní technik - klimatizační zařízení
peopledrive  Všeobecná zdravotní sestra/Zdravotní bratr
peopledrive  Pečovatel/ka s osobním přístupem
peopledrive  Vedoucí prodejny Teplice
peopledrive  Operations Manager – strojírenství
peopledrive  Produktový specialista pro vestavby a přestavby lehkých užitkových vozidel
peopledrive  Mechanik elektronických zařízení pro výrobní závod
peopledrive  Technolog výroby
peopledrive  Senior konstruktér jednoúčelových strojů
peopledrive  Team Leader - vedoucí výrobního týmu
peopledrive  Specialista obchodu s energiemi - Praha centrum
peopledrive  Specialista - analytik optimalizace chodu elektráren - Praha centrum
peopledrive  Obchodní zástupce - zdravotní a RHB technika - Praha a okolí
peopledrive  Inženýr kvality s němčinou
peopledrive  Komoditní nákupčí
peopledrive  Vedoucí týmu v odd. supply chain - Bor u Tachova
peopledrive  Vývojový konstruktér - elektro
peopledrive  Technik dodavatelské kvality
peopledrive  Project Manager - oblast energetiky
peopledrive  Senior Quality Engineer
peopledrive  Plant Controller
peopledrive  PHP vývojář/ka
peopledrive  PHP vývojář/PHP vývojářka
peopledrive  Relationship Manager pro korporátní klientelu
peopledrive  Trader for Italian market
peopledrive  Elektromechanik
peopledrive  Network Engineer/Architekt síťových technologií
peopledrive  Samostatná účetní
peopledrive  Specialista/ka energetického dispečinku
peopledrive  Short term trader/Obchodník s energiemi
peopledrive  Plant Manager - automotive
peopledrive  Účetní se znalostí SAPu a přesahem do analýz
peopledrive  Production Manager
peopledrive  IT Specialista - junior





Datacenter Engineer/Archtitekt datových center

vloženo: 2019-06-25 16:43:36

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

 

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu infrastruktury datových center
  • na analýzách vazeb mezi infrastrukturními systémy
  • řešit budete komplexní úlohy při návrhu architektury a implementace systému
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (různé typy virtualizací, operačních systémů, platforem serverů, diskových polí, zálohovacích systémů, serverové automatizace, monitoringu)
  • na návrzích řešení pro on-premise datová centra i cloud
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost virtualizčních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • pokročilá znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psaní skriptů v shell, python, perl, případně jiných
  • open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes
  • alespoň částečná znalost programování
  • praktická zkušenost s nástroji serverové automatizace a orchestrace
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

 

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • služební auto
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • ihned nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Produktový manažer pro chladící systémy

vloženo: 2019-06-23 11:27:06

Pro zavedenou českou firmu zabývající se chladící technikou hledáme nového kolegu do týmu technických specialistů. Orientujete se v chladírenství a technickém prostředí budov? Chcete mít samostatnou práci, při které budete vytvářet řešení chladících systémů na míru od začátku až do konce? Čtěte dál!

Co bude vašimi hlavními zodpovědnostmi?

  • odborná technická podpora obchodního oddělení
  • tvorba chladících řešení na míru – analýza potřeb, výběr nejvhodnější alternativy, zpracování kalkulací, komunikace s dodavateli a zákazníky
  • komunikace s projektanty, hledání řešení
  • zpracovávání nabídek na konkrétní projekty

Co zaměstnavatel nabízí?

  • nestereotypní práci, při které můžete neustále rozvíjet své odborné znalosti
  • přátelský tým, jehož členové si vzájemně vypomáhají
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • 5 dní dovolené navíc
  • stravenky
  • kurz angličtiny
  • příspěvek na penzijní připojištění

Co na této pozici potřebujete?

  • VŠ nebo SŠ s praxí strojírenského zaměření
  • detailní znalost technických chladících zařízení
  • zkušenost s klimatizačními systémy v budovách
  • znalost techniky prostředí budov

Místo pracoviště:

Praha

Nástup:

Dohodou

 

Neváhejte se pro více informací ozvat Elišce Fialové na eliska.fialova@peopledrive.cz nebo +420 725 053 417! A pokud znáte někoho, kdo by se na tuto pozici hodil, řekněte nám o něm, rádi vás za doporučení odměníme!


Odpovědět na inzerát   





Manufacturing manager - Bor u Tachova

vloženo: 2019-06-22 21:22:39

 

Naším klientem je automotive společnost, která působí v průmyslovém parku v Boru u Tachova.
Výrobní závod společnosti se rozrůstá, a proto aktuálně hledáme nového kolegu na pozici

Manufacturing Manager

 

What your responsibilities will be:

  • Manage, check and update manufacturing processes
  • Assist with planning and directing the layout of equipment
  • Ensure production follows appropriate workflow and assembly methods
  • Ensure manufacturing performace and quality goals are met
  • Ensure the working evironment
  • Manage the whole manufacturing department
  • Responsible for stating and update of SC/CC signs
  • Cooperate on building of sample car seats
  • Define placements of Work instuctions on the production line

What our client offers:

  • Above-average salary
  • A wide range of company benefits
  • Free compeny meal plan
  • Extra week of holiday
  • Contribution for pension ensurance
  • Allowance for commuting
  • Mobile phone, notebook
  • Language courses and further education
  • Corporate events
  • The possibility of career growth
  • Work in an international environment with the daily use of foreign languages

Please send us you CV if you have:  

  • University degree (technicial education)
  • Experience on a similar position at least 2 years, advantageous automotive industry
  • Fluent Czech and English (German is advantageous)
  • Experience with KPIs setting
  • PC literacy
  • Pro-activity, stress-resistance, analytical thinking
  • Ability to prioritize and to quickly adapt to changes

Start: per agreement

Place: Bor u Tachova


Odpovědět na inzerát   





Vývojový strojní konstruktér - Ústí nad Labem

vloženo: 2019-06-21 21:09:31

Pro našeho významného klienta, moderní přední českou společnost hledáme do týmu vývoje a inovací vhodné kandidát/ky na pozici

Vývojový strojní konstruktér

 

Co bude na této pozici Vaší odpovědností:

  • Návrh a konstrukce mechanických částí výrobků (plasty/kovy)
  • Tvorba 3D a 2D dokumentace a její správa
  • Příprava výkresové dokumentace pro výrobu finálních dílů
  • Analýza a návrh nových technických řešení
  • Zpracování konstrukčních podkladů na technická zařízení, sestavy, díly, apod.
  • Správa dokumentace v PLM systému
  • Asistence při výrobě prototypů
  • Sledování trendů v oboru a hledání nových technických možností
  • Konstrukční práce na přípravcích a nástrojích pro úsek výroby
  • Spolupráce na změnovém řízení pro stávající výrobky

Co je pro klienta důležité:

  • SŠ/VŠ vzdělání, obor strojní
  • Znalost 3D modelování (ideálně NX, Autodesk Inventor, Pro/ENGINEER)
  • Znalost 2D vytváření dokumentace (AutoCad) a jejímu porozumění
  • Zkušenost s vývojovou konstrukční prací
  • AJ minimálně na úrovni mírně pokročilý
  • Samostatnost, proaktivní přístup a schopnost dotahovat projekty
  • Technickou představivost, invenci a cit pro detail a pečlivost
  • Schopnost týmové práce
  • Řidičský průkaz skupiny B

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • Zázemí prosperující společnosti
  • Samostatnou práci v oblasti R+D
  • Program zaškolení
  • Práci na plný úvazek
  • 25 dnů dovolené
  • Stravenky
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Každoroční navýšení mzdy
  • Odměnu za odpracovaná léta ve společnosti
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost dalšího vzdělávání (jazyky, technická školení, ...)

Místo pracoviště

  • Ústí nad Labem

Odpovědět na inzerát   





Projektový manažer - Kadaň

vloženo: 2019-06-21 18:28:52

Pro našeho významného klienta, silnou a rostoucí společnost působící v oblasti strojírenství a údržby zařízení, která je součástí stabilního holdingu, obsazujeme pozici Projektového manažera

Jaké budou Vaše zodpovědnosti: 

  • komplexní zajištění projektů od počátku do úspěšného konce
  • vedení projektu po finanční i termínové stránce
  • komunikace a jednání s dodavateli
  • vedení projektového týmu-rozdělení činností, pravidelná kontrola, reportování o stavu
  • průběžné analýzy a reporty, sledování odchylek, řízení rizik
  • zajištění projektu po administrativní stránce

Co za Vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení a roční bonusová složka a služební vůz i pro soukromé účely
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • velkou míru samostatnosti a možnost být plně zodpovědný za odvedenou práci
  • práci v progresivním a perspektivním oboru neustále rostoucí společnosti
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na stravování a Flexipass poukázky
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • příspěvek na dětskou rekreaci
  • mobilní telefon, notebook
  • jazykové kurzy a další vzdělávání

Pošlete nám prosím svůj životopis, pokud:

  • máte ideálně VŠ vzdělání (technické - strojní, stavební, chemické) a nezbytně 3-5 let zkušeností na obdobné pozici ( technologické celky)
  • mluvíte plynule česky a jste komunikativní a pohotoví
  • dobře zvládáte stres a řešení více úkolů najednou
  • máte dobré koordinační i analytické schopnosti
  • pracujete systematicky, pečlivě a dotahujete věci do konce
  • umíte budovat vztahy a vést jednání s dodavateli, týmem, stejně jako napřímo komunikovat s kolegy napříč celou firmou
  • zvládnete analýzy, reporty, sledování čerpání budgetu a vedení projektové dokumentace
  • máte pokročilé znalosti MS Office, především Excel, MS Project (jiný SW), znalost SAPu vnímáme jako výhodu
  • hovoříte anglicky (znalost jazyka je výhoda, nikoliv nutnost)

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Kadaň


Odpovědět na inzerát   





Personalista/ka

vloženo: 2019-06-20 18:26:24

Pro našeho významného klienta, silnou a rostoucí společnost působící v oblasti strojírenství a údržby zařízení, která je součástí stabilního holdingu, obsazujeme pozici Personalisty/ky s místem výkonu práce Kadani.

Jaké budou Vaše zodpovědnosti: 

  • správa personální agendy
  • personální poradenství a podpora vedoucích jednotlivých útvarů
  • zajištění personálních procesů v souladu s pracovně-právní legislativou
  • příprava pracovně právní dokumentace při začátku, změně i konci pracovního poměru
  • zajištění náboru zaměstnanců na pozice techniků, dělníků, specialistů
  • spoluúčast při jednáních s odborovými organizacemi

Co za Vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení a roční bonusová složka
  • velkou míru samostatnosti a možnost být plně zodpovědný za odvedenou práci
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na stravování a Flexipass poukázky
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • příspěvek na dětskou rekreaci
  • mobilní telefon, notebook
  • jazykové kurzy a další vzdělávání

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

  • máte SŠ nebo VŠ vzdělání a praxi na obdobné pozici
  • pokud jste komunikativní a organizačně zdatní
  • baví vás jak péče o zaměstnance, tak administrativa
  • orientujete se v Zákoníku práce a další pracovně-právní legislativě
  • pokud pracujete systematicky, pečlivě a dotahujete věci do konce
  • orientujete se na trhu práce a víte, jak najít vhodné uchazeče
  • umíte budovat vztahy a vést jednání s odbory (není podmínka)
  • jste dobrými uživateli MS Office
  • hovoříte anglicky (znalost jazyka je výhoda, nikoliv nutnost)
  • máte ŘP sk.B

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Kadaň- Tušimice

 

 


Odpovědět na inzerát   





Sales Manager - klimatizační zařízení

vloženo: 2019-06-20 17:49:53

Pro zavedenou českou firmu, zabývající se chladící technikou, hledáme nového kolegu/novou kolegyni do týmu sales manažerů.

Co bude vaším hlavním úkolem:

  • vyhledávání nových obchodních příležitostí, především v regionu Morava
  • tvorba vlastního portfolia a databáze klientů
  • ve spolupráci s technickým oddělení příprava nabídek
  • péče o celý obchodní případ od nabídky až po dokončení fakturace

Co zaměstnavatel nabízí?

  • nestereotypní práci, při které můžete neustále rozvíjet své odborné znalosti a uplatňovat obchodní dovednosti
  • přátelský tým, jehož členové si vzájemně vypomáhají
  • odpovídající mzdové ohodnocení + zajímavé bonusy za uskutečněné zakázky
  • mobilní telefon a auto i pro soukromé účely
  • 5 dní dovolené navíc
  • stravenky
  • kurzy angličtiny
  • příspěvek na penzijní připojištění

Co pro tuto práci potřebujete:

  • alespoň SŠ vzdělání
  • zkušenosti na obdobné pozici, v technickém oboru
  • vlastní síť kontaktů výhodou
  • energickou osobnost se schopností rychle navazovat nové obchodní vztahy
  • technické myšlení
  • orientaci v chladící/vytápěcí technice či příbuzném oboru
  • znalost dodavatelského prostředí do výrobních firem výhodou
  • znalost AJ výhodou 

Místo pracoviště:

Sídlo společnosti je v Praze, v Brně je pobočka, ale coby obchodník budete často vyjíždět rovnou z domova

Možnost nástupu:

Dohodou


Odpovědět na inzerát   





Servisní technik - klimatizační zařízení

vloženo: 2019-06-17 16:01:52

Pro zavedenou českou firmu zabývající se chladící technikou hledáme nového kolegu do pohodového týmu servisních techniků. Orientujete se v chladírenství a elektrotechnice? Chcete mít samostatnou práci, být zodpovědný sám za sebe, ale zároveň mít podporu týmu zkušených kolegů? Čtěte dál!

Servisní technik je samostatná pozice, která obnáší zejména montáž, servis a opravy chladících zařízení (klimatizací pro komerční využití, chlazení datacenter aj.) a k tomu samozřejmě cestování za zákazníky. Tým servisních techniků se stará o chladící zařízení po celé republice. Hlavní sídlo je v Praze, další kancelář se nachází v Brně, ale za zákazníky můžete ráno vyjet přímo ze svého domova. Ačkoli se jedná o samostatnou práci, podpora týmu a vedoucího je důležitou součástí fungování celého servisního oddělení.


Co bude vašimi hlavními zodpovědnostmi:

  • práce na servisních zakázkách v terénu
  • kontakt se zákazníky - osobní, telefonický i písemný
  • montáž chladících zařízení
  • pravidelná údržba zařízení, diagnostika a provádění oprav
  • práce se servisním IS

Celý tým se střídá v držení pohotovosti, která vychází na 1 týden z cca 5-6 týdnů a za kterou jsou odpovídající příplatky. Tým také spolupracuje v případě větších plánovaných oprav či montáží, při kterých je třeba více rukou.


Co zaměstnavatel nabízí?

  • nestereotypní práci, při které můžete neustále rozvíjet své odborné znalosti
  • přátelský tým, jehož členové si vzájemně vypomáhají
  • odpovídající mzdové ohodnocení + zajímavé bonusy za přesčasy a pohotovost
  • mobilní telefon a auto i pro soukromé účely
  • 5 dní dovolené navíc
  • stravenky
  • kurz angličtiny
  • příspěvek na penzijní připojištění

Co pro tuto práci potřebujete:

  • alespoň SOU/SŠ vzdělání
  • certifikát pro práci s chladivy
  • platnou vyhlášku č. 50, § 6
  • praxi na obdobné pozici 3 roky a certifikát pro práci s chladivy
  • řidičský průkaz sk. B a ochotu každý den cestovat za klienty
  • časovou flexibilitu (pracovní doba je pevná, ale někdy jsou nutné výjezdy v pohotovosti nebo přesčasy pro dokončení zakázky)
  • znalost AJ je výhodou

Místo výkonu práce:

Praha, s cestami po Čechách

Nástup:

Ihned či podle domluvy

 


Odpovědět na inzerát   





Všeobecná zdravotní sestra/Zdravotní bratr

vloženo: 2019-06-11 16:08:35

Pro Domov seniorů kousek u Prahy hledáme šikovnou/šikovného Zdravotní sestru/Zdravotního bratra. Dokážete se vcítit do druhých lidí? Berete svou práci jako poslání a toužíte pracovat v příjemném prostředí s moderním zázemím? Nebo prostě jen hledáte smysluplnou práci? Pak určitě čtěte dál!

 

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • Budete se starat o přísun léků a péči o klienty domova ve spolupráci s ostatním zdravotnickým personálem, a s tím související zdravotnickou dokumentací.
  • Pracuje se na ve 12ti hodinových směnách, vždy od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Své směny můžete plánovat vždy dopředu, takže budete vždy vědět, jak si rozplánovat své volné dny. Noční směny tvoří zhruba 1/3 celých pracovních směn. Úprava délky směn je v nejnutnějším případě možná dle dohody.

 

Jak za svou práci budete odměněni?

  • Nadstandartním platovým ohodnocením
  • Příspěvkem na dopravu (a to i v případě, že využijete svozu do práce)
  • 5ti týdny dovolené – víme, že to není vždy lehká práce, takže chceme, abyste měli možnost dostatečného odpočinku a relaxace
  • 13. plat rozdělený na dvě poloviny (tak, abyste měli bonus před Vánoci a před letními dovolenými)
  • přátelským kolektivem, který si na nic nehraje (Ředitele domova můžete klidně potkat mezi klienty nebo na kávě s personálem)
  • Nové prostory a pomůcky, které vám ulehčí vaši práci

 

Co potřebujeme na oplátku od vás?

  • Rodinní příslušníci seniorů Vám budou svěřovat své nejbližší do péče, proto od Vás očekáváme zodpovědnost, pečlivost a přátelský a individuální přístup ke každému jednotlivému pacientovi.
  • V týmu rádi uvítáme někoho energického a empatického
  • Registraci zdravotní sestra (S3)
  • Zkušenost v oboru může být vaší výhodou, nikoliv však podmínkou (šikovné a energické absolventy také rádi uvítáme)

 

Kde budete pracovat?

  • V Říčanech u Prahy (dopravy se bát nemusíte, společnost nabízí svozy buď z vlakového nádraží Říčany, nebo ze stanice metra Opatov – Praha

Nejste z Prahy ani Středočeského kraje? Nevadí! Ozvěte se nám i tak. Nabízíme možnosti ubytování či příspěvek na bydlení)

 


Odpovědět na inzerát   





Pečovatel/ka s osobním přístupem

vloženo: 2019-06-11 16:05:22

Pro Domov seniorů kousek u Prahy hledáme šikovného/šikovnou PEČOVATELE/PEČOVATELKU. Dokážete se vcítit do druhých lidí? Berete svou práci jako poslání a toužíte pracovat v příjemném prostředí s moderním zázemím? Nechcete být jen Pečovatel/ka, ale zároveň i parťák/parťačka, který dokáže zpříjemnit lidem jejich stáří? Pak právě VÁS náš klient potřebuje!

 

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • Klientům budete pomáhat s hlavním jídlem i svačinami, budete hlídat jejich pitný režim a pomáhat jim s ranní, denní i večerní hygienou a polohováním na lůžku. S klienty je potřeba si také občas popovídat a vyslechnout jejich přání.
  • Pracuje se na ve 12ti hodinových směnách, vždy od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Své směny můžete plánovat vždy dopředu, takže budete vždy vědět, jak si rozplánovat své volné dny. Noční směny tvoří zhruba 1/3 celých pracovních směn. Úprava délky směn je v nejnutnějším případě možná dle dohody.

 

Jak za svou práci budete odměněni?

  • Nadstandartním platovým ohodnocením
  • Příspěvkem na dopravu (a to i v případě, že využijete svozu do práce)
  • 5ti týdny dovolené – víme, že to není vždy lehká práce, takže chceme, abyste měli možnost dostatečného odpočinku a relaxace
  • 13. plat rozdělený na dvě poloviny (tak, abyste měli bonus před Vánoci a před letními dovolenými)
  • Přátelským kolektivem, který si na nic nehraje (Ředitele domova můžete klidně potkat mezi klienty nebo na kávě s personálem)
  • Nové prostory a pomůcky, které vám ulehčí vaši práci

 

Co potřebujeme na oplátku od vás?

  • Rodinní příslušníci seniorů Vám budou svěřovat své nejbližší do péče, proto od Vás očekáváme zodpovědnost, pečlivost a přátelský a individuální přístup ke každému jednotlivému pacientovi.
  • Nepotřebujeme maturitní ani výuční list. Postačí nám váš výpis z rejstříku trestů a chuť pracovat!

 

Kde budete pracovat?

  • V Říčanech u Prahy (dopravy se bát nemusíte, společnost nabízí svozy buď z vlakového nádraží Říčany, nebo ze stanice metra Opatov – Praha

Nejste z Prahy ani Středočeského kraje? Nevadí! Ozvěte se nám i tak. Můžeme pro vás zajistit ubytování.


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí prodejny Teplice

vloženo: 2019-06-11 15:57:14

Sport milují, všechny sporty. Ať už na obrazovce nebo v akci, v partě nebo sami. Nadšeně… (běhají, inlinují, plavou, lyžují, vesluji, čutají, jógují, skáčou na trampolíně… no je toho hodně:). Někteří fandí z gauče, jiní jsou prostě talent od přírody tak nějak na všechny sporty. A taky! O sportu rádi mluví a to hodně :-) Tak to je parta na prodejně jednoho z největších obchodů se sportovním oblečením a vybavením. Pravě hledají člověka, který povede tým sportovních konzultantů a pokladních na pozici Vedoucí prodejny. 

 

 

Jaká práce vás čeká?

Budete:

  • vést a motivovat kolektiv sportovních poradců prodeje, kteří jsou nejdůležitějším článkem v kontaktu se zákazníky
  • starat se o ekonomické výsledky prodejny a dohlížet na prodej
  • hledat optimální řešení pro zákazníka – zkrátka budete k ruce poradcům, pokud si s něčím neví rady nebo potřebují podporu
  • starat se o doplnění zboží na prodejně
  • pečovat o vizuální stránku prodejny
  • v kontaktu s centrálou a area managerem

 

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracujete od pondělí do pátku, ale bude fajn, když jednou za čas navštívíte svůj tým i na sobotní směně

 

Co za takovou práci nabízíme?

  • pracovní poměr na dobu neurčitou, hned od začátku
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
  • zaměstnanecká sleva pro Vás i Vaše blízké v celé síti prodejen
  • možnost testovat naše produkty
  • pracovní oblečení
  • možnost účasti na promo akcích v Rakousku
  • pravidelné produktové školení, abyste zůstali v obraze a udrželi si přehled

 

Co očekáváme my od vás?

  • zkušenosti s vedením kolektivu – dokážete tým motivovat a krizové situace umíte řešit s chladnou hlavou
  • měl/a byste mít zkušenosti s obchodem na obdobné pozici
  • pokud se orientujete ve sportovním sortimentu máte u nás rozhodně plus
  • proaktivní jednání a orientaci na zákazníka
  • zájem o vlastní rozvoj

 

Místo výkonu práce:

  • Teplice

 


Odpovědět na inzerát   





Operations Manager – strojírenství

vloženo: 2019-06-10 11:21:40

Pro původem německou strojírenskou firmu, sídlící ve východních Čechách, hledáme zkušené kandidáty na nově vytvořenou pozici Operations Managera, která zastřeší dosud samostatně fungující oddělení výroby, logistiky, kvality atd.

 

Co konkrétně bude nový Operations Manager dělat:

  • bude členem nejužšího vedení společnosti a reportovat jejímu jednateli, bude se účastnit pravidelných porad managementu
  • bude zodpovědný za velkou část chodu závodu s celkem cca 450 zaměstnanci – bude řídit výrobu, logistiku, kvalitu, technologii a údržbu
  • velká část zodpovědnosti bude nastavování procesů, řízení projektů na zvýšení efektivity výrobních, logistických a dalších procesů, zavádění a podpora lean procesů, dohled nad nimi a kontrola jejich výsledků
  • bude kontaktní osobou pro zákazníky společnosti, se kterými bude řešit technické záležitosti, hledat příležitosti ke zlepšení, řešit potíže a se svými týmy připravovat akční kroky k tomu, aby se potíže neopakovaly
  • plánování a řízení rozpočtů, nastavování cílů a kontrola jejich dosahování

Co je důležité, aby nový Operations Manager uměl/měl:

  • vysokoškolské vzdělání ideálně strojírenského zaměření
  • nejméně 5 let praxe na řídící pozici ve strojírenské či automotive výrobě, alespoň ve středně velké společnosti
  • znalosti v oblasti štíhlé výroby, výrobního plánování a výrobních procesů, dobrý rozhled ve výrobní automatizaci
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka, němčina navíc je výhodou
  • zkušenosti s řízením logistiky či kvality navíc jsou výhodou
  • orientaci na procesy, schopnost samostatně rozhodovat, táhnout věci vpřed a dokončovat je, leadership

Co mu za to klient nabídne:

  • finanční ohodnocení odpovídající senioritě pozice
  • osobní automobil a další benefity
  • uplatnění vašich zkušeností a schopností na velmi samostatné, zodpovědné pozici, s velkou možností rozvoje
  • příjemné prostředí moderního výrobního závodu, s motivovanými a zapálenými kolegy

Možnost nástupu:

  • podle dohody

Odpovědět na inzerát   





Produktový specialista pro vestavby a přestavby lehkých užitkových vozidel

vloženo: 2019-06-10 09:37:39

Pro našeho klienta hledáme nadšence do lehkých užitkových vozidel, který se chce realizovat na nově vytvořené, samostatné a velmi různorodé pozici. Jejím účelem bude uvést do života produkt pro zákazníky společnosti, jehož cílem bude nabízet jim lehká užitková vozidla (do 3,5 t), která budou speciálně upravená pro potřeby jejich podnikání, a zároveň jim k tomu zařídit financování.

Co konkrétně budete dělat:

  • analyzovat trh, sledovat jeho aktuální situaci a vývoj, hledat příležitosti
  • doporučovat zákazníkům, na základě jejich požadavků, nejvhodnější řešení jejich nových vozidel, a to nejen co se týká typu vozu, ale i jeho příslušenství, úprav a případné vestavby či přestavby
  • ve spolupráci s finančními oddělením budete připravovat možnosti financování těchto vozů
  • navážete vztah s firmami zabývajícími se úpravami užitkových vozidel a budete s nimi v neustálém kontaktu
  • budete úzce spolupracovat s obchodními zástupci, připravovat pro ně podklady a případně se účastnit jejich obchodních jednání, nebudete však sami aktivně vyhledávat obchodní příležitosti
  • nevyhnete se ani reportům pro vedení společnosti a nezbytné administrativě, ve spolupráci například s finančním či technickým oddělením

Co vám za to náš klient nabídne:

  • motivační finanční ohodnocení s měsíční fixní mzdou a zajímavým ročním bonusem
  • služební automobil jako prostředek k výkonu práce i k osobnímu využití
  • širokou škálu firemních benefitů – týden dovolené navíc, sick days, stravenky, příspěvky na sport a kulturu, příspěvek na penzijní připojištění a další
  • zúročení vašich zkušeností a schopností na velmi zajímavé a samostatné pozici, s velkou možností dalšího profesního rozvoje a růstu v zázemí mezinárodní společnosti

Co ale za to od vás bude očekávat:

  • velmi dobrou znalost trhu lehkých užitkových vozidel, jejich využití a možností
  • to znamená zkušenosti v oblasti prodeje a servisu lehkých užitkových vozidel
  • nezbytná je také zkušenost s úpravami a přestavbami těchto vozidel
  • samostatnost, systematičnost, schopnost pracovat na více věcech najednou a dotáhnout je do konce
  • výborné komunikační dovednosti a schopnost prezentovat před větší skupinou lidí
  • zároveň se ale neobejdete bez jistých analytických schopností
  • znalost angličtiny bude velkou výhodou, řidičský průkaz sk. B je nutností

Místo výkonu práce:

Praha

Nástup:

Září – říjen 2019


Odpovědět na inzerát   





Mechanik elektronických zařízení pro výrobní závod

vloženo: 2019-06-06 16:22:20

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Mechanik elektrických zařízení - pro nadšence do strojů a elektroniky.

Co budete na této pozici dělat:

  • starat se o chod výrobních strojů a zařízení
  • rozebírat, opravovat, seřizovat, upravovat stroje a výrobní linky
  • spolupracovat s team leadry a technology výroby
  • optimalizovat parametry měřících zařízení
  • spolupracovat při stěhování a instalaci výrobních linek
  • v souladu s BOZP zajišťovat hladký chod výrobní linky
  • budete pracovat v třísměnném provozu

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • zajímavé platové ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • měsíční a roční bonusový systém
  • absenční bonus
  • práci ve stabilní partě pohodových kolegů
  • široké spektrum firemních benefitů, např. dotované stravování, cafeterie atd.
  • firemní akce i pro členy rodiny 
  • bonusy až 15 % roční mzdy
  • příspěvek na stavování a penzijní připojistění
  • zajištěn svoz z okolí Benešova

Co je pro klienta důležité:

  • výuční list/SŠ vzdělání zaměřené na elektro
  • platná Vyhláška 50/7,8 Sb. (platnost možno obnovit u zaměstnavatele)
  • základní znalost programování - výhoda, nikoliv nutnost
  • orientace v elektronických schématech
  • praxe na obdobné pozici ideálně ve výrobní společnosti
  • znalost technické dokumentace
  • řidičský průkaz sk. B

Místo pracoviště: Benešov

Pokud Vás tato nabídka zaujala, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis. Jsme připraveni zodpovědět vaše otázky.


Odpovědět na inzerát   





Technolog výroby

vloženo: 2019-06-06 15:59:10

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Technologa výroby.

 

Co budete na této pozici dělat:

  • účastnit se zavádění nových výrobních procesů a postupů
  • zpracovávat výrobní dokumentaci
  • komunikovat s kolegy v Německu i se zástupci klientů
  • diagnostikovat příčiny závad a navrhovat opatření nápravy výrobních postupů
  • navrhovat pracovní postupy a návody
  • organizovat zavádění nových technologických změn a postupů do výroby

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • zajímavé platové ohodnocení+ bonusy 15% roční mzdy
  • možnost kariérního růstu na pozici vedoucího odd. - dle vašeho potenciálu
  • široké spektrum firemních benefitů např. dotované stravování, cafeterie atd.
  • jazykové kurzy a další vzdělávání, firemní akce
  • možnost kariérního růstu
  • práci v pohodovém týmu stabilního zaměstnavatele

Co je pro klienta důležité:

  • minimálně SŠ vzdělání technického zaměření
  • praxe na obdobné pozici (automotive výhodou/nikoliv podmínkou)
  • dobrá znalost práce na PC především MS Office
  • znalost angličtiny minimálně na úrovni B1 - komunikace emailem i telefonicky
  • znalost technické dokumentace

Místo pracoviště:

  • Benešov

Pokud Vás tato nabídka zaujala, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis. Jsme připraveni zodpovědět vaše otázky.

 


Odpovědět na inzerát   





Senior konstruktér jednoúčelových strojů

vloženo: 2019-06-03 11:35:02

Senior konstruktér jednoúčelových strojů

Pro našeho klienta, českou konstrukční a výrobní firmu, která se zaměřuje na jednoúčelové stroje, hledáme Senior konstruktéra.

Jaká práce Vás čeká?

  • vedení projektů od počátku do úspěšného konce
  • sledování rozpočtu
  • zodpovědnost za kvalitu
  • komunikace s klienty i napříč firmou

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • praxe ideálně 5 let v oblasti vývoje jednoúčelových strojů a průmyslových automatů
  • schopnost samostatného vedení projektů
  • zkušenosti s navržením konceptu stroje, sledování harmonogramu, rozpočtu, termínů i kvality
  • znalost AJ se vám bude hodit, nicméně není nutností

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • práci, při které využijete zkušenosti a budete mít možnost se aktivně podílet na úspěchu celé firmy
  • odpovídající platové ohodnocení
  • rozvoj a další vzdělávání
  • program zajímavých benefitů

Místo výkonu práce: Praha 10


Odpovědět na inzerát   





Team Leader - vedoucí výrobního týmu

vloženo: 2019-05-20 10:40:45

Pro našeho významného klienta, přední společnost v oboru automotive obsazujeme pozici Team leader.

Co budete na této pozici dělat:

  • řídit tým operátorů výroby k zajištění plynulého chodu výroby v systému JIT, tak aby byl dodržen vysoký standart kvality
  • pracovat ve dvousměnném provozu
  • plánovat směny a v návaznosti na plány koordinovat svůj tým, dohled nad BOZP
  • spolupracovat s koordinátory pracovních agentur

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • 13.plat
  • příspěvek na dopravu 2,50Kč/km
  • závodní stravování zdarma
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na dovolenou
  • dotované ubytování v nadstandardní kvalitě
  • firemní akce pro zaměstnance a rodinu
  • práci ve stabilní společnosti, která dobrým zaměstnancům umožňuje profesní růst

Co je pro klienta důležité:

  • SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici, především s vedením lidí ve výrobní společnosti
  • uživatelská znalost MS Office 

Místo výkonu práce:

  • Průmyslová zóna Bor u Tachova

 


Odpovědět na inzerát   





Specialista obchodu s energiemi - Praha centrum

vloženo: 2019-05-15 18:12:50

Pro přední energetickou skupinu, která obchoduje se zemním plynem, elektrickou energií, emisními povolenkami, uhlím a ostatními produkty a vlastní a provozuje zařízení v České republice, na Slovensku, v Německu, Itálii, Velké Británii a Maďarsku aktuálně hledáme posily do nově vznikajícího pracovního týmu na pozici 

Schedulling Specialist (Energy&Gas Trading)

 

 

Co Vás čeká:

  • zajímavá práce v oblasti obchodování s el. energií a plynem
  • zajišťování a kontrola odesílání nominací elektřiny a plynu na mezinárodní i tuzemské úrovni operátorům trhu a přenosových soustav
  • komunikace s operátory trhu, obchodními partnery i kolegy z firmy
  • příprava smluv s novými operátory trhu
  • zajišťování nákupů přenosových kapacit pro transport elektřiny a plynu
  • zadávání nabídek na denní trhy v rámci Evropy
  • podpora obchodního týmu a příprava reportů

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • velmi zajímavé finanční ohodnocení plus bonusy
  • příležitost k Vašemu dalšímu růstu a rozvoji v mezinárodním prostředí
  • přátelský a hlavně velmi neformální tým fajn lidí
  • flexibilní pracovní dobu
  • zaměstnání na plný úvazek ve stabilní společnosti sídlící na Praze 1
  • jazykové kurzy, odborné kurzy, týden dovolené navíc, Multisport kartu a další benefity

Co je pro klienta důležité:

  • znalost práce s MS Office, ETRM Endur výhodou
  • komunikativnost, zodpovědnost a odolnost vůči stresu
  • ochotu držet pracovní pohotovost ve večerních hodinách (dle plánovaného rozpisu 1-2x týdně)
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka, německý jazyk výhodou
  • výhodou je znalost prostředí obchodů s energiemi

Místo výkonu práce:

  • Praha centrum

 

 

…a pokud budete moci nastoupit co nejdříve, budeme jen rádi

 


Odpovědět na inzerát   





Specialista - analytik optimalizace chodu elektráren - Praha centrum

vloženo: 2019-05-14 14:47:37

 

Pro přední energetickou skupinu, která obchoduje se zemním plynem, elektrickou energií, emisními povolenkami, uhlím a ostatními produkty a vlastní a provozuje zařízení v České republice, na Slovensku, v Německu, Itálii, Velké Británii a Maďarsku aktuálně hledáme posily do nově vznikajícího pracovního týmu na pozici 

Specialista - analytik optimalizace chodu elektráren

Co Vás čeká:

  • zajímavá práce v oblasti plánování, optimalizace a obchodování s el. energií
  • plánování výroby na období nadcházejícího měsíce
  • převzetí a kontrola hedgeové pozice a její zpracování
  • bidování na burzy nebo iiné obchodní platformy
  • vytváření optimálních plánů výroby
  • optimalizace komoditních pozic
  • vypracovávání analýz
  • aktivní spolupráce při tvorbě procesů

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • velmi zajímavé finanční ohodnocení plus bonusy
  • příležitost k Vašemu dalšímu růstu a rozvoji v mezinárodním prostředí
  • přátelský a hlavně velmi neformální tým fajn lidí
  • flexibilní pracovní dobu
  • zaměstnání na plný úvazek ve stabilní společnosti sídlící na Praze 1
  • jazykové kurzy, odborné kurzy, týden dovolené navíc, Multisport kartu a další benefity

Co je pro klienta důležité:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • znalost práce s MS Office, nadstandardní znalost MS Excel
  • komunikativnost, zodpovědnost a odolnost vůči stresu
  • ochotu pracovat 2x měsíčně o víkendu vč. svátků
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka, německý jazyk výhodou
  • výhodou je znalost prostředí obchodů s energiemi

Místo výkonu práce:

  • Praha centrum

 

…a pokud budete moci nastoupit co nejdříve, budeme jen rádi

 

 


Odpovědět na inzerát   





Obchodní zástupce - zdravotní a RHB technika - Praha a okolí

vloženo: 2019-05-14 14:46:05

Naším klientem je dobře zavedená přátelská firma, která úspěšně již 20 let působí v oblasti techniky pro zdravotnictví a rehabilitaci. Pro oblast Prahy a středních Čech hledáme nové kolegy/ně na pozici

Obchodně produktový specialista

Co bude Vaší zodpovědností:

  • udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími klienty (80%)
  • analýza trhu, vyhledávání nových obchodních příležitostí (20%)
  • příprava a realizace prezentací a nabídek
  • účast na výstavách a konferencích
  • komunikace s obchodními partnery
  • cestování - u klientů strávíte 3 dny v týdnu a přípravou v kanceláři 2 dny

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • mzdové ohodnocení dle zkušeností a pracovních výsledků
  • tvořivou práci a vysokou míru samostatnosti s možností uplatnit své myšlenky a nápady
  • firemní benefity - odborná školení, karta MultiSport, stravenky, možnost využití firemní rehabilitace, telefon, notebook, služební automobil, sickday
  • stanete se produktovým specialistou v oblasti prodeje zdravotnické techniky
  • fajn tým - kolegové vás zaškolí a rádi vám pomůžou, abyste brzy dosáhli úspěchu při prodeji našich produktů

Co je pro klienta důležité:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • ochotu cestovat a učit se novým věcem
  • velmi dobré komunikativní schopnosti, cílevědomost, samostatnost, iniciativu
  • orientaci na výsledek, týmovou spolupráci
  • umět naslouchat klientům a nabídnout jim řešení, které neodmítnou
  • mít přirozené vystupování a dokázat si získat důvěru
  • řidičský průkaz skupiny B, uživatelská znalost PC
  • zkušenosti z oboru fyzioterapie výhodou

Místo výkonu práce:

  • Praha a středočeský kraj

 

…a pokud budete moci nastoupit co nejdříve, budeme jen rádi

 

 

 


Odpovědět na inzerát   





Inženýr kvality s němčinou

vloženo: 2019-05-03 13:53:11

Pro našeho klienta, významnou automotive společnost, hledáme nového člena týmu na pozici Inženýr kvality. Baví vás zákaznická kvalita? Dokážete se zákazníky komunikovat v němčině, ale ani angličtina vám není cizí? Pak jste ten správný člověk.

 

Jak bude vypadat vaše práce?

  • budete sestavovat a zavádět dokumentaci pro nové projekty
  • stávající zkušenosti budete zavádět do procesních FMEA
  • při požadavcích zákazníků budete převádět jejich požadavky do procesů ve výrobě, logistice, ale i plánování
  • budete školit pracovníky společnosti v rámci workshopů kvality
  • spolupracovat a být v kontaktu s auditním týmem výrobků při specifických detailech
  • budete se spoluúčastnit při provádění procesních auditů

 

Jak budete za tuto práci odměněni?

  • dobrým platovým ohodnocením
  • přátelský tým
  • možnost kariérního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na dopravu
  • a mnoho dalšího

 

Co očekáváme my od vás?

  • SŠ vzdělání
  • praxi v oblasti kvality – nejlépe v automobilovém průmyslu
  • znalost nástrojů kvality
  • znalost zkušebních technik pro zkoušky prováděné dle kontrolního plánu
  • angličtinu alespoň na komunikativní úrovni (firemní jazyk společnosti)
  • německý jazyk – pokročilá úroveň (budete komunikovat se zákazníky společnosti)
  • ŘP skupiny B

 

Místo výkonu práce

  • Mladá Boleslav (Plazy)

Odpovědět na inzerát   





Komoditní nákupčí

vloženo: 2019-04-29 13:07:47

 

Pro našeho významného klienta, výrobní společnost působící v novém závodě u Stříbra, obsazujeme klíčovou pozici v nákupu.

 

Co bude vaší náplní práce:

  • zajišťovat nákup strategických surovin a materiálů pro výrobní závod v souladu s požadavky výroby
  • spolupracovat s centrálním nákupem a uplatňovat globální nákupní strategii na lokální úrovni
  • sledovat situaci na trhu a u dodavatelů, vyhledávat potenciální nové dodavatele
  • vytvářet objednávky a hlídat tok nakupovaných položek
  • zajišťovat veškerou dokumentaci potřebnou k realizaci a evidenci nákupů 

Co vám za to klient nabídne:

  • závodní stravování zdarma
  • příspěvek na dopravu, dovolenou i Vánoce
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na sport, kulturu a zdraví
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • příjemné pracovní prostředí nového výrobního závodu, v přátelské atmosféře

Co potřebuje na druhé straně od vás:

  • zkušenosti s nákupem alespoň 2 roky, ideální ve výrobní společnosti
  • znalost němčiny alespoň na B2 a znalost angličtiny minimálně na úrovni A2-B1
  • zkušenost s prací v systému SAP
  • schopnost udržovat dobré vztahy s dodavateli i s interními zákazníky, schopnost diplomacie
  • zaměření na detail, analytické a vyjednávací dovednosti

Místo výkonu práce: průmyslová zóna u Stříbra

Nástup: dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí týmu v odd. supply chain - Bor u Tachova

vloženo: 2019-04-28 23:13:32

 

Naším klientem je automotive společnost, která působí v průmyslovém parku v Boru u Tachova.

Výrobní závod společnosti se neustále rozrůstá, a proto aktuálně hledáme nového kolegu na pozici vedoucího týmu.

Jaká je náplň práce vedoucího v týmu supply chain:

  • řízení týmu logistických disponentů, kteří zajišťují dodávky materiálu pro výrobu v systému Just In Time od několika desítek dodavatelů
  • častý kontakt s dodavateli, zajišťování přeprav, operativní řešení potíží
  • stanovení nápravných opatření
  • pravidelné porady, reporty, práce v informačním systému

 

Co je pro nás důležité:

  • SŠ vzdělání nejlépe technického směru
  • praxi v logistice 5 let, zkušenost s vedením týmu alespoň 2 roky; výhodou jsou zkušenosti z automobilového průmyslu a znalost SAPu
  • aktivní komunikační znalost AJ - schopnost dorozumět se se zahraničními kolegy
  • organizační a komunikační dovednosti, schopnost řídit tým
    odolnost proti stresu, schopnost stanovovat priority

 

S prací u našeho klienta získáte:

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • široké spektrum firemních benefitů
  • závodní stravování zdarma
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na dovolenou
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na dojíždění
  • mobilní telefon, notebook
  • jazykové kurzy a další vzdělávání, firemní akce
  • možnost kariérního růstu
  • práci v mezinárodním prostředí s každodenním využitím cizích jazyků

Místo výkonu práce:

  • Bor u Tachova

 


Odpovědět na inzerát   





Vývojový konstruktér - elektro

vloženo: 2019-04-25 14:38:44

Naším klientem je výrobní závod využívající moderní technologie a postupy výroby.Tento zaměstnavatel hledá nové kolegy/ně na pozici Vývojový konstruktér.

Co bude Vaší náplní práce?

  • konstrukční práce pro sériový výrobek
  • příprava výkresové dokumentace
  • spolupráce s dodavateli i zákazníky
  • zpracování zvláštních požadavků zákazníka

Co by Vám nemělo chybět?

  • SŠ/VŠ zaměření elektro
  • zkušenosti z obdobné pozice-konstruktér- ideálně se zaměřením na elektro, automotive výhodou
  • aktivní znalost AJ na komunikační úrovni
  • schopnost práce v týmu, komunikativnost a chuť dále se vzdělávat
  • znalost MS Office, CAD programy, SAP výhodou
  • schopnost samostatné a precizní práce

Co Vám společnost nabízí:

  • závodní stravování zdarma
  • příspěvek na dopravu, dovolenou i Vánoce
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexipass na sport, kulturu a zdraví
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • pracoviště vybavené moderními technologiemi

Místo výkonu práce: Stříbro

Nástup: dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Technik dodavatelské kvality

vloženo: 2019-04-24 21:36:11

Pro moderní výrobní závod našeho významného klienta, společnost s moderním výrobním závodem, hledáme nové kolegy/kolegyně do odd. řízení dodavatelské kvality.

Vaším úkolem na této pozici bude:

  • řízení, vyhodnocování a zajištění dodavatelské kvality 
  • nastavení opatření k jejímu neustálému zlepšování
  • vyhodnocování spolupráce s dodavateli
  • audity kvality u dodavatelů
  • vstupní kontrola sériových dílců a vyřešení jejich odchylek 
  • komunikace a spolupráce s oddělením nákupu a logistiky 
  • spolupráce při zavádění nových technologiích do výroby

Co Vám společnost nabízí:

  • závodní stravování zdarma
  • příspěvek na dopravu, dovolenou i Vánoce
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexipass na sport, kulturu a zdraví
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • pracoviště vybavené moderními technologiemi

Co za to zaměstnavatel očekává:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru
  • praxi na obdobné pozici, ideálně v automotive průmyslu
  • znalost nástrojů kvality a postupů ve výrobě z hlediska kvality
  • znalost AJ na úrovni B2
  • PC znalosti, především MS Office, SAP výhodou

Místo výkonu práce: Ostrov u Stříbra

Termín nástupu: Dohodou


Odpovědět na inzerát   





Project Manager - oblast energetiky

vloženo: 2019-04-19 13:58:23

Pro přední energetickou skupinu, která obchoduje se zemním plynem, elektrickou energií, emisními povolenkami, uhlím a ostatními produkty a vlastní a provozuje zařízení v České republice, na Slovensku, v Německu, Itálii, Velké Británii a Maďarsku aktuálně hledáme posily do nově vznikajícího pracovního týmu na pozici 

Project Manager

Co budete na této pozici dělat:

  • vést a implementovat projekty v oblasti energetiky
  • nastavovat procesy a hledat nejlepší řešení
  • komunikovat napříč firmou i s klíčovými zákazníky

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • velmi zajímavé finanční ohodnocení plus bonusy
  • příležitost k Vašemu dalšímu růstu a rozvoji v mezinárodním prostředí
  • přátelský a hlavně velmi neformální tým fajn lidí
  • flexibilní pracovní dobu
  • zaměstnání na plný úvazek ve stabilní společnosti sídlící na Praze 1
  • jazykové kurzy, odborné kurzy, týden dovolené navíc, Multisport kartu a další benefity

Co je pro klienta důležité:

  • VŠ vzdělání - technické nebo ekonomické
  • zkušenosti s řízením a implementací projektů
  • schopnost velmi dobře komunikovat i v angličtině
  • výborné organizační dovednosti a aktivita
  • schopnost analyzovat a argumentovat
  • uvítáme i zkušenosti z energetiky a druhý jazyk (NJ, FJ)

Místo výkonu práce:

  • Praha centrum

 

…a pokud budete moci nastoupit co nejdříve, budeme jen rádi

 


Odpovědět na inzerát   





Senior Quality Engineer

vloženo: 2019-04-16 17:08:23

Chcete se stát součástí centrálního týmu kvality a zajišťovat náběh nových projektů? Pro našeho významného klienta působící v oblasti automotive hledáme nového člena týmu do oddělení centrální kvality na pozici Senior Quality Engineer.

Jak bude vypadat Vaše práce?

Budete:

  • podporovat a spolupracovat s projektovým týmem
  • spolupracovat s vývojovými centry na vývoji a zlepšování procesů z pohledu kvality
  • v úzkém propojení s výrobními závody, a to především v průběhu předsériové fáze
  • v průběhu projektové fáze budete zajišťovat milníky kvality
  • koordinovat součinnost s ostatními týmy
  • zajišťovat tvorbu kontrolních plánů, spolupracovat na tvorbě fmea + další dokumentace potřebné pro náběh projektu
  • vyhodnocovat předsériovou výrobu z pohledu projektové kvality, zajišťovat nápravná opatření, která povedou k plnění zákazníkových očekávání
  • ve spolupráci s výrobními závody zajišťovat přípravu vzorků, a jejich prezentaci zákazníkům
  • zadávání vzorkování v zákaznických systémech
  • v průběhu změnových řízení zajišťovat vše potřebné z pohledu kvality
  • mít na starosti zákaznickou podporu v průběhu auditů, cubingů, přejímek atp.

 

Jak za takovou práci budete odměněni?

  • příjemným pracovním prostředím a zajímavou pracovní pozici v týmu centrální kvality
  • prací na zajímavých projektech v oblasti projektové kvality
  • flexibilní pracovní doba
  • možnost kariérního růstu
  • týden dovolené navíc
  • příspěvky na sport a kultura
  • firemní akce
  • a další

Co očekáváme my od vás?

  • máte praxi z automobilového průmyslem a zajímáte se o projektovou kvalitu
  • zkušenosti s projekty pro německý automobilový průmysl
  • samostatnost a proaktivnost
  • analytické a systémové myšlení
  • znalost německého nebo anglického jazyka minimálně na pokročilé úrovni
  • znalost obou jazyků výhodou

Místo výkonu práce:

  • Mladá Boleslav (moderní a příjemné kanceláře)

Odpovědět na inzerát   





Plant Controller

vloženo: 2019-04-05 14:18:37

Pro našeho významného klienta, výrobní automotive společnost sídlící v průmyslové zóně v západních Čechách, hledáme zkušené uchazeče na velmi seniorní pozici v oblasti finančního řízení výrobního závodu.

Jak budou vypadat vaše zodpovědnosti?

  • na starosti budete mít hospodaření závodu (dohled nad náklady, schvalování objednávek, analýzy, reporty atp.)
  • budete se podílet na celozávodovém rozhodování z finančního pohledu, tak aby závod dosahoval ziskovosti
  • interní kontrola všech procesů v souladu se SOX a dalšími mezinárodními standardy
  • příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních účetních uzávěrek
  • ve spolupráci s centrálou, managementem a nadzávodovou organizační strukturou příprava prognóz a rozpočtů na další roky
  • budete vést, motivovat a rozvíjet čtyřčlenný tým finančního oddělení
  • budete podporovat a poskytovat poradenství vedoucím jednotlivých oddělení při plnění finančních cílů 

Co náš klient od uchazečů na tuto seniorní pozici očekává? 

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
  • na podobné pozici ve výrobní společnosti jste pracoval/a minimálně 3 roky
  • máte rozhled v oblasti financí (především rozumíte vztahu mezi účetnictvím, controlingem a managementem)
  • máte dobrou znalost GAAP a US-GAAP
  • Excel ovládáte na pokročilé úrovni
  • analytické schopnosti jsou vaše silná stránka
  • domluvíte se plynule anglicky
  • nebojíte se výzev, nové nápady dokážete začlenit do
  • zkušenosti se SAP, SOX, HFM výhodou

Co vám za tuto zodpovědnou pozici společnost nabídne? 

  • nadstandardní mzdové ohodnocení
  • možnost kariérního růstu
  • talent program
  • manažerský služební automobil i pro soukromé účely, včetně plně hrazených cest do a ze zaměstnání a daňových nákladů
  • služební telefon nejvyšší kategorie
  • a další zajímavé zaměstnanecké benefity, např. životní pojištění a příspěvek na penzijní připojištění

Odpovědět na inzerát   





PHP vývojář/ka

vloženo: 2019-04-03 15:27:27

Pro našeho významného klienta působícího na poli logistiky, hledáme šikovného člena/členku týmu na pozici PHP vývojář, vývojářka.

Čím se budete zabývat?

  • objektově orientovaným PHP
  • SQL databázemi (budete využívat MySQL)
  • HTML a CSS
  • Javascriptem na úrovni jQuery
  • vývojem unikátního řešení s mnoha podpůrnými a rozmanitými projekty

S čím se ještě potkáte?

  • dalšími programovacími jazyky jako jsou C++, Python, C#
  • OS Linux a správou serverů
  • nette, dibi
  • CSS preprocesory (LESS, SASS)
  • ElasticSearch, Kibana
  • RabbitMQ
  • Redis

Jak za takovou práci budete odměněni?

  • dobrým platovým ohodnocením
  • flexibilní pracovní dobou + možností práce i z domova
  • týdnem dovolené navíc
  • multisport kartičkou
  • stravenkami v hodnotě 100Kč/den
  • možností kariérního růstu
  • neustálým rozvojem, a to pod zkušeným externím mentorem
  • pravidelnými firemními akcemi
  • služebním telefon a notebookem
  • neomezeným přístupem kávy po celý den
  • prací pro významnou společnost, která se neustále rozrůstá
  • a především přátelským kolektivem, který je nadšený do technologií a inovací

Co očekáváme my od vás?

  • zkušenost na obdobné pozici (alespoň dva roky) – neočekáváme supermana, ale člověka nadšeného do technologií, který má chuť se nadále rozvíjet a pracovat na sobě
  • přátelský přístup
  • samostatnost, pečlivost
  • angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni

 

Místo výkonu práce:

  • Brno

Odpovědět na inzerát   





PHP vývojář/PHP vývojářka

vloženo: 2019-04-03 15:25:42

Pro našeho významného klienta působícího na poli logistiky, hledáme šikovného člena/členku týmu na pozici PHP vývojář, vývojářka.

Čím se budete zabývat?

  • objektově orientovaným PHP
  • SQL databázemi (budete využívat MySQL)
  • HTML a CSS
  • Javascriptem na úrovni jQuery
  • vývojem unikátního řešení s mnoha podpůrnými a rozmanitými projekty

S čím se ještě potkáte?

  • dalšími programovacími jazyky jako jsou C++, Python, C#
  • OS Linux a správou serverů
  • nette, dibi
  • CSS preprocesory (LESS, SASS)
  • ElasticSearch, Kibana
  • RabbitMQ
  • Redis

Jak za takovou práci budete odměněni?

  • dobrým platovým ohodnocením
  • flexibilní pracovní dobou + možností práce i z domova
  • týdnem dovolené navíc
  • multisport kartičkou
  • stravenkami v hodnotě 100Kč/den
  • možností kariérního růstu
  • neustálým rozvojem, a to pod zkušeným externím mentorem
  • pravidelnými firemními akcemi
  • služebním telefon a notebookem
  • neomezeným přístupem kávy po celý den
  • prací pro významnou společnost, která se neustále rozrůstá
  • a především přátelským kolektivem, který je nadšený do technologií a inovací

Co očekáváme my od vás?

  • zkušenost na obdobné pozici (alespoň dva roky) – neočekáváme supermana, ale člověka nadšeného do technologií, který má chuť se nadále rozvíjet a pracovat na sobě
  • přátelský přístup
  • samostatnost, pečlivost
  • angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

Odpovědět na inzerát   





Relationship Manager pro korporátní klientelu

vloženo: 2019-03-29 12:08:13

Pro našeho významného klienta z finančního oboru hledáme nové kolegy/ně na pozici Relationship Manager se zaměřením na SME klientelu, s místem výkonu práce v centru Brna.

Jaká práce Vás čeká?

  • Každodenní komunikace s klienty ze segmentu malých a středních firem
  • Péče o stávající klientelu a současně její rozšiřování
  • Poradenství klientům týkající se finančních záležitostí, zjišťování jejich potřeb, nabízení a realizace jejich řešení

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • VŠ, případně SŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Znalost bankovních produktů, finančního trhu a orientace ve finančních výkazech
  • Praxe v bankovnictví
  • Dynamická a komunikativní osobnost s proaktivním přístupem
  • Velmi dobré obchodní, analytické i komunikační dovednosti

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • Pracovní pozici s různorodou pracovní náplní, ve velmi přátelském týmu
  • Velmi dobré a motivující finanční ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní část a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
  • Flexibilní pracovní dobu – work-life balance je pro našeho klienta velmi důležitým prvkem
  • Zaměstnanecké benefity, jako je např. 5 týdnů dovolené, kafeterie či stravenky
  • Možnost vzdělávání a rozvoje

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Brno

 


Odpovědět na inzerát   





Trader for Italian market

vloženo: 2019-03-26 20:07:56

Our client is specializing in trading of natural gas, coal and power is extending its activities and team in Prague and building a full equipped trading house including asset optimization capabilities. That is why we are looking for: Trader for Italian market

 

As Trader you will be responsible for:

  • Mainly trading of power products in wholesale power market
  • Also trading in related products, such as spark-spreads, EUAs, gas and coal
  • Covering asset hedging needs and own proprietary trading
  • Power market analysis
  • Market development projects

 

What do we offer?

  • Opportunity to build experience and expertise in energy trading
  • Being a part of young, dynamic, friendly and engaged team
  • Competitive salary and other benefits
  • possibility of career growth within a large international company
  • offices in the center of Prague
  • and others

 

Who are we looking for?

  • Advanced English and Italian language skills
  • Analytical skills and structured thinking
  • Ability to work under stress and make fast decisions
  • Proactive approach to learning new things
  • Proven ability to generate trading profits in energy markets

Odpovědět na inzerát   





Elektromechanik

vloženo: 2019-03-05 15:24:01

Pro našeho klienta, významnou automotive společnost hledáme nového člena týmu na pozici Elektromechanik.

Popis práce:

  • spolupracuje s externími firmami při provádění oprav jemu svěřených zařízení
  • zajišťuje plynulý chod všech elektronických zařízení
  • kontroluje výrobní zařízení podle plánu údržby na přidělených zařízeních
  • práce v třísměnném provozu

Požadujeme:

  • SOU/SŠ technické zaměření
  • praxe na pozici elektromechanika – min. 1 rok
  • praxe na pozici elektromechanika – min. 1 rok
  • osvědčení pro práci s elektrickými zařízeními do 1000 V
  • orientaci ve výkresové elektro dokumentaci
  • základy práce s PC
  • samostatnost, zodpovědnost

Nabízíme:

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • závodní stravování zdarma
  • 25 dnů dovolené
  • příspěvek na dopravu do zaměstnání
  • plat
  • příspěvek na dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění
  • další vzdělávání, firemní akce
  • možnost kariérního růstu
  • práci v moderním prostředí

Místo pracoviště:

  • Bor – Nová Hospoda

Nástup:

  • Dohodou

 


Odpovědět na inzerát   





Network Engineer/Architekt síťových technologií

vloženo: 2019-02-28 14:53:56

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu sítí datových center i WAN
  • na analýzách problémů u klienta a zajištění jejich náprav
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (softwarově definované sítě, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally) vás nerozhodí
  • máte zkušenosti či alespoň povědomí o návrzích a realizacích počítačových sítí
  • orientujete se v Linux – jste schopni vytvářet scripty – například python, perl nebo jiné
  • máte znalost virtualizačních technologií (např VMWare/Hyper-V) a jejich principů
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • služební auto
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • ihned nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 

 


Odpovědět na inzerát   





Samostatná účetní

vloženo: 2019-02-26 13:54:07

Pro našeho významného klienta-mezinárodní firmu se zastoupením ve 27 zemích světa, hledáme kolegy a kolegyně na pozici Samostatná účetní.

 

Co vás na pozici čeká?

  • kompletní vedení účetní agendy pro celou firmy
  • kontrola a zaúčtování došlých/vystavených faktur
  • pravidelná komunikace s centrálou v anglickém nebo německém jazyce
  • příprava podkladů pro zpracování mezd a spolupráce s externí mzdovou účtárnou
  • pokud zvládnete samostatně zpracovat mzdy pro cca 30 zaměstnanců, pak i to bude vaše pracovní náplň

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxe na pozici účetní
  • znalost systému SAP
  • znalost AJ nebo NJ 
  • samostatnost a pečlivost

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • zajímavé mzdové ohodnocení odpovídající samostatné pozici
  • možnost růstu na manažerskou pozici
  • stravenky, multisport karta a další výhody
  • po domluvě možno pracovat i 1 den v týdnu formou home office

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Praha -Horní Počernice, případně pobočka Chrášťany- dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Specialista/ka energetického dispečinku

vloženo: 2019-01-22 16:56:37

Pro našeho významného klienta, dynamicky rostoucí mezinárodní společnost v oblasti energetiky, hledáme nové posily pracovního týmu na pozici Dispečer pro německý trh s elektrickou energií. Uvítáme jak zkušené profesionály z oboru, tak talentované absolventy, kteří si chtějí vybudovat kariéru v energetickém sektoru.

Představte si, že do Vašeho portfolia spadá 10 % celkové produkce německých elektráren a Vaším úkolem je zajistit, aby elektrická energie doputovala tam, kam má. Zdá se Vám to jako velká odpovědnost? To určitě je, a proto je zajištěno opravdu důkladné zaškolení ve všech ohledech.

Jaká práce Vás čeká?

Budete členem menšího týmu, nicméně většinu pracovní doby budete trávit sami na směnách dlouhých 7,5 – 12 hodin. Směny budete znát zhruba měsíc předem a je možné se na nich s kolegy flexibilně domlouvat, je potřeba počítat i s nočními směnami. Očekává se od Vás mimo jiné také aktivní zapojení do zlepšování procesů.

A co bude Vašimi hlavními odpovědnostmi?

  • Sledování provozu zdrojů (elektráren) v návaznosti na plán výroby a požadavky na optimalizaci zdrojů
  • Aktivní řešení provozních problémů, výpadků zdrojů
  • Realizace vnitrodenních obchodních operací v zahraničí s elektrickou energií dle přiděleného mandátu (telefonicky nebo na burzovních platformách)
  • Zajištění optimálního využívání a obstarávání přeshraničních kapacit
  • Komunikace s Transmission System Operátory (TSO) ohledně požadavků na provádění re-dispatch a řešení událostí v elektrorozvodné soustavě
  • Komunikace s pracovníky zdrojů v souvislosti s nasazením zdrojů, dodržováním plánu výroby, nasazení a odstávek zdrojů v návaznosti na požadavky TSO
  • Komunikace s tradery při optimalizaci nasazení zdrojů
  • Provádění reportingu nasazení zdrojů v souladu s legislativními požadavky (Remit…)
  • Provádění schedulingu v návaznosti na změny provozu zdrojů

Jak vás za takovou práci klient odmění?

  • Motivační finanční ohodnocení – a to i pro absolventy bez zkušeností
  • Budete součástí pestrého, dynamického a angažovaného týmu
  • Flexibilita při domlouvání směn a jejich délky
  • Příležitost k dalšímu růstu a rozvoji v mezinárodním prostoru

Co určitě musíte zvládat a co může být Vaší výhodou?

  • Neobjedete se bez velmi dobré němčiny (alespoň B1), angličtina je velkou výhodou
  • Zvládáte samostatnou práci na směnný provoz
  • Řešení stresových situací – dokážete zachovat chladnou hlavu a rychle najít vhodné řešení
  • Výhodou je vzdělání v technických oborech
  • Předchozí zkušenosti z oboru jsou také výhodou, ale nejsou nutné, uvítáme i šikovné a ambiciózní absolventy

Nástup

  • Dle domluvy

Místo pracoviště

  • Praha

Odpovědět na inzerát   





Short term trader/Obchodník s energiemi

vloženo: 2019-01-18 15:15:06

Náš klient - přední středoevropská energetická skupina, vlastnící a provozující zařízení v České republice, na Slovensku, v Německu, Itálii, Velké Británii a Maďarsku, se specializuje na trading s energetickými komoditami – zemním plynem, elektrickou energií, emisními povolenkami, uhlím a ostatními produkty.

Do nově vznikajícího pracovního týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Obchodník s energiemi/Short Term Trader.

Jste komunikativní, zběhlí v obchodování a otevření novým výzvám? K tomu nemáte problém s komunikací v angličtině? Do malého neformálně naladěného týmu hledáme nové kolegy/ně s aktivním přístupem ochotné pracovat na směny (které si s ostatními kolegy flexibilně domluvíte). 

Nabízíme Vám příležitost růstu v mezinárodním prostředí, učení se od zkušenějších kolegů, získání jedinečných zkušeností, jazykové kurzy a mnoho dalších výhod.

 

Jaká práce Vás čeká?

  • obchodování s elektřinou na velkoobchodních trzích (intrady, day-ahead, weeks)
  • komunikace s dispečery v elektrárnách v Německu
  • obchodování s krátkodobými produkty zaměřenými na el. energii
  • analýza krátkodobých trhů
  • obchodování na burze (EEX) a denních trzích (EPEX, EXAA apod.)
  • zajištění správné nominace sjednaných obchodů

Co Vám můžeme nabídnout?

  • zaměstnání na plný úvazek ve stabilní společnosti se silnou pozicí na mezinárodním trhu
  • jedinečnou příležitost získat zkušenosti a odborné znalosti v oblasti obchodování s energiemi
  • úzkou spolupráci s jedním z nejlepších traderů v oboru
  • přátelský a hlavně velmi neformální tým mladých lidí
  • motivační ohodnocení
  • příležitost k dalšímu růstu a rozvoji
  • jazykové kurzy a další výhody

Co od Vás očekáváme a co může být Vaší výhodou?

  • VŠ vzdělání
  • pokročilou znalost anglického jazyka
  • analytické schopnosti a strukturované myšlení
  • schopnost pracovat pod stresem a dělat rychlá rozhodnutí
  • proaktivní přístup k učení se novým věcem
  • ochotu pracovat na směny v nepřetržitém provozu 24/7
  • německý jazyk velkou výhodou

Nástup

  • dle domluvy

Místo pracoviště

  • centrum Prahy

Těšíme se na Vaše reakce!


Odpovědět na inzerát   





Plant Manager - automotive

vloženo: 2018-11-22 18:51:04

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti automotive, hledáme zkušeného leadera na pozici Plant Manager závodu, ležícího v Plzeňském kraji, v těsné blízkosti dálnice D5.

 

Co se od Vás bude očekávat:

  • Řízení provozu celého závodu, který vyrábí v systému JIT/JIS a má zhruba 1000 zaměstnanců pracujících ve třísměnném provozu
  • Zajištění denního plnění požadavků zákazníka
  • Zodpovědnost za plnění stanovených KPIs
  • Vedení týmu přímo podřízených manažerů
  • Pravidelný kontakt s regionálním vedením 

Co klient požaduje:

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Zkušenost s řízením automotive či strojírenského výrobního závodu o velikosti alespoň 300 zaměstnanců minimálně 3 roky
  • Praxi z vedoucí pozice v oboru automotive, nejlépe v systému JIT
  • Výbornou znalost angličtiny, znalost němčiny je výhodou
  • Řídící schopnosti a další manažerské předpoklady
  • Vysokou odolnost proti stresu a schopnost rychle se rozhodovat

Co klient nabízí:

  • Finanční ohodnocení odpovídající náročnosti pozice, automobil luxusní značky a další zajímavé benefity
  • Samostatnou, odpovědnou a zajímavou, i když rychlou a stresující práci
  • Příležitost k rozvoji a k další kariéře – pozice se obsazuje proto, že stávající Plant Manager bude přecházet na pozici vyšší v rámci regionálního vedení

Možnost nástupu:

Podle dohody

Pokud máte zájem o více informací, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis a budeme si moci popovídat detailněji; případně volejte na telefonní číslo 725 939 373. Předem děkujeme.

 

 


Odpovědět na inzerát   





Účetní se znalostí SAPu a přesahem do analýz

vloženo: 2018-11-13 09:36:27

Náš významný klient, jedna z předních automotive společností, hledá nové kolegy/ně  na pozici Účetní/analytik.

Jaká bude Vaše pracovní náplň:

  • Spolupráce napříč firmou - s pobočkami a centrálou
  • Kontrola jednotlivých účetních případů zaúčtovaných na pobočkách
  • Příprava a participace na interních auditech
  • Zpracování kalkulací a podkladů pro reporting 
  • Vyhledávání a náprava chyb v účetnictví celé společnosti

Co potřebujeme, abyste měli/ uměli:

  • VŠ/SŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví či ekonomiky
  • Znalosti účetnictví případně controllingu 
  • Seniorní znalost účetních operací, standardů a legislativy
  • Silné analytické a logické myšlení
  • Samostatnost, nadšení a spolehlivost
  • Neobejdete se bez velmi dobré znalosti MS Office (především Excel)
  • Nutná je i znalosti angličtiny, protože ji budete denně používat 
  • Také velmi dobrá znalost SAPu je pro tuto pozici nutností

Nabízíme:

  • Samostatnou a zodpovědnou práci, při které využijete své analytické dovednosti a jistě je i zdokonalíte
  • Podporu zkušeného manažera a práci v malém přátelském týmu uvnitř korporátní společnosti
  • Zázemí silné a stabilní společnosti v centru Prahy
  • Možnost denní komunikace v angličtině 
  • Příležitost k profesnímu i osobnímu růstu a vzdělávání
  • Zajímavé firemní benefity a mzdové ohodnocení

Místo výkonu práce:

  • Praha- centrum

 


Odpovědět na inzerát   





Production Manager

vloženo: 2018-10-05 10:33:02

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti automotive v průmyslovém parku v Boru u Tachova, který stále rozšiřuje výrobu a jehož závod se rozrůstá, hledáme zkušené pracovníky na pozici manažera výroby.

 

Jaká bude vaše pracovní náplň:

- řízení provozu výroby, organizace činnosti na svěřeném úseku po stránce výrobní, technické, technologické, personální
- vedení činnosti cca. 300 podřízených pracovníků výroby
- zajištění denního plnění výrobních úkolů
- stanovení nápravných opatření
- kontrola využití výrobních kapacit

Co potřebujeme, abyste měli/uměli:

- SŠ / VŠ vzdělání nejlépe technického směru
- zkušenosti s vedením výrobního úseku ve výrobní společnosti
- výhodou zkušenosti z automobilového průmyslu
- aktivní znalost AJ - schopnost domluvit se se zahraničními kolegy
- organizační předpoklady a řídící schopnosti
- ochotu pracovat ve třísměnném provozu

Co vám za to nabízíme:

- zajímavou práci v zahraniční společnosti s propracovaným systémem benefitů
- velmi dobré finanční ohodnocení 
- 25 dnů dovolené
- služební automobil
- příspěvek na dovolenou
- penzijní připojištění
- závodní stravování zdarma
- firemní společenské akce
- a další zajímavé benefity

Místo výkonu:

Bor u Tachova ( Bor -  Nová Hospoda)

Termín nástup: 

Dohodou

 


Odpovědět na inzerát   





IT Specialista - junior

vloženo: 2018-09-05 09:13:23

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme zapáleného IT Specialistu, který se chce učit od nejlepších v oboru.

 

Jaká práce na vás čeká?

Budete:

  • pracovat na implementaci HW a SW řešení u zákazníků společnosti – především v oblasti datových center, počítačových sítí, datových sítí, ochrany dat a bezpečnostní infrastruktury
  • Analyzovat a řešit problémy zákazníkova prostředí
  • Pro vybrané zákazníky (po úspěšné implementaci) tvořit podporu zákazníkova prostředí
  • V týmu budete podporou pro IT architekty a konzultanty, od kterých se můžete hodně naučit
  • Podílet se na velkých technologicky zajímavých projektech v komerční sféře i státní správě

 

Jaké jsou klíčové oblasti projektů společnosti?

  • Security a networking – setkáte se s produkty od výrobců HPE, Cisco, VMware, F5, Microfocus – ArcSight, Palo Alto, Fortinet, Citrix

Co za takovou práci dostanete?

  • Možnost pracovat pro progresivní společnost s unikátním know-how
  • Dobré platové ohodnocení
  • Budget na benefity – sami si můžete rozhodnout, co z balíčku benefitů si vyberete
  • Klidné kanceláře v blízkosti centra
  • Možnost učit se od těch nejlepších v oboru a s tím související kariérní růst
  • Možnost občasné práce z domova

 

Co od vás budeme potřebovat?

  • Základní povědomí o IT – z pohledu bezpečnosti nebo sítí (vítáme i absolventy – vše vás rádi doučíme)
  • Angličtna na středně pokročilé úrovni (budete ji používat především při školení na technologie, které budete v práci využívat)
  • Ochotu učit se nové věci a vzdělávat – to vše pod dohledem zkušených mentorů – věříme, že forma ,,learning by doing“ je pro kariérní růst ta nejlepší

 


Odpovědět na inzerát