Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive

peopledrive  Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek
peopledrive  Operations Director - automotive
peopledrive  Svářeč
peopledrive  Distribuční specialista - farmacie
peopledrive  Správce bytů a nebytových prostor
peopledrive  Samostatná účetní s AJ, možno zkrácený úvazek - Praha Modřany
peopledrive  Supplier Performance Manager
peopledrive  Skladový disponent
peopledrive  Technik ve výrobě
peopledrive  Obchodní zástupce pro zemědělskou techniku
peopledrive  Technik údržby
peopledrive  Plánovač výroby - senior
peopledrive  Stavbyvedoucí
peopledrive  Vedoucí výroby / ředitel závodu
peopledrive  IT specialista
peopledrive  Travel Specialist with Polish
peopledrive  Travel Specialist with German
peopledrive  Technický manažer (ž/m)
peopledrive  Datacenter Engineer/Architekt datových center
peopledrive  Produktový manažer pro chladící systémy
peopledrive  Vývojový strojní konstruktér - Ústí nad Labem
peopledrive  Servisní technik - klimatizační zařízení
peopledrive  Všeobecná zdravotní sestra/Zdravotní bratr
peopledrive  Pečovatel/ka s osobním přístupem
peopledrive  Vedoucí prodejny Teplice
peopledrive  Elektromechanik ve výrobním závodě
peopledrive  Specialista centrálního nákupu
peopledrive  PHP vývojář/ka
peopledrive  PHP vývojář/PHP vývojářka
peopledrive  Senior Relationship Manager pro korporátní klientelu
peopledrive  Trader for Italian market
peopledrive  Network Engineer/Architekt síťových technologií
peopledrive  Specialista/ka energetického dispečinku
peopledrive  Short term trader/Obchodník s energiemi
peopledrive  Koordinátor projektů HSE/BOZP Automotive - Tachov
peopledrive  IT Specialista - junior





Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek

vloženo: 2019-08-19 12:25:44

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se výstavbou a rekonstrukcemi budov hledáme Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek. 

Na jakou práci se můžete těšit?

  • Přípravu inzerce, provádění prohlídek a uzavírání smluv o nájmu bytových nebo nebytových prostor
  • Administraci nájemného, záloh za služby a poplatky spojené s užíváním předmětu nájmu, tvorbu měsíční evidence o nájemném
  • Přepis energetických médií na nájemce
  • Pravidelnou měsíční kontrola fyzického stavu celé nemovitosti, pronajatých bytových jednotek včetně zajišťování údržbových a opravných prací na celé nemovitosti i na pronajaté bytové jednotce
  • Zajišťování revizí plynu a plynových kotlů, elektřiny, požární bezpečnosti, komínů a uchovávání protokolů o revizních zkouškách v pravidelných intervalech předepsaných platnou legislativou

Co od Vás očekáváme?

  • Vzdělání středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou, stavebního směru výhodou
  • Komunikační a organizační schopnosti, důslednost, samostatnost, spolehlivost
  • Praxe na obdobné pozici vítána, není podmínkou
  • Uživatelská znalost práce na PC, MS Excel výhodou
  • Řidičský průkaz skupiny B 

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Mzdové ohodnocení dle počtu spravovaných bytů/nebytových prostor (500 Kč/bytová jednotka)
  • V případě úspěšného zapracování možnost navýšení počtu spravovaných jednotek a s tím spojený nárůst odměn
  • Uhrazení pohonných hmot, popř. služební vozidlo k dispozici
  • Spolupráci preferenčně na IČO případně HPP

 

Místo výkonu práce: Most, Chomutov

 


Odpovědět na inzerát   





Operations Director - automotive

vloženo: 2019-08-14 21:23:53

Pro našeho klienta působícího v oboru automotive hledáme zkušeného a manažersky vyzrálého kandidáta na pozici Operations Director. 

Co budete jako Operations Director dělat:

  • budete členem nejvyššího vedení společnosti a povedete celou provozní část výrobního závodu - budete řídit výrobu, logistiku, technologii, údržbu a kvalitu, dohromady zhruba 400 zaměstnanců
  • budete pravidelně v kontaktu s mateřskou společností v zahraničí, se zákazníky i s dalšími zainteresovanými stranami
  • budete společně se svými týmy hledat příležitosti k zefektnění výroby, řešit potíže a připravovat opatření, která budou potížím předcházet
  • plánovat a řídit rozpočty, nastavovat cