Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive

peopledrive  Rozpočtář
peopledrive  Network Engineer
peopledrive  Projektant MaR - systémy průmyslové automatizace
peopledrive  Programátor MaR - systémy průmyslové automatizace
peopledrive  Vedoucí rozpočtového střediska - realizace zakázek VN, VVN, ZVN
peopledrive  Rozpočtář - realizace zakázek VN, VVN, ZVN
peopledrive  Relationship Manager pro SME klientelu
peopledrive  Ekonomický ředitel
peopledrive  Dispečer/ka se znalostí ruštiny
peopledrive  Manažer/ka spedice
peopledrive  Mechanik elektronik
peopledrive  Tax manager - daňový poradce Praha 1
peopledrive  Dispatcher or customer service specialist in a progressive logistics industry
peopledrive  Junior dispečer či specialista zákaznického servisu v progresivním odvětví logistiky
peopledrive  Plánovač/dispečer do kamionové dopravy
peopledrive  Mezinárodní spediční specialista/ka
peopledrive  Specialista/ka zákaznického servisu v logistice
peopledrive  Dispečer do odd. tuzemské nebo mezinárodní přepravy
peopledrive  Obchodní zástupce pro chemicko - technické produkty
peopledrive  Vedoucí energetik výrobního závodu
peopledrive  Provozní elektrikář
peopledrive  Technik chladících zařízení
peopledrive  Elektromechanik
peopledrive  Datacenter Engineer/Architekt datových center





Rozpočtář

vloženo: 2020-10-19 10:27:40

Pro našeho klienta hledáme šikovného a zkušeného Rozpočtáře. Vaše zkušenosti ocení pohodový a stabilní tým kolegů a vstřícný nadřízený.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • komplexní a samostatná příprava rozpočtů, nabídek a kalkulací subdodávek
  • občasné cesty ke klientům
  • spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
  • práce v Excelu a systému Kros
  • nákup materiálu dle vyhotoveného rozpočtu

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení 
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek 
  • práci v pohodovém a přátelském týmu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice rozpočtáře
  • schopnost samostatné a precizní práce
  • velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Network Engineer

vloženo: 2020-10-18 18:22:35

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu sítí datových center i WAN
  • na analýzách problémů u klienta a zajištění jejich náprav
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (softwarově definované sítě, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally) vás nerozhodí
  • máte zkušenosti či alespoň povědomí o návrzích a realizacích počítačových sítí
  • orientujete se v Linux – jste schopni vytvářet scripty – například python, perl nebo jiné
  • máte znalost virtualizačních technologií (např VMWare/Hyper-V) a jejich principů
  • znalost technologie Cisco ACI výhodou
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez českého a anglického jazyka se neobejdete – budete je potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • dle domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Projektant MaR - systémy průmyslové automatizace

vloženo: 2020-10-17 16:29:31

Naším klientem je ryze česká společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se řídící systémy a systémy měření a regulace v oblasti průmyslové automatizace. Do svého týmu uvítá jak zkušené Projektanty, tak absolventy, kteří se v oboru teprve rozkoukávají.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • tvorba projektové dokumentace (MaR a elektro - průmyslová automatizace)
  • spolupráce s kolegy na přípravě rozpočtu a podkladů pro nabídky
  • autorský dozor na stavbě
  • technická podpora kolegů i klienta

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení, 13.plat
  • pro absolventy skvělá příležitost uchytit se v perspektivním oboru
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek 
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického zaměření
  • znalosti z oblasti projektování MaR v oblasti průmyslové automatizace - plynovody, vodovody, projekty důlních zařízení
  • zkušenosti s návrhovými prostředky CAD
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice, možno i během studia
  • Vyhl. 50§5
  • znalost technické AJ
  • ŘR. sk.B

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha, Příbram


Odpovědět na inzerát   





Programátor MaR - systémy průmyslové automatizace

vloženo: 2020-10-17 16:11:31

Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se řídící systémy a systémy měření a regulace v oblasti průmyslové automatizace hledáme nové kolegy/ně na pozici Programátor. Pozice osloví jak zkušené programátory, tak absolventy s chutí se v oboru uchytit.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • řešení svěřených úkolů v rámci týmu programátorů
  • úpravy a aktualizace stávajícího aplikačního SW
  • příprava SW standardů
  • realizace školení obslužného personálu
  • správa SW a příslušné dokumentace

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení 
  • pro absolventy skvělá příležitost uchytit se v perspektivním oboru
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek 
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického zaměření
  • znalost programování průmyslových automatů 
  • orientace v technické dokumentaci
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice, možno i během studia
  • Vyhl. 50§5
  • znalost technické AJ

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha, Příbram


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí rozpočtového střediska - realizace zakázek VN, VVN, ZVN

vloženo: 2020-10-17 15:46:55

Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na projekty v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme spolehlivého profesionála na pracovní pozici Vedoucí rozpočtového střediska.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • vedení týmu 5 rozpočtářů
  • komplexní dohled nad přípravou všech zakázek, rozpočtů, nabídek a tendrů a to jak po obsahové, tak po formální stránce
  • rozdělování práce, kontrola kvality provedení a zpětná vazba
  • aktivní spolupráce a komunikace s realizačním týmem a obchodním ředitelem
  • práce v systému evidence zakázek
  • dohled nad procesem nákupu materiálu
  • samostatná práce na přípravě rozpočtu, kalkulace subdodávek
  • občasné cesty do místa realizace 
  • spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
  • práce v Excelu a systému Kros
  • komunikace s dodavateli a subdodavateli

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení 
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek 
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné vedoucí pozice rozpočtáře, nákupčího, případně na pozici technika, montéra, mistra atd.
  • Vyhl. 50§6 - ideálně
  • schopnost vést tým, motivovat jeho členy a hodnotit jejich pracovní výsledky
  • velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Litvínov


Odpovědět na inzerát   





Rozpočtář - realizace zakázek VN, VVN, ZVN

vloženo: 2020-10-17 15:37:40

Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na projekty v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme spolehlivého profesionála na pracovní pozici Rozpočtář/nákupčí.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • komplexní příprava nabídky, nacenění objednávky, příprava rozpočtu
  • samostatná práce na přípravě rozpočtu, kalkulace subdodávek
  • 0,5 až 1 den v týdnu občasné cesty do místa realizace 
  • spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
  • práce v Excelu a systému Kros
  • nákup materiálu dle vyhotoveného rozpočtu

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení 
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek 
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice rozpočtáře, nákupčího, případně na pozici technika, montéra, mistra atd.
  • Vyhl. 50§6 - ideálně
  • schopnost samostatné a precizní práce
  • velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Litvínov

 


Odpovědět na inzerát   





Relationship Manager pro SME klientelu

vloženo: 2020-10-06 18:53:17

Pro našeho významného klienta, člena bankovní a leasingové skupiny, který nabízí skloubení rodinného prostředí ve firmě se zázemím velké a stabilní matky, hledáme nové členy do týmu na pozici Relationship managera se zaměřením na SME i korporátní klientelu. Pokud máte zkušenosti z bankovnictví, péče o klienty a akvizic, pak je pro vás tato pozice ideální příležitostí.

Jaká práce vás čeká:

  • péče o stávající a akvizice nových SME klientů, případně klientů z velkých korporací
  • práce na obchodním případu od A do Z
  • zpracování úvěrového návrhu (v AJ nebo NJ) a jeho obhajoba 
  • spolupráce s kolegy z ostatních oddělení

S námi získáte:

  • různorodou pracovní náplň na samostatné obchodní pozici, kde využijete současné zkušenosti a načerpáte velkou řadu nových
  • každodenní využití NJ, případně AJ
  • zajímavé a motivující mzdové ohodnocení
  • zaměstnanecké výhody - 25 dnů dovolené, stravenky a další benefity
  • pracoviště v příjemném moderním prostředí v centru Prahy nebo na dílčích pobočkách
  • pohodový tým kolegů
  • možnost rozvoje a vzdělávání

Co je pro nás důležité:

  • VŠ případně SŠ vzdělání ekonomického směru
  • prozákaznický a proaktivní přístup
  • praxe na obdobné pozici v bance nebo jiné finanční instituci
  • velmi dobré analytické, komunikační a obchodní dovednosti
  • praxe na pozici zaměřené na SME klienty 
  • znalost NJ velkou výhodou, případně znalost AJ na komunikativní úrovni

Místo pracoviště: Praha

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Ekonomický ředitel

vloženo: 2020-09-29 16:59:04

Hledáme vhodné uchazeče na pozici EKONOMICKÝ ŘEDITEL v celosvětově působící neziskové organizaci Armáda spásy.

O organizaci:

Armáda spásy byla založena roku 1865 a v současné době tato křesťanská organizace působí ve více než 130 zemích světa. V Československu zahájila svou činnost roku 1919 a dnes jako nezisková organizace udává v České republice trendy v péči o lidi bez přístřeší a další ohrožené skupiny. Působí v Praze, Brně, Ostravě, Havířově, Karlových Varech a dalších velkých městech především v Moravskoslezském kraji.

Armáda spásy poskytuje sociální služby na odborné úrovni založené na křesťanských principech. Cílovou skupinou jsou lidé všech věkových kategorií, kteří se ocitli v obtížné životní situaci, ale také ti, kteří hledají jakoukoliv duchovní pomoc či oporu. Armáda spásy provozuje sociální zařízení a komunitní centra, jejichž služeb každý den využívá přes tisíc znevýhodněných osob.

 

Aktuálně obsazujeme klíčovou pozici, která bude mít odpovědnost za celkové finanční řízení Armády spásy v České republice a na Slovensku ve všech jejích subjektech. Vhodný kandidát má respekt k etickému kodexu a křesťanskému zaměření a poslání Armády spásy (AS) a vykonává veškeré pracovní činnosti podle svých nejlepších schopností a znalostí za dodržování vnitřních předpisů organizace. Dále udržuje dobré vztahy se všemi zaměstnanci Armády spásy, uživateli a dalšími spolupracovníky a buduje dobré jméno organizace. Zaujala vás tato role? Pak čtěte dál!

Co vám nabízíme?

  • jedinečnou možnost podílet se na vedení české a slovenské části prestižní celosvětově působící křesťanské organizace
  • stabilitu, jistotu a příjemné prostředí
  • flexibilní pracovní dobu (pevná doba 9:00-13:00)
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • možnost jezdit na zahraniční služební cesty
  • moderní kanceláře u metra Hůrka
  • osobní rozvoj a vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené, stravenky

Co vás na této pozici čeká?

Odpovědnost za celkové finanční řízení Armády spásy v České republice a na Slovensku ve všech jejích subjektech

  • Finanční plánování a dohled na celkové finanční dispozice a operace Armády spásy v ČR a na Slovensku
  • Analýza finančních silných a slabých stránek a návrh nápravných opatření pro všechny subjekty AS
  • Spolupodílení se na vytváření vnitřních pravidel finančního řízení organizace
  • Výkon funkce finančního správce, např. správa účetních divizí, povinné výkazy
  • Sledování finančních toků a likvidity jednotlivých subjektů AS
  • Tvorba a vývoj nových zdrojů financování
  • Dohled nad otázkami daní a auditů u všech subjektů AS
  • Poskytování strategického finančního poradenství pro národního velitele, ředitele spolku a ředitele církve
  • Poskytování metodického vedení ekonomickému náměstkovi ředitele spolku
  • Příprava finančních zpráv a analytických výstupů pro dozorčí radu

Odpovědnost za proces zřízení, přeměny a optimalizace subjektů Armády spásy v České republice a na Slovensku.

  • Poskytování ekonomicko-poradenské a manažerské podpory národnímu veliteli
  • Jednání s právníky, auditory a daňovými poradci jménem národního velitele
  • Příprava podkladů pro národního velitele v případě všech důležitých změn a kroků v uvedeném transformačním procesu

Jste ideální uchazeč/ka, pokud:

  • máte praxi na pozici finančního manažera nebo obdobné
  • je vaše vzdělání ekonomického zaměření (Mgr./Ing. nebo ekvivalent výhodou)
  • se domluvíte anglicky alespoň na mírně pokročilé úrovni
  • máte dobré vůdčí a organizační dovednosti
  • jste trpělivý/á, zvládáte velmi dobře komunikovat a umíte řešit problémy
  • znáte metody řízení rizik a metody analýzy dat
  • výborně ovládáte MS Office
  • máte zkušenosti s prací ve finančním softwaru
  • máte znalost korporátního finančního práva
  • máte analytické myšlení
  • znalost právních a účetních specifik NNO velkou výhodou

Datum nástupu: dle domluvy

Místo pracoviště: Praha


Odpovědět na inzerát   





Dispečer/ka se znalostí ruštiny

vloženo: 2020-09-18 19:06:07

Pro našeho klienta českou dopravně – logistickou společnost hledáme novou kolegyni či kolegu do dispečerského týmu.

Co budete mít na starosti:

  • organizaci práce pro silniční vozidla
  • zajišťování přeprav pro významné zákazníky
  • řešení nenadálých změn v nakládkách a různých provozních situací
  • personální práci s řidiči
  • kontrolu a analýzu měsíčních výsledků
  • účast na jednáních se zákazníky, aktivní účast na cenových nabídkách
  • spolupráce s obchodním týmem a spolupráce s techniky

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • zázemí velmi významné dopravní společnosti
  • trvalý pracovní poměr
  • motivující mzdové ohodnocení, bonusy a prémie
  • mobilní telefon, pružnou pracovní dobu a přátelský pracovní kolektiv
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na stravování
  • kafeterii
  • sick days a free days
  • věrnostní odměny
  • odměny při významných životních výročích
  • slevu na nákup osobního vozu
  • jazykové kurzy atd.

Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste měli:

  • praxi ze silniční dopravy - zkušenosti s vlastním vozovým parkem (MKD)
  • aktivní znalost ruštiny a českého jazyka
  • velmi dobrou znalost práce na PC
  • samostatnost, odpovědnost, flexibilitu
  • organizační a komunikační dovednosti

Místo výkonu práce:

  • Pardubice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

 

 


Odpovědět na inzerát   





Manažer/ka spedice

vloženo: 2020-09-16 11:10:35

Máte zkušenosti ve spedici a rádi byste vedli menší tým? Pro našeho klienta českou transportní a logistickou společnost hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici vedoucí/ho spedice.

Co budete mít na starosti:

  • rozvoj spedice ve všech pobočkách společnosti, spolupráce s dopravou a portfoliem klientů v rámci celé společnosti
  • vedení týmu speditérů
  • aktivní spolupráci ve VŘ a spolupráce se zákaznickým centrem
  • proaktivní vyhledávání nových zákazníků společně s obchodním oddělením
  • odpovědnost za hospodářské výsledky
  • přípravu kalkulací nabídek

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • zázemí velmi významné dopravní společnosti
  • služební automobil i k soukromému využití
  • trvalý pracovní poměr
  • motivující mzdové ohodnocení, bonusy a prémie, podíly na přepravách
  • mobilní telefon, pružnou pracovní dobu a přátelský pracovní kolektiv
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na stravování
  • kafeterii
  • sick days a free days
  • věrnostní odměny
  • odměny při významných životních výročích
  • slevu na nákup osobního vozu
  • jazykové kurzy atd.

Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste uměli/měli:

  • zkušenosti s mezinárodní spedicí a vedením menšího týmu
  • obchodního ducha
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • orientaci na výsledek

Místem výkonu práce může být:

  • Praha nebo okres Pardubice – podle preferencí kandidáta

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát   





Mechanik elektronik

vloženo: 2020-09-15 11:56:40

Pro našeho významného klienta, stabilního zaměstnavatele s dlouholetou tradicí, hledáme nové pracovníky na pozici Mechanik elektronik.

 

Co budete mít na starosti?

  • údržba a servis výrobních zařízení
  • podpora při úpravách elektronických zařízení
  • optimalizace parametrů měřících zařízení
  • stěhování a instalace výrobních linek v rámci závodu

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • v současné době se pracuje na 2směnný provoz
  • v budoucnu je možný přechod na 3směnný provoz s pracovní dobou: 6-14h, 14-22h, 22-6h, pondělí - pátek 

Co vám za to společnost může nabídnout, 

  • nadstandardní mzdu (tarif+bonus+osobní složka+směnnost)
  • 5 týdnů dovolené
  • pracovní doba 37,5 hodiny týdně, pondělí - pátek
  • měsíční a roční bonusový systém
  • měsíční pracovní prémiový bonus
  • mzda na účtu vždy do 10. dne v měsíci
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • cafeterie benefitů
  • příspěvek na dopravu

Co naopak společnost očekává od vás?

  • SŠ vzdělání v oboru elektroniky
  • základní znalost programování výhodou
  • orientace v elektronických schématech
  • znalost vyhlášky č. 50/78 Sb.
  • manuální zručnost, spolehlivost
  • řidičský průkaz sk. B

Místo výkonu práce:

  • Zruč nad Sázavou

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





Tax manager - daňový poradce Praha 1

vloženo: 2020-08-24 16:56:56

Pro přední energetickou skupinu, která obchoduje se zemním plynem, elektrickou energií, emisními povolenkami, uhlím a ostatními produkty a vlastní a provozuje zařízení v České republice, na Slovensku, v Německu, Itálii, Velké Británii a Maďarsku aktuálně hledáme zkušeného kandidáta, který by vedl, řídil a rozvíjel daňové záležitosti.

 

Na této pozici bude zodpovídat za:

  • řízení daňové agendy (zastřešení přípravy daňových přiznání, mitigaci daňových rizik, identifikaci a odstraňování daňových neefektivit, aj.)
  • vedení projektů z daňového pohledu vč. due diligence, strukturování, apod. (akvizice, divestice, restrukturalizace, převodní ceny)
  • poradenství v oblasti daně z příjmů PO a FO, DPH a dalších daňových záležitostí
  • dohled nad agendou v oblasti daňového reportingu
  • komunikaci s externími daňovými poradci a se zástupci finančních a jiných úřadů
  • monitoring daňových a obchodních změn, vyhodnocování dopadů na společnosti a návrhy a implementaci změn
  • reporting v rámci daňového oddělení a finančním ředitelům skupiny

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • zázemí silné a stabilní společnosti v centru Prahy
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • motivující finanční ohodnocení, bonusy, balíček firemních benefitů
  • pravidelné firemní akce pro zaměstnance
  • příjemný pracovní tým a krásné pracovní prostředí
  • profesní a osobní rozvoj
  • veškeré technické vybavení nutné k výkonu práce
  • pružnou pracovní dobu

Co je pro klienta důležité:

  • registrace v rámci Komory daňových poradců ČR
  • zkušenosti v oblasti projektů M&A včetně procesu due diligence, revize kupní smlouvy a souvisejícího vyjednávání
  • znalost přímých a nepřímých daňových předpisů a legislativy
  • zkušenost s přípravou a revizí daňových přiznání (daň z příjmů právnických osob, DPH)
  • znalost účetních předpisů/standardů
  • zkušenost s optimalizačními procesy
  • výrazné analytické schopnosti
  • schopnost pracovat pod tlakem a v prostředí s krátkými termíny dodání
  • schopnost identifikovat a řešit komplexní záležitosti v rámci daňové oblasti
  • schopnost propojit různá oddělení za účelem vyřešení daňových záležitostí
  • velmi dobrou znalost angličtiny, budete ji používat denně jako pracovní jazyk

 

…a pokud budete moci nastoupit co nejdříve, budeme jen rádi


Odpovědět na inzerát   





Dispatcher or customer service specialist in a progressive logistics industry

vloženo: 2020-07-30 10:46:31

For a Polish branch operating in the Czech Republic, we are looking for key talents with a drive to work in an international logistics - the area of the future. We offer a support from experienced Polish and Czech colleagues standing by the launch of a new branch of a multinational logistics company. With 85 years of history, starting in Holland, it operates now in 12 European countries. Entrepreneurship is one of their main corporate value.

We were also impressed by the fact that the company still maintains a family character despite its size. There's a new branch growing in West Bohemia in a town Ostrov u Stříbra, and we're just looking for people who want to move their career, can work hard and won't give up at the first hurdle. There will be a lot of work but with it is a tremendous opportunity to participate in building processes and teams from a scratch,  to improve yourself in many skills, and perhaps in two years to go to teach colleagues when setting up a new branch in... for example Spain.

 

What kind of work awaits you?

  • monitoring and improving processes in the domestic, or international transport departments
  • cooperation with carriers and solving of current situations
  • ensuring the necessary capacity of drivers, means of transport and inform them about loading capability
  • checking the correctness of package parameters and meeting deadlines
  • meeting and building relationship with customers
  • processing and updating data in the system
  • communicating within the team, across the company, with external carriers as well as with drivers
  • working with KPIs, analysing of non-compliance and reporting to the supervisor

What do we expect from you and what is an advantage?

  • secondary school (ideally technical)
  • orientation in international or domestic transport
  • quick and independent judgment when solving everyday tasks
  • stress resistance, prompt communication
  • knowledge of English and Czech at an intermediate level, German is a an advantage
  • PC skills (MS Office, especially Excel)
  • car driving licence is an advantage

What does the employer offer to you?

  • excellent conditions for professional growth
  • assistance with relocation and accommodation
  • cooperation on interesting projects and new processes in a growing international company
  • stable employment and interesting salary
  • motivational bonus part of the salary
  • work in a pleasant and friendly team
  • work in one-shift or two-shift operation
  • opportunity to participate in charity campaigns, competitions, teambuilding events
  • other benefits such as meal vouchers, 25 days of holiday, employer's contribution to supplementary pension insurance
  • free drinks and snacks at the workplace

Start: by agreement

Place of work: Ostrov u Stříbra

Contact: Lucie Chudobová, lucie.chudobova@peopledrive.cz,  WhatsApp, Viber +420 606 848 006 


Odpovědět na inzerát   





Junior dispečer či specialista zákaznického servisu v progresivním odvětví logistiky

vloženo: 2020-07-27 21:35:10

Hledáme mladé dynamické klíčové talenty s chutí se zaškolit v mezinárodní logistice - oboru budoucnosti. Nabízíme zaškolení zkušenými kolegy, kteří stojí u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

Jaká práce vás čeká?

  • sledování a zlepšování procesů v oddělení tuzemské, či mezinárodní dopravy
  • spolupráce se smluvními dopravci a řešení aktuální situace
  • zajišťování potřebné kapacity řidičů, dopravních prostředků a jejich informovaní o možnosti nakládek
  • řešení ad hoc situací v tuzemské a mezinárodní dopravě
  • kontrolování správnosti parametrů zásilek a dodržování termínů
  • setkávání se se zákazníky a budování vztahů s nimi
  • zpracování dat v systému a jejich aktualizace
  • komunikace v rámci svého týmu, napříč společností, s externími dopravci i řidiči
  • práce s KPI, analýza příčin nedodržování předpisů a reportování nadřízenému

Bez čeho se neobejdete a co je výhodou?

  • SŠ ideálně technického zaměření
  • orientace v mezinárodní nebo tuzemské dopravě
  • rychlý a samostatný úsudek při řešení každodenních úkolů
  • stresová odolnost, pohotová komunikace
  • znalost AJ na středně pokročilé úrovni, NJ je výhodou
  • PC (MS Office Excel)
  • ŘP skupiny B výhodou

Co vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • skvělé podmínky pro profesní rozvoj
  • spolupráci na zajímavých projektech a nových procesech v rostoucí mezinárodní společnosti
  • stabilní zaměstnání a odpovídající mzdové ohodnocení
  • praktický nácvik a utříbení schopnosti rychlého a pohotového rozhodování 
  • motivační bonusovou složku mzdy
  • práci v příjemném a přátelském kolektivu
  • práci v jednosměnném či dvousměnném provozu
  • možnost účastnit se charitativních kampaní, soutěží, teambuildingových akcí
  • řadu benefitů jako jsou například stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • nápoje a drobné občerstvení na pracovišti zdarma

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Ostrov u Stříbra

Kontakt: Lucie Kozáková, lucie.kozakova@peopledrive.cz, +420 604 873 063


Odpovědět na inzerát   





Plánovač/dispečer do kamionové dopravy

vloženo: 2020-07-22 16:14:38

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

 

Jaká práce vás čeká?

  • budete plánovat a zajišťovat potřebné kapacity řidičů a dopravních prostředků na denní bázi
  • budete sledovat a řešit zlepšení procesů v kamionové dopravě
  • každodenní spolupráce se smluvními dopravci a řešení aktuálních situací
  • v systému budete zpracovávat data a aktualizovat je
  • budete komunikovat v rámci svého týmu, napříč společností, s externími dopravci i řidiči

Bez čeho se neobejdete a co je výhodou?

  • SŠ technického zaměření
  • orientace v mezinárodní nebo tuzemské dopravě
  • analytické a organizační schopnosti
  • rychlý a samostatný úsudek při řešení každodenních úkolů
  • stresová odolnost, pohotová komunikace
  • znalost AJ na středně pokročilé úrovni
  • ŘP skupiny B

Co vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • příležitost naučit se nové procesy a získat zkušenosti pro další kariérní posun
  • fixní mzdu odpovídající důležitosti pracovní pozice
  • motivační bonusovou složku mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • balíček benefitů
  • práci ve dvousměnném provozu

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Ostrov u Stříbra


Odpovědět na inzerát   





Mezinárodní spediční specialista/ka

vloženo: 2020-07-21 11:56:32

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka, a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • stabilní zaměstnání a odpovídající mzdové ohodnocení
  • spolupráci na zajímavých projektech a nových procesech v rostoucí mezinárodní společnosti
  • práci v příjemném a přátelském kolektivu
  • možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace
  • skvělé podmínky pro profesní rozvoj
  • možnost účastnit se charitativních kampaní, soutěží, teambuildingových akcí
  • řadu benefitů jako jsou například stravenky, 25 dní dovolené či příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • nápoje a drobné občerstvení na pracovišti zdarma
  • uvítací balíček pro zaměstnance

Náplň vaší práce bude:

  • optimalizace procesů
  • monitorování procesů objednávek
  • akvizice automobilů
  • každodenní komunikace s řidiči
  • schůzky s klienty (příležitostné cesty do zahraničí)
  • budování vztahů s klienty a dopravci
  • práce s KPI a jejich reportování vedení

Jste ideální uchazeč/ka, pokud...

  • máte povědomí o současné situaci na trhu
  • dorozumíte se anglicky (B2)
  • ovládáte práci na PC
  • umíte převzít zodpovědnost za svěřené projekty
  • máte řidičský průkaz sk. B a jste připraven/a na občasné pracovní cesty k našim zahraničním kolegům
  • dokážete se snadno vyrovnat se stresem
  • soustředíte se na dané cíle a jejich plnění
  • víte něco o českých dopravcích a máte zkušenost s prací v TMS systému (pokud ne, rádi vás vše naučíme!)

Nástup

  • ihned nebo dle domluvy

Místo výkonu práce

  • Ostrov u Stříbra

Odpovědět na inzerát   





Specialista/ka zákaznického servisu v logistice

vloženo: 2020-07-18 09:21:40

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

Co vám zaměstnavatel nabízí?

  • stabilní zaměstnání a odpovídající mzdové ohodnocení
  • spolupráci na zajímavých projektech a nových procesech v rostoucí mezinárodní společnosti
  • práce v příjemném a přátelském kolektivu
  • možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace
  • skvělé podmínky pro profesní rozvoj
  • možnost účastnit se charitativních kampaní, soutěží, teambuildingových akcí
  • řadu benefitů jako jsou například stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • nápoje a drobné občerstvení na pracovišti zdarma

Jaká bude náplň vaší práce?

  • komunikace s dopravci - informování o možnosti nakládek
  • kontrolování správnosti parametrů zásilek
  • setkávání se se zákazníky a budování vztahů s nimi
  • kontrola dodržovaní termínů
  • práce s KPI, reportování nadřízenému
  • analýza příčin nedodržování předpisů

Jste ideální uchazeč/ka, pokud...

  • dorozumíte se anglicky nebo německy (min. úroveň B1)
  • ovládáte práci na PC (MS Office Excel)
  • umíte převzít zodpovědnost za svěřené úkoly a soustředíte se na dané cíle a jejich plnění
  • máte rádi výzvy a dokážete pracovat ve stresovém prostředí

Nástup

  • ihned nebo dle domluvy

Místo výkonu práce

  • Ostrov u Stříbra

Odpovědět na inzerát   





Dispečer do odd. tuzemské nebo mezinárodní přepravy

vloženo: 2020-07-17 21:02:58

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

 

Jaká práce vás čeká?

  • budete sledovat a řešit zlepšení procesů dopravy v oddělení tuzemské, či mezinárodní dopravy
  • na denní bázi budete spolupracovat se smluvními dopravci a řešit aktuální situace
  • budete zajišťovat potřebné kapacity řidičů a dopravních prostředků
  • v systému budete zpracovávat data a aktualizovat je
  • budete komunikovat v rámci svého týmu, napříč společností, s externími dopravci i řidiči

Bez čeho se neobejdete a co je výhodou?

  • SŠ technického zaměření
  • orientace v mezinárodní nebo tuzemské dopravě
  • rychlý a samostatný úsudek při řešení každodenních úkolů
  • stresová odolnost, pohotová komunikace
  • znalost AJ na středně pokročilé úrovni
  • ŘP skupiny B

Co vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • příležitost naučit se nové procesy a získat zkušenosti pro další kariérní posun
  • fixní mzdu odpovídající důležitosti pracovní pozice
  • motivační bonusovou složku mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • balíček benefitů
  • práci ve dvousměnném provozu

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Ostrov u Stříbra


Odpovědět na inzerát   





Obchodní zástupce pro chemicko - technické produkty

vloženo: 2020-05-20 10:50:14

Pro stabilní českou obchodní firmu se zavedeným sortimentem hledáme zkušené Obchodní zástupce, kteří ocení flexibilitu, přátelskou spolupráci a možnost vlastní organizace práce.

Jaká práce vás čeká:

  • péče o klienty převážně z řad výrobních firem ve svěřeném regionu a jednání s jejich zástupci z odd. výroby, nákupu, správy budov a úklidu
  • akvizice nových klientů a vlastní proaktivita v navazování obchodních vztahů v regionu
  • řešení potřeb a dotazů klientů
  • spolupráce s ostatními kolegy

S námi získáte:

  • finanční ohodnocení a vysokým podílem na zisku firmy             
  • spolupráci přímo s majitelem firmy, bez nutnosti vypracovávat složité reporty a hlášení
  • zaučení a zaškolení v oblasti sortimentu
  • přátelskou a profesionální atmosféru v menší firmě rodinného charakteru
  • práci na ŽL
  • flexibilní pracovní dobu s možností vlastní organizace času 

Co je pro nás důležité:

  • zkušenosti z pracovní pozice v oblasti obchodu
  • efektivní využití pracovní doby a dobrý time management
  • reprezentativní vystupování při každodenním osobním i telefonickém kontaktu s klientem
  • ŘP. Skupiny B, aktivní řidič + vlastní vůz
  • znalost práce na PC
  • schopnost samostatné práce a sebemotivace v rámci svěřeného regionu

 

Místo pracoviště: různé regiony v rámci ČR

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí energetik výrobního závodu

vloženo: 2020-04-01 10:05:13

Pro našeho klienta, významnou výrobní společnost (nejde o automotive) hledáme vhodné uchazeče se zkušenostmi v řízení energetiky výrobního závodu.

 

Co tato pozice znamená:

  • budete zabezpečovat dodávky energií do závodu
  • budete zodpovídat za bezpečný a spolehlivý provoz energetických zařízení
  • budete se podílet na přípravách a realizacích investičních projektů
  • vaším úkolem bude také hledat možnosti úspor
  • povedete menší tým dispečerů, elektrikářů a podobných pozic

Co klient potřebuje od vás:

  • praxi na obdobné pozici
  • vzdělání v oboru elektro nebo ideálně přímo energetika
  • znalost energetické legislativy a projektové dokumentace
  • výhodou je zkušenost s řízením projektů
  • důležité je oprávnění podle vyhlášky 50/78 Sb.
  • alespoň základní znalost angličtiny, abyste dokázali (i s pomocí překladače) přečíst či napsat jednoduchý email

Co vám za to nabídne:

  • zázemí stabilní české společnosti s velmi zajímavými produkty
  • odpovídající mzdové ohodnocení skládající se z pevné složky a čtvrtletních odměn
  • závodní stravování, týden dovolené navíc, vlastní lékařskou péči pro zaměstnance a další benefity
  • možnost vzdělávání a profesního rozvoje

Místo pracoviště: Uherský Brod

Možnost nástupu: podle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Provozní elektrikář

vloženo: 2020-02-27 13:37:08

Pro našeho významného klienta, silnou a rostoucí společnost působící v oblasti strojírenství a údržby zařízení, která je součástí stabilního holdingu, obsazujeme pozici provozního elektrikáře.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • opravy, údržba a odstraňování poruch elektrických zařízení
  • práce na zařízení do i nad 1000 voltů
  • podílení se na plánované preventivní údržbě zařízení

Co za vaši práci dostanete:

  • pracovní smlouvu na HPP, práce na ranní směnu 6-14 (7,5 hod směny)
  • velkou míru samostatnosti a možnost být plně zodpovědný za odvedenou práci
  • práci v progresivním a perspektivním oboru neustále rostoucí společnosti
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na stravování a Flexipass poukázky
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • příspěvek na dětskou rekreaci
  • firemní vzdělávání

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání (nebo alespoň výuční list) v oboru elektro (silnoproud)
  • vyhlášku 50/1978 Sb. (alespoň základní paragraf)
  • zdravotní a psychickou způsobilost
  • trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz sk. B pro Vás bude výhodou

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Louny a okolí


Odpovědět na inzerát   





Technik chladících zařízení

vloženo: 2019-09-17 18:50:43

Pro našeho významného klienta, který působí více jak 20 let v pekárenském průmyslu, hledáme nového člena týmu na pozici Technik chladících zařízení.

 

Co budete mít na starosti?

  • zajištění plynulého chodu technologie automatického mrazícího skladu
  • aktivní řešení vzniklých situacích při provozu technologií
  • preventivní kontroly, prohlídky a údržbu zařízení
  • operativní řešení problémů
  • komunikaci s externími společnostmi (dodavatelé – náhradní díly, servis atp.)
  • obsluhu podpůrných systémů (kotelny, vzduchotechnika, LOX, EPS, SHZ)

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracuje se na 12h směny v režimu krátký/dlouhý týden – nemusíte se bát, rozvrh směn je stabilní a předem daný

Co vám za to společnost může nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • kantýna s dotovanou stravou
  • příspěvek na penzijní spoření
  • dovolená nad rámec zákona
  • denně pečivo zdarma

Co naopak společnost očekává od vás?

  • ÚSO/SO vzdělání v elektrotechnickém oboru
  • vyhlášku č. 50/1978 Sb. §6
  • zkušenost s opravami a nastavením strojů a zařízení
  • znalost mechaniky, hydrauliky a orientace v technických výkresech
  • technická orientace
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci

Místo výkonu práce:

  • Kladno

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





Elektromechanik

vloženo: 2019-09-17 18:39:01

Pro našeho významného klienta, který působí více jak 20 let v pekárenském průmyslu, hledáme nového člena týmu na pozici Elektromechanik.

 

Co budete mít na starosti?

  • zajištění chodu automatizovaných výrobních linek (tak, aby výroba probíhala hladce a bez problému)
  • preventivní kontroly, prohlídky a údržbu zařízení
  • komunikaci s externími společnostmi (dodavatelé – náhradní díly, servis atp.)
  • obsluhu podpůrných systémů (kotelny, vzduchotechnika, LOX, EPS, SHZ)

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracuje se na 12h směny v režimu krátký/dlouhý týden – nemusíte se bát, rozvrh směn je stabilní a předem daný

Co vám za to společnost může nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • kantýna s dotovanou stravou
  • příspěvek na penzijní spoření
  • dovolená nad rámec zákona
  • denně pečivo zdarma

Co naopak společnost očekává od vás?

  • ÚSO/SO vzdělání v oboru elektromechanik
  • vyhlášku č. 50/1978 Sb. §6
  • zkušenost s opravami a nastavením strojů a zařízení
  • znalost mechaniky, hydrauliky a orientace v technických výkresech
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci

Místo výkonu práce:

  • Kladno

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





Datacenter Engineer/Architekt datových center

vloženo: 2019-06-25 16:43:36

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

 

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu infrastruktury datových center
  • na analýzách vazeb mezi infrastrukturními systémy
  • řešit budete komplexní úlohy při návrhu architektury a implementace systému
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (různé typy virtualizací, operačních systémů, platforem serverů, diskových polí, zálohovacích systémů, serverové automatizace, monitoringu)
  • na návrzích řešení pro on-premise datová centra i cloud
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost virtualizčních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • pokročilá znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psaní skriptů v shell, python, perl, případně jiných
  • open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes
  • alespoň částečná znalost programování
  • praktická zkušenost s nástroji serverové automatizace a orchestrace
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez českého a anglického jazyka se neobejdete– budete je potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

 

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • ihned nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát