Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Aktuálně obsazujeme pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive

peopledrive  Regionální obchodní manažer - finanční instituce Ostrava
peopledrive  Interní recruiter
peopledrive  Obchodní referent- zaměření na finance, reality a developerské projekty
peopledrive  Plant Manager - automotive
peopledrive  HR administrátor/ka– brigáda vhodná při studiu
peopledrive  Material Planner - specialista/ka zákaznického oddělení - Brandýs n.Labem
peopledrive  Industrial Engineer/technolog - Brandýs n.Labem
peopledrive  Účetní s analytickým zaměřením
peopledrive  Vedoucí nákupu a plánování výroby - Domažlice
peopledrive  Group Graphic Designer - finanční instituce Zlín
peopledrive  Seřizovač lisů
peopledrive  Senior Online Marketing Specialist
peopledrive  IT operátor - automotive
peopledrive  HR Manažer/ka - automotive Mladá Boleslav
peopledrive  Production Manager
peopledrive  Senior Manager Quality Operations
peopledrive  Team Leader- plánovač/ka
peopledrive  Product manager pro elektroprodukt - služební vůz k dispozici
peopledrive  Financial Controller Praha 1
peopledrive  Kosmetická poradkyně/Kosmetický poradce
peopledrive  IT Specialista - junior
peopledrive  Produktový specialista- oddělení korporátního bankovnictví
peopledrive  Pokladní ve sportovní prodejně - Mladá Boleslav
peopledrive  Sportovní konzultant - Praha
peopledrive  Relationship manager pro SME klientelu - Praha
peopledrive  Správce úvěrového portfolia
peopledrive  Senior obchodník pro firemní klientelu - Praha
peopledrive  Zdravotní sestra/Zdravotní bratr
peopledrive  Prodavač/ka maso - uzeniny- různé regiony
peopledrive  Klientský pracovník- Zlín
peopledrive  Osobní bankéř - Zlín
peopledrive  Osobní bankéř - Praha





Regionální obchodní manažer - finanční instituce Ostrava

vloženo: 2018-12-06 19:44:51

 

Pro našeho významného klienta, který působí na finančních trzích, hledáme šikovného obchodníka na pozici

Regionální obchodní manažer - Ostrava

 

Na této pozici budete...

  • pečovat o stávající firemní klienty i vyhledávat nové obchodní příležitosti
  • vytvářet vlastní portfolio
  • spolupracovat s ostatními týmy společnosti
  • podílet se na tvorbě obchodní strategie

Potřebujeme, abyste měli…

  • reprezentativní vystupování a výborné komunikační dovednosti
  • praxi na obchodní pozici alespoň 1 rok
  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • chuť si hodně vydělat
  • schopnost pracovat s MS Office
  • alespoň mírnou znalost AJ nebo NJ (ale to je spíše výhoda, než nutnost)
  • a samozřejmě ŘPJ, protože budete také hodně jezdit

Klient Vám za to nabídne…

  • fixní mzdu plus neomezenou variabilní složku (můžete si vydělat opravdu hodně, budete-li chtít!)
  • firemní auto, notebook a mobil i pro soukromé účely
  • důkladné zaškolení
  • flexibilní pracovní dobu podle potřeb Vašich klientů 
  • hlavní pracovní poměr

Nástup

  • Možný ihned

Odpovědět na inzerát   





Interní recruiter

vloženo: 2018-12-06 13:37:36

 

Pro našeho klienta- stabilní finanční instituci- hledáme samostatného kolegu/kolegyni na pozici Interní recruiter.

 

Jaká práce Vás čeká?

  • komplexní zaštítění procesu náboru
  • samostatná komunikace s manažery a uchazeči, včetně sdílení zpětné vazby
  • příprava inzerce a využití všech obvyklých i neobvyklých cest pro oslovení uchazečů
  • příprava, vedení a vyhodnocení pohovorů ve spolupráci s manažery
  • spolupráce s personálními agenturami
  • občasné cestování

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici
  • komunikativní a organizační dovednosti
  • znalost AJ slovem i písmem- pro komunikaci se zahraniční pobočkou
  • znalost práce na PC- Word, Excel, Internet

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • přátelské jednání a individuální přístup v malém pohodovém týmu
  • možnost podílet se na budování oddělení a firmy
  • příležitosti pro kariérní růst a rozvoj
  • zajímavé platové ohodnocení
  • samostatná práce pod vedením zkušené kolegyně, dlouhodobá spolupráce
  • bohatý program benefitů- Multisport karta, kurzy angličtiny, stravenky a další
  • příjemné kancelářské protory v centru Prahy

 

Nástup: dohodou


Odpovědět na inzerát   





Obchodní referent- zaměření na finance, reality a developerské projekty

vloženo: 2018-12-04 15:26:06

Obchodní referent

Pro našeho klienta hledáme samostatného kolegu/kolegyni na pozici Obchodní referent.

Jaká práce Vás čeká?

  • samostatná komunikace s klienty a úřady
  • prezentace svěřených objektů- pozemků, staveb, bytů klientovi
  • příprava a kalkulace podkladů a finančních návrhů klientovi
  • ověření bonity klienta
  • průběžné reportování stavu zakázek

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • SŠ vzdělání
  • praxe na pozici v oblasti finančního poradenství nebo realit výhodou
  • přehled na trhu s finančními produkty a realitami
  • komunikační dovednosti, organizační schopnost, flexibilita a pečlivost
  • znalost práce na PC- Word, Excel, Internet
  • řidičský průkaz sk. B- aktivní řidič

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • přátelské jednání a individuální přístup
  • zajímavé platové ohodnocení + bonusový systém dle úspěchů v daném měsíci
  • samostatná práce pod vedením zkušené kolegyně, dlouhodobá spolupráce
  • služební vůz i pro soukromé účely, mobilní telefon, PC

 Místo výkonu práce: Příbram

 


Odpovědět na inzerát   





Plant Manager - automotive

vloženo: 2018-11-22 18:51:04

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti automotive, hledáme zkušeného leadera na pozici Plant Manager závodu, ležícího v Plzeňském kraji, v těsné blízkosti dálnice D5.

 

Co se od Vás bude očekávat:

  • Řízení provozu celého závodu, který vyrábí v systému JIT/JIS a má zhruba 1000 zaměstnanců pracujících ve třísměnném provozu
  • Zajištění denního plnění požadavků zákazníka
  • Zodpovědnost za plnění stanovených KPIs
  • Vedení týmu přímo podřízených manažerů
  • Pravidelný kontakt s regionálním vedením 

Co klient požaduje:

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Zkušenost s řízením automotive či strojírenského výrobního závodu o velikosti alespoň 300 zaměstnanců minimálně 3 roky
  • Praxi z vedoucí pozice v oboru automotive, nejlépe v systému JIT
  • Výbornou znalost angličtiny, znalost němčiny je výhodou
  • Řídící schopnosti a další manažerské předpoklady
  • Vysokou odolnost proti stresu a schopnost rychle se rozhodovat

Co klient nabízí:

  • Finanční ohodnocení odpovídající náročnosti pozice, automobil luxusní značky a další zajímavé benefity
  • Samostatnou, odpovědnou a zajímavou, i když rychlou a stresující práci
  • Příležitost k rozvoji a k další kariéře – pozice se obsazuje proto, že stávající Plant Manager bude přecházet na pozici vyšší v rámci regionálního vedení

Pokud máte zájem o více informací, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis a budeme si moci popovídat detailněji; případně volejte na telefonní číslo 725 939 373. Předem děkujeme.

 

 


Odpovědět na inzerát   





HR administrátor/ka– brigáda vhodná při studiu

vloženo: 2018-11-19 18:28:24

Hledáme mladé, talentované studenty, kteří mají zájem proniknout do světa HR, a v této oblasti se také vzdělávat a rozvíjet. Možnost dlouhodobé spolupráce, do budoucna případně i na HPP.

Jakou práci budete dělat?

  • vést a zakládat složky zaměstnanců společnosti (a administrativa s tím spojená)
  • vkládání dat do počítače
  • předpříprava teambuildingových akcí

Co touto prací získáte?

  • možnost pracovat pro mezinárodní společnost
  • dobré finanční ohodnocení
  • získání potřebné praxe
  • možnost dlouhodobé spolupráce, do budoucna i možnost zaměstnání na HPP

Jak byste měl/a být?

  • máte zájem o HR, a chcete se v této oblasti vzdělávat
  • rozumíte si s MS Office, a pokud ne, máte chuť se vše potřebné doučit
  • jste proaktivní, pečlivý a do práce se vrháte s chutí
  • můžete pracovat alespoň 20h/týdně (možnost plánování podle rozvrhu)

Místo výkonu práce: Nové Butovice


Odpovědět na inzerát   





Material Planner - specialista/ka zákaznického oddělení - Brandýs n.Labem

vloženo: 2018-11-13 14:08:48

Naším klientem je jeden z předních výrobců v oblasti automobilového průmyslu. Do svého týmu hledá nové posily do oddělení zákaznického servisu.

 

Jaká je náplň práce:

  • Objednávání materiálu, udržování skladové zásoby, objednávání dopravy
  • Komunikace a řešení problémů s dodavateli, dohlížení na řádné plnění objednávek
  • Administrativní úkony spojené s dodavatelskou službou
  • Dodávání dat do interního sytému a informace pro sklad a plánovače
  • Účast na interních projektech

Co je pro našeho klienta důležité:

  • SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
  • Znalost logistických procesů a skladového hospodářství (ideálně v automotive)
  • AJ komunikativní úroveň
  • ISO, ENV základy, BOZP
  • Excel, Word, Oracle, SAP,QAD, EDI ekonomický software
  • Schopnost určit priority, důslednost, proaktivita, týmová práce
  • 2 roky praxe obdobné činnosti v logistice ve výrobní firmě

S prací u našeho klienta získáte:

  • Perspektivní zaměstnání
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Zajímavé finanční ohodnocení (měsíční + kvartální odměny)
  • Kompletní zaškolení v dané problematice
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • 5 týdnů placené dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, zvýhodněné telefonní tarify, kulturní akce a další

Místo pracoviště

Brandýs nad Labem a nástup je možný ihned

 


Odpovědět na inzerát   





Industrial Engineer/technolog - Brandýs n.Labem

vloženo: 2018-11-13 13:58:25

Naším klientem je jeden z předních výrobců v oblasti automobilového průmyslu. Do svého týmu hledá nové posily do týmu Engineeringu.

 

Jaká je náplň práce:

  • Řízení procesu vývoje (feasibility, capability apod.) včetně testování prototypů a změnová řízení, zajišťuje dokumentaci
  • Spolupráce s vývojem - definování technologií, přípravků, procesů a kalkulace pro projekty
  • Zpracování kalkulací nákladovosti řešení a komunikace s oddělením financí a výroby
  • Komunikace s interním i externím zákazníkem ohledně technických specifikací
  • Řízení instalací/implementací nových projektů a procesů, technologií a strojů
  • Zpracovávání dokumentace pro výrobu a údržbu
  • Technická a technologická podpora výrobě, optimalizace procesů, školení zaměstnanců

Co je pro našeho klienta důležité:

  • SŠ/VŠ technického směru
  • 3 roky zkušeností ve výrobní automotive společnosti
  • Aktivní znalost Aj (komunikace se zahraničím)
  • Zkušenost s koordinací zaměstnanců výhodou
  • Dobrá znalost MS Office
  • Zodpovědnost, důslednost, samostatnost a velmi dobré komunikační a organizační schopnosti

 

S prací u našeho klienta získáte:

  • Perspektivní zaměstnání
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Zajímavé finanční ohodnocení (měsíční + kvartální odměny)
  • Kompletní zaškolení v dané problematice
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • 5 týdnů placené dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, zvýhodněné telefonní tarify, kulturní akce a další

Místo pracoviště

Brandýs nad Labem (10 min od Prahy, dostupnosti i MHD) a nástup je možný ihned


Odpovědět na inzerát   





Účetní s analytickým zaměřením

vloženo: 2018-11-13 09:36:27

Náš významný klient, jedna z předních automotive společností, hledá nové kolegy/ně  na pozici Účetní s analytickým zaměřením.

Jaká bude Vaše pracovní náplň:

  • Spolupráce napříč firmou - s pobočkami a centrálou
  • Kontrola jednotlivých účetních případů zaúčtovaných na pobočkách
  • Příprava a participace na interních auditech
  • Zpracování kalkulací a podkladů pro reporting 
  • Vyhledávání a náprava chyb v účetnictví celé společnosti

Co potřebujeme, abyste měli/ uměli:

  • VŠ/SŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví či ekonomiky
  • Znalosti účetnictví případně controllingu 
  • Seniorní znalost účetních operací, standardů a legislativy
  • Silné analytické a logické myšlení
  • Samostatnost, nadšení a spolehlivost
  • Neobejdete se bez velmi dobré znalosti MS Office (především Excel)
  • Nutná je i znalosti angličtiny, protože ji budete denně používat 
  • Také velmi dobrá znalost SAPu je pro tuto pozici nutností

Nabízíme:

  • Samostatnou a zodpovědnou práci, při které využijete své analytické dovednosti a jistě je i zdokonalíte
  • Podporu zkušeného manažera a práci v malém přátelském týmu uvnitř korporátní společnosti
  • Zázemí silné a stabilní společnosti v centru Prahy
  • Možnost denní komunikace v angličtině 
  • Příležitost k profesnímu i osobnímu růstu a vzdělávání
  • Zajímavé firemní benefity a mzdové ohodnocení

Místo výkonu práce:

  • Praha- centrum

 


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí nákupu a plánování výroby - Domažlice

vloženo: 2018-11-08 10:28:25

Pro našeho klienta, příjemnou menší společnost vyrábějící vysoce kvalitní ocelové vybavení pro profesionální kuchyně, hledáme vhodné kandidáty/ky na nově vytvořenou pozici vedoucího nákupu a plánování výroby.

Co bude vaší náplní práce:

  • Vést 5 kolegů v oddělení nákupu a plánování výroby
  • Zastřešovat nákup spotřebního materiálu a surovin pro výrobu
  • Zodpovědnost za dostatečnou a včasnou zásobu materiálů, ale zároveň zajistit, aby v zásobách nebylo vázáno nepřiměřené množství finančních prostředků
  • Zlepšování a zjednodušování procesů, hledání možností k urychlení či k úsporám
  • Jednání s dodavateli, koordinace výběrových řízení, ve spolupráci centrálou vyhledávání nových možných dodavatelů a vyjednávání podmínek
  • Úzká spolupráce s oddělením výroby a kvality

Co vám zaměstnavatel nabídne:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci, s velkou samostatností
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Jazykové kurzy v pracovní době
  • Příspěvek na dopravu až 2.500 Kč měsíčně
  • Dotovanou stravu v závodní jídelně
  • Vánoční bonusy
  • Velmi příjemné a přátelské prostředí, které připomíná až rodinnou firmu

Co ale potřebuje, abyste měli/uměli:

  • VŠ/SŠ vzdělání, nejlépe technického směru
  • Zkušenost s nákupem pro výrobu nebo s plánováním výroby je opravdu nutná
  • Důležitá je také dobrá znalost angličtiny pro jednání s dodavateli; pokud budete navíc hovořit i německy, bude to jenom plus
  • Měli byste být pozitivní a proaktivní, s citem pro přesnost a pořádek

Odpovědět na inzerát   





Group Graphic Designer - finanční instituce Zlín

vloženo: 2018-11-05 20:46:02

Pro našeho významného klienta, který působí na finančních trzích, hledáme do marketingového týmu ve Zlíně nového kolegu/kolegyni na pozici Group Graphic Designer

 

Jaká bude Vaše pracovní náplň:

 

  • kreativní práce jako je tvorba nových vizuálů či koncepce kampaně pro všechny naše značky a trhy (ČR, Malta, UK)
  • příprava tiskovin a marketingových materiálů pro interní i externí komunikaci
  • spolupodílení se na tvorbě a udržování firemního stylu a budování corporate identity všech značek
  • vytváření bannerů, ořez fotek atd.

Co potřebujeme, abyste měli:

 

  • perfektní znalost produktů Adobe, nejvíce Indesign, Photoshop a Illustrator
  • zkušenosti s grafikou pro online výhodou
  • kreativitu, invenci, vlastní nápady a samostatnost
  • angličtinu na komunikativní úrovni
  • komunikativnost a schopnost spolupráce v týmu
  • zodpovědnost za dodání podkladů v termínech

 

Nabízíme:

 

  • možnost podílet se aktivně na mezinárodním rozvoji
  • motivující finanční ohodnocení  
  • možnost dalšího vzdělávání v oboru 
  • příjemné a reprezentativní pracovní prostředí ve Zlíně
  • osobní rozvoj a kariérní růst
  • podporující tým kolegů

 

Nástup

 

  • Možný ihned

Odpovědět na inzerát   





Seřizovač lisů

vloženo: 2018-10-31 12:13:48

 

Pro našeho významného klienta, výrobní společnost s dlouhou tradicí ve svém regionu, hledáme nové kolegy na pozici Seřizovač lisů.

Co budete na této pozici dělat?

  • budete mít na starosti samostatné seřizování hydraulických a excentrických lisů- na to potřebujete zcela jistě předchozí zkušenost
  • další úkoly dle instrukcí mistra
  • budete pracovat ve dvousměnném provozu po boku zkušených profesionálů

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • SOU nebo SŠ technického zaměření
  • zkušenost se seřizováním lisů z jiné výrobní společnosti
  • pečlivost a spolehlivost

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel?

  • dlouhodobou práci na pracovní smlouvu u stabilního zaměstnavatele
  • stravenky a vánoční bonus
  • občerstvení a pitný režim
  • zaškolení a další rozšiřování kvalifikace

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Domažlice- Hořejší Předměstí

Pokud máte zájem o naši pozici nebo o podrobnější informace, pošlete nám svůj životopis, email nebo třeba jen informativně zavolejte kolegyni Lucii Kozákové na tel. 604 873063.


Odpovědět na inzerát   





Senior Online Marketing Specialist

vloženo: 2018-10-23 14:07:39

 

Pro našeho významného klienta, který působí na finančních trzích, hledáme do marketingového týmu ve Zlíně profesionála na online marketing, který chce tvořit novou digitální strategii společnosti

Senior Online Marketing Specialist

 

Jaká bude Vaše pracovní náplň:

  • zodpovídat za správu a rozvoj online marketingových aktivit pro všechny země a značky ve skupině (ČR, Malta, UK)
  • spravovat online kampaně pro všechny země ve skupině (ČR, Malta, UK) – SEA, SEO, Content, Display, Affiliate...
  • spravovat a rozvíjet všechny web prezentace
  • participovat na rozvoji webového obchodování, internet bankingu a podporovat online business
  • nastavit a rozvíjet email marketing
  • nastavit a rozvíjet sociální média

Co potřebujeme, abyste měli/ uměli:

  • praxi v online marketingu min. 3 roky ideálně v zahraniční firmě
  • analytické uvažování, samostatnost
  • znalost anglického jazyka na komunikativní business úrovni, budete i prezentovat

Nabízíme:

  • možnost podílet se aktivně na mezinárodním rozvoji
  • motivující finanční ohodnocení  
  • možnost dalšího vzdělávání v oboru 
  • příjemné a reprezentativní pracovní prostředí ve Zlíně
  • osobní rozvoj a kariérní růst
  • podporující tým kolegů
  • nástup co nejdříve

 

 


Odpovědět na inzerát   





IT operátor - automotive

vloženo: 2018-10-23 13:57:00

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti automotive v průmyslovém parku v Boru u Tachova, který stále rozšiřuje výrobu a závod se rozrůstá, hledáme kandidát/ky na pozici

IT operátor/ka

Jaká bude Vaše pracovní náplň:

 

  • Instalace HW a SW, odstraňování závad, podpora uživatelů
  • Péče o sítě a serverové systémy
  • Správa plánovacího systém výroby, analýzy a řešení vzniklých odchylek (zaučíme Vás)
  • Spolupráce s regionálním koordinačním IT centrem
  • Protože se jedná o výrobní firmu, i Vaše práce bude na 3 směny (střídání po týdnu)

Co potřebujeme, abyste měli/ uměli:

 

  • SŠ /výpočetní technika nebo technického zaměření/
  • Cca 2 roky praxe
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ výhodou
  • Znalost práce na síti ( UNIX, WINDOWS) a aplikací pod Windows
  • Schopnost zpracovávat a analyzovat data v systému SQL výhodou
  • Schopnost týmové spolupráce
  • Samostatnost, zodpovědnost
  • Řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

 

  • Nadstandardní platové ohodnocení
  • Široké spektrum firemních benefitů
  • Závodní stravování
  • Týden dovolené navíc
  • Příspěvek na dovolenou
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na dojíždění
  • Mobilní telefon, notebook
  • Jazykové kurzy a další vzdělávání
  • Firemní akce
  • Možnost kariérního růstu
  • Práci v mezinárodním prostředí s každodenním využitím cizích jazyků

Nástup

Možný ihned


Odpovědět na inzerát   





HR Manažer/ka - automotive Mladá Boleslav

vloženo: 2018-10-19 21:34:19

Pro našeho významného klienta, výrobní společnost v oboru automotive se sídlem v bezprostřední blízkosti Mladé Boleslavi, obsazujeme důležitou pozici HR manažera/manažerky.

Protože jste profesionál v  oboru, náplň práce znáte velmi dobře; přesto ale zmíníme pár základních bodů :-)

  • Zajištění chodu HR oddělení výrobní firmy (cca 750 zaměstnanců)
  • Kompletní řízení HR procesů
  • Vedení týmu 5 podřízených a úzká spolupráce s nimi
  • Strategické plánování, podílení se přípravě budgetů, HR projektů atd.
  • Motivace zaměstnanců
  • Dohled nad personální administrativou a pracovně právní legislativou
  • Nábory nových zaměstnanců na klíčové pozice
  • Komunikace s úřady a dalšími orgány, účast na kolektivním vyjednávání
  • Zodpovědnost za dodržování PO a BOZP
  • Spolupráce na přípravě ročního obchodního plánu závodu a jeho kvartální aktualizace
  • A samozřejmě budete součástí vedení výrobního závodu a zároveň důležitým partnerem Plant Managerovi a dalším manažerům

Co za tuto práci dostanete:

  • Velmi zajímavé finanční ohodnocení, služební vůz i pro soukromé účely
  • Příležitost podílet se na rozvoji společnosti
  • Velkou míru samostatnosti
  • Práci ve velmi příjemném týmu
  • Práci v mezinárodním prostředí s využitím cizích jazyků
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • Týden dovolené navíc
  • Příspěvek na dovolenou až 10.000,- Kč
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na rekreaci a dětské tábory (6.000 - 10.000,- Kč)
  • Mobilní telefon, notebook
  • Jazykové kurzy a další vzdělávání
  • 1x za měsíc masáž zdarma
  • Kulturní a společenské akce pro zaměstnance i rodinu
  • Výhodnou nabídku speciálních tarifů u mobilního operátora

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

  • Máte zkušenost s vedením personálního oddělení ve větší firmě alespoň 5 let, pokud to bude v automotive oboru, tím lépe
  • Jste empatická osobnost zaměřená především na lidi, která ale zároveň chápe přínos své práce pro výsledky celé společnosti
  • Jste schopni pracovat na několika věcech najednou a udržet si v nich přehled
  • Umíte jednat diplomaticky, víte, kdy zatlačit a kdy naopak něco přibrzdit
  • Orientujete se v pracovně právní legislativě (případně máte i zkušenosti s odbory)
  • Hovoříte velmi dobře anglicky - znalost němčiny bude bonus :-)

Nástup dohodou


Odpovědět na inzerát   





Production Manager

vloženo: 2018-10-05 10:33:02

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti automotive v průmyslovém parku v Boru u Tachova, který stále rozšiřuje výrobu a jehož závod se rozrůstá, hledáme zkušené pracovníky na pozici manažera výroby.

 

Jaká bude vaše pracovní náplň:

- řízení provozu výroby, organizace činnosti na svěřeném úseku po stránce výrobní, technické, technologické, personální
- vedení činnosti cca. 300 podřízených pracovníků výroby
- zajištění denního plnění výrobních úkolů
- stanovení nápravných opatření
- kontrola využití výrobních kapacit

Co potřebujeme, abyste měli/uměli:

- SŠ / VŠ vzdělání nejlépe technického směru
- zkušenosti s vedením výrobního úseku ve výrobní společnosti
- výhodou zkušenosti z automobilového průmyslu
- aktivní znalost AJ - schopnost domluvit se se zahraničními kolegy
- organizační předpoklady a řídící schopnosti
- ochotu pracovat ve třísměnném provozu

Co vám za to nabízíme:

- zajímavou práci v zahraniční společnosti s propracovaným systémem benefitů
- velmi dobré finanční ohodnocení 
- 25 dnů dovolené
- služební automobil
- příspěvek na dovolenou
- penzijní připojištění
- závodní stravování zdarma
- firemní společenské akce
- a další zajímavé benefity

Místo výkonu:

Bor u Tachova ( Bor -  Nová Hospoda)

Termín nástup: 

Dohodou

 


Odpovědět na inzerát   





Senior Manager Quality Operations

vloženo: 2018-10-05 10:21:18

Are you interested and experienced in automotive quality?

Would you like to lead large and very professional quality team in the Czech Republic, Germany and Austria for one of the best automotive suppliers?

We are offering significant position - Senior Manager Quality Operations

 

Our client is the largest global automotive seating supplier, supporting all major automakers in differentiating their vehicles through superior quality, technology and performance. We're driving a high-performance culture that inspires our employees and allows us to improve the experience of a world in motion—in automotive seating and beyond.

 

 

What you would enjoy:

  • Opportunity to influence quality system in a global automotive company
  • Leading about 140 people team which consists of quality manager, engineers, technicians and auditors
  • Important responsibility
  • Company car also for private purposes
  • 1% tax return for company car using for private trips
  • 10% Plant bonus when KPIs met
  • Live and death insurance as optional benefit
  • 5 weeks holidays
  • In case of 3 month sickness, employer could compensate you up to monthly gross salary
  • Pension scheme contribution
  • Contribution for holiday
  • Free meals at our canteen
  • Social events
  • Friendly environment

 

What your responsibilities will be:

  • Managing and developing strategy for the quality departments
  • Preparing quality plans according to customer's specifications
  • Responsibility for analysis and recommendations for improving the products and services quality
  • Defining output quality and process quality standards
  • Organizing the development of the plant‘s quality system
  • Checking the security of the quality marks when preparing new projects
  • Recording and evaluating specific customer requirements
  • Monitoring deficiencies and customers‘ complaints and creating plans for improvement
  • Leading, managing and controlling the work of your quality teams
  • Managing an internal audit program
  • Co-working on the preparation of ISO TS quality documentation

 

What we require:

  • University education (preferably technical specialization)
  • Active knowledge of English and German languages
  • Intermediate knowledge of Czech language
  • Experience with Quality Management min. 5 years
  • Experience with leading a team of quality managers
  • Experience with automotive is an advantage
  • Very good knowledge of quality tools

 

 We are looking forward to your answer!


Odpovědět na inzerát   





Team Leader- plánovač/ka

vloženo: 2018-10-04 14:12:01

Pro našeho významného klienta, přední společnost v oboru automotive,  obsazujeme  pozici Team leader

Pokud jste schopný plánovač/ka, rádi pracujete s lidmi, umíte organizovat práci i čas, pak pojďte toto vše dělat pro našeho klienta, který vás za vaše zkušenosti odmění.

Co budete na této pozici dělat:

  • budete řídit tým skladových manipulantů k zajištění plynulého zásobování výrobních linek v systému JIT
  • budete pracovat ve 3-směnném provozu
  • nachystávat pravidelně drobný materiál do výroby nebo jednorázově k mimořádné expedici 
  • vystavovat průvodní dokumenty k expedici
  • aktivně se účastnit na inventůrách
  • plánovat směny a v návaznosti na plány koordinovat svůj tým

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • balíček benefitů, ze kterých si zcela jistě vyberete-stravenky, příspěvek na kulturu, dovolenou, masáže, bonus karta na bazén a další
  • týden dovolené navíc
  • firemní akce pro zaměstnance a rodinu
  • práci ve stabilní společnosti, která dobrým zaměstnancům umožňuje profesní růst

Co je pro klienta důležité:

  • SŠ vzdělání, ideálně technického směru
  • praxe na obdobné pozici, především s vedením lidí ve výrobní společnosti
  • znalost Aj velkou výhodou
  • uživatelská znalost MS Office 
  • řidičský průkaz sk.B

Místo výkonu práce:

  • Průmyslová zóna Bezděčín - Mladá Boleslav

Zašlete nám svůj životopis. Obratem se vám ozveme a rádi vám zodpovíme případné dotazy.


Odpovědět na inzerát   





Product manager pro elektroprodukt - služební vůz k dispozici

vloženo: 2018-09-24 15:41:33

Pro našeho významného klienta, moderní přední českou společnost specializující se na vývoj a výrobu ochran před přepětím, hledáme nového kolegu do již zavedeného týmu odborníků s elektrotechnickým vzděláním a prozákaznickým přístupem.

Řízení a rozvoj výrobkového sortimentu je pro našeho klienta klíčová oblast, kterou chce dále posilovat.

 

Co bude náplní Vaší práce?

  • Pravidelné sledování trhu a konkurenčních produktů, definování produktové strategie
  • Řízení skupiny výrobků od návrhu na jejich zavedení, uvedení do prodeje, dobu životnosti a umrtvení
  • Sledování a vyhodnocování tržní situace (ceny, konkurence, prodej, trendy, atd.)
  • Strategie a koncepce rozvoje svěřené skupiny výrobků
  • Aplikační znalost svěřené skupiny výrobků
  • Vedení projektů vývoje
  • Marketingová a technická podpora
  • Spolupráce s ostatními PM při podpoře prodeje produktů
  • Školení zákazníků a interního týmu

 

Co Vám za to klient nabízí?

  • Atraktivní mzdové ohodnocení, které je každý rok navyšováno,  a služební vůz i k soukromému využití
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou v prosperující společnosti
  • 25 dnů dovolené, stravenky, notebook, mobil
  • Spolupráci s týmem seniorních obchodníků
  • Program zaškolení
  • Možnost dalšího vzdělávání (jazyky, technická školení, ...)

 

Co klient požaduje, abyste měli/uměli?

  • VŠ vzdělání (oblast elektro se zájmem o marketing)
  • Předchozí praxe v oblasti elektro – nízké napětí/slaboproud příp. produktového marketingu elektro zařízení cca 3 roky
  • Dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem (schopnost vést jednání)
  • Samostatnost, komunikativnost a zodpovědnost
  • Schopnost koncepčního a analytického myšlení
  • Ochotu a chuť přinášet nové nápady
  • Znalost MS Office
  • ŘP sk. B

 

Místo pracoviště: Praha - Kyje

Nástup: možný dohodou

Pokud Vás tato nabídka zaujala a splňujete požadavky klienta, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis, obojí v českém i anglickém jazyce na email petra.nedvedova@peopledrive.cz


Odpovědět na inzerát   





Financial Controller Praha 1

vloženo: 2018-09-24 08:48:27

Náš významný klient, dynamická česká společnost v oblasti energetiky s více než 10 lety na českém trhu hledá kandidáty a kandidátky na pozici

Financial Controller


Co budete na této pozici dělat:

  • analýzy a rozbory výsledků společnosti a jednotlivých středisek
  • přípravovat dokumenty pro reporting
  • vytvářet finanční plány
  • zajišťovat podklady pro měsíční/kvártální závěrku
  • spolupracovat a komunikovat s kolegy a auditory

Co je pro klienta důležité:

  • VŠ vzdělání ekonomického/finančního směru
  • praxe na obdobné pozici nebo v auditu je velkou výhodou
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost
  • neobejdete se bez velmi dobré znalosti MS Office (především Excel) a také znalosti angličtiny, protože ji denně budete používat při práci s kolegy

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • zajímavou a různorodou práci v malém a příjemném týmu
  • zázemí silné a stabilní společnosti v centru Prahy
  • zajímavou finanční odměnu a roční bonusy
  • možnost komunikace v angličtině se zahraničními kolegy
  • častá účast na interních i externích školení
  • samozřejmostí je 5 týdnů dovolené a další firemní benefity i firemní

Odpovědět na inzerát   





Kosmetická poradkyně/Kosmetický poradce

vloženo: 2018-09-14 10:43:31

Již více než 25 let pečujeme o krásu žen. Staňte se součástí této tradice. Pro prodejnu Yves Rocher v obchodním centru Flora a obchodním centru Zličín hledáme nové kolegy a kolegyně na hlavní pracovní poměr.

Zajímáte se o rostlinnou kosmetiku? Baví Vás kontakt se zákazníky? Hledáte pracovní flexibilitu a příjemné prostředí? Pak čtěte dále!

 

Jaká práce Vás čeká:

  • Obsluha zákazníků a poskytování poradenství
  • Práce s pokladnou
  • Příjem a doplňování zboží
  • Příprava marketingových akcí

Pracovní doba:

  • Směny v rámci pracovní doby prodejny 9:00 – 21:00
  • Střídání krátkého a dlouhého týdne

S námi získáte:

  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Úvazek v rozsahu 40 hod týdně
  • Dobré mzdové ohodnocení včetně měsíčních odměn
  • Příjemné a přátelské prostředí
  • Bonusy za splnění plánu prodeje

Co je pro nás důležité:

  • Příjemné vystupování
  • Prozákaznický a proaktivní přístup
  • Dobré komunikační dovednosti
  • SŠ vzdělání
  • Zkušenosti v oboru výhodou

 

 


Odpovědět na inzerát   





IT Specialista - junior

vloženo: 2018-09-05 09:13:23

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme zapáleného IT Specialistu, který se chce učit od nejlepších v oboru.

 

Jaká práce na vás čeká?

Budete:

  • pracovat na implementaci HW a SW řešení u zákazníků společnosti – především v oblasti datových center, počítačových sítí, datových sítí, ochrany dat a bezpečnostní infrastruktury
  • Analyzovat a řešit problémy zákazníkova prostředí
  • Pro vybrané zákazníky (po úspěšné implementaci) tvořit podporu zákazníkova prostředí
  • V týmu budete podporou pro IT architekty a konzultanty, od kterých se můžete hodně naučit
  • Podílet se na velkých technologicky zajímavých projektech v komerční sféře i státní správě

 

Jaké jsou klíčové oblasti projektů společnosti?

  • Security a networking – setkáte se s produkty od výrobců HPE, Cisco, VMware, F5, Microfocus – ArcSight, Palo Alto, Fortinet, Citrix

Co za takovou práci dostanete?

  • Možnost pracovat pro progresivní společnost s unikátním know-how
  • Dobré platové ohodnocení
  • Budget na benefity – sami si můžete rozhodnout, co z balíčku benefitů si vyberete
  • Klidné kanceláře v blízkosti centra
  • Možnost učit se od těch nejlepších v oboru a s tím související kariérní růst
  • Možnost občasné práce z domova

 

Co od vás budeme potřebovat?

  • Základní povědomí o IT – z pohledu bezpečnosti nebo sítí (vítáme i absolventy – vše vás rádi doučíme)
  • Angličtna na středně pokročilé úrovni (budete ji používat především při školení na technologie, které budete v práci využívat)
  • Ochotu učit se nové věci a vzdělávat – to vše pod dohledem zkušených mentorů – věříme, že forma ,,learning by doing“ je pro kariérní růst ta nejlepší

 


Odpovědět na inzerát   





Produktový specialista- oddělení korporátního bankovnictví

vloženo: 2018-08-29 21:43:09

Pro našeho významného klienta, který působí na finančních trzích, hledáme nové kolegy/ně na pozici Produktový specialista do oddělení korporátního bankovnictví s místem výkonu práce v centru Prahy.

Jaká práce Vás čeká?

  • Spravovat stávající a vyvíjet nové korporátní úvěrové produkty
  • Sledovat dění na trhu a reagovat na kroky konkurence
  • Spolupodílet se na tvorbě marketingové strategie 

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • VŠ, případně SŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Praxe na stejné pozici v bankovní/finanční instituci
  • Dynamická a komunikativní osobnost s proaktivním přístupem
  • Zkušenosti s tvorbou finančních produktů

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • Pracovní pozici s různorodou pracovní náplní, v menším a velmi přátelském týmu
  • Velmi dobré a motivující finanční ohodnocení 
  • Možnost vzdělávání, rozvoje a kariérního růstu
  • Pracoviště v centru Prahy v příjemném a reprezentativním prostředí

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Praha-centrum


Odpovědět na inzerát   





Pokladní ve sportovní prodejně - Mladá Boleslav

vloženo: 2018-08-09 09:53:35

Sport milují, všechny sporty. Ať už na obrazovce nebo v akci, v partě nebo sami. Nadšeně… (běhají, inlinují, plavou, lyžují, vesluji, čutají, jógují, skáčou na trampolíně… no je toho hodně:). Někteří fandí z gauče, jiní jsou prostě talent od přírody tak nějak na všechny sporty. A taky! O sportu rádi mluví a to hodně :-) Tak to je parta na prodejně jednoho z největších obchodů se sportovním oblečením a vybavením. Pravě hledají posilu do svého týmu. Přidáš se?

 

Co v práci zažiješ?

Budeš:

  • mít na starost pokladnu, hotovostní a bezhotovostní transakce
  • obsluhovat zákazníky, kteří si přejí zaplatit, anebo dokoupit ještě něco navíc
  • pomáhat kolegům s vystavováním a štítkováním zboží
  • mluvit se zákazníky, o sportu, o jejich zálibách a potřebách
  • sdílet své znalosti a pomáhat jim s výběrem sportovního vybavení a oblečení
  • rozšiřovat své vědomosti na produktových školeních a v tandemu s interním koučem

 

Čím se nebudeš zdržovat?  

  • inventurou
  • úklidem prodejny

 

Na co se můžeš těšit?

  • smlouva na dobu neurčitou, hned od začátku na férovku
  • výkonnostní odměny dle práce celého týmu
  • 30% sleva v celé síti prodejen
  • fungující stabilní kolektiv v zavedené firmě s tradicí více než 15 let
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • den dovolené navíc za každý odpracovaný rok

 

Prodejna funguje přes 10 let a má dobrou návštěvnost, nuda nehrozí :-) Paní vedoucí i zástupce jsou stabilní zaměstnanci a fajn atmosféra v týmu je pro ně prioritou. A taky jsou důkazem toho, že profesní růst existuje, vypracovaly se od píky.

 

Jak vypadá ideální uchazeč/ka?

  • aspoň půl roku pracoval/a v kontaktu se zákazníky (v jakémkoli oboru), a pokud náhodou ne, tak má chuť to dohnat a zapracovat na sobě
  • má pečlivost v krvi, baví ji/ho pracovat s penězi
  • je časově flexibilní a může dělat 8-12 hodinové směny vč. některých víkendů
  • ke sportu má vztah ať už aktivní nebo pasivní

 

Práce je možná i na zkrácený úvazek min. 20 hod týdně. Vše je o individuální domluvě.

 

Pokud by Tě taková práce bavila, pošli nám svoje CV a připoj k tomu pár slov o tom, co pro Tebe znamená sport. Těšíme se na Tvoji přihlášku! ☺

 


Odpovědět na inzerát   





Sportovní konzultant - Praha

vloženo: 2018-08-09 09:44:02

Sport milují, všechny sporty. Ať už na obrazovce nebo v akci, v partě nebo sami. Nadšeně… (běhají, inlinují, plavou, lyžují, vesluji, čutají, jógují, skáčou na trampolíně… no je toho hodně:). Někteří fandí z gauče, jiní jsou prostě talent od přírody tak nějak na všechny sporty. A taky! O sportu rádi mluví a to hodně :-) Tak to je parta na prodejně jednoho z největších obchodů se sportovním oblečením a vybavením. Právě hledají posilu do svého týmu. Přidáš se?

 

Co v  práci zažiješ?

Budeš:

  • odborníkem na svůj produktový úsek (cyklo nebo lyže? co preferuješ?)
  • hlavně mluvit se zákazníky, o sportu, o jejich zálibách a potřebách
  • sdílet své znalosti a pomáhat jim s výběrem sportovního vybavení a oblečení
  • rozšiřovat své vědomosti na produktových školeních a v tandemu s interním koučem
  • pečovat o svůj úsek tak, aby byl plný správně naceněného a oštítkovaného zboží
  • pracovat v týmu, učit se od kolegů a časem se stát mentorem pro nováčky

 

Čím se nebudeš zdržovat?  

  • inventurou
  • úklidem prodejny
  • zatěžující administrativou

 

Na co se můžeš těšit?

  • smlouva na dobu neurčitou, hned od začátku na férovku
  • výkonnostní odměny a to i jednou tolik co základní mzda
  • 30% sleva v celé síti prodejen
  • fungující stabilní kolektiv v zavedené firmě s tradicí více než 15 let
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • den dovolené navíc za každý odpracovaný rok
  • výlet na zahraniční centrálu pro nejlepší pracovníky – můžeš pomáhat vybírat sortiment na další rok
  • účast na promo akcích

 

Prodejna funguje přes 10 let a má dobrou návštěvnost, nuda nehrozí :-) Paní vedoucí i zástupce jsou stabilní zaměstnanci a fajn atmosféra v týmu je pro ně prioritou. A taky jsou důkazem toho, že profesní růst existuje, vypracovaly se od píky.

 

Jak vypadá ideální uchazeč/ka?

  • aspoň půl roku pracoval/a v kontaktu se zákazníky (v jakémkoli oboru), a pokud náhodou ne, tak má chuť to dohnat a zapracovat na sobě
  • je časově flexibilní a může dělat 8-12 hodinové směny vč. některých víkendů
  • ke sportu má vztah ať už aktivní nebo pasivní

 

Práce je možná i na zkrácený úvazek min. 20 hod týdně. Vše je o individuální domluvě.

 

Pokud by Tě taková práce bavila, pošli nám svoje CV a připoj k tomu pár slov o tom, co pro Tebe znamená sport. Těšíme se na Tvoji přihlášku! ☺

 


Odpovědět na inzerát   





Relationship manager pro SME klientelu - Praha

vloženo: 2018-07-24 19:45:47

Pro našeho významného klienta, který působí na finančních trzích, hledáme nové kolegy/ně na pozici Relationship Manager se zaměřením na klientelu od SME až po velké korporace, s místem výkonu práce v centru Prahy.

Jaká práce Vás čeká?

  • Komunikace s klienty pro dovedení obchodního případu k úspěšnému konci
  • Aktivní spolupráce s obchodníky v rámci jednotlivých obchodních případů
  • Zjištění a sledování finančních ukazatelů klientů

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • VŠ, případně SŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Praxe na stejné pozici v bankovní/finanční instituci
  • Dynamická a komunikativní osobnost s proaktivním přístupem
  • Velmi dobré obchodní, analytické i komunikační dovednosti

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • Pracovní pozici s různorodou pracovní náplní, v menším a velmi přátelském týmu
  • Velmi dobré a motivující finanční ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní část a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
  • Zaměstnanecké benefity
  • Možnost vzdělávání a rozvoje
  • Pracoviště v centru Prahy v příjemném a reprezentativním prostředí

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Praha-centrum


Odpovědět na inzerát   





Správce úvěrového portfolia

vloženo: 2018-07-24 19:41:16

Pro našeho významného klienta, který působí na finančních trzích, hledáme nové kolegy/ně na pozici Správce úvěrového portfolia se zaměřením na klientelu od SME až po velké korporace, s místem výkonu práce v centru Prahy.

Jaká práce Vás čeká?

  • Komunikace s klienty pro dovedení obchodního případu k úspěšnému konci
  • Aktivní spolupráce s obchodníky v rámci jednotlivých obchodních případ
  • Zjištění finančních ukazatelů klientů a dalších podkladů pro finanční analýzu
  • Příprava veškerých podkladů nutných ke schválení úvěru, spolupráce s oddělením Risku

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • VŠ, případně SŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Praxe na stejné pozici v bankovní/finanční instituci
  • Dynamická a komunikativní osobnost s proaktivním přístupem
  • Velmi dobré obchodní, analytické i komunikační dovednosti

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • Pracovní pozici s různorodou pracovní náplní, v menším a velmi přátelském týmu
  • Velmi dobré a motivující finanční ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní část a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
  • Zaměstnanecké benefity
  • Možnost vzdělávání a rozvoje
  • Pracoviště v centru Prahy v příjemném a reprezentativním prostředí

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Praha -centrum


Odpovědět na inzerát   





Senior obchodník pro firemní klientelu - Praha

vloženo: 2018-07-24 19:26:57

 

Pro našeho významného klienta, který působí na finančních trzích, hledáme nové kolegy/ně na pozici Senior obchodník se zaměřením na klientelu od SME až po velké korporace, s místem výkonu práce v centru Prahy.

Jaká práce Vás čeká?

  • Aktivní oslovování klientů, budování a správa vlastního portfolia
  • Sledování trendů na trhu a konkurence
  • Spolupráce se správci úvěrového portfolia směřující k úspěšnému uzavření obchodního případu

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • VŠ, případně SŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Praxe na stejné pozici v bankovní/finanční instituci
  • Dynamická a komunikativní osobnost s proaktivním přístupem
  • Velmi dobré obchodní dovednosti

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • Pracovní pozici s různorodou pracovní náplní, v menším a velmi přátelském týmu
  • Možnost nastavit míru angažovanosti v každém obchodním případě od získání prvotního obchodního kontaktu až po zpracování a nastavení podmínek spolupráce
  • Velmi dobré a motivující finanční ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní část a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
  • Zaměstnanecké benefity
  • Možnost vzdělávání a rozvoje
  • Pracoviště v centru Prahy v příjemném a reprezentativním prostředí

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Praha-centrum


Odpovědět na inzerát   





Zdravotní sestra/Zdravotní bratr

vloženo: 2018-06-17 18:08:22

Pro Domov seniorů kousek u Prahy hledáme šikovného/šikovnou Zdravotní sestru/Zdravotního bratra. Dokážete se vcítit do druhých lidí? Berete svou práci jako poslání a toužíte pracovat v příjemném prostředí s moderním zázemím? Nebo prostě jen po střední škole hledáte smysluplnou práci? Pak určitě čtěte dál!

 

 

 

 

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • Budete se starat o přísun léků a péči o klienty domova ve spolupráci s ostatním zdravotnickým personálem, a s tím související zdravotnickou dokumentací.
  • Pracuje se na ve 12ti hodinových směnách, vždy od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Své směny můžete plánovat vždy dopředu, takže budete vždy vědět, jak si rozplánovat své volné dny. Noční směny tvoří zhruba 1/3 celých pracovních směn. Úprava délky směn je v nejnutnějším případě možná dle dohody.

 

Jak za svou práci budete odměněni?

  • Nadstandartním platovým ohodnocením
  • Příspěvkem na dopravu (a to i v případě, že využijete svozu do práce)
  • 5ti týdny dovolené – víme, že to není vždy lehká práce, takže chceme, abyste měli možnost dostatečného odpočinku a relaxace
  • 13. plat rozdělený na dvě poloviny (tak, abyste měli bonus před Vánoci a před letními dovolenými)
  • řátelským kolektivem, který si na nic nehraje (Ředitele domova můžete klidně potkat mezi klienty nebo na kávě s personálem)
  • Nové prostory a pomůcky, které vám ulehčí vaši práci

 

Co potřebujeme na oplátku od vás?

  • Rodinní příslušníci seniorů Vám budou svěřovat své nejbližší do péče, proto od Vás očekáváme zodpovědnost, pečlivost a přátelský a individuální přístup ke každému jednotlivému pacientovi.
  • V týmu rádi uvítáme někoho energického a empatického
  • Minimálně střední zdravotní školu
  • Zkušenost v oboru může být vaší výhodou, nikoliv však podmínkou (šikovné a energické absolventy také rádi uvítáme)

 

Kde budete pracovat?

  • V Říčanech u Prahy (dopravy se bát nemusíte, společnost nabízí svozy buď z vlakového nádraží Říčany, nebo ze stanice metra Opatov – Praha

Nejste z Prahy ani Středočeského kraje? Nevadí! Ozvěte se nám i tak. Na přechodnou dobu vám může být zajištěno ubytování přímo v Říčanech u Prahy.

 

Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte nám zaslat váš životopis!

 


Odpovědět na inzerát   





Prodavač/ka maso - uzeniny- různé regiony

vloženo: 2018-05-28 12:42:52

Prodavačka maso - uzeniny

Pro našeho klienta, českou firmu, která je na trhu více než 25 let a zabývá se výrobou a prodejem prvotřídní uzenářských produktů, hledáme zaměstnance na pozici Prodavač/ka do zavedené prodejny.

Co je pro tuto práci důležité:

  • příjemné a profesionální vystupování
  • spolehlivost, ochota, odpovědnost
  • vyučení v oboru prodavač nebo praxe v maloobchodu výhodou

 

Co by Vás mělo bavit, protože to bude Vaším hlavním úkolem:

  • obsloužit zákazníka
  • poradit, pomoci, být ochotná/ý a komunikativní
  • mít rád a orientovat se v sortimentu masa a uzenin
  • udržovat prodejnu v čistotě a pořádku

 

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel:

  • práci v jednosměnném provozu na krátký a dlouhý týden (12h směny)
  • odpovídající mzdu a 2% provize z tržeb
  • pro nejlepší prodejce po 6 měsících služební auto k soukromým účelům
  • stabilní zaměstnání u firmy, která má dlouholetou tradici

Nástup: po dohodě

Místo výkonu práce: několik poboček v rámci ČR- Plzeň, Praha, České Velenice, Bechyně, Jihlava 


Odpovědět na inzerát   





Klientský pracovník- Zlín

vloženo: 2018-05-17 10:03:18

Pro našeho velmi významného klienta z finančního sektoru hledáme pro rozšíření týmu šikovné pracovníky.  Zaměstnavatel může nabídnout klidnější rodinnou atmosféru skloubenou s profesním růstem.

Vašimi hlavními úkoly bude:

  • sjednávat schůzky Regionálních ředitelů s potenciálními i stávajícími klienty
  • starat se o svěřené portfolio klientů včetně tvorby a správy databáze 
  • administrativní zajištění procesů

Co za svou práci dostanete:

  • dobré mzdové ohodnocení – fix + bonusový systém
  • možnost kariérního růstu
  • benefity jako  stravenky, školení, příspěvek na sport, příspěvek na jazykové vzdělávání, zdravotní volno, mobilní telefon atp.

Pošlete nám Váš životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání s maturitou a 1 rok praxe v bankovnictví nebo finančním sektoru
  • základní znalost práce na PC 
  • dobré komunikační a organizační dovednosti

Místo výkonu práce: Zlín-centrum

Nástup: ihned, případně dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Osobní bankéř - Zlín

vloženo: 2018-05-03 20:49:18

Pro našeho velmi významného klienta z finančního sektoru hledáme pro rozšíření týmu šikovného a schopného Osobního bankéře, který bude součástí velkého a významného projektu. Společnost se řadí spíše mezi menší finanční instituce a může tedy nabídnout spíše rodinnou atmosféru.

Vašimi hlavními úkoly bude:

  • Poskytovat vysoce kvalitní prodejně poradenské služby klientům s cílem nabízet a prodávat produkty společnosti a zabezpečit maximální spokojenost klientů;
  • starat se o svěřené portfolio klientů o velikosti 800–1000 klientů;
  • vykonávat aktivní vyhledávací, akviziční činnost, vč. nezbytných marketingových aktivit s cílem rozšířit portfolio klientů;
  • uzavírat smlouvy v rámci stanovených standardů s cílem zabezpečit veškeré smluvní náležitosti;
  • interně komunikovat s pracovníky back office a ostatními poradci, či manažerem při řešení nestandardních situací a při předávání složitějších produktů, případně s odbornými útvary na centrále a za účelem reportingu;
  • školit zaměstnance společnosti v rámci své profesní působnosti, odbornosti a specializace;
  • samostatně provádět komplexní pokladní transakce na přepážce – hotovostní transakce v tuzemské i cizí měně atd.
  • řídit zpracování pokladní uzávěrky a požadovaných výstupů.

Co za svou práci dostanete:

  • Dobré mzdové ohodnocení – fix + bonusový systém
  • Možnost kariérního růstu
  • Podílení se na ojedinělém projektu
  • Benefity jako příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, školení, příspěvek na sport, příspěvek na jazykové vzdělávání, zdravotní volno, mobilní telefon atp.

 Pošlete nám Váš životopis, pokud máte:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání s maturitou a 1 rok praxe v bankovnictví
  • Velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel, Word)
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Znalost akvizičních a prodejních technik

 Pracoviště: centrum Zlína


Odpovědět na inzerát   





Osobní bankéř - Praha

vloženo: 2018-05-03 20:48:14

Pro našeho velmi významného klienta z finančního sektoru hledáme pro rozšíření týmu šikovného a schopného Osobního bankéře, který bude součástí velkého a významného projektu. Společnost se řadí spíše mezi menší finanční instituce a může tedy nabídnout spíše rodinnou atmosféru.

Vašimi hlavními úkoly bude:

  • Poskytovat vysoce kvalitní prodejně poradenské služby klientům s cílem nabízet a prodávat produkty společnosti a zabezpečit maximální spokojenost klientů;
  • starat se o svěřené portfolio klientů o velikosti 800–1000 klientů;
  • vykonávat aktivní vyhledávací, akviziční činnost, vč. nezbytných marketingových aktivit s cílem rozšířit portfolio klientů;
  • uzavírat smlouvy v rámci stanovených standardů s cílem zabezpečit veškeré smluvní náležitosti;
  • interně komunikovat s pracovníky back office a ostatními poradci, či manažerem při řešení nestandardních situací a při předávání složitějších produktů, případně s odbornými útvary na centrále a za účelem reportingu;
  • školit zaměstnance společnosti v rámci své profesní působnosti, odbornosti a specializace;
  • samostatně provádět komplexní pokladní transakce na přepážce – hotovostní transakce v tuzemské i cizí měně atd.
  • řídit zpracování pokladní uzávěrky a požadovaných výstupů.

Co za svou práci dostanete:

  • Dobré mzdové ohodnocení – fix + bonusový systém
  • Možnost kariérního růstu
  • Podílení se na ojedinělém projektu
  • Benefity jako příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, školení, příspěvek na sport, příspěvek na jazykové vzdělávání, zdravotní volno, mobilní telefon atp.

 Pošlete nám Váš životopis, pokud máte:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání s maturitou a 1 rok praxe v bankovnictví
  • Velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel, Word)
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Znalost akvizičních a prodejních technik

 


Odpovědět na inzerát