Náš VIP klient, český výrobce a celosvětový dodavatel, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a hledá zkušeného finančního manažera s přesahem do controllingu. Společnost prosperuje na českém trhu přes 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit. Hledáme člověka s úspěšnou praxí ve financích, controllingu a účetnictví výrobní společnosti, který má rád dynamické prostředí a láká jej vést a motivovat menší tým.
Jaké budou vaše odpovědnosti:
komplexní řízení financí, především controllingu a účetnictví v menším výrobním závodě, který bude v následujících letech výrazně expandovat
vedení a motivace týmu do 5 lidí, časem 5-10 lidí (controlloři, účetní atd.)
analýza rozpočtovaných, předpokládaných a uskutečněných hodnot, analýza nákladových středisek
tvorba forecastů a rozpočtů ve spolupráci s vedením české společnosti i zástupci zahraničního holdingu
kalkulace výrobních nákladů pro různé výrobní programy u zakázkové i sériové výroby
zodpovědnost za celý proces controllingu vč. jeho neustálého zlepšování v kontextu změn souvisejících s expanzí výroby
vyhodnocení, návrhy a realizace nápravných opatření s cílem nastavit funkční a efektivní nástroje
podpora a poradenství českému i zahraničnímu vedení s cílem efektivního finančního řízení výroby a firmy celkově
zodpovědnost za denní controllingové úkoly, reporting na měsíční, čtvrtletní a roční bázi
správa smluvní dokumentace, rozvoj ERP systému
Co vám zaměstnavatel nabízí:
možnost uplatnit své zkušenosti ve firmě, která chce investovat do růstu sebe i svých lidí
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy
automobil i pro soukromé účely
flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny, příp. občas využít home office
odborné vzdělávání, příležitost služebních výjezdů po Evropě
příspěvek na penzijní a životní pojištění
příspěvek na dopravu
příspěvek na volnočasové aktivity
dotované stravování přímo na pracovišti
jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Jak si představujeme vhodného uchazeče:
VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (v případě jiného směru odpovídající dlouholetá praxe)
min. 7 let praxe ve financích a controllingu výrobní společnosti, min. 2 roky praxe v manažerské roli
výhodou je zkušenost se změnami v oblastech jako vlastnická struktura, výrobní programy, nákladová střediska atd.
angličtina nebo němčina na středně pokročilé úrovni
pokročilou znalost MS Excel, zbylé programy MS Office uživatelsky
schopnost rychle se zorientovat v problematice a interním systému (výhodou je zkušenost s programy Helios či SAP)
baví vás nastavovat procesy, hledat prostor ke zlepšení a své návrhy umíte adekvátně prosadit
jste rád/a příkladem pro druhé, chcete vést, mentorovat a koučovat druhé
Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho mentorovat a motivovat druhé. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů.
Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:
řízení kvality výroby profesionální gastro vybavení z ušlechtilé oceli
vedení menšího týmu kvality (technik kvality, vstupní kontrola, administrativa)
plánování personálního obsazení v komunikaci s manažerem kvality
motivace, hodnocení, školení, rozvoj a další aktivity související s vedením lidí
spolupráci při řešení reklamací, jednání s dodavateli a výrobou
nastavování, průběžná kontrola a zlepšování procesů v rámci dané oblasti
zodpovědnost za dodržování norem a standardů
zapojení do interních auditů a analýz
tvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku
Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Jedná se o práci v kanceláři s aktivním kontaktem s výrobou. Začátek pracovní doby je flexibilní a na pozici nejsou směny.
Co vám zaměstnavatel nabízí:
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
flexibilní pracovní dobu (bez směn) a možnost nadpracovat si hodiny
možnost zužitkovat zkušenosti ve firmě, která investuje do svého růstu a rozvoje svých zaměstnanců
školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
příspěvek na dopravu až 2500 Kč
příspěvek na penzijní a životní pojištění
další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Co se od vás očekává:
SŠ technického směru
úspěšná praxe v oboru kvality ve výrobní společnosti (čtení výkresové dokumentace, znalost kovovýroby, znalost ISO norem 9011, 14001)
ambice a potenciál přijmout odpovědnosti vedoucího, mentorovat, vést a motivovat druhé
angličtina na komunikativní úrovni (čtení výkresové dokumentace, komunikace po emailu)
Český výrobce a celosvětový dodavatel, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a hledá zkušeného odborníka na controlling. Společnost prosperuje na českém trhu přes 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit. Hledáme člověka s úspěšnou praxí v controllingu výrobní společnosti, který má rád dynamické prostředí a láká jej mentorovat menší tým.
Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:
zodpovědnost za celý proces controllingu vč. jeho neustálého zlepšování v kontextu změn souvisejících s expanzí výroby
kalkulace výrobních nákladů pro různé výrobní programy u zakázkové i sériové výroby
tvorba forecastů a rozpočtů ve spolupráci s vedením české společnosti i zástupci zahraničního holdingu
analýza rozpočtovaných, předpokládaných a uskutečněných hodnot, analýza nákladových středisek
vyhodnocení, návrhy a realizace nápravných opatření s cílem nastavit funkční a efektivní nástroje
podpora a poradenství českému i zahraničnímu vedení s cílem efektivního finančního řízení výroby
denní controllingové úkoly, reporting na měsíční, čtvrtletní a roční bázi
mentoring a metodické vedení junior kolegy, výhledově vedení malého týmu o 3 lidech
Co vám zaměstnavatel nabízí:
profesní růst na samostatné odborné pozici s manažerským přesahem
možnost posunout firemní procesy na vyšší úroveň a vybudovat si vlastní fungující tým odborníků
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy
automobil i pro soukromé účely
25 dní dovolené vč. sick days
flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny, příp. občas využít home office
odborné vzdělávání, příležitost služebních výjezdů po Evropě
příspěvek na penzijní a životní pojištění
příspěvek na dopravu
příspěvek na volnočasové aktivity
dotované stravování přímo na pracovišti
jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Jaké předpoklady byste měli mít:
VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (v případě jiného směru odpovídající dlouholetá praxe)
min. 5 let praxe v controllingu výrobní společnosti (výhodou je zkušenost se změnami v oblastech jako vlastnická struktura, výrobní programy, nákladová střediska atd.)
angličtinu nebo němčinu na středně pokročilé úrovni
pokročilou znalost MS Excel, zbylé programy MS Office uživatelsky
schopnost rychle se zorientovat v problematice a interním systému (výhodou je zkušenost s programy Helios či SAP)
baví vás nastavovat procesy, hledat prostor ke zlepšení a své návrhy umíte adekvátně prosadit
jste rád/a příkladem pro druhé, chcete mentorovat a odborně vést méně zkušené kolegy
Hledáte fyzicky nenáročnou, ale technicky zajímavou práci vhodnou i pro absolventy s výučním listem? Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí, která mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě," říká paní personální ředitelka. Výrobky z této fabriky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.
Co přesně tato práce obnáší:
kontrola vstupního materiálu a komponentů před jejich zaskladněním a evidencí v systémech
namátkové měření rozměrů, kontrola barvy, povahy materiálu a dalších vlastností dle výkresové dokumentace a nastavených standardů
vystavování protokolů o kontrolách a měřeních, zápis do interního systému
Specialista dodavatelské kvality / Supplier Quality Assurance
vloženo: 2022-10-20 14:07:28
Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho vyjednávat. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit.
Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:
pravidelná komunikace s dodavateli ohledně kvality dodávaných materiálů, komponentů a výrobků
řešení reklamací a objednávek od zákazníků, návrhy a vyjednávání nápravných opatření
komunikace napříč odděleními výroby, kvality a nákupu
úzká spolupráce s nákupčím při hledání nových dodavatelů, změnách dodavatelského řetězce apod.
aktivní zapojení do výběrových řízení, příp. návštěvy dodavatelů v tandemu s nákupčím
vedení dodavatelských / interních auditů s využitím nástrojů kvality, správa související dokumentace
pravidelné analýzy a reporting s cílem neustálého zlepšování kvality a efektivity procesů
Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás občas pracovně vycestovat, případně časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, bude potřeba obnovit dodavatelský řetězec a za novými dodavateli s nákupčím vycestovat. Stejně tak poroste tým kvality a časem bude třeba více lidí, kteří chtějí mentorovat, vést a motivovat druhé.
Co vám zaměstnavatel nabízí:
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny a občas pracovat z domu
odborné vzdělávání vč. jazykových kurzů, příležitost služebních výjezdů po Evropě
příspěvek na penzijní a životní pojištění
příspěvek na dopravu až 2500 Kč
příspěvek na volnočasové aktivity
dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Jaké předpoklady byste měli mít:
SŠ/VŠ vzdělání - ideálně technického směru, anebo dobré technické myšlení
úspěšná praxe na obdobné pozici - vyjednávání s dodavateli, kontrola kvality
Hledáte výzvu v podobě seniorní pozice v oblasti daní? Jste zodpovědný člověk, kterému je vlastní schopnost u práce přemýšlet? Máte zkušenosti se sestavováním a kontrolou daňových přiznání? Láká vás možnost mentorovat méně zkušené kolegy?
...tak čtěte dál...
Pro skvělou firmu z oblasti pojišťovnictví (ano, to si opravdu myslím!), která získala už posedmé v řadě titul Czech Business Superbrands, hledám člověka na pozici Tax Expert Senior.
Jaké budou vaše odpovědnosti:
výkon a koordinace daňových činností v rámci daně z příjmu právnických osob, daně z přidané hodnoty, srážkové daně a ostatních daní pro více firem (pojišťovny, penzijní společnosti a investiční společnost) v rámci koncernu CZ/SK, přičemž Vaše primární zaměření bude CZ s přesahem na SK legislativu
příprava a aktualizace dokumentace převodních cen
koordinace všech daňových aktivit napříč firmou
komunikace s interními klienty (účetní, controlling, produkt, procurement, právní)
daňové výpočty a odhady, jak v rámci statutárního účetnictví, tak v IFRS a Solvency II
spolupráce na významných vnitrofiremních projektech
Co vám můžeme nabídnout:
možnost obdržet roční bonus ve výši 2 násobku platu
zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office
celou řadu dalších atraktivních firemních benefitů (stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, benefit pro nastávající rodiče, příspěvek při dlouhodobé nemoci, odměna za loajalitu atd.)
možnost osobního rozvoje a profesního růstu
přátelský a podporující kolektiv, příjemné pracovní prostředí
férový a transparentní přístup
Hledáme člověka, který má:
VŠ vzdělání ekonomického směru
min. 5 let zkušeností v oblasti daní, případně daňového poradenství
velmi dobrou orientaci v účetní problematice
schopnost pracovat s lokálními i mezinárodními účetními standardy
velmi dobrou znalost anglického jazyka
pokročilou znalost práce na PC (zejména MS Excel)
analytické myšlení
zodpovědný přístup, pečlivost a důslednost, spolehlivost
Baví Vás prodej a zároveň máte rádi stabilitu a hledáte dlouhodobou spolupráci?
Čtěte dál, protože pozice ASISTENT/KA PRODEJE, kterou teď obsazujeme, by mohla být vhodná právě pro vás!
Do prodejny v obchodním centru na Praze 4 hledáme ASISTENTY/KY PRODEJE pro prodej známých značek kuchyňského nádobí, spotřebičů a potřeb do domácnosti.
Jak bude vypadat váš pracovní den:
budete ukazovat a prodávat zákazníkům naše produkty a bude fajn když jim budete umět poradit
budete pracovat na pokladně
počítejte s doplňováním a vystavováním zboží
budete spolupracovat s kolegy na prodejně
Co s námi získáte?
zázemí stabilní společnosti, která je špičkou ve svém oboru a prodává kvalitní produkty
řadu benefitů, jako např. příspěvek na stravu, multisport kartu, penzijní připojištění
zajímavé finanční ohodnocení složené z fixní mzdy a navíc i motivační složky
možnost nákupu produktů s výraznou slevou a možnost vyzkoušení a otestování produktů doma zdarma
práci od 9:00 do 21:00 v režimu krátký-dlouhý týden s možností domluvy směn měsíc dopředu
malý a přátelský kolektiv, zaškolení a podporu vedení
Co na vás oceníme?
příjemné a profesionální jednání
pečlivost a svědomitost
praxi na obdobné pozici a zájem o vaření či pečení
Baví vás predaj, varenie či pečenie a hľadáte zamestnanie na TPP?
U nás ste na správnej adrese, pretože práve obsadzujeme pozíciu ASISTENT/KA PREDAJA do novo otvárajúceho sa obchodu so značkovými domácimi spotrebičmi v centre Bratislavy.
Ako bude vyzerať váš pracovný deň:
budete predvádzať a predávať naše výrobky zákazníkom a bude fajn, ak im dokážete poradiť
budete pracovať na pokladni
počítajte s doplňovaním a vystavovaním tovaru
očakávajte vytváranie objednávok podľa požiadaviek vedúceho
budete spolupracovať s kolegami na predajni
Čo s nami získate?
zaujímavé finančné ohodnotenie pozostávajúce z fixnej a bonusovej zložky
zázemie stabilnej spoločnosti a sortiment kvalitných výrobkov
príspevok na stravu, multisport kartu, príspevok na dôchodkové pripoistenie
možnosť nákupu produktov s výraznou zľavou a možnosť vyskúšať a otestovať produkty doma zadarmo
Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí a stabilním týmem lidí, kteří se všichni znají a drží při sobě. Jejich výrobky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.
Představte si značkový kávovar, který kvalitou, funkcemi a stylem odpovídá těm nejnáročnějším milovníkům kávy. Vašim úkolem by byla průběžná kontrola a nápravy v průběhu celé výroby kávovaru či jednotlivých součástek od A do Z tak, aby byl zákazník s konečným výrobkem maximálně spokojen. Jedná se o pestrou práci na půl v kanceláři a na půl ve výrobě. Líbí se Vám taková představa? Hledáme člověka, který má technické vzdělání, umí číst výkresovou dokumentaci a má praxi v podobném oboru.
Co přesně tato práce obnáší:
provádění vstupních kontrol komponentů, mezioperačních revizí a výstupních kontrol hotových výrobků dle dokumentace
analýza nedostatků na základě vlastních zjištění, příp. podnětů kolegů či reklamací odběratele
tvorba a testování nápravných a preventivních návrhů s cílem maximalizace kvality a efektivity výroby
průběžná evidence kontrol a vyhotovení zpráv a reportů k dalšímu použití v rámci firmy
spolutvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku související s výkonem práce
jednání s dodavateli, kolegy z kvality, výroby a nákupu
Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, tým kvality poroste a časem bude potřeba team leader, který povede tým několika techniků a kontrolorů.
Máte zkušenosti s prací v systému Kros a Excel máte v malíčku? Je pro Vás důležité, s kým pracujete?
Čtěte dál, protože právě teď hledáme pro našeho klienta šikovného a zkušeného Rozpočtáře. Vaše znalosti ocení pohodový a stabilní tým kolegů a vstřícný nadřízený.
Jaké budou vaše zodpovědnosti:
komplexní a samostatná příprava rozpočtů, nabídek a kalkulací subdodávek
občasné cesty ke klientům
spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
práce v Excelu a systému Kros
nákup materiálu dle vyhotoveného rozpočtu
Co za vaši práci dostanete:
odpovídající mzdové ohodnocení
zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek
práci v pohodovém a přátelském týmu
5 týdnů dovolené
stravenky
Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:
SŠ vzdělání technického zaměření
relevantní zkušenosti z obdobné pozice rozpočtáře
schopnost samostatné a precizní práce
velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
Key Account Manager / Recruiter (flexibilní úvazek, vlastní organizace času – IČO,DPČ nebo PP)
vloženo: 2021-12-17 13:06:19
Zajímáte se o oblast lidských zdrojů, baví vás komunikovat s lidmi a navazovat nové kontakty? Jste zodpovědní, empatičtí a rádi vidíte výsledky své práce?
Ctěte dál, protože tato nabídka je nejspíš právě pro vás!
Jsme svobodná firma, která se zaměřuje na nábor a výběr zaměstnanců i na personální a rozvojové poradenství. Pracujeme jako kolektiv samostatných odborníků a těší nás propojovat talenty s příležitostmi na trhu práce.
Protože stále rosteme, hledáme mezi sebe posilu na pozici Key Account Manager – Recruiter. Těšíme se na nového člověka, který má zkušenost z HR nebo obchodní pozice v oblasti rozvoje lidských zdrojů, má chuť se k nám připojit a vzít kariéru do svých rukou.
Jaká práce na vás čeká?
kompletní zastřešení náborových projektů pro naše klienty od A do Z
aktivní vyhledávání a oslovování kandidátů
tvorba inzerátů, aktivní hledání na sociálních sítích, personální marketing
telefonní, on-line a osobní pohovory s kandidáty
péče o přidělené portfolio klientů, akvizice nových klientů
administrativní činnosti související se zakázkami
spolupráce při definování náborové, případně i obchodní strategie
účast na poradách týmu (2x měsíčně osobně v kanceláři v Praze +1x týdně online)
Pro našeho klienta, specializovanou firmu působící v oblasti instalace chladících technologií hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici Servisní technik chlazení. Zkušené kandidáty oceníme, juniory zaškolíme a vše potřebné naučíme. Samozřejmostí je podpora zkušených kolegů.
Jaká práce vás čeká:
zajištění kompletního servisu zařízení v oblasti komerčního chlazení
péče o klienty z řad řetězců, prodejen potravin a obchodních center
provádění preventivních prohlídek
pravidelné revize úniků chladiva
Co vám můžeme nabídnout:
mzda odpovídající míře zkušeností
třináctý plat a motivační prémie
služební auto pro soukromé využití (dodávka)
příplatky za pohotovost
5 týdnů dovolené
notebook a telefon se SIM pro neomezené volání + 10GB internet
Multisport kartu
Flexipassy v hodnotě 10 000 Kč
příspěvek na stravování formou stravenek
možnost vzdělávání
zaškolení a rekvalifikace pro certifikaci na práci s F-plyny kategorie I.
Pojistný matematik – analytik pro finanční modelování
vloženo: 2021-11-04 07:52:34
Víte, co je Prophet a umíte s ním pracovat? Jste matematik a analytik tělem i duší? Máte zkušenosti z pojišťovnictví a chcete přijmout novou skvělou výzvu? Pokud ano, čtěte dál...
Pro našeho klienta, renomovanou finanční skupinu, která patří k lídrům v oblasti pojištění a penzijního připojištění a zakládá si na transparentnosti a férovém přístupu, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Pojistný matematik – analytik pro finanční modelování.
Jaké budou vaše odpovědnosti:
modelování finančních toků a pojistných závazků, stresových scénářů (Prophet), projekce a výpočty zejména pro ALM a Solvency II
statistické analýzy kmene pojistných smluv, analýza a aktualizace předpokladů
spolupráce při tvorbě obchodních plánů, budgetu společnosti a strategickém plánování
spolupráce při přípravě reportingu
aktivní účast na projektech v rámci společnosti i v rámci regionu Střední Evropy (zejména IFRS17, interní model apod.)
Co s námi získáte:
zajímavou práci v silné a stabilní společnosti
možnost osobního rozvoje a profesního růstu
férový přístup
možnost seberealizace
nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenky, firemní akce, pitný režim na pracovišti, systém Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty, benefity pro nové rodiče a další)
Co je pro nás důležité:
VŠ ekonomického, matematického nebo statistického zaměření (pojistná matematika, ekonometrie apod.)
prokazatelná znalost systému Prophet
velmi dobrá znalost MS Office (zejména MS Excel)
dobré analytické a logické myšlení, koncepční přístup
Pro našeho klienta, progresivní a rychle rostoucí českou společnost s unikátním know-how v oblasti síťové infrastruktury a IT bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera/konzultanta. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti i zahraniční korporace, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!
