Rádi se pochlubíme, Peopledrive se prostě daří! Naši spokojení klienti nás doporučují svým spolupracovníkům a náš tým už na všechnu zodpovědnou práci přestává stačit. Proto hledáme do Peopledrive novou posilu na pozici Administrativní podpora týmu / Junior Recruiter.
Kdo jsme?
Jsme tým odborníků z oboru profesního poradenství a lidských zdrojů, které práce s lidmi prostě baví. Pracujeme individuálně, často z domova, což je pro mnohé z nás velkou výhodou. Část našeho týmu pracuje na jižní Moravě, větší část v Praze a v Kladně. Protože víme, jak je osobní kontakt důležitý, setkáváme se pravidelně v naší kanceláři v hlavním městě. Jsou to příjemné půldny, při kterých sdílíme své profesní úspěchy, progres na jednotlivých zakázkách, zkušenosti a novinky. Především společně diskutujeme o dalších krocích firmy.
Potřebujeme pomoci zejména s:
přípravou inzerce a jejím zveřejněním na různých inzertních portálech, případně sociálních sítích
administrací došlých reakcí
selekcí vhodných uchazečů a jejich doporučení recruiterovi
organizací pohovorů pro recruitera nebo klienta
komunikací s uchazeči
a čímkoliv dalším, co se v průběhu naší spolupráce ukáže jako zajímavé pro vás i pro nás
Můžeme vám nabídnout:
pracovní úvazek dle dohody
práci na DPP nebo IČO
fixní odměnu zaodpracovaný čas a systém odměn
spolupráci se zkušenými odborníky
participaci na růstu a dalším formování společnosti Peopledrive
flexibilní plánování pracovního času - nemusíte pracovat 8 hodin denně od-do, bude záležet na Vás, jak si práci zorganizujete; zkušenosti našich kolegyň ukazují, že lze tuto práci dělat i při studiu, rodičovské dovolené nebo s malými dětmi
opravdu přátelský a podporující tým
Co je pro nás důležité:
praxe v oboru nebo studium personalistiky/andragogiky
deklarovaný zájem o obor lidských zdrojů
znalost angličtiny, případně němčiny na takové úrovni, abyste zvládli i jednání s klientem či krátký pohovor s kandidátem nehovořícím česky
zodpovědnost a samostatnost
dodržování organizačních a časových dohod, schopnost zapojit se do svobodné firmy
dobré komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování
týmový duch
zájem o nové výzvy a zkušenosti
znalost práce se sociálními sítěmi
zkušenost z jiných oblastí HR je vítána
Místo pracoviště: Uvítáme posilu ideálně ze Středočeského kraje či Prahy
Pro našeho významného klienta z oblasti leasingu a bankovnictví hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Senior leasingový poradce se zaměřením na SME klientelu. Pokud chcete zúročit své kontakty z oblasti finančnictví a leasingu, nabízíme motivační finanční ohodnocení, možnost vlastní organizace práce, podporu zkušeného manažera a zázemí tradiční evropské finanční skupiny.
Jaká zodpovědnost vás čeká:
budování a správa vlastního portfolia SME klientů v regionu Olomouc a Zlín
hledání individuálních produktových řešení v oblasti financování flotil, výrobních technologií, strojů atp. (leasing a nebankovní úvěry) na základě klientských potřeb
proaktivní akvizice nových firem v daném regionu, cross-sell na stavájících klientech
spolupráce s kolegy bankovními poradci a vedoucími filiálek
finanční poradenství, uzavírání leasingových a úvěrových smluv
práce na obchodním případu od A do Z vč. analýzy kreditního rizika a tvorby úvěrové dokumentace
zjišťování a vyhodnocování finančních ukazatelů klientů, odpovědost za KPI, reporting
S námi získáte:
různorodou pracovní náplň na motivující obchodní pozici
možnost zúročit své zkušenosti a kontakty v regionu
velmi dobré mzdové ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od zisku z úspěšně uzavřených obchodních případů
služební vozidlo i pro soukromé účely
flexibilní pracovní dobu a týden dovolené navíc
další zaměstnanecké výhody a benefity
pracoviště v příjemném moderním prostředí
další možnost rozvoje a vzdělávání
Co je pro nás důležité:
VŠ případně Bc. vzdělání ideálně ekonomického směru
proklientský a proaktivní přístup
znalost NJ nebo AJ na středně pokročilé úrovni
praxe na obdobné pozici zaměřené na firemní klientelu v leasingové či bankovní společnosti
velmi dobré obchodní, komunikační a analytické dovednosti
Místo pracoviště: Olomouc a Zlín (s kanceláří v jedné z poboček v těchto lokalitách)
Hledáme nového člena prodejního týmu, který se vyzná! Vyzná se v požárních vozech, má kontakty mezi profi i dobrovolnými hasiči, má zkušenosti s prodejem velkých vozů! Pokud vás tato příležitost zaujala, přečtěte si detaily pracovní náplně!
Jaké budou vaše odpovědnosti:
aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu a to jak u dobrovolných, tak u profesionálních hasičských sborů
navazování a budování dlouhodobých obchodních vztahů
sledování legislativy i procesních náležitostí výběrových řízení, investičních dotací stanovených HZS ČR
udržování přehledu o novinkách na trhu a aktivitách konkurence
spolupráce napříč firmou např. na marketingových kampaních typu roadshow atd.
příprava nabídek – technická, cenová i formální stránka
Co vám můžeme nabídnout:
odpovídající finanční ohodnocení složené z fixní a motivující provizní částky
kvalitní pracovní vybavení a zázemí stabilního zaměstnavatele
Jaké předpoklady byste měli mít:
SOU/SŠ vzdělání technického směru
praxe na prodejní pozici, ideálně zaměřené na velké vozy
přehled v oblasti požární techniky
proaktivní přístup při hledání cest a řešení
ŘP sk. B, (C výhodou)
znalost MS Office, CRM - případně zaučíme
samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost
znalost AJ/NJ výhodou, nikoliv podmínkou
Místo výkonu práce:
Česká republika - uzpůsobeno dle bydliště zaměstnance
Pro nadšence do velkých vozů, pro zkušeného obchodníka, pro technicky zdatného prodejce otevíráme příležitost v rozšiřujícím se prodejním týmu našeho významného klienta. Pokud vás zajímají velké vozy, víte o nich spoustu detailů a umíte je prodat, pak jste ti praví, pro které je tato pozice jako stvořená!
Jaké budou vaše odpovědnosti:
aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
pravidelná péče o stávající klienty a každodenní komunikace s nimi
sledování vývoje, trendů, novinek a aktivit konkurence v odvětví
spolupráce napříč firmou např. na marketingových kampaních nových produktů
příprava nabídek – technická, cenová i formální stránka
účast na veletrzích, promo akcích a dalších aktivitách
Co vám můžeme nabídnout:
odpovídající finanční ohodnocení složené z fixní a motivující provizní částky
pracovní dobu uzpůsobenou obchodním aktivitám v regionu
kvalitní pracovní vybavení a zázemí stabilního zaměstnavatele
Jaké předpoklady byste měli mít:
úspěšná praxe na obdobné pozici zaměřené na prodej
SOU/SŠ vzdělání technického směru
rozhled v oboru a o jak v technické oblasti, tak v oblasti finanční
Pro středně velkou rodinnou firmu, která se zaměřuje na výrobu poháněcích jednotek a dalších komplikovaných dílů, hledáme novou kolegu či kolegyni na pozici Referent/ka logistiky, který/á uvítá příjemné prostředí a férového zaměstnavatele, který si cení loajálních zaměstnanců.
Jaká práce vás čeká?
externí komunikace se zákazníky v rámci EU i mimo EU
příjem a zpracování objednávek
plánování a koordinování výroby
interní komunikace s odděleními nákupu, výroby, údržby a kvality
příprava expedice a vystavování vývozních dokladů, včetně proclení
vedení běžné kancelářské agendy
zpracování výrobních reportů
...a to vše na plný úvazek 37,5 hodin týdně
Co na této pozici získáte:
perspektivu dlouhodobého zaměstnání
zázemí stabilní společnosti
výborný kolektiv a příjemné pracovní prostředí
férové finanční ohodnocení (30-35.000 Kč)
balíček zaměstnaneckých benefitů zahrnující: obědy, dovolenou navíc, odměnu za odpracovaná léta u společnosti, odměnu za míru účasti na plnění zakázek ad.
zajištění dlouhodobého firemního vzdělávání
možnost osobního a profesního růstu
Co pro tuto pozici potřebujete mít/umět:
SŠ nebo VŠ vzdělání
praxi 5 let na logistice
komunikativní znalost AJ na pokročilé úrovni
komunikativní znalost NJ bude výhodou
dobrou znalost MS Office
znalost SAP, Incoterms, Intrastat
samostatnost, časovou flexibilitu, odpovědnost, rozhodnost, odolnost vůči stresu, dobré komunikační dovednosti
vysoké pracovní nasazení, spolehlivost, proaktivitu
Pro našeho klienta, stabilní mezinárodní společnost, která na český trh distribuuje náhradní díly pro kamiony a další velké vozy, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Prodejce.
Co bude vaší každodenní pracovní náplní:
každodenní komunikace s klienty na prodejně, jejich obsluha a poradenství
řešení objednávek a požadavků klientů, vyřizování reklamací
práce s pokladnou a péče o prodejní prostory
příjem a doplňování zboží
příprava a spolupráce na marketingových akcích
Bez čeho se neobejdete:
SOU/SŠ vzdělání, ideálně technického zaměření
praxe na obdobné pozici je velkou výhodou
běžné uživatelské znalosti práce na PC - tabulky, práce s dokumenty, emailová komunikace
ŘP skupiny B - aktivní řidič
dobrý přehled v dané oblasti - zájem o „svět motorů“ a dění kolem
Pro našeho klienta, renomovanou kulturní instituci v Praze, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Personalista.
Jaké budou vaše zodpovědnosti:
zpracovávat a připravovat dokumenty pro vznik, změnu a skončení pracovněprávních vztahů, včetně dodatků, grantů a různých potvrzení
vést personální agendu dle platné legislativy a interních předpisů
spravovat a zodpovídat za personální data v interním personálním systému, vč. GDPR odpovědnosti
zařazovat zaměstnance do platových tříd a stupňů a sledovat platové postupy podle praxe
připravovat pravidelné reporty, zprávy a statistiky
komunikovat se státními úřady
napomáhat a konzultovat řešení personálních otázek jak s vedoucími, tak i se zaměstnanci
koordinovat a zajišťovat rozvoj a vzdělávání zaměstnanců
spolupracovat se mzdovou účetní
podílet se na aktualizaci interních směrnic a postupů v personální a mzdové oblasti, včetně zavádění do praxe
vykonávat další běžnou administrativu v personální oblasti (sledování čerpání dovolených, agenda pracovních úrazů a zdravotních prohlídek, dohody o srážkách ze mzdy, čerpání stravenek, cestovní náhrady atd.)
Co za vaši práci dostanete:
perspektivní, stabilní a zajímavou práci v renomované instituci
platové ohodnocení podle vzdělání a praxe
stravenky a mobilní telefon
možnost účastnit se týmových akcí
možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu
Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:
ukončené SŠ/VŠ vzdělání
prokazatelné zkušenosti v personalistice (nejméně 3 roky) nejlépe příspěvkových organizací
velmi dobrou znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
schopnost orientace a zkušenosti v oblasti platových tříd a tarifů
zkušenosti s grantovou administrativou (budou velkou výhodou)
zkušenosti s některým z běžných HR systémů (práci v MS Office považujeme za samozřejmost)
schopnost pracovat proaktivně a samostatně, je na vás spolehnutí a co slíbíte, to splníte
smysl pro detail a jste pečlivý/á při práci s daty a informacemi
chuť hledat a přicházet s řešením a občas pracovat i pod tlakem
Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Osobní bankéř pro privátní klientelu. Máte zkušenosti z obchodní pozice v bankovním či finančním prostředí? Výborně. Pokud chcete zúročit své zkušenosti, hledáte samostatnou pozici, ale zároveň je pro Vás důležitý pohodový tým a work-life balance, pak právě toto jsou hodnoty, na kterých můžete u tohoto zaměstnavatele stavět.
Jaká práce vás čeká:
komplexní péče o retailové klienty - přidělené portfolio i klienti přicházející na pobočku
proaktivní akvizice nových klientů i cross-sell na stavajícím portfoliu
nabídka depozitních i úvěrových produktů vč. hypoték, administrativa s tím spojená
další úkoly spojené s provozem pobočky a plněním bankovních standardů
odpovědnost za KPI, reporting, komunikace s centrálou
S námi získáte:
různorodou pracovní náplň na zodpovědné pozici v rámci zavedené pobočky
možnost zúročit své zkušenosti v rámci privátního bankovnictví
další možnost rozvoje a vzdělávání
pracoviště v příjemném moderním prostředí
velmi dobré mzdové ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšného prodeje bankovních produktů
standardní balíček zaměstnaneckých benefitů - stravenky, 5 týdnů dovolené, systém cafeterie (příspěvky na volný čas), sick days, bankovní produkty za zvýhodněných podmínek aj.
Co je pro nás důležité:
SŠ vzdělání
úspěšná praxe na obdobné pozici v bankovním či finančním prostředí
Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Firemní bankéř se zaměřením na SME klientelu. Máte zkušenosti z této oblasti, případně z leasingu, auditu či poradenství? Výborně. Pokud chcete zúročit své kontakty na podnikatelské subjekty v Brně a okolí, hledáte samostatnou pozici, ale zároveň je pro vás důležitý pohodový tým a work-life balance, pak právě toto jsou hodnoty, na kterých můžete u tohoto zaměstnavatele stavět.
Jaká práce vás čeká:
komplexní péče o přidělené portfolio SME klientely
hledání individuálních produktových řešení na základě klientských potřeb
proaktivní akvizice nových firem v daném regionu, cross-sell na stavájících klientech
práce na obchodním případu od A do Z vč. analýzy kreditního rizika a tvorby úvěrové dokumentace
zjišťování a vyhodnocování finančních ukazatelů klientů, odpovědnost za KPI, reporting
S námi získáte:
různorodou pracovní náplň na zajímavé obchodní pozici
možnost zúročit své zkušenosti a kontakty v regionu
velmi dobré mzdové ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
zaměstnanecké výhody a benefity
pracoviště v příjemném moderním prostředí
další možnost rozvoje a vzdělávání
Co je pro nás důležité:
VŠ případně SŠ vzdělání ekonomického směru
proklientský a proaktivní přístup
znalost NJ nebo AJ na středně pokročilé úrovni
praxe na obdobné pozici zaměřené na firemní klientelu v bance nebo jiné finanční, leasingové či poradenské společnosti
velmi dobré obchodní, komunikační a analytické dovednosti
Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme zkušeného manažera, který převezme vedení brněnské pobočky obsluhující firemní i privátní klientelu. Máte obchodní i manažerské zkušenosti z SME bankovnictví? Tady nemusíte začínat s týmem od nuly, ale naopak přijdete mezi zkušené bankéře, pro které můžete být jak leaderem, tak partnerem.
Jaká práce vás čeká:
vedení a rozvoj pobočky (do 5 lidí), která se věnuje péči a obchodu s klienty ve všech segmentech (retail, SME, korporát)
přímá odpovědnost za obchodní, finanční a personální výsledky celého týmu pobočky
aktivní role při tvorbě úvěrových obchodů pro firmy - spolu/tvorba smluv, kontrola, schvalování a odpovědnost dle stanovených kompetencí
péče o VIP klienty, akvizice nových klientů na základě vlastních kontaktů v regionu
koučink podřízených u složitějších případů, odborný a profesní růst týmu, pravidelné rozhovory, týmové meetingy atd.
další manažerské úkoly jak v kontextu vedení lidí, tak procesů spjatých s hladkým a bezpečným chodem pobočky
spolutvorba koncepce depozitních a úvěrových produktů, komunikace s centrálou
odpovědnost za dodržování procesů a pravidel, reporting
Co vám za to banka nabízí:
příležitost zužitkovat své zkušenosti a kontakty v prostředí zavedeného týmu (jedná se o zkušené bankéře vedené seniorním manažerem)
další profesní a osobností rozvoj coby manažer pobočky se záběrem přes celou produktovou škálu od retail po korporát
propracovaný systém vzdělávání a tréninků
mzdové ohodnocení skládající se ze zajímavé fixní částky a bonusové složky
standardní balíček zaměstnaneckých benefitů
Co je na pozici důležité:
úspěšná obchodní praxe min. 10 let, na bankéřské pozici v SME/korporátu min. 5 let
zkušenost s tvorbou, obhajobou a schvalováním firemních úvěrových obchodů
manažerská zkušenost v délce aspoň 2 roky s přímou odpovědností za tým
znalost NJ na středně pokročilé úrovni, případně AJ
znalost bankovního prostředí - produktů i regulací
Specialista klientské podpory a platebního styku - němčina podmínkou
vloženo: 2021-01-12 23:13:09
Chcete využít svoji němčinu, kterou se aktivně domluvíte? Pokud jste k tomu svědomitý typ a rádi komunikujete s lidmi, pak by vás mohla zajímat pozice Specialisty platebního styku u našeho významného klienta z oblasti bankovnictví.
Na jakou práci se můžete těšit:
zadávání platebních příkazů a další úkony v interních systémech platebního styku banky
tuzemský platební styk a řešení případných nesrovnalostí
technická podpora klientů v otázkách internetového bankovnictví
administrace klienských profilů v elektronickém bankovnictví
řešení nestandarních situací typu chybné platby, podezřelé transakce apod.
komunikace s klienty a různými odděleními na centrále (v němčině) i pobočkách banky, včetně spolupráce s obchodníky
spolupráce na projektech dalšího vývoje a testování interních a klientských systémů
Co vám banka nabízí:
pestrou a zodpovědnou práci v menším pohodovém týmu, kde si zakládají na vzájemné podpoře
možnost nastartovat kariéru v bance i bez pracovních zkušeností z tohoto prostředí
každodenní využití němčiny a komunikace napříč různými odděleními banky
možnost ovlivnit, jak budou fungovat interní systémy a aplikace pro klienty
seriózní fixní mzdu a bonusový systém odvislý od vašich individuálních výkonů
zaměstnanecké benefity - stravenky, 5 týdnů dovolené, příspěvky na volnočasové aktivity, sickdays, zvýhodněné bankovní produkty apod.
další možnost rozvoje a vzdělávání
Co je pro nás důležité:
němčina na úrovni B2 (velmi dobře se domluvíte slovem i písmem)
SŠ vzdělání s maturitou
aspoň roční pracovní zkušenost s využitím počítače a interních firemních systémů
praxe v bankovním/finančním prostředí výhodou
proaktivní, pečlivý a trpělivý přístup při řešení problémů
schopnost zorientovat se v nové problematice, vnímat souvislosti a komunikovat napříč týmem
ochota být aktivní součástí řešitelského a vývojové týmu
Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme nové kolegy/ně na pozici Firemní bankéř se zaměřením na SME klientelu. Máte zkušenosti z této oblasti, případně z leasingu, auditu či poradenství? Výborně. Pokud chcete zúročit své kontakty na podnikatelské subjekty v Praze a okolí, hledáte samostatnou pozici, ale zároveň je pro vás důležitý pohodový tým a work-life balance, pak právě toto jsou hodnoty, na kterých můžete u tohoto zaměstnavatele stavět.
Jaká práce vás čeká:
komplexní péče o přidělené portfolio SME klientely
hledání individuálních produktových řešení na základě klientských potřeb
proaktivní akvizice nových firem v daném regionu, cross-sell na stavájících klientech
práce na obchodním případu od A do Z vč. analýzy kreditního rizika a tvorby úvěrové dokumentace
zjišťování a vyhodnocování finančních ukazatelů klientů, odpovědnost za KPI, reporting
S námi získáte:
různorodou pracovní náplň na zajímavé obchodní pozici
možnost zúročit své zkušenosti a kontakty v regionu
velmi dobré mzdové ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
zaměstnanecké výhody a benefity
pracoviště v příjemném moderním prostředí
další možnost rozvoje a vzdělávání
Co je pro nás důležité:
VŠ případně SŠ vzdělání ekonomického směru
praxe na obdobné pozici zaměřené na firemní klientelu v bance nebo jiné finanční, leasingové či poradenské společnosti
znalost NJ nebo AJ na středně pokročilé úrovni
proklientský a proaktivní přístup
velmi dobré obchodní, komunikační a analytické dovednosti
Pro našeho klienta v Příbrami, modernizovaný provoz stabilní české výrobní společnosti s dlouholetou tradicí, hledáme uchazeče a uchazečky se zkušenostmi z expedice ve výrobní společnosti, ideálně v oboru potravinářství.
Jaká bude vaše náplň práce:
odpovědnost za expedici masných výrobků a polotovarů do našich prodejen a smluvním partnerům
vedení a řízení kolektivu podřízených
vedení dokumentace o expedovaném zboží
kontrola kvality a odvedené práce podřízených
plánování směn
Co vám za to klient nabízí:
dlouhodobou perspektivu v prosperující společnosti
dobré finanční ohodnocení s možností výkonových odměn a profesní postup
13. plat
mobilní telefon
stravování v závodní jídelně zdarma
ubytování zdarma nebo po zkušební době služební automobil
příspěvek na dovolenou
moderně vybavené pracoviště
Co potřebujete mít nebo umět:
vyučení/SŠ – ideálně v oboru potravinářství
zkušenosti na obdobné pozici včetně vedení menšího týmu
spolehlivost a loajalitu
ochotu pracovat ve výrobním závodě ve třísměnném provozu
Pro našeho klienta v Příbrami, modernizovaný provoz stabilní české výrobní společnosti s dlouholetou tradicí, hledáme uchazeče a uchazečky se zkušenostmi z masné výroby.
Jaká bude vaše náplň práce:
odpovědnost za výrobu masných výrobků a polotovarů ve třísměnném provozu
vedení menšího kolektivu
aktivní výkon práce ve výrobě
kontrola zadané a odvedené práce podřízených
plánování směn
Co vám za to klient nabízí:
dlouhodobou perspektivu v prosperující společnosti
dobré finanční ohodnocení s možností výkonových odměn a profesní postup
13. plat
mobilní telefon
stravování v závodní jídelně zdarma
ubytování zdarma nebo po zkušební době služební automobil
příspěvek na dovolenou
moderně vybavené pracoviště
Co potřebujete mít nebo umět:
vyučení/SŠ – ideálně v oboru potravinářství
zkušenosti na obdobné pozici včetně vedení menšího týmu
spolehlivost a loajalitu
ochotu pracovat ve výrobním závodě ve třísměnném provozu
Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Technologa výroby. Tato pozice je pro zaměstnavatele významná a nabízí spojení dosavadních zkušeností s možností rozvoje.
Co budete na této pozici dělat:
účastnit se zavádění nových výrobních procesů a postupů
zpracovávat výrobní dokumentaci
komunikovat s kolegy v Německu i se zástupci klientů
diagnostikovat příčiny závad a navrhovat opatření nápravy výrobních postupů
navrhovat pracovní postupy a návody
organizovat zavádění nových technologických změn a postupů do výroby
Co s prací u našeho klienta získáte:
zajímavé platové ohodnocení + bonusy 15% roční mzdy
možnost kariérního růstu na pozici vedoucího odd. - dle vašeho potenciálu
široké spektrum firemních benefitů např. dotované stravování, cafeterie atd.
jazykové kurzy a další vzdělávání, firemní akce
možnost kariérního růstu
práci v pohodovém týmu stabilního zaměstnavatele
Co je pro klienta důležité:
minimálně SŠ vzdělání technického zaměření
praxe na obdobné pozici (automotive výhodou, nikoliv podmínkou)
dobrá znalost práce na PC především MS Office
znalost angličtiny minimálně na úrovni B1 - komunikace emailem i telefonicky
znalost technické dokumentace
Místo výkonu práce:
Benešov
Možnost nástupu:
ihned nebo dohodou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis. Jsme připraveni zodpovědět vaše otázky.
Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme nové kolegy/ně na pozici Senior Relationship Manager se zaměřením na SME klientelu. Pokud máte zkušenosti z této oblasti, hledáte změnu, samostatnou pozici v pohodovém týmu u zaměstnavatele, který dodržuje zásady Work-life balance a zájem o případný kariérní posun, pak se níže dozvíte další důležité detaily.
Jaká práce vás čeká:
péče o stávající a akvizice nových SME klientů
zjišťování a vyhodnocování finančních ukazatelů klientů
práce na obchodním případu od A do Z
každodenní komunikace s klienty a spolupráce s kolegy z ostatních oddělení
S námi získáte:
různorodou pracovní náplň na zajímavé obchodní pozici
velmi dobré motivující mzdové ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
zaměstnanecké výhody a benefity
pracoviště v příjemném moderním prostředí
možnost rozvoje a vzdělávání
Co je pro nás důležité:
VŠ případně SŠ vzdělání ekonomického směru
prozákaznický a proaktivní přístup
praxe na obdobné pozici v bance nebo jiné finanční instituci
velmi dobré analytické, komunikační a obchodní dovednosti
Jste zkušený Produktový manažer se zaměřením na technické produkty, ideálně se zkušeností z automotive? Pro našeho klienta hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni. Možná by vás mohla zaujmout možnost samostatné práce, využití vašich nápadů a zkušeností při zavádění nových vozů na trh i možnost samostatně a kreativně připravit marketingovou kampaň.
Jaká práce Vás čeká?
příprava marketingových kampaní nových vozů na trhu
spolupráce s techniky, nástavbáři, ostatními kolegy napříč firmou v ČR, SK i EU
tvorba marketingových materiálů a produktových školení pro prodejce CZ a SK
příprava ukázkových vozů
aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
sledování trendů trhu a aktivit konkurence
aktivní účast na veletrzích a dalších propagačních akcích
Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?
SŠ/VŠ vzdělání ideálně technického směru
praxe na obdobné pozici, nejlépe v automotive
velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
kreativita, samostatnost, zájem o nejnovější trendy (e-mobilita, konektivita, telematická řešení apod.)
ŘP sk. B, C výhodou
MS Office, SAP výhodou, CRM, sociální sítě
AJ / NJ podmínkou
Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?
mzdové ohodnocení a bonusový systém odrážející vaše pracovní nasazení
profesionální tým kolegů, přátelská a pohodová atmosféra na pracovišti
Baví vás technické úpravy, novinky a trendy na automobilovém trhu? Jste nadšenec do dodávaek a větších vozů? Pak by vás mohla zaujmout pozice Obchodního zástupce, kterou nyní obsazujeme pro našeho klienta, stabilní a zároveň rostoucí mezinárodní společnost.
Jaká práce Vás čeká?
aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
pravidelná péče o stávající klienty a každodenní komunikace s nimi
sledování vývoje, trendů, novinek a konkurence v odvětví
spolupráce napříč firmou např. na marketingových kampaních nových produktů
příprava nabídek – technická, cenová i formální stránka
účast na veletrzích, promo akcích a dalších aktivitách
spolupráce s techniky při individuálních požadavcích klienta
příprava smluvní dokumentace při nákupu, podpora klienta při uzavírání leasingových, pojistných a dalších smluv
Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?
SOU/SŠ vzdělání technického směru
praxe na obdobné prodejní pozici, nejlépe v prodeji dodávkových vozidel
zkušenost s akviziční formou prodeje, nikoliv v showroomu
rozhled v oboru a o jak v technické oblasti, tak v oblasti finanční
ŘP sk. B, (C výhodou)
znalost MS Office, CRM,
samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost
znalost AJ/NJ výhodou, nikoliv podmínkou
Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?
mzdové ohodnocení a bonusový systém odrážející vaše pracovní nasazení
profesionální tým kolegů, přátelská a pohodová atmosféra na pracovišti
Obchodní zástupce se znalostí angličtiny - doprava, logistika
vloženo: 2020-12-01 18:19:36
Máte obchodního ducha, zkušenosti z dopravy a domluvíte se dobře anglicky? Pro našeho klienta českou logistickou společnost hledáme novou kolegyni či kolegu.
Co bude náplní vaší práce:
péče o stávající zákazníky a akvizice nových
vedení obchodních jednání v češtině i angličtině
mapování svěřeného regionu a vyhledávání nových obchodních příležitostí
sledování trhu a konkurence
cestování (ČR, Itálie, Benelux, Německo dle dohody se zaměstnavatelem)
Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste měli:
prokazatelné zkušenosti z dopravy a logistiky
znalost angličtiny na komunikativní úrovni (minimálně B2) – povedete obchodní jednání i v zahraničí
obchodního ducha a orientaci na výsledek
flexibilitu a ochotu cestovat i do zahraničí (typicky 2-3 denní pobyty)
Co vám za tuto práci klient nabídne:
zázemí velmi významné dopravní společnosti
služební automobil i k soukromému využití, telefon a notebook
trvalý pracovní poměr
motivující mzdové ohodnocení, bonusy a prémie
pružnou pracovní dobu a přátelský pracovní kolektiv
příspěvek na penzijní pojištění
příspěvek na stravování
kafeterii
sick days a free days
věrnostní odměny
odměny při významných životních výročích
slevu na nákup osobního vozu
jazykové kurzy atd.
Místem výkonu práce mohou být střední, severní, západní či východní Čechy nebo jižní Morava – 1 den budete řešit administrativu z domova, 3 dny budete v terénu a 1 den strávíte s kolegy na jedné z poboček
Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí, pak jste náš člověk!
Na čem budete pracovat?
na návrzích, konfiguraci a provozu infrastruktury datových center
na analýzách vazeb mezi infrastrukturními systémy
řešit budete komplexní úlohy při návrhu architektury a implementace systému
pracovat budete s pokročilými síťovými technologiemi (různé typy virtualizací, operačních systémů, platforem serverů, diskových polí, zálohovacích systémů, serverové automatizace, monitoringu)
na návrzích řešení pro on-premise datová centra i cloud
své řešení budete prezentovat kolegům, ale také zákazníkům
s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality
Co od vás budeme potřebovat?
máte pokročilou znalost virtualizčních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
pokročilá znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
schopnost psaní skriptů v shell, python, perl, případně jiných
open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes
alespoň částečná znalost programování
praktická zkušenost s nástroji serverové automatizace a orchestrace
znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
bez českého a anglického jazyka se neobejdete– budete je potřebovat u klientů i při školení
ŘP skupiny B
Co za takovou práci nabízíme?
především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
možnost učit se od největších špiček v oboru
dobré finanční ohodnocení
možnost kariérního růstu a vzdělávání
notebook a telefon (i pro soukromé účely)
budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
možnost občasného home office
flexibilní konec a začátek pracovní doby
firemní akce
příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
Pro našeho klienta, významnou výrobní společnost (nejde o automotive) obsazujeme velmi zajímavou pozici Vedoucí kotelny a elektro. Pokud máte zkušenosti s provozem energetických zdrojů, jste komunikativní a zároveň máte technické myšlení, tato pracovní pozice bude přímo pro vás.
Jaká práce na vás čeká?
samostatné vedení agendy kotelny
menší tým elektrikářů a kotelníků (cca 10 lidí)
budete zodpovídat za dodávky energií do závodu a dále za bezpečný a spolehlivý provoz energetických zařízení
dohled a evidence spotřeby energií v kotelně a dodané tepelné energie, hledání možnosti úspor
kontrola a zajištění legislativně předepsaných kontrol, měření, revizí a servisu zařízení a oprav
Co je pro nás důležité?
znalost vyhlášek, norem a legislativy související s provozováním kotelen
osvědčení o odborné kvalifikaci podle § 8 Vyhlášky č. 50/1978 Sb.
SŠ vzdělání technického směru
technické kreslení a orientace ve výkresové dokumentaci
orientace a používání AUTOCADu výhodou
mírně pokročilá úroveň AJ
komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost a technické myšlení
Na co se můžete těšit?
zázemí stabilní společnosti
5 týdnů dovolené
příspěvek na stravování
zajímavé finanční ohodnocení včetně věrnostních odměn
široký okruh zaměstnaneckých výhod např. benefitní zaměstnanecký účet, příspěvek na dovolenou apod.
Místo výkonu práce:Středočeský kraj, severně od Prahy
Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!
Na čem budete pracovat?
na návrzích, konfiguraci a provozu sítí datových center i WAN
na analýzách problémů u klienta a zajištění jejich náprav
pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (softwarově definované sítě, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy
své řešení budete prezentovat kolegům, ale také zákazníkům
s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality
Naším klientem je ryze česká společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se řídící systémy a systémy měření a regulace v oblasti průmyslové automatizace. Do svého týmu uvítá jak zkušené Projektanty, tak absolventy, kteří se v oboru teprve rozkoukávají.
Jaké budou vaše zodpovědnosti:
tvorba projektové dokumentace (MaR a elektro - průmyslová automatizace)
spolupráce s kolegy na přípravě rozpočtu a podkladů pro nabídky
autorský dozor na stavbě
technická podpora kolegů i klienta
Co za vaši práci dostanete:
odpovídající mzdové ohodnocení, 13.plat
pro absolventy skvělá příležitost uchytit se v perspektivním oboru
zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek
seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
5 týdnů dovolené
stravenky
Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:
VŠ/SŠ vzdělání technického zaměření
znalosti z oblasti projektování MaR v oblasti průmyslové automatizace - plynovody, vodovody, projekty důlních zařízení
zkušenosti s návrhovými prostředky CAD
relevantní zkušenosti z obdobné pozice, možno i během studia
Vedoucí rozpočtového střediska - realizace zakázek VN, VVN, ZVN
vloženo: 2020-10-17 15:46:55
Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na projekty v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme spolehlivého profesionála na pracovní pozici Vedoucí rozpočtového střediska.
Jaké budou vaše zodpovědnosti:
vedení týmu 5 rozpočtářů
komplexní dohled nad přípravou všech zakázek, rozpočtů, nabídek a tendrů a to jak po obsahové, tak po formální stránce
rozdělování práce, kontrola kvality provedení a zpětná vazba
aktivní spolupráce a komunikace s realizačním týmem a obchodním ředitelem
práce v systému evidence zakázek
dohled nad procesem nákupu materiálu
samostatná práce na přípravě rozpočtu, kalkulace subdodávek
občasné cesty do místa realizace
spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
práce v Excelu a systému Kros
komunikace s dodavateli a subdodavateli
Co za vaši práci dostanete:
odpovídající mzdové ohodnocení
zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek
seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
5 týdnů dovolené
stravenky
Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:
SŠ vzdělání technického zaměření
relevantní zkušenosti z obdobné vedoucí pozice rozpočtáře, nákupčího, případně na pozici technika, montéra, mistra atd.
Vyhl. 50§6 - ideálně
schopnost vést tým, motivovat jeho členy a hodnotit jejich pracovní výsledky
velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na projekty v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme spolehlivého profesionála na pracovní pozici Rozpočtář/nákupčí.
Relationship Manager pro SME klientelu - Středočeský kraj
vloženo: 2020-10-06 18:53:17
Pro našeho významného klienta, člena bankovní a leasingové skupiny, který nabízí skloubení rodinného prostředí ve firmě se zázemím velké a stabilní matky, hledáme nové členy do týmu na pozici Relationship managera se zaměřením na SME i korporátní klientelu. Pokud máte zkušenosti z bankovnictví, péče o klienty a akvizic, pak je pro vás tato pozice ideální příležitostí.
Jaká práce vás čeká:
péče o stávající a akvizice nových SME klientů, případně klientů z velkých korporací
práce na obchodním případu od A do Z
zpracování úvěrového návrhu (v AJ nebo NJ) a jeho obhajoba
spolupráce s kolegy z ostatních oddělení
S námi získáte:
různorodou pracovní náplň na samostatné obchodní pozici, kde využijete současné zkušenosti a načerpáte velkou řadu nových
každodenní využití NJ, případně AJ
zajímavé a motivující mzdové ohodnocení
zaměstnanecké výhody - 25 dnů dovolené, stravenky a další benefity
pracoviště v příjemném moderním prostředí v centru Prahy nebo na dílčích pobočkách
pohodový tým kolegů
možnost rozvoje a vzdělávání
Co je pro nás důležité:
VŠ případně SŠ vzdělání ekonomického směru
prozákaznický a proaktivní přístup
praxe na obdobné pozici v bance nebo jiné finanční instituci
velmi dobré analytické, komunikační a obchodní dovednosti
praxe na pozici zaměřené na SME klienty
znalost NJ velkou výhodou, případně znalost AJ na komunikativní úrovni
Místo pracoviště: Praha - centrum a další pobočky v rámci Středočeského kraje
Hledáme vhodné uchazeče na pozici EKONOMICKÝ ŘEDITEL v celosvětově působící neziskové organizaci Armáda spásy.
O organizaci:
Armáda spásy byla založena roku 1865 a v současné době tato křesťanská organizace působí ve více než 130 zemích světa. V Československu zahájila svou činnost roku 1919 a dnes jako nezisková organizace udává v České republice trendy v péči o lidi bez přístřeší a další ohrožené skupiny. Působí v Praze, Brně, Ostravě, Havířově, Karlových Varech a dalších velkých městech především v Moravskoslezském kraji.
Armáda spásy poskytuje sociální služby na odborné úrovni založené na křesťanských principech. Cílovou skupinou jsou lidé všech věkových kategorií, kteří se ocitli v obtížné životní situaci, ale také ti, kteří hledají jakoukoliv duchovní pomoc či oporu. Armáda spásy provozuje sociální zařízení a komunitní centra, jejichž služeb každý den využívá přes tisíc znevýhodněných osob.
Aktuálně obsazujeme klíčovou pozici, která bude mít odpovědnost za celkové finanční řízení Armády spásy v České republice a na Slovensku ve všech jejích subjektech. Vhodný kandidát má respekt k etickému kodexu a křesťanskému zaměření a poslání Armády spásy (AS) a vykonává veškeré pracovní činnosti podle svých nejlepších schopností a znalostí za dodržování vnitřních předpisů organizace. Dále udržuje dobré vztahy se všemi zaměstnanci Armády spásy, uživateli a dalšími spolupracovníky a buduje dobré jméno organizace. Zaujala vás tato role? Pak čtěte dál!
Co vám nabízíme?
jedinečnou možnost podílet se na vedení české a slovenské části prestižní celosvětově působící křesťanské organizace
stabilitu, jistotu a příjemné prostředí
flexibilní pracovní dobu (pevná doba 9:00-13:00)
smlouvu na dobu neurčitou
možnost jezdit na zahraniční služební cesty
moderní kanceláře u metra Hůrka
osobní rozvoj a vzdělávání
5 týdnů dovolené, stravenky
Co vás na této pozici čeká?
Odpovědnost za celkové finanční řízení Armády spásy v České republice a na Slovensku ve všech jejích subjektech
Finanční plánování a dohled na celkové finanční dispozice a operace Armády spásy v ČR a na Slovensku
Analýza finančních silných a slabých stránek a návrh nápravných opatření pro všechny subjekty AS
Spolupodílení se na vytváření vnitřních pravidel finančního řízení organizace
Výkon funkce finančního správce, např. správa účetních divizí, povinné výkazy
Sledování finančních toků a likvidity jednotlivých subjektů AS
Tvorba a vývoj nových zdrojů financování
Dohled nad otázkami daní a auditů u všech subjektů AS
Poskytování strategického finančního poradenství pro národního velitele, ředitele spolku a ředitele církve
Poskytování metodického vedení ekonomickému náměstkovi ředitele spolku
Příprava finančních zpráv a analytických výstupů pro dozorčí radu
Odpovědnost za proces zřízení, přeměny a optimalizace subjektů Armády spásy v České republice a na Slovensku.
Poskytování ekonomicko-poradenské a manažerské podpory národnímu veliteli
Jednání s právníky, auditory a daňovými poradci jménem národního velitele
Příprava podkladů pro národního velitele v případě všech důležitých změn a kroků v uvedeném transformačním procesu
Jste ideální uchazeč/ka, pokud:
máte praxi na pozici finančního manažera nebo obdobné
je vaše vzdělání ekonomického zaměření (Mgr./Ing. nebo ekvivalent výhodou)
se domluvíte anglicky alespoň na mírně pokročilé úrovni
máte dobré vůdčí a organizační dovednosti
jste trpělivý/á, zvládáte velmi dobře komunikovat a umíte řešit problémy
znáte metody řízení rizik a metody analýzy dat
výborně ovládáte MS Office
máte zkušenosti s prací ve finančním softwaru
máte znalost korporátního finančního práva
máte analytické myšlení
znalost právních a účetních specifik NNO velkou výhodou
Máte zkušenosti ve spedici a rádi byste vedli menší tým? Pro našeho klienta českou transportní a logistickou společnost hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici vedoucí/ho spedice.
Co budete mít na starosti:
rozvoj spedice ve všech pobočkách společnosti, spolupráce s dopravou a portfoliem klientů v rámci celé společnosti
vedení týmu speditérů
aktivní spolupráci ve VŘ a spolupráce se zákaznickým centrem
proaktivní vyhledávání nových zákazníků společně s obchodním oddělením
odpovědnost za hospodářské výsledky
přípravu kalkulací nabídek
Co vám za tuto práci klient nabídne:
zázemí velmi významné dopravní společnosti
služební automobil i k soukromému využití
trvalý pracovní poměr
motivující mzdové ohodnocení, bonusy a prémie, podíly na přepravách
mobilní telefon, pružnou pracovní dobu a přátelský pracovní kolektiv
příspěvek na penzijní pojištění
příspěvek na stravování
kafeterii
sick days a free days
věrnostní odměny
odměny při významných životních výročích
slevu na nákup osobního vozu
jazykové kurzy atd.
Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste uměli/měli:
zkušenosti s mezinárodní spedicí a vedením menšího týmu
obchodního ducha
znalost angličtiny na komunikativní úrovni
orientaci na výsledek
Místem výkonu práce může být:
Praha nebo okres Pardubice – podle preferencí kandidáta
Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na projekty v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme spolehlivého profesionála na pracovní pozici Vedoucí realizace zakázek.
Jaké budou vaše zodpovědnosti:
komplexní vedení a realizace svěřených zakázek- příprava a sledování průběhu zakázek
2-3 dny v týdnu osobní přítomnost na místě realizace zakázky
koordinace jednotlivých odborů při spolupráci na realizaci zakázek
každodenní komunikace s vlastním týmem, klientem i napříč společností
spolupráce s revizními a zkušebními techniky
komunikace s odd.nákupu ohledně potřebných objednávek pro realizaci zakázek
dohled nad dodržováním zásad BOZP a ochrany životního prostředí
Co za vaši práci dostanete:
odpovídající mzdové ohodnocení a bonusový systém dle pracovních výsledků
zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek a jednat s odborníky v dané oblasti
možnost seberealizace a uplatnění nápadů a zajímavých přístupů
5 týdnů dovolené
stravenky
možnost čerpání bezúročné půjčky
Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:
SŠ vzdělání technického zaměření
relevantní zkušenosti z obdobné pozice
znalost AJ nebo NJ slovem i písmem
Vyhl. 50, § 8
schopnost řídit a motivovat tým spolupracovníků
velmi dobré technické, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
svědomitost a důslednost, akceschopnost, odolnost vůči stresu
Nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Litvínov
Kontakt: Ing.Lucie Kozáková, lucie.kozakova@peopledrive.cz nebo tel. 604 873063
Obchodní zástupce pro chemicko - technické produkty
vloženo: 2020-05-20 10:50:14
Pro stabilní českou obchodní firmu se zavedeným sortimentem hledáme zkušené Obchodní zástupce, kteří ocení flexibilitu, přátelskou spolupráci a možnost vlastní organizace práce.
Jaká práce vás čeká:
péče o klienty převážně z řad výrobních firem ve svěřeném regionu a jednání s jejich zástupci z odd. výroby, nákupu, správy budov a úklidu
akvizice nových klientů a vlastní proaktivita v navazování obchodních vztahů v regionu
řešení potřeb a dotazů klientů
spolupráce s ostatními kolegy
S námi získáte:
finanční ohodnocení a vysokým podílem na zisku firmy
spolupráci přímo s majitelem firmy, bez nutnosti vypracovávat složité reporty a hlášení
zaučení a zaškolení v oblasti sortimentu
přátelskou a profesionální atmosféru v menší firmě rodinného charakteru
práci na ŽL
flexibilní pracovní dobu s možností vlastní organizace času
Co je pro nás důležité:
zkušenosti z pracovní pozice v oblasti obchodu
efektivní využití pracovní doby a dobrý time management
reprezentativní vystupování při každodenním osobním i telefonickém kontaktu s klientem
ŘP. Skupiny B, aktivní řidič + vlastní vůz
znalost práce na PC
schopnost samostatné práce a sebemotivace v rámci svěřeného regionu