Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive   Finanční a controlling manažer / CFO
peopledrive   Team leader kvality / bez směn
peopledrive   Senior Controller / Team Leader
peopledrive   Kontrolor vstupní kvality
peopledrive   Specialista dodavatelské kvality / Supplier Quality Assurance
peopledrive   Tax Expert
peopledrive   Asistent/ka prodeje - Praha 4
peopledrive   Asistent/ka predaja v OC
peopledrive   Technik kvality
peopledrive   Rozpočtář - průmyslová automatizace MaR systému
peopledrive   Key Account Manager / Recruiter (flexibilní úvazek, vlastní organizace času – IČO,DPČ nebo PP)
peopledrive   Servisní technik chlazení
peopledrive   Pojistný matematik – analytik pro finanční modelování
peopledrive   Network Engineer
peopledrive   IT Project Manager
peopledrive   Datacenter Engineer/Architekt datových center





Finanční a controlling manažer / CFO

vloženo: 2023-01-26 15:44:54

Náš VIP klient, český výrobce a celosvětový dodavatel, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a hledá zkušeného finančního manažera s přesahem do controllingu. Společnost prosperuje na českém trhu přes 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit. Hledáme člověka s úspěšnou praxí ve financích, controllingu a účetnictví výrobní společnosti, který má rád dynamické prostředí a láká jej vést a motivovat menší tým.

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • komplexní řízení financí, především controllingu a účetnictví v menším výrobním závodě, který bude v následujících letech výrazně expandovat
  • vedení a motivace týmu do 5 lidí, časem 5-10 lidí (controlloři, účetní atd.)
  • analýza rozpočtovaných, předpokládaných a uskutečněných hodnot, analýza nákladových středisek
  • tvorba forecastů a rozpočtů ve spolupráci s vedením české společnosti i zástupci zahraničního holdingu
  • kalkulace výrobních nákladů pro různé výrobní programy u zakázkové i sériové výroby
  • zodpovědnost za celý proces controllingu vč. jeho neustálého zlepšování v kontextu změn souvisejících s expanzí výroby
  • vyhodnocení, návrhy a realizace nápravných opatření s cílem nastavit funkční a efektivní nástroje
  • podpora a poradenství českému i zahraničnímu vedení s cílem efektivního finančního řízení výroby a firmy celkově
  • zodpovědnost za denní controllingové úkoly, reporting na měsíční, čtvrtletní a roční bázi
  • správa smluvní dokumentace, rozvoj ERP systému

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • možnost uplatnit své zkušenosti ve firmě, která chce investovat do růstu sebe i svých lidí
  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy
  • automobil i pro soukromé účely
  • flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny, příp. občas využít home office
  • odborné vzdělávání, příležitost služebních výjezdů po Evropě
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • dotované stravování přímo na pracovišti
  • jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Jak si představujeme vhodného uchazeče:

  • VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (v případě jiného směru odpovídající dlouholetá praxe)
  • min. 7 let praxe ve financích a controllingu výrobní společnosti, min. 2 roky praxe v manažerské roli
  • výhodou je zkušenost se změnami v oblastech jako vlastnická struktura, výrobní programy, nákladová střediska atd.
  • angličtina nebo němčina na středně pokročilé úrovni
  • pokročilou znalost MS Excel, zbylé programy MS Office uživatelsky
  • schopnost rychle se zorientovat v problematice a interním systému (výhodou je zkušenost s programy Helios či SAP)
  • baví vás nastavovat procesy, hledat prostor ke zlepšení a své návrhy umíte adekvátně prosadit
  • jste rád/a příkladem pro druhé, chcete vést, mentorovat a koučovat druhé

Místo výkonu práce:

  • Plzeňský kraj

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Team leader kvality / bez směn

vloženo: 2023-01-19 10:03:40

Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho mentorovat a motivovat druhé. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů.

Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:

  • řízení kvality výroby profesionální gastro vybavení z ušlechtilé oceli
  • vedení menšího týmu kvality (technik kvality, vstupní kontrola, administrativa)
  • plánování personálního obsazení v komunikaci s manažerem kvality
  • motivace, hodnocení, školení, rozvoj a další aktivity související s vedením lidí
  • spolupráci při řešení reklamací, jednání s dodavateli a výrobou
  • nastavování, průběžná kontrola a zlepšování procesů v rámci dané oblasti
  • zodpovědnost za dodržování norem a standardů
  • zapojení do interních auditů a analýz
  • tvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
  • zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku

Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Jedná se o práci v kanceláři s aktivním kontaktem s výrobou. Začátek pracovní doby je flexibilní a na pozici nejsou směny.

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • flexibilní pracovní dobu (bez směn) a možnost nadpracovat si hodiny
  • možnost zužitkovat zkušenosti ve firmě, která investuje do svého růstu a rozvoje svých zaměstnanců
  • školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Co se od vás očekává:

  • SŠ technického směru
  • úspěšná praxe v oboru kvality ve výrobní společnosti (čtení výkresové dokumentace, znalost kovovýroby, znalost ISO norem 9011, 14001)
  • ambice a potenciál přijmout odpovědnosti vedoucího, mentorovat, vést a motivovat druhé
  • angličtina na komunikativní úrovni (čtení výkresové dokumentace, komunikace po emailu)
  • MS Office na uživatelské úrovni

Místo výkonu práce:

  • Domažlice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Senior Controller / Team Leader

vloženo: 2023-01-13 12:41:18

Český výrobce a celosvětový dodavatel, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a hledá zkušeného odborníka na controlling. Společnost prosperuje na českém trhu přes 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit. Hledáme člověka s úspěšnou praxí v controllingu výrobní společnosti, který má rád dynamické prostředí a láká jej mentorovat menší tým.

Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:

  • zodpovědnost za celý proces controllingu vč. jeho neustálého zlepšování v kontextu změn souvisejících s expanzí výroby
  • kalkulace výrobních nákladů pro různé výrobní programy u zakázkové i sériové výroby
  • tvorba forecastů a rozpočtů ve spolupráci s vedením české společnosti i zástupci zahraničního holdingu
  • analýza rozpočtovaných, předpokládaných a uskutečněných hodnot, analýza nákladových středisek
  • vyhodnocení, návrhy a realizace nápravných opatření s cílem nastavit funkční a efektivní nástroje
  • podpora a poradenství českému i zahraničnímu vedení s cílem efektivního finančního řízení výroby
  • denní controllingové úkoly, reporting na měsíční, čtvrtletní a roční bázi
  • mentoring a metodické vedení junior kolegy, výhledově vedení malého týmu o 3 lidech

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • profesní růst na samostatné odborné pozici s manažerským přesahem
  • možnost posunout firemní procesy na vyšší úroveň a vybudovat si vlastní fungující tým odborníků
  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy
  • automobil i pro soukromé účely
  • 25 dní dovolené vč. sick days
  • flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny, příp. občas využít home office
  • odborné vzdělávání, příležitost služebních výjezdů po Evropě
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • dotované stravování přímo na pracovišti
  • jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Jaké předpoklady byste měli mít:

  • VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (v případě jiného směru odpovídající dlouholetá praxe)
  • min. 5 let praxe v controllingu výrobní společnosti (výhodou je zkušenost se změnami v oblastech jako vlastnická struktura, výrobní programy, nákladová střediska atd.)
  • angličtinu nebo němčinu na středně pokročilé úrovni
  • pokročilou znalost MS Excel, zbylé programy MS Office uživatelsky
  • schopnost rychle se zorientovat v problematice a interním systému (výhodou je zkušenost s programy Helios či SAP)
  • baví vás nastavovat procesy, hledat prostor ke zlepšení a své návrhy umíte adekvátně prosadit
  • jste rád/a příkladem pro druhé, chcete mentorovat a odborně vést méně zkušené kolegy

Místo výkonu práce:

  • Plzeňský kraj

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, +420 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Kontrolor vstupní kvality

vloženo: 2022-10-30 21:27:18

Hledáte fyzicky nenáročnou, ale technicky zajímavou práci vhodnou i pro absolventy s výučním listem? Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí, která mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě," říká paní personální ředitelka. Výrobky z této fabriky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.

Co přesně tato práce obnáší:

  • kontrola vstupního materiálu a komponentů před jejich zaskladněním a evidencí v systémech
  • namátkové měření rozměrů, kontrola barvy, povahy materiálu a dalších vlastností dle výkresové dokumentace a nastavených standardů
  • vystavování protokolů o kontrolách a měřeních, zápis do interního systému
  • hlášení neshodných kusů, iniciace nápravných opatření a následné ověření účinnosti nápravy
  • předložení používaných měřidel k pravidelné kalibraci dle harmonogramu
  • zajištění přejímek zákazníků nebo inspekčních organizací
  • nejedná se o fyzicky náročnou práci, kombinace nenáročné manuální a pečlivé technické a administrativní práce

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající odměnu - fixní mzda + měsíční prémie (již od zkušební doby) + vánoční bonusy + každoroční navýšení fixní mzdy
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
  • školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Co se od vás očekává?

  • SŠ / SOU technického směru, anebo dobré technické myšlení
  • schopnost práce na PC a v interních systémech
  • samostatný a pečlivý přístup
  • výhodou je zkušenost na odbobné pozici a základní angličtina (čtení výkresové dokumentace)

Možnost nástupu:

  • Domažlice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Specialista dodavatelské kvality / Supplier Quality Assurance

vloženo: 2022-10-20 14:07:28

Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho vyjednávat. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit.

Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:

  • pravidelná komunikace s dodavateli ohledně kvality dodávaných materiálů, komponentů a výrobků
  • řešení reklamací a objednávek od zákazníků, návrhy a vyjednávání nápravných opatření
  • komunikace napříč odděleními výroby, kvality a nákupu
  • úzká spolupráce s nákupčím při hledání nových dodavatelů, změnách dodavatelského řetězce apod.
  • aktivní zapojení do výběrových řízení, příp. návštěvy dodavatelů v tandemu s nákupčím
  • vedení dodavatelských / interních auditů s využitím nástrojů kvality, správa související dokumentace
  • pravidelné analýzy a reporting s cílem neustálého zlepšování kvality a efektivity procesů

Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás občas pracovně vycestovat, případně časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, bude potřeba obnovit dodavatelský řetězec a za novými dodavateli s nákupčím vycestovat. Stejně tak poroste tým kvality a časem bude třeba více lidí, kteří chtějí mentorovat, vést a motivovat druhé.

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny a občas pracovat z domu
  • odborné vzdělávání vč. jazykových kurzů, příležitost služebních výjezdů po Evropě
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Jaké předpoklady byste měli mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání - ideálně technického směru, anebo dobré technické myšlení
  • úspěšná praxe na obdobné pozici - vyjednávání s dodavateli, kontrola kvality
  • středně pokročilá znalost angličtiny
  • pokročilá znalost MS Office
  • velmi dobré komunikační a vyjednávací dovednosti

Místo výkonu práce:

  • Domažlice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 3698

Odpovědět na inzerát     





Tax Expert

vloženo: 2022-10-19 13:37:31

Hledáte výzvu v podobě seniorní pozice v oblasti daní?
Jste zodpovědný člověk, kterému je vlastní schopnost u práce přemýšlet?
Máte zkušenosti se sestavováním a kontrolou daňových přiznání?
Láká vás možnost mentorovat méně zkušené kolegy?

...tak čtěte dál...

Pro skvělou firmu z oblasti pojišťovnictví (ano, to si opravdu myslím!), která získala už posedmé v řadě titul Czech Business Superbrands, hledám člověka na pozici Tax Expert Senior.

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • výkon a koordinace daňových činností v rámci daně z příjmu právnických osob, daně z přidané hodnoty, srážkové daně a ostatních daní pro více firem (pojišťovny, penzijní společnosti a investiční společnost) v rámci koncernu CZ/SK, přičemž Vaše primární zaměření bude CZ s přesahem na SK legislativu
  • příprava a aktualizace dokumentace převodních cen
  • koordinace všech daňových aktivit napříč firmou
  • komunikace s interními klienty (účetní, controlling, produkt, procurement, právní)
  • daňové výpočty a odhady, jak v rámci statutárního účetnictví, tak v IFRS a Solvency II
  • spolupráce na významných vnitrofiremních projektech

Co vám můžeme nabídnout:

  • možnost obdržet roční bonus ve výši 2 násobku platu
  • zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office
  • celou řadu dalších atraktivních firemních benefitů (stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, benefit pro nastávající rodiče, příspěvek při dlouhodobé nemoci, odměna za loajalitu atd.)
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu
  • přátelský a podporující kolektiv, příjemné pracovní prostředí
  • férový a transparentní přístup

Hledáme člověka, který má:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • min. 5 let zkušeností v oblasti daní, případně daňového poradenství
  • velmi dobrou orientaci v účetní problematice
  • schopnost pracovat s lokálními i mezinárodními účetními standardy
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka
  • pokročilou znalost práce na PC (zejména MS Excel)
  • analytické myšlení
  • zodpovědný přístup, pečlivost a důslednost, spolehlivost

Výhodou bude, pokud budete mít:

  • praxi v pojišťovnictví
  • alespoň základy práce se SAP

Místo výkonu práce:

  • Praha

Možnost nástupu:

  • dle dohody

Úvazek:

  • HPP

Kontakt:

  • Mgr. Lea Winterová //lea.winterova@peopledrive.cz // 724052059

Odpovědět na inzerát     





Asistent/ka prodeje - Praha 4

vloženo: 2022-10-19 09:51:26

Baví Vás prodej a zároveň máte rádi stabilitu a hledáte dlouhodobou spolupráci?

Čtěte dál, protože pozice ASISTENT/KA PRODEJE, kterou teď obsazujeme, by mohla být vhodná právě pro vás!

Do prodejny v obchodním centru na Praze 4 hledáme ASISTENTY/KY PRODEJE pro prodej známých značek kuchyňského nádobí, spotřebičů a potřeb do domácnosti.

Jak bude vypadat váš pracovní den:

  • budete ukazovat a prodávat zákazníkům naše produkty a bude fajn když jim budete umět poradit
  • budete pracovat na pokladně
  • počítejte s doplňováním a vystavováním zboží
  • budete spolupracovat s kolegy na prodejně

Co s námi získáte?

  • zázemí stabilní společnosti, která je špičkou ve svém oboru a prodává kvalitní produkty
  • řadu benefitů, jako např. příspěvek na stravu, multisport kartu, penzijní připojištění
  • zajímavé finanční ohodnocení složené z fixní mzdy a navíc i motivační složky
  • možnost nákupu produktů s výraznou slevou a možnost vyzkoušení a otestování produktů doma zdarma
  • práci od 9:00 do 21:00 v režimu krátký-dlouhý týden s možností domluvy směn měsíc dopředu
  • malý a přátelský kolektiv, zaškolení a podporu vedení

Co na vás oceníme?

  • příjemné a profesionální jednání
  • pečlivost a svědomitost
  • praxi na obdobné pozici a zájem o vaření či pečení

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Úvazek:

  • HPP

Kontakt:

  • Zuzana Pittnerová, tel.: 776 246 738

Odpovědět na inzerát     





Asistent/ka predaja v OC

vloženo: 2022-10-14 15:41:19

Baví vás predaj, varenie či pečenie a hľadáte zamestnanie na TPP?

U nás ste na správnej adrese, pretože práve obsadzujeme pozíciu ASISTENT/KA PREDAJA do novo otvárajúceho sa obchodu so značkovými domácimi spotrebičmi v centre Bratislavy.

Ako bude vyzerať váš pracovný deň:

  • budete predvádzať a predávať naše výrobky zákazníkom a bude fajn, ak im dokážete poradiť
  • budete pracovať na pokladni
  • počítajte s doplňovaním a vystavovaním tovaru
  • očakávajte vytváranie objednávok podľa požiadaviek vedúceho
  • budete spolupracovať s kolegami na predajni

Čo s nami získate?

  • zaujímavé finančné ohodnotenie pozostávajúce z fixnej a bonusovej zložky
  • zázemie stabilnej spoločnosti a sortiment kvalitných výrobkov
  • príspevok na stravu, multisport kartu, príspevok na dôchodkové pripoistenie
  • možnosť nákupu produktov s výraznou zľavou a možnosť vyskúšať a otestovať produkty doma zadarmo
  • prácu v režime krátkeho a dlhého týždňa
  • dôkladné zaškolenie

Čo na vás oceníme?

  • príjemné a profesionálne vystupovanie
  • usilovnosť, svedomitosť a ochotu učiť sa
  • skúsenosti na podobnej pozícii
  • angličtinu alebo iný cudzí jazyk

Dátum nástupu: 1. 2. 2023

Forma spolupráce: TPP


Odpovědět na inzerát     





Technik kvality

vloženo: 2022-10-10 21:35:24

Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí a stabilním týmem lidí, kteří se všichni znají a drží při sobě. Jejich výrobky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.

Představte si značkový kávovar, který kvalitou, funkcemi a stylem odpovídá těm nejnáročnějším milovníkům kávy. Vašim úkolem by byla průběžná kontrola a nápravy v průběhu celé výroby kávovaru či jednotlivých součástek od A do Z tak, aby byl zákazník s konečným výrobkem maximálně spokojen. Jedná se o pestrou práci na půl v kanceláři a na půl ve výrobě. Líbí se Vám taková představa? Hledáme člověka, který má technické vzdělání, umí číst výkresovou dokumentaci a má praxi v podobném oboru.

Co přesně tato práce obnáší:

  • provádění vstupních kontrol komponentů, mezioperačních revizí a výstupních kontrol hotových výrobků dle dokumentace
  • analýza nedostatků na základě vlastních zjištění, příp. podnětů kolegů či reklamací odběratele
  • tvorba a testování nápravných a preventivních návrhů s cílem maximalizace kvality a efektivity výroby
  • průběžná evidence kontrol a vyhotovení zpráv a reportů k dalšímu použití v rámci firmy
  • spolutvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
  • zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku související s výkonem práce
  • jednání s dodavateli, kolegy z kvality, výroby a nákupu

Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, tým kvality poroste a časem bude potřeba team leader, který povede tým několika techniků a kontrolorů.

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající odměnu - fixní mzda + měsíční prémie (již od zkušební doby) + vánoční bonusy + každoroční navýšení fixní mzdy
  • možnost profesního růstu ve firmě, která investuje do svého růstu a bude potřebovat odborníky i vedoucí
  • školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Co se od vás očekává:

  • SŠ / SOU technického směru
  • praxe v podobném oboru (čtení výkresové dokumentace, znalost kovovýroby, znalost ISO norem 9011, 14001)
  • angličtina na komunikativní úrovni (čtení výkresové dokumentace, komunikace po emailu)
  • MS Office na uživatelské úrovni

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, +420 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Rozpočtář - průmyslová automatizace MaR systému

vloženo: 2022-01-10 08:23:39

Máte zkušenosti s prací v systému Kros a Excel máte v malíčku? Je pro Vás důležité, s kým pracujete?

Čtěte dál, protože právě teď hledáme pro našeho klienta šikovného a zkušeného Rozpočtáře. Vaše znalosti ocení pohodový a stabilní tým kolegů a vstřícný nadřízený.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • komplexní a samostatná příprava rozpočtů, nabídek a kalkulací subdodávek
  • občasné cesty ke klientům
  • spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
  • práce v Excelu a systému Kros
  • nákup materiálu dle vyhotoveného rozpočtu

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek
  • práci v pohodovém a přátelském týmu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice rozpočtáře
  • schopnost samostatné a precizní práce
  • velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha


Odpovědět na inzerát     





Key Account Manager / Recruiter (flexibilní úvazek, vlastní organizace času – IČO,DPČ nebo PP)

vloženo: 2021-12-17 13:06:19

Zajímáte se o oblast lidských zdrojů, baví vás komunikovat s lidmi a navazovat nové kontakty? Jste zodpovědní, empatičtí a rádi vidíte výsledky své práce?

Ctěte dál, protože tato nabídka je nejspíš právě pro vás!

Jsme svobodná firma, která se zaměřuje na nábor a výběr zaměstnanců i na personální a rozvojové poradenství. Pracujeme jako kolektiv samostatných odborníků a těší nás propojovat talenty s příležitostmi na trhu práce.

Protože stále rosteme, hledáme mezi sebe posilu na pozici Key Account Manager – Recruiter. Těšíme se na nového člověka, který má zkušenost z HR nebo obchodní pozice v oblasti rozvoje lidských zdrojů, má chuť se k nám připojit a vzít kariéru do svých rukou.

Jaká práce na vás čeká?

  • kompletní zastřešení náborových projektů pro naše klienty od A do Z
  • aktivní vyhledávání a oslovování kandidátů
  • tvorba inzerátů, aktivní hledání na sociálních sítích, personální marketing
  • telefonní, on-line a osobní pohovory s kandidáty
  • péče o přidělené portfolio klientů, akvizice nových klientů
  • administrativní činnosti související se zakázkami
  • spolupráce při definování náborové, případně i obchodní strategie
  • účast na poradách týmu (2x měsíčně osobně v kanceláři v Praze +1x týdně online)
  • podle zájmu a zaměření podporujeme účast členů týmu i na dalších projektech (naše produktová nabídka: https://www.peopledrive.cz/hrmenu.php)

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • zkušenosti z oblasti lidských zdrojů a/nebo praxi z obchodní pozice HR nebo oblasti v oblasti rozvoje lidských zdrojů
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • kladný vztah k sociálním sítím a schopnost je kreativně využívat
  • komunikativní znalost angličtiny a/nebo němčiny a výbornou znalost češtiny
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • zodpovědnost a pozitivní přístup
  • možnost pracovat alespoň 6 hodin denně
  • chuť a ochotu občas cestovat (jste aktivní řidič)

Oceníme, ale nevyžadujeme:

  • praxi z pozice HR Business Partner/Generalist nebo Recruiter
  • zkušenosti s vedením projektů
  • zkušenosti s nástroji pro získávání a výběr talentů (Teamio, LinkedIn Recruiter, apod.)
  • zkušenosti s využíváním MS Office (Word, Excel, Teams) a ideálně i Google (tabulky, složky)

Co Vám můžeme nabídnout?

  • různorodou práci s možností flexibilního plánování pracovního času
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů
  • přímou spolupráci se zkušenými HR odborníky a inspirativními klienty
  • možnost pracovat převážně z domova, komu to však nevyhovuje, může využívat i naši kancelář v centru Prahy
  • participaci na růstu a dalším formování společnosti Peopledrive
  • fixní odměnu za odpracovaný čas + atraktivní systém odměn
  • společné akce – kulturní, sportovní, relaxační atd.
  • přátelský a podporující tým
  • spolupráci na IČO, HPP nebo DPČ – dle preference a dohody

Místo výkonu práce:

  • home office/Praha

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Úvazek

  • IČO nebo DPČ

Kontakt

  • Lucia Kondrátová, tel: 775 608 092

Odpovědět na inzerát     





Servisní technik chlazení

vloženo: 2021-11-29 09:03:53

Pro našeho klienta, specializovanou firmu působící v oblasti instalace chladících technologií hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici Servisní technik chlazení. Zkušené kandidáty oceníme, juniory zaškolíme a vše potřebné naučíme. Samozřejmostí je podpora zkušených kolegů.

Jaká práce vás čeká:

  • zajištění kompletního servisu zařízení v oblasti komerčního chlazení
  • péče o klienty z řad řetězců, prodejen potravin a obchodních center
  • provádění preventivních prohlídek
  • pravidelné revize úniků chladiva

Co vám můžeme nabídnout:

  • mzda odpovídající míře zkušeností
  • třináctý plat a motivační prémie
  • služební auto pro soukromé využití (dodávka)
  • příplatky za pohotovost
  • 5 týdnů dovolené
  • notebook a telefon se SIM pro neomezené volání + 10GB internet
  • Multisport kartu
  • Flexipassy v hodnotě 10 000 Kč
  • příspěvek na stravování formou stravenek
  • možnost vzdělávání
  • zaškolení a rekvalifikace pro certifikaci na práci s F-plyny kategorie I.

Co je pro nás důležité:

  • výuční list v technickém oboru
  • elektro vyhláška č. 50, minimálně §5
  • svářečský průkaz – zajistíme prodloužení rekvalifikace
  • technická a manuální zručnost
  • schopnost řešení problémů a odolnost vůči stresu
  • proklientský přístup a schopnost týmové spolupráce
  • ŘP sk. B

Co bude fajn, když budete mít, ale není to podmínkou:

  • certifikát na práci s F-plyny kategorie I.
  • svářečský průkaz

Místo výkonu práce:

  • Olomoucko, Ostravsko, Plzeňsko

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou


Odpovědět na inzerát     





Pojistný matematik – analytik pro finanční modelování

vloženo: 2021-11-04 07:52:34

Víte, co je Prophet a umíte s ním pracovat? Jste matematik a analytik tělem i duší? Máte zkušenosti z pojišťovnictví a chcete přijmout novou skvělou výzvu? Pokud ano, čtěte dál...

Pro našeho klienta, renomovanou finanční skupinu, která patří k lídrům v oblasti pojištění a penzijního připojištění a zakládá si na transparentnosti a férovém přístupu, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Pojistný matematik – analytik pro finanční modelování.

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • modelování finančních toků a pojistných závazků, stresových scénářů (Prophet), projekce a výpočty zejména pro ALM a Solvency II
  • statistické analýzy kmene pojistných smluv, analýza a aktualizace předpokladů
  • spolupráce při tvorbě obchodních plánů, budgetu společnosti a strategickém plánování
  • spolupráce při přípravě reportingu
  • aktivní účast na projektech v rámci společnosti i v rámci regionu Střední Evropy (zejména IFRS17, interní model apod.)

Co s námi získáte:

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu
  • férový přístup
  • možnost seberealizace
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenky, firemní akce, pitný režim na pracovišti, systém Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty, benefity pro nové rodiče a další)

Co je pro nás důležité:

  • VŠ ekonomického, matematického nebo statistického zaměření (pojistná matematika, ekonometrie apod.)
  • prokazatelná znalost systému Prophet
  • velmi dobrá znalost MS Office (zejména MS Excel)
  • dobré analytické a logické myšlení, koncepční přístup
  • AJ na komunikativní úrovni
  • schopnost pracovat v týmu i samostatně

Výhodou bude, pokud máte:

  • znalost jazyka SQL

Místo výkonu práce:

  • Praha

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

Lucie Řízková (Chudobová), tel.: 606 848 006


Odpovědět na inzerát     





Network Engineer

vloženo: 2021-06-12 21:27:07

Pro našeho klienta, progresivní a rychle rostoucí českou společnost s unikátním know-how v oblasti síťové infrastruktury a IT bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera/konzultanta. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti i zahraniční korporace, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu sítí v největších datových centrech i pobočkách zákazníků v ČR i zahraničí
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (SDN, SDA, SD WAN, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy zákazníka
  • řešení budete mít možnost prezentovat kolegům, ale také zákazníkům
  • budete se podílet na vytváření analýz a koncepcí budoucí podoby síťové vrstvy zákazníků

Co od vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • technické certifikace Cisco, Aruba výhodou
  • konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally) vás nerozhodí
  • znalost technologie Cisco ACI výhodou
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez českého a anglického jazyka se neobejdete – budete je potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B výhodou

Co za takovou práci nabízíme?

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

Místo výkonu práce:

  • Praha

Možnost nástupu:

  • dle dohody


Odpovědět na inzerát     





IT Project Manager

vloženo: 2021-04-13 18:37:49

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how v oblasti správy sítí, datacenter a informační bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, spolehlivého Projektového manažera. Pokud chcete spolupracovat se společností, k jejímž klientům patří přední české společnosti, pak pro vás máme zajímavou a kreativní pracovní pozici!

Jaká práce Vás čeká?

  • projekty v oblasti dodávek individuálních řešení síťových služeb, datacenter a informační bezpečnosti
  • pre-sales podpora tj. spolupráce při plánování projektu (rozpočet, harmonogram, kapacity)
  • příprava a kalkulace komplexních nabídek
  • analýza specifikací vyjmenovaných zákazníkem
  • řízení projektového týmu se zaměřením na stanovený cíl (dodržení kvality, termínů a rozpočtu)
  • zpracování požadavků na vyřešení občas neřešitelných situací v průběhu realizace projektu
  • změnová řízení nezbytná pro úspěšné dokončení projektu, vedení jednání se zákazníkem
  • příprava podkladů pro předání díla, jednání o akceptaci díla
  • příprava podkladů pro fakturaci a vyhodnocení projektu

Co získáte?

  • především přátelský kolektiv, profesionální a vstřícné vedení
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • možnost práce na zkrácený úvazek nebo IČO
  • a další

Co je na pozici důležité? Jaké jsou požadavky?

  • praxe v oblasti kalkulace nákladů, marže a ceny (nejen IT) projektu
  • pozitivní myšlení, přirozenou autoritu, asertivitu a "tah na branku"
  • velmi dobrá komunikace, důslednost a vytrvalost při řízení projektu
  • schopnost motivovat a vést projektový tým s důrazem na rozpočet, termíny, kapacity a kvalitu dodávek IT řešení
  • plynulá znalost českého jazyka a znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

Výhodou bude, pokud budete mít:

  • znalosti a zkušenosti z oblasti řízení projektů a implementace IT řešení na straně dodavatele
  • technické zaměření - dobrá orientace v oblasti síťových služeb, datacenter a informační bezpečnosti

Možnost nástupu

  • ihned nebo dle individuální domluvy

Místo výkonu práce

  • Praha

Odpovědět na inzerát     





Datacenter Engineer/Architekt datových center

vloženo: 2021-03-08 15:31:23

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a správa datacenter vám není cizí, pak vás čeká zajímavá a kreativní pracovní spolupráce!

Jaká činnost vás čeká?

  • návrhy, konfigurace a provoz infrastruktury datových center
  • analýza vazeb mezi infrastrukturními systémy
  • instalace, implementace a správa diskových polí
  • řešení komplexních úloh při návrhu architektury systému
  • nastavení a instalace zálohovacího systému
  • návrhy řešení pro on-premise datová centra i cloud
  • vytváření technické dokumentace

Co od vás budeme potřebovat?

  • pokročilou znalost virtualizačních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • pokročilou znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psát skripty v shell, python, perl, případně jiných výhodou
  • znalost open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes výhodou
  • alespoň částečnou znalost programování - výhodou
  • praktickou zkušenost s instalacemi a provozováním serverů a diskových polí
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • především ochotu pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez českého a anglického jazyka se neobejdete – budete je potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

Co za takovou práci nabízíme?

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • možnost práce na zkrácený úvazek nebo IČO

Místo výkonu práce:

  • Praha

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát