Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive

peopledrive  Hlavní účetní se SAPem a AJ
peopledrive  Skladník - pouze denní směny, volné víkendy
peopledrive  Vedoucí prodejny - Teplice
peopledrive  Product Manager - Corporate Digital Banking
peopledrive  Specialista - analytik optimalizace chodu elektráren - Praha centrum
peopledrive  Network Engineer
peopledrive  Vedoucí TPV (technická příprava výroby)
peopledrive  Strategic Purchaser for Technical Procurement
peopledrive  Strategic Purchasing Manager
peopledrive  Prodavač/ka - luxusní zakázková móda pro muže
peopledrive  Elektrotechnik/technička - Žatec
peopledrive  Obchodní zástupce - náhradní díly velkých vozů
peopledrive  Technolog vývoje
peopledrive  Senior bankéř pro malé a střední podniky
peopledrive  IT Business Systems Specialist - Prague 1
peopledrive  Strážník městské policie
peopledrive  Technik chladících zařízení
peopledrive  Elektromechanik
peopledrive  IT Application Engineer
peopledrive  Koordinátor technických projektů
peopledrive  Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek
peopledrive  Technik ve výrobě
peopledrive  Stavbyvedoucí
peopledrive  Vedoucí výroby / ředitel závodu
peopledrive  Datacenter Engineer/Architekt datových center
peopledrive  Servisní technik - klimatizační zařízení
peopledrive  Všeobecná zdravotní sestra / Zdravotní bratr
peopledrive  IT Specialista - junior





Hlavní účetní se SAPem a AJ

vloženo: 2020-01-09 21:40:58

Pro našeho klienta, stabilní výrobní závod v Benešově, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Hlavní účetní. Jedná se o zajímavou pracovní pozici s denním využitím angličtiny.

Jaká práce Vás čeká?

  • vedení účetního odd. – 4 účetní
  • denní komunikace a spolupráce s nadřízeným v zahraniční centrále
  • optimalizace účetních procesů, návrhy na zlepšení
  • řízení přípravy a vedení účetních záznamů v souladu s účetní metodikou společnosti a legislativou
  • zodpovědnost za vedení hlavní podnikové účetní knihy a evidenci závazků, pohledávek, zásob a investičního majetku
  • řízení zpracování účetní závěrky, zodpovědnost za předložení hospodářského výsledku společnosti
  • zodpovědnost za daňovou strategii a koordinace přípravy daňového přiznání

Jaké znalosti, schopnosti a zkušenosti se Vám budou hodit?

  • SŠ/VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
  • velmi dobrá znalost účetní a daňové legislativy a českých účetních standardů
  • znalost IFRS, SAP a MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • AJ slovem i písmem pro denní komunikaci v angličtině
  • výborné organizační a komunikační schopnosti
  • samostatnost a pečlivost
  • zkušenosti z obdobné pozice - vedení týmu a práce v mezinárodní společnosti
  • NJ na komunikativní úrovni výhodou, nikoliv podmínkou

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • mzdové ohodnocení odpovídající důležitosti pracovní pozice
  • motivující bonusový systém
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • příspěvek na závodní stravování, dopravu i penzijní připojištění
  • Flexipass na sport, kulturu a zdraví
  • podpora rozvoje a vzdělávání ze strany zaměstnavatele
  • pracoviště vybavené moderními technologiemi

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Benešov


Odpovědět na inzerát   





Skladník - pouze denní směny, volné víkendy

vloženo: 2020-01-06 14:34:37

Pro našeho klienta, inovativní českou společnost působící v oblasti zdravotnického materiálu, hledáme nové kolegy/ně na pozici Skladník. Práce v novém moderním skladu a ve velmi přátelském pohodovém kolektivu je zajímavou příležitostí pro zkušené skladníky i juniory.

 

Jaká práce Vás čeká?

  • naskladnění a kontrola úplnosti dodávek
  • pečlivá příprava zboží pro vyskladnění
  • práce v evidenčním systému se snadným zaučením
  • rozvor drobných zakázek po Praze a nejbližším okolí (2-3krát týdně)
  • komunikace s kolegy na stejné pozici a vzájemná zastupitelnost
  • fyzicky nenáročná manipulace s lehkými menšími balíky

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SOU/SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • přesnost, pečlivost, ochota a týmovost
  • běžné uživatelské znalosti práce na PC - MS Office
  • základní znalost AJ výhodou, nikoliv nutností
  • ŘP-B, aktivní řidič

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • práce v jednosměnném provozu, po-pá 
  • dlouhodobá spolupráce v přátelském prostředí unikátní firmy
  • nově vybudované moderní a příjemné prostory
  • zajímavý bonusový systém
  • 5 týdnů dovolené

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Chrášťany u Prahy


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí prodejny - Teplice

vloženo: 2020-01-06 12:23:16

Sport milují, všechny sporty. Ať už na obrazovce nebo v akci, v partě nebo sami. Nadšeně… (běhají, inlinují, plavou, lyžují, vesluji, čutají, jógují, skáčou na trampolíně… no je toho hodně:). Někteří fandí z gauče, jiní jsou prostě talent od přírody tak nějak na všechny sporty. A taky! O sportu rádi mluví a to hodně :-) Tak to je parta na prodejně jednoho z největších obchodů se sportovním oblečením a vybavením. Pravě hledají člověka, který povede tým sportovních konzultantů a pokladních na pozici Vedoucí prodejny. 

 

 

Jaká práce vás čeká?

Budete:

  • vést a motivovat kolektiv sportovních poradců prodeje, kteří jsou nejdůležitějším článkem v kontaktu se zákazníky
  • starat se o ekonomické výsledky prodejny a dohlížet na prodej
  • hledat optimální řešení pro zákazníka – zkrátka budete k ruce poradcům, pokud si s něčím neví rady nebo potřebují podporu
  • starat se o doplnění zboží na prodejně
  • pečovat o vizuální stránku prodejny
  • v kontaktu s centrálou a area managerem

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracujete od pondělí do pátku, ale bude fajn, když jednou za čas navštívíte svůj tým i na sobotní směně 

Co za takovou práci nabízíme?

  • pracovní poměr na dobu neurčitou, hned od začátku
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
  • zaměstnanecká sleva pro Vás i Vaše blízké v celé síti prodejen
  • možnost testovat naše produkty
  • pracovní oblečení
  • možnost účasti na promo akcích v Rakousku
  • pravidelné produktové školení, abyste zůstali v obraze a udrželi si přehled
  • a další 

Co očekáváme my od vás?

  • zkušenosti s vedením kolektivu – dokážete tým motivovat a krizové situace umíte řešit s chladnou hlavou
  • měl/a byste mít zkušenosti s obchodem na obdobné pozici
  • pokud se orientujete ve sportovním sortimentu, máte u nás rozhodně plus
  • proaktivní jednání a orientaci na zákazníka
  • zájem o vlastní rozvoj

Místo výkonu práce:

  • Teplice

 


Odpovědět na inzerát   





Product Manager - Corporate Digital Banking

vloženo: 2019-12-19 13:24:01

Pro našeho klienta, stabilní bankovní instituci, hledáme nového člena týmu pro zajímavou a různorodou pracovní pozici Product Manager - Digital Banking Corporate.

Jaká práce Vás čeká?

  • spolupráce na projektech, které povedou k modernizaci banky a přiblížení se potřebám korporátního klienta
  • propojování světa byznysu a IT - převádění požadavků a potřeb klientů do IT prostředí
  • vývoj aplikací pro korporátní klienty - elektronická komunikace mezi bankou a klientem, internetové bankovnictví, atd.
  • účast na mezinárodních projektech
  • sledování procesů, tvorba produktů a na to navazující testování a revize
  • spolupráce s odděleními a pobočkami napříč bankou, např. příprava materiálů, školení a podpora kolegů při zavádění nových produktů

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo IT zaměření
  • velmi dobrá orientace v oblasti bankovních produktů a procesů - zaměření na korporátní klientelu
  • zkušenosti s vývojem IT aplikací, bankovních produktů
  • znalost business analýzy
  • znalost procesů a chování dat jak na straně banky, tak na straně velkých klientů
  • praxe s řízením projektů, spolupráce na mezinárodním projektu výhodou
  • velmi dobré komunikační a analytické dovednosti
  • praxe z obchodní pozice výhodou
  • velmi dobrá orientace v oblasti IT
  • znalost AJ na dobré úrovni v psané i mluvené formě
  • chuť a nadšení měnit a zlepšovat

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • inovativní a moderní prostředí se stabilním zázemím
  • možnost účastnit se mezinárodních projektů
  • zajímavý systém odměňování
  • benefity
  • možnost osobního rozvoje díky práci na zajímavých projektech a samostatných úkolech
  • opravdu pohodové a přátelské prostředí v týmu i v ostatních odděleních

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Praha


Odpovědět na inzerát   





Specialista - analytik optimalizace chodu elektráren - Praha centrum

vloženo: 2019-12-17 18:46:35

 

Pro přední energetickou skupinu, která obchoduje se zemním plynem, elektrickou energií, emisními povolenkami, uhlím a ostatními produkty a vlastní a provozuje zařízení v České republice, na Slovensku, v Německu, Itálii, Velké Británii a Maďarsku, aktuálně hledáme posily do nově vznikajícího pracovního týmu na pozici 

Specialista - analytik optimalizace chodu elektráren (ž/m)

Co Vás čeká:

  • zajímavá práce v oblasti plánování, optimalizace a obchodování s el. energií
  • plánování výroby na období nadcházejícího měsíce
  • převzetí a kontrola hedgeové pozice a její zpracování
  • bidování na burzy nebo jiné obchodní platformy
  • vytváření optimálních plánů výroby
  • optimalizace komoditních pozic
  • vypracovávání analýz
  • aktivní spolupráce při tvorbě procesů

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • velmi zajímavé finanční ohodnocení plus bonusy
  • příležitost k Vašemu dalšímu růstu a rozvoji v mezinárodním prostředí
  • přátelský a hlavně velmi neformální tým fajn lidí
  • flexibilní pracovní dobu
  • zaměstnání na plný úvazek ve stabilní společnosti sídlící na Praze 1
  • jazykové kurzy, odborné kurzy, týden dovolené navíc, Multisport kartu a další benefity

Co je pro klienta důležité:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru (možno i student/ka VŠ)
  • znalost práce s MS Office, nadstandardní znalost MS Excel
  • komunikativnost, zodpovědnost a odolnost vůči stresu
  • ochotu pracovat 1x měsíčně o víkendu vč. svátků
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka, německý jazyk výhodou
  • výhodou je znalost prostředí obchodů s energiemi

Místo výkonu práce:

  • Praha centrum

 

…a pokud budete moci nastoupit co nejdříve, budeme jen rádi.

 

 


Odpovědět na inzerát   





Network Engineer

vloženo: 2019-12-12 12:25:54

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

 

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu sítí datových center i WAN
  • na analýzách problémů u klienta a zajištění jejich náprav
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (softwarově definované sítě, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally) vás nerozhodí
  • máte zkušenosti či alespoň povědomí o návrzích a realizacích počítačových sítí
  • orientujete se v Linux – jste schopni vytvářet scripty – například python, perl nebo jiné
  • máte znalost virtualizačních technologií (např VMWare/Hyper-V) a jejich principů
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • březen 2020 nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí TPV (technická příprava výroby)

vloženo: 2019-12-04 21:29:36

 

Pro významnou českou výrobní společnost, která sídlí v Ústí nad Labem a působí se svými produkty po celé Evropě, hledáme zkušeného kandidáta na pozici vedoucí/ho technické přípravy výroby.

Co budete mít na starosti:

  • Tvorbu, optimalizaci a inovaci technologických postupů/dokumentace, pracovišť a ergonomie práce a kontrolní dokumentace
  • Stanovení a ověřování výkonových norem pracovníků a jednotlivých operací
  • Zpracování kalkulace výrobků
  • Zavádění nových produktů, technologií a standardů do výroby
  • Implementaci procesů vedoucích k trvalému zlepšování a růstu efektivity ve výrobě
  • Zodpovědnost za správnost příslušných dat v SAP, organizace zakládání dat
  • Analýzu příčin závad a zmetků vzniklých vlivem technologie, účast na zmetkovém řízení
  • Kontrolu dodržování technologických postupů
  • Spolupráci na technologickém směrování společnosti a při realizaci investic
  • Vedení a rozvoj týmu (do 5 lidí)

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • Zázemí prosperující společnosti
  • Zajímavé finanční ohodnocení podle vzdělání a praxe
  • Týden dovolené navíc a stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Pružnou pracovní dobu
  • Práci na plný úvazek a pracovní smlouvu na dobu určitou s předpokladem prodloužení
  • Každoroční navýšení mzdy
  • Odměnu za odpracovaná léta ve společnosti
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost dalšího vzdělávání (jazyky, technická školení, ...)
  • Program zaškolení a péče o zaměstnance

Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste uměli/měli:

  • Vysokoškolské vzdělání elektrotechnické nebo strojní
  • 5 let praxi v oblasti technické přípravy výroby složitějších ručních operací, zejména zkušenosti v oblasti organizace výrobní dokumentace a výrobního toku
  • Schopnost orientace v různých technologiích - sváření bodováním, sváření laserem, pájení, případně lisování plastů
  • Zkušenosti v oblasti zlepšování efektivity výroby
  • Znalost AJ min. na úrovni B1
  • Dobrou znalost práce na PC, MS office, znalost SAP výhodou
  • Technické myšlení, pečlivost, zodpovědnost a flexibilitu
  • Praxe ve vedení menšího týmu bude výhodou

Místo pracoviště

  • Ústí nad Labem

Odpovědět na inzerát   





Strategic Purchaser for Technical Procurement

vloženo: 2019-11-28 13:59:56

Our client, one of the leading worldwide hydraulic system suppliers, is looking for Strategic Purchaser for Technical Procurement, who will negotiate commercially in global markets. 

We are offering a technically educated, dynamic purchaser the opportunity of meaningful work with the prospect of setting the rules of the game.

 

Who are we looking for?  

The strategic purchasing department is built on a trust of teamwork, it is exciting, enjoyable work if you are independent, energetic, strategically minded and enjoy developing your own ideas. 

  • We are looking for a colleague who is familiar with drawing documentation and has several years involvement in technical purchasing at an international level. Your main commodity will be parts machined in accordance to drawings.
  • you can present yourself, convey your opinions and assertively if necessary and moreover, are you a team player
  • you are fluent in English (you will communicate in English every day and be supported in the realization of your new ideas!)

What do we offer?

  • We provide quality professional and language education. We offer the chance to regulate your work hours flexibly, with 5 weeks of holiday, subsidized lunches, financial bonus incentives and numerous other employee benefits. We are a fine team that cooperates and supports.

Activities to be undertaken at an international level:

  • Purchase of standard parts and parts according to drawing documentation
  • Creation of a purchasing strategy for entrusted material commodities
  • Responsibility for finding new suppliers of an international standard, conducting request for tender of new suppliers
  • Creation and preservation of stable relationships with entrusted suppliers, evaluation and management of supplier networks
  • Evaluation and elimination of purchasing risks, purposefully prevent them
  • Creation and presentation of change management
  • Negotiate on price and business conditions, document preparation and processing of draft contracts with suppliers as well as development of existing suppliers
  • Coordination of material sampling within the company
  • Create and manage SAP data for suppliers/materials
  • Support of claims handling together with the SQA dept
  • Supervision of compliance to contractual terms of supply, clarification of potential deviations, supply and cooperation analysis in terms of efficiency and the determination of possible measures
  • Active cooperation with other departments to ensure both the economy and innovation of our products leading to increased competitiveness in our markets.

 

Place of work:

  • Vrchlabí

 

If you are interested in the position, please send us your professional CV in English. Thank you in advance.


Odpovědět na inzerát   





Strategic Purchasing Manager

vloženo: 2019-11-28 13:54:53

Our client, one of the leading worldwide hydraulic system suppliers, is looking for Purchasing Manager. If you are experienced in purchasing area and are interested in new challenges - this could be the opportunity for you.

 

As Purchasing Manager you will be responsible for:

  • Strategic purchasing projects
  • Defining goals, objectives and control procedures to improve the complete purchasing process
  • Planning and administering all purchasing activities, selecting sources of supply
  • Participate and works within an international purchase team
  • Preparing, negotiating and closing contracts with all lead suppliers in cooperation with the corporate workgroup
  • Analyze and identify potential international suppliers, organize their qualification, realize savings
  • Developing existing suppliers according to internal specifications and analyzing suppliers cost structures
  • Preparing yearly cost savings and cost-saving activities of purchasing budget/forecast
  • Leading a team of 4 buyers and support staff
  • Reporting directly to the management board

What our client offers?

  • interesting remuneration package, company car for personal use and other benefits
  • fully professional working environment
  • most modern production environment and brand new facilities
  • high sophisticated product range
  • motivated and well experienced staff
  • international group of companies with headquarter Switzerland
  • possibility for personal and professional growth

Please apply if you are:

  • experienced in purchasing technical goods (minimum of 5 years)
  • fluent in English
  • experienced in an international business environment, international sourcing and procurement of casting material (cast, iron, cast aluminium)
  • knowledge of MS-Office tools
  • team oriented
  • proactive, with hands-on mentality

 

Place of work:

  • Vrchlabí

If you are interested in the position, please send us your professional CV in English. Thank you in advance.

 

Odpovědět na inzerát   





Prodavač/ka - luxusní zakázková móda pro muže

vloženo: 2019-11-22 19:51:33

Baví Vás móda a máte pro ni cit?  Pracujete rádi s lidmi? Umíte zákazníkovi vybrat správnou kombinaci a velikost? Umíte mu poradit a vyřešit i jeho specifické požadavky?

Pro našeho klienta obsazujeme pracovní pozici na pobočce v centru Prahy.

Jaké budou Vaše zodpovědnosti: 

  • profesionální obsluha zákazníků a poradenství
  • obsluha pokladního systému a platebního terminálu
  • základní administrativní práce na PC

Co za Vaši práci dostanete:

  • kvalitní fixní mzdové ohodnocení a bonusy
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • možnost stát se odborníkem na luxusní českou pánskou módu
  • příspěvek na Multisport
  • stravenky
  • zaměstnanecké slevy
  • možnost nástupu ihned

Pošlete nám prosím svůj životopis s fotografií, pokud máte:

  • zkušenosti z obchodu s pánskými nebo alespoň dámskými oděvy
  • alespoň částečnou znalost angličtiny
  • příjemné a profesionální vystupování a optimistickou povahu
  • týmového ducha a aktivní přístup
  • smysl pro obchod – umíte se postarat o to, aby zákazník vždy odcházel spokojený
  • ochotu učit se

Nástup: možný ihned

Místo výkonu práce: Praha centrum (metro)

Mzdové ohodnocení: až 35.000 Kč

 


Odpovědět na inzerát   





Elektrotechnik/technička - Žatec

vloženo: 2019-11-14 11:06:28

Pro stabilní mezinárodní společnost zabývající se výrobou elektro a jiných součástek do automobilů hledáme posilu do týmu elektrotechniků, který zajišťuje hladký průběh výroby údržbou a optimalizací fungování výrobních zařízení.

Jaká práce Vás čeká?

  • jste zodpovědní za nastavení, údržbu a opravy výrobního zařízení (automatizovaná pracoviště)
  • pravidelně provádíte preventivní a prediktivní údržby
  • odhalujete výrobní problémy, analyzujete je a odstraňujete příčiny
  • navrhujete technická řešení, modifikace a zlepšování

Co touto prací získáte?

  • zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • možnost osobního rozvoje, zajištění odborných školení v rámci pozice (PLC, automatizace aj.)
  • závodní stravování
  • příspěvek na dopravu
  • dovolenou nad rámec zákoníku práce
  • zvýhodněný zaměstnanecký mobilní tarif i pro členy rodiny
  • Cafeterie – měsíční příspěvek na volnočasové aktivity

Co na této pozici potřebujete?

  • výuční list (v oboru elektro)
  • vyhlášku 50/78, §6
  • orientovat se v technické dokumentaci
  • samostatnost, aktivní přístup a spolehlivost
  • schopnost pracovat v týmu
  • znalost PLC programování
  • řidičský průkaz sk. B
  • výhodou Vám budou zkušenosti z údržby v prostředí výroby, znalost hydrauliky, pneumatiky, mechaniky a elektromechanických systémů

 

Místo výkonu práce: průmyslová zóna poblíž Žatce


Odpovědět na inzerát   





Obchodní zástupce - náhradní díly velkých vozů

vloženo: 2019-10-31 17:05:34

Pro našeho klienta, stabilní německou společnost, která na český trh distribuuje náhradní díly pro kamiony a další velké vozy, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodní zástupce. Ostřílený obchodník i nadšený junior - oba do týmu zapadnou.

Jaká práce Vás čeká?

  • každodenní komunikace s klienty
  • řešení objednávek a požadavků klientů ve spolupráci s ostatními odděleními
  • akvizice nových zákazníků v regionu Brno a nejbližší okolí
  • sledování trendů trhu a aktivit konkurence

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SOU/SŠ vzdělání, výhodou je technické zaměření
  • praxe na obchodní pozici je velkou výhodou, nikoliv nutností
  • běžné uživatelské znalosti práce na PC - tabulky, práce s dokumenty, emailová komunikace
  • ŘP skupiny B - aktivní řidič
  • velmi dobré komunikační dovednosti - osobně, po telefonu i emailem
  • dobrý přehled v dané oblasti - zájem o „svět motorů“ a dění kolem

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • zajímavou práci s možností časové flexibility
  • bonusovou složku, díky níž vás bude práce ještě víc bavit
  • stravenky, multisport kartu, připojištění i jazykové vzdělávání

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Brno


Odpovědět na inzerát   





Technolog vývoje

vloženo: 2019-10-21 21:39:46

Pro našeho klienta, tradiční významnou českou společnost produkující špičkové a oblíbené výrobky vysoké kvality sídlící na Praze 5 obsazujeme strategickou pozici Technolog vývoje.

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Určovat, zkoušet, revidovat a případně vyvíjet nové technologické postupy – polypropylenové nádrže, hliníkové konstrukce,
  • zajišťovat technologickou přípravu a technologické změny v pracovních postupech,
  • zavádět do výroby nové technologické postupy,
  • provádět změny v technické dokumentaci,
  • řešit výrobní problémy,
  • na základě měření vypracování normativ pro jednotlivé výrobní činnosti,
  • evidence a tvorba výrobních přípravků a šablon,
  • administrace TPV dat v IS.

Co za Vaši práci nabízíme?

  • Zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • možnost věci zlepšovat a posouvat - jakékoliv inovace a proaktivitu oceňujeme,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení,
  • škálu různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.

Co je pro nás důležité?

  • SŠ nebo VŠ technického zaměření (VŠ výhodou),
  • praxe v oblasti výroby/technologie,
  • znalost Solid Works nebo alternativního nástroje,
  • kladný přístup k IS,
  • zodpovědnost a samostatnost,
  • analytické myšlení,
  • schopnost realizovat nápady,
  • odhodlání k prosazování změn,
  • kritický pohled,
  • ŘP sk. B.

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha 5


Odpovědět na inzerát   





Senior bankéř pro malé a střední podniky

vloženo: 2019-10-14 14:31:14

Pro našeho významného klienta z finančního oboru hledáme nové kolegy/ně na pozici Senior bankéř se zaměřením na malé a střední podniky.

Jaká práce Vás čeká?

  • Každodenní komunikace s klienty ze segmentu malých a středních firem
  • Péče o stávající klientelu a současně její rozšiřování
  • Poradenství klientům týkající se finančních záležitostí, zjišťování jejich potřeb, nabízení a realizace jejich řešení

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • VŠ, případně SŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Znalost bankovních produktů, finančního trhu a orientace ve finančních výkazech a analýzách
  • Praxe v bankovnictví
  • Dynamická a komunikativní osobnost s proaktivním přístupem
  • Velmi dobré obchodní, analytické i komunikační dovednosti

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • Pracovní pozici s různorodou pracovní náplní, ve velmi přátelském týmu
  • Velmi dobré a motivující finanční ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní část a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
  • Flexibilní pracovní dobu – work-life balance je pro našeho klienta velmi důležitým prvkem
  • Zaměstnanecké benefity, jako je např. 5 týdnů dovolené, kafeterie či stravenky
  • Možnost vzdělávání a rozvoje

Nástup: dohodou

Místa výkonu práce: Brno, Praha, Hradec Králové a další lokality

 


Odpovědět na inzerát   





IT Business Systems Specialist - Prague 1

vloženo: 2019-10-06 20:36:32

 Our client who is specializing in trading of natural gas, coal and power is looking for a new IT team member.

What you will be responsible for:

  • Gather user requirements, understand them and describe in written
  • Liaise and Communicate with stakeholders (Business and IT), offer possible solutions to their needs
  • Describe use cases, describe its delivery through specific defined IT functionality, describe detailed logical model and eventual interfaces
  • Own and coordinate delivery of the changes to the underpinned systems
  • Analyze root cause of the incidents, coordinate the remedy delivery
  • Setup parameters and write small size code when needed (Java, Python)
  • Participate on refining used methodology, formulate inputs and rationales for changes
  • Support in preparation and execution of user acceptance tests user documentation and training

We will offer you:

  • Very interesting salary
  • Friendly and especially very informal team of people and very nice offices in Prague 1
  • Flexible working hours
  • Opportunity for your further growth and development in an international environment
  • Full-time employment in a stable and successful company
  • Language courses, professional courses, extra holiday, sickdays, sports allowance, meal coupons and other benefits

Please apply if you are:

  • Proficient in consulting the business users
  • Experienced with Asset optimization, Position management, ETRM (Endur) and Algo trading systems on the market
  • Proficient with UML
  • Experience with model creation and maintenance.
  • Excellent analytical skills, precision, systematic approach, structured thinking, self-driven, delivery to commitment, flexibility.
  • Proficient in creative dialogue to capture requirements and facilitate quest for most suitable solution for the Customer.
  • Experience with SCRUM either as scrum master or product owner
  • Experience with similar role or experience in energy trading IT will be an added advantage
  • Any relevant certification will be an added advantage

Place of work

  • Centre of Prague

…and if you can start asap, we will be happy


Odpovědět na inzerát   





Strážník městské policie

vloženo: 2019-09-27 13:19:42

Pro městský úřad Odolena Voda obsazujeme zajímavou pozici Strážník Městské policie Odolena Voda.

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • Kontrolovat a postihovat nesprávné parkování, přestupky chodců a cyklistů
  • Dohlížet na dodržování pravidel občanského soužití
  • Provádět kontroly živnostenských provozoven, převážně restaurací a heren se zaměřením na podávání alkoholických nápojů dětem a mladistvým, dodržování zákazu her těchto osob na výherních hracích automatech a terminálech i plnění poplatkové povinnosti z výherních hracích automatů a terminálů
  • Ověřovat v rámci prokázání totožnosti osob, zda tyto osoby nejsou v registru celostátně hledaných osob Policií ČR
  • Postihovat přestupky proti veřejnému pořádku, nejčastěji rušení nočního klidu
  • Kontrolovat dodržování obecně závazných vyhlášek města, např. používání pyrotechniky, zábor veřejného prostranství, neoprávněné odkládání odpadků
  • Dohlížet na přechodech pro chodce, zejména v blízkosti základních škol
  • Provádět osvětovou a preventivní činnost pro naše spoluobčany

Jaké zákonné podmínky musíte splňovat?

ve smyslu zákona č. 553/1991 Sb. O obecní policii, ve znění pozdějších předpisů

  • Státní občan ČR
  • Minimální věk 21 let
  • Trestní bezúhonnost a spolehlivost
  • Zdravotní způsobilost
  • Středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou

Jakou další kvalifikaci by měl splňovat dobrý strážník?

  • Organizační schopnosti, komunikativnost, odolnost vůči stresu a zátěžovým situacím
  • Schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
  • Dobrá fyzická kondice
  • Znalost práce na PC
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Základní právní povědomí
  • Praxe u bezpečnostních složek, případně ve státní správě nebo samosprávě výhodou
  • Platné osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů podle zák. č. 553/1991 Sb., o obecní policii výhodou nikoli podmínkou
  • Zbrojní průkaz skupiny D výhodou
  • Znalost cizího jazyka výhodou

 Co Vám nabízí zaměstnavatel?

  • Stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na důchodové pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Služební byt
  • Zajímavé finanční ohodnocení

 

Místo výkonu práce: Odolena Voda

 


Odpovědět na inzerát   





Technik chladících zařízení

vloženo: 2019-09-17 18:50:43

Pro našeho významného klienta, který působí více jak 20 let v pekárenském průmyslu, hledáme nového člena týmu na pozici Technik chladících zařízení.

 

Co budete mít na starosti?

  • zajištění plynulého chodu technologie automatického mrazícího skladu
  • aktivní řešení vzniklých situacích při provozu technologií
  • preventivní kontroly, prohlídky a údržbu zařízení
  • operativní řešení problémů
  • komunikaci s externími společnostmi (dodavatelé – náhradní díly, servis atp.)
  • obsluhu podpůrných systémů (kotelny, vzduchotechnika, LOX, EPS, SHZ)

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracuje se na 12h směny v režimu krátký/dlouhý týden – nemusíte se bát, rozvrh směn je stabilní a předem daný

Co vám za to společnost může nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • kantýna s dotovanou stravou
  • příspěvek na penzijní spoření
  • dovolená nad rámec zákona
  • denně pečivo zdarma

Co naopak společnost očekává od vás?

  • ÚSO/SO vzdělání v elektrotechnickém oboru
  • vyhlášku č. 50/1978 Sb. §6
  • zkušenost s opravami a nastavením strojů a zařízení
  • znalost mechaniky, hydrauliky a orientace v technických výkresech
  • technická orientace
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci

Místo výkonu práce:

  • Kladno

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





Elektromechanik

vloženo: 2019-09-17 18:39:01

Pro našeho významného klienta, který působí více jak 20 let v pekárenském průmyslu, hledáme nového člena týmu na pozici Elektromechanik.

 

Co budete mít na starosti?

  • zajištění chodu automatizovaných výrobních linek (tak, aby výroba probíhala hladce a bez problému)
  • preventivní kontroly, prohlídky a údržbu zařízení
  • komunikaci s externími společnostmi (dodavatelé – náhradní díly, servis atp.)
  • obsluhu podpůrných systémů (kotelny, vzduchotechnika, LOX, EPS, SHZ)

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracuje se na 12h směny v režimu krátký/dlouhý týden – nemusíte se bát, rozvrh směn je stabilní a předem daný

Co vám za to společnost může nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • kantýna s dotovanou stravou
  • příspěvek na penzijní spoření
  • dovolená nad rámec zákona
  • denně pečivo zdarma

Co naopak společnost očekává od vás?

  • ÚSO/SO vzdělání v oboru elektromechanik
  • vyhlášku č. 50/1978 Sb. §6
  • zkušenost s opravami a nastavením strojů a zařízení
  • znalost mechaniky, hydrauliky a orientace v technických výkresech
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci

Místo výkonu práce:

  • Kladno

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





IT Application Engineer

vloženo: 2019-09-16 15:12:56

Our client who is specializing in trading of natural gas, coal and power is looking for a new IT team member for the position IT Application Engineer

As IT Application Engineer you will be responsible for:

  • agile development of new applications supporting various processes of trading with energy commodities (mainly in Java programming language)
  • active participation on design of new functionalities, application architecture and integration withing the current applications portfolio
  • administration and development of the current applications portfolio
  • responsibility for keeping the applications running and direct contact to business users

What do we offer?

  • being a part of young, dynamic, friendly and engaged team
  • attractive salary and other benefits
  • possibility of career growth within a large international company (you may lead a team in the future)
  • offices in the center of Prague
  • cooperation with head of IT
  • and others 

We are looking for you if...

You have experience with:

  • Java software development (Java 8+, Spring framework, Swing incl., AMQP, Hazelcast)
  • applications integration (Apache Camel, RabbitMQ, Web Services)
  • common application servers (WildFly or Tomcat)
  • SQL and/or No-SQL (Cassandra DB)

You are:

  • fluent in English (another European language is an advantage)
  • strong self-motivated
  • able to quickly understand requirements and business needs
  • willing to travel to Hamburg/Germany (max.180 days per year)

 

 

Location: 

  • Prague 1

 


Odpovědět na inzerát   





Koordinátor technických projektů

vloženo: 2019-08-26 11:29:31

Pro našeho klienta, menší a úspěšnou rodinnou firmu zabývající se projektováním a instalací požárně bezpečnostního zařízení (systémy požárního a provozního větrání budov) hledáme nového člena týmu na pozici Koordinátor technických projektů – specializace elektro.

Co budete mít na starosti?

V oblasti vedení zakázek:

  • technicky a koordinačně zaštiťovat realizaci svěřených projektů pro velmi zajímavé zákazníky
  • zajištění a objednání hlavních produktů a materiálu, řízení dodavatelů vč. montážních prací
  • komunikaci se stavbyvedoucím a koordinátory klienta, spolupráce s ostatními dodavateli na stavbě
  • dohled na instalaci produktu, jeho zprovoznění, odladění nedostatků a předání klientovi, včetně účasti na komplexním testování požárních technologií budovy

V oblasti své specializace:

  • sestavení specifikace a objednání typizovaných řídících rozvaděčů, zadání specializovaných zákaznických úprav
  • vyhledávání a řešení problémů
  • samostatné tvůrčí úkoly v oblasti automatizace řízení denního větrání
  • poradenství a technickou podporu pro kolegy, kteří nemají znalosti z vašeho oboru

Co od vás náš klient očekává?

  • minimálně středoškolské vzdělání technického směru specializace elektro
  • předchozí zkušenosti ze zakázek v prostředí stavebnictví
  • rychlou orientaci ve schématech zapojení a návodech vč. cizojazyčných
  • zkušenosti nebo ochota se naučit programovat PLC Siemens LOGO!
  • ochotu cestovat služebním vozem po Praze a Středočeském kraji
  • logické myšlení, samostatnost, pečlivost a flexibilitu
  • anglický či německý jazyk na mírně pokročilé úrovni odpovídající náplni práce

 Co pro vás naopak může být výhodou?

  • znalost AutoCAD LT, EPLAN nebo obdobný
  • orientace ve vzduchotechnice, MaR, EPS, požární ochraně budov nebo průmyslové automatizaci

Co vám za takovou práci společnost nabídne?

  • práci pro stabilní společnost s rodinnou atmosférou
  • spolupráci s významnými zákazníky z oboru automotive a průmyslové výroby
  • služební automobil
  • flexibilní pracovní dobu
  • přátelský kolektiv
  • možnost účasti na zajímavých projektech v lukrativním oboru, který se neustále posouvá dopředu
  • kurz technika požární ochrany (získání základního přehledu v oblasti požární ochrany staveb)
  • kanceláře v bezprostřední blízkosti metra Nové Butovice, zajištění možnosti parkování

Místo výkonu práce:

  • Praha 13

Odpovědět na inzerát   





Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek

vloženo: 2019-08-19 12:25:44

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se výstavbou a rekonstrukcemi budov hledáme Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek. 

Na jakou práci se můžete těšit?

  • Přípravu inzerce, provádění prohlídek a uzavírání smluv o nájmu bytových nebo nebytových prostor
  • Administraci nájemného, záloh za služby a poplatky spojené s užíváním předmětu nájmu, tvorbu měsíční evidence o nájemném
  • Přepis energetických médií na nájemce
  • Pravidelnou měsíční kontrola fyzického stavu celé nemovitosti, pronajatých bytových jednotek včetně zajišťování údržbových a opravných prací na celé nemovitosti i na pronajaté bytové jednotce
  • Zajišťování revizí plynu a plynových kotlů, elektřiny, požární bezpečnosti, komínů a uchovávání protokolů o revizních zkouškách v pravidelných intervalech předepsaných platnou legislativou

Co od Vás očekáváme?

  • Vzdělání středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou, stavebního směru výhodou
  • Komunikační a organizační schopnosti, důslednost, samostatnost, spolehlivost
  • Praxe na obdobné pozici vítána, není podmínkou
  • Uživatelská znalost práce na PC, MS Excel výhodou
  • Řidičský průkaz skupiny B 

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Mzdové ohodnocení dle počtu spravovaných bytů/nebytových prostor (500 Kč/bytová jednotka)
  • V případě úspěšného zapracování možnost navýšení počtu spravovaných jednotek a s tím spojený nárůst odměn
  • Uhrazení pohonných hmot, popř. služební vozidlo k dispozici
  • Spolupráci preferenčně na IČO případně HPP

 

Místo výkonu práce: Most, Chomutov

 


Odpovědět na inzerát   





Technik ve výrobě

vloženo: 2019-07-29 17:25:41

Pro nadnárodní společnost využívající moderní špičkové technologie a stroje v oblasti fototechniky hledáme nového člena týmu na pozici Výrobní technik. Chcete se podílet na výrobě fotoproduktů, které směřují přímo k zákazníkům, pracovat v čistém a moderním prostředí s rodinnou atmosférou a neustále se ve svém oboru vzdělávat a růst? Domluvíte se anglicky nebo německy? Podívejte se, co tato práce obnáší!

Co zaměstnavatel nabízí?

  • zázemí velkého mezinárodního koncernu
  • odpovídající finanční ohodnocení v závislosti na Vaší kvalifikaci a zkušenostech v rozmezí 30-45 000 Kč
  • pružnou pracovní dobu
  • příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv a velmi dobré mezilidské vztahy
  • pravidelná školení a vzdělávání i v zahraničí a možnost profesního růstu
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů včetně 5 týdnů dovolené
  • čerpání přesčasů formou náhradního volna nebo proplácení
  • jazykové kurzy v rámci pracovní doby
  • stravování v místě pracoviště
  • slevu na firemní produkty
  • kartu Multisport Benefit nebo Active Pass Sodexo
  • příspěvek zaměstnavatele na životní pojištění nebo penzijní spoření aj.

Co bude Vaší zodpovědností?

  • budete seřizovat tiskové a vyvolávací stroje spolu se stroji na výrobu fotografií a provádět jejich údržbu - jemná mechanika, silové elektro do 400V, elektronika, rozvody tlakového vzduchu
  • jako vedlejší činnost budete mít na starost elektro, vzduchotechniky, sestavování dílů z konstrukčních profilů dle potřeb výroby, ad.

Co od Vás očekáváme?

  • střední odborné vzdělání v oboru slaboproud
  • vyhl. 50/1978 Sb., min. § 6
  • znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
  • praxe při provádění oprav strojů a zařízení - výhodou
  • dobrou orientaci v dokumentaci strojů a zařízení
  • znalost administrace OS Windows, Linux - výhodou
  • znalost programovatelných obvodů (PLC) - výhodou
  • pozitivní přístup, spolehlivost, schopnost práce v kolektivu
  • časovou flexibilitu a manuální zručnost

Místo pracoviště:

Praha 4 - v dochozí vzdálenosti od metra

 

Pro více informací kontaktujte Elišku Fialovou na tel. +420 725 053 417 nebo se přihlaste níže!


Odpovědět na inzerát   





Stavbyvedoucí

vloženo: 2019-07-18 10:10:40

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se revitalizací výrobních společností a výstavbou, hledáme stavebního technika, na pozici stavbyvedoucího.

 

Na jakou práci se můžete těšit?

  • přímé řízení a organizace stavebních činností
  • kontrola materiálů a prací subdodavatelů
  • vyjednávání podmínek spolupráce se subdodavateli
  • zajištění stavebních materiálů a logistiky
  • evidence dokladů (dodací listy, faktury, účetní doklady)
  • vedení stavebního deníku
  • kontrola nákladů stavby
  • rozdělení práce a dohled nad dodržováním BOZPO a PO
  • nastavení a zodpovědnost za technologické postupy stavby
  • kontrola kvality a produktivity práce

 

Co od Vás očekáváme?

  • komplexní znalosti pozemního stavitelství
  • SŠ vzdělání stavebního zaměření
  • stavební znalosti zasíťování pozemků výhodou
  • znalost stavebního zákona výhodou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • spolehlivost a zodpovědnost
  • rozhodnost a orientaci na cíl
  • uživatelská znalost práce na PC, MS Excel výhodou
  • ŘP sk. B

 

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • flexibilní pracovní dobu
  • zázemí stabilní společnosti
  • výkonnostní odměny
  • možnost růstu platového ohodnocení v případě prokázání komplexních schopností
  • spolupráci na IČO případně HPP

 

Místo výkonu práce: Projekty v regionech Cheb - Karlovy Vary - Praha-Východ

Mzdové ohodnocení: 35.000 - 70.000 (dle schopností a znalostí uchazeče)


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí výroby / ředitel závodu

vloženo: 2019-07-17 20:55:05

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se revitalizací výrobních společností a výstavbou, hledáme ředitele závodu vibrolisovaných betonových výrobků.

 

Mělo by Vás zaujmout, že:

  • na Vás čeká zajímavý projekt revitalizace, kolaudace a zprovoznění výrobní linky
  • budete mít možnost navrhnout skladbu výrobků a jejich ekonomickou rentabilitu
  • budete se spolupodílet na utváření strategie celého závodu ve spolupráci s velmi činorodým a erudovaným majitelem společnosti

Na jakou práci se můžete těšit?

  • identifikaci potenciálních odběratelů produkce
  • vytipování vhodných a rentabilních vibrolisovaných betonových výrobků
  • finalizaci výrobkové skladby a zajištění vhodných forem pro výrobu
  • revitalizaci a zprovoznění výrobní linky
  • zajištění externích dodavatelů náhradních dílů a komponentů potřebných k zabezpečení plynulého provozu ve výrobním závodě
  • vyjednávání podmínek s dodavateli
  • umístění zvolených výrobků na trh
  • každodenní komunikaci s pracovníky na výrobní lince a administrátorkou
    (cca. 6  pořízených)
  • evidenci denní produkce
  • rozdělení pracovních úkolů, průběžnou kontrolu plnění
  • zajištění požadované produkce s ohledem na normy kvality
  • řešení vzniklých problémů ve svěřeném závodě
  • vedení a evidenci skladového hospodářství, podkladů pro účetní firmu a docházky zaměstnanců
  • kontrolu dodržování principů bezpečnosti práce svěřeného týmu
  • zaškolení nových zaměstnanců a spolupráce při jejich výběru
  • práci v jednosměnném provozu

Co od Vás očekáváme?

  • především samostatnost, strategické myšlení, rozhodnost a organizační dovednosti
  • SŠ vzdělání technického směru
  • praxi na obdobné pozici nebo nejméně zkušenosti s řízením jiné průmyslové výroby
  • zkušenosti s jednáním s orgány státní správy ve vtahu k PO, BOZP, OSSZ, stavební úřady, hygienou atd.
  • schopnost jednat s potenciálními odběrateli produktů a zajištění odbytu produkce
  • praxi v odbytu a logistice výrobků z výrobního závodu ke konečnému odběrateli
  • běžné uživatelské znalosti práce na PC (MS Office)
  • ŘP sk. B
  • znalost anglického nebo německého jazyka je pro vás výhodou, nikoliv podmínkou

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost tvořivé a samostatné práce
  • fixní odměnu
  • procentuální podíl na zisku v případě prokázané schopnosti optimalizace řízení podniku
  • spolupráci na IČO případně HPP

 

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Teplický region


Odpovědět na inzerát   





Datacenter Engineer/Architekt datových center

vloženo: 2019-06-25 16:43:36

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

 

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu infrastruktury datových center
  • na analýzách vazeb mezi infrastrukturními systémy
  • řešit budete komplexní úlohy při návrhu architektury a implementace systému
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (různé typy virtualizací, operačních systémů, platforem serverů, diskových polí, zálohovacích systémů, serverové automatizace, monitoringu)
  • na návrzích řešení pro on-premise datová centra i cloud
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost virtualizčních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • pokročilá znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psaní skriptů v shell, python, perl, případně jiných
  • open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes
  • alespoň částečná znalost programování
  • praktická zkušenost s nástroji serverové automatizace a orchestrace
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

 

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • ihned nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Servisní technik - klimatizační zařízení

vloženo: 2019-06-17 16:01:52

Pro zavedenou českou firmu zabývající se chladící technikou hledáme nového kolegu do pohodového týmu servisních techniků. Orientujete se v chladírenství a elektrotechnice? Chcete mít samostatnou práci, být zodpovědný sám za sebe, ale zároveň mít podporu týmu zkušených kolegů? Čtěte dál!

Servisní technik je samostatná pozice, která obnáší zejména montáž, servis a opravy chladících zařízení (klimatizací pro komerční využití, chlazení datacenter aj.) a k tomu samozřejmě cestování za zákazníky. Tým servisních techniků se stará o chladící zařízení po celé republice. Hlavní sídlo je v Praze, další kancelář se nachází v Brně, ale za zákazníky můžete ráno vyjet přímo ze svého domova. Ačkoli se jedná o samostatnou práci, podpora týmu a vedoucího je důležitou součástí fungování celého servisního oddělení.


Co bude vašimi hlavními zodpovědnostmi:

  • práce na servisních zakázkách v terénu
  • kontakt se zákazníky - osobní, telefonický i písemný
  • montáž chladících zařízení
  • pravidelná údržba zařízení, diagnostika a provádění oprav
  • práce se servisním IS

Celý tým se střídá v držení pohotovosti, která vychází na 1 týden z cca 5-6 týdnů a za kterou jsou odpovídající příplatky. Tým také spolupracuje v případě větších plánovaných oprav či montáží, při kterých je třeba více rukou.


Co zaměstnavatel nabízí?

  • nestereotypní práci, při které můžete neustále rozvíjet své odborné znalosti
  • přátelský tým, jehož členové si vzájemně vypomáhají
  • odpovídající mzdové ohodnocení + zajímavé bonusy za přesčasy a pohotovost
  • mobilní telefon a auto i pro soukromé účely
  • 5 dní dovolené navíc
  • stravenky
  • kurz angličtiny
  • příspěvek na penzijní připojištění

Co pro tuto práci potřebujete:

  • alespoň SOU/SŠ vzdělání
  • platnou vyhlášku č. 50, § 6
  • praxi na obdobné pozici 3 roky a certifikát pro práci s chladivy
  • řidičský průkaz sk. B a ochotu každý den cestovat za klienty
  • časovou flexibilitu (pracovní doba je pevná, ale někdy jsou nutné výjezdy v pohotovosti nebo přesčasy pro dokončení zakázky)
  • znalost AJ je výhodou

Místo výkonu práce:

Brno, s cestami po Moravě

Nástup:

Ihned či podle domluvy

 


Odpovědět na inzerát   





Všeobecná zdravotní sestra / Zdravotní bratr

vloženo: 2019-06-11 16:08:35

Pro Domov seniorů kousek u Prahy hledáme šikovnou/šikovného Zdravotní sestru/Zdravotního bratra. Dokážete se vcítit do druhých lidí? Berete svou práci jako poslání a toužíte pracovat v příjemném prostředí s moderním zázemím? Nebo prostě jen hledáte smysluplnou práci? Pak určitě čtěte dál!

 

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • Budete se starat o přísun léků a péči o klienty domova ve spolupráci s ostatním zdravotnickým personálem, a s tím související zdravotnickou dokumentací.
  • Pracuje se na ve 12ti hodinových směnách, vždy od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Své směny můžete plánovat vždy dopředu, takže budete vždy vědět, jak si rozplánovat své volné dny. Noční směny tvoří zhruba 1/3 celých pracovních směn. Úprava délky směn je v nejnutnějším případě možná dle dohody.

Jak za svou práci budete odměněni?

  • Nadstandartním platovým ohodnocením
  • Příspěvkem na dopravu (a to i v případě, že využijete svozu do práce)
  • 5ti týdny dovolené – víme, že to není vždy lehká práce, takže chceme, abyste měli možnost dostatečného odpočinku a relaxace
  • 13. plat rozdělený na dvě poloviny (tak, abyste měli bonus před Vánoci a před letními dovolenými)
  • přátelským kolektivem, který si na nic nehraje (Ředitele domova můžete klidně potkat mezi klienty nebo na kávě s personálem)
  • Nové prostory a pomůcky, které vám ulehčí vaši práci

Co potřebujeme na oplátku od vás?

  • Rodinní příslušníci seniorů Vám budou svěřovat své nejbližší do péče, proto od Vás očekáváme zodpovědnost, pečlivost a přátelský a individuální přístup ke každému jednotlivému pacientovi.
  • V týmu rádi uvítáme někoho energického a empatického
  • Registraci zdravotní sestra (S3)
  • Zkušenost v oboru může být vaší výhodou, nikoliv však podmínkou (šikovné a energické absolventy také rádi uvítáme)

Kde budete pracovat?

  • V Říčanech u Prahy (dopravy se bát nemusíte, společnost nabízí svozy buď z vlakového nádraží Říčany, nebo ze stanice metra Opatov – Praha)

Odpovědět na inzerát   





IT Specialista - junior

vloženo: 2018-09-05 09:13:23

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme zapáleného IT Specialistu, který se chce učit od nejlepších v oboru.

 

Jaká práce na vás čeká?

Budete:

  • pracovat na implementaci HW a SW řešení u zákazníků společnosti – především v oblasti datových center, počítačových sítí, datových sítí, ochrany dat a bezpečnostní infrastruktury
  • Analyzovat a řešit problémy zákazníkova prostředí
  • Pro vybrané zákazníky (po úspěšné implementaci) tvořit podporu zákazníkova prostředí
  • V týmu budete podporou pro IT architekty a konzultanty, od kterých se můžete hodně naučit
  • Podílet se na velkých technologicky zajímavých projektech v komerční sféře i státní správě

 

Jaké jsou klíčové oblasti projektů společnosti?

  • Security a networking – setkáte se s produkty od výrobců HPE, Cisco, VMware, F5, Microfocus – ArcSight, Palo Alto, Fortinet, Citrix

Co za takovou práci dostanete?

  • Možnost pracovat pro progresivní společnost s unikátním know-how
  • Dobré platové ohodnocení
  • Budget na benefity – sami si můžete rozhodnout, co z balíčku benefitů si vyberete
  • Klidné kanceláře v blízkosti centra
  • Možnost učit se od těch nejlepších v oboru a s tím související kariérní růst
  • Možnost občasné práce z domova

 

Co od vás budeme potřebovat?

  • Základní povědomí o IT – z pohledu bezpečnosti nebo sítí (vítáme i absolventy – vše vás rádi doučíme)
  • Angličtna na středně pokročilé úrovni (budete ji používat především při školení na technologie, které budete v práci využívat)
  • Ochotu učit se nové věci a vzdělávat – to vše pod dohledem zkušených mentorů – věříme, že forma ,,learning by doing“ je pro kariérní růst ta nejlepší

 


Odpovědět na inzerát