Na čem budete pracovat?
na návrzích, konfiguraci a provozu sítí v největších datových centrech i pobočkách zákazníků v ČR i zahraničí
pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (SDN, SDA, SD WAN, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy zákazníka
řešení budete mít možnost prezentovat kolegům, ale také zákazníkům
budete se podílet na vytváření analýz a koncepcí budoucí podoby síťové vrstvy zákazníků
Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how v oblasti správy sítí, datacenter a informační bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, spolehlivého Projektového manažera. Pokud chcete spolupracovat se společností, k jejímž klientům patří přední české společnosti, pak pro vás máme zajímavou a kreativní pracovní pozici!
Jaká práce Vás čeká?
projekty v oblasti dodávek individuálních řešení síťových služeb, datacenter a informační bezpečnosti
pre-sales podpora tj. spolupráce při plánování projektu (rozpočet, harmonogram, kapacity)
příprava a kalkulace komplexních nabídek
analýza specifikací vyjmenovaných zákazníkem
řízení projektového týmu se zaměřením na stanovený cíl (dodržení kvality, termínů a rozpočtu)
zpracování požadavků na vyřešení občas neřešitelných situací v průběhu realizace projektu
změnová řízení nezbytná pro úspěšné dokončení projektu, vedení jednání se zákazníkem
příprava podkladů pro předání díla, jednání o akceptaci díla
příprava podkladů pro fakturaci a vyhodnocení projektu
Co získáte?
především přátelský kolektiv, profesionální a vstřícné vedení
možnost učit se od největších špiček v oboru
dobré finanční ohodnocení
možnost kariérního růstu a vzdělávání
notebook a telefon (i pro soukromé účely)
budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
možnost občasného home office
flexibilní konec a začátek pracovní doby
firemní akce
příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
možnost práce na zkrácený úvazek nebo IČO
a další
Co je na pozici důležité? Jaké jsou požadavky?
praxe v oblasti kalkulace nákladů, marže a ceny (nejen IT) projektu
pozitivní myšlení, přirozenou autoritu, asertivitu a "tah na branku"
velmi dobrá komunikace, důslednost a vytrvalost při řízení projektu
schopnost motivovat a vést projektový tým s důrazem na rozpočet, termíny, kapacity a kvalitu dodávek IT řešení
plynulá znalost českého jazyka a znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Výhodou bude, pokud budete mít:
znalosti a zkušenosti z oblasti řízení projektů a implementace IT řešení na straně dodavatele
technické zaměření - dobrá orientace v oblasti síťových služeb, datacenter a informační bezpečnosti
Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a správa datacenter vám není cizí, pak vás čeká zajímavá a kreativní pracovní spolupráce!
Jaká činnost vás čeká?
návrhy, konfigurace a provoz infrastruktury datových center
analýza vazeb mezi infrastrukturními systémy
instalace, implementace a správa diskových polí
řešení komplexních úloh při návrhu architektury systému
nastavení a instalace zálohovacího systému
návrhy řešení pro on-premise datová centra i cloud
vytváření technické dokumentace
Co od vás budeme potřebovat?
pokročilou znalost virtualizačních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
pokročilou znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
schopnost psát skripty v shell, python, perl, případně jiných výhodou
znalost open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes výhodou
alespoň částečnou znalost programování - výhodou
praktickou zkušenost s instalacemi a provozováním serverů a diskových polí
znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
především ochotu pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
bez českého a anglického jazyka se neobejdete – budete je potřebovat u klientů i při školení
ŘP skupiny B
Co za takovou práci nabízíme?
především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
možnost učit se od největších špiček v oboru
dobré finanční ohodnocení
možnost kariérního růstu a vzdělávání
notebook a telefon (i pro soukromé účely)
budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
možnost občasného home office
flexibilní konec a začátek pracovní doby
firemní akce
příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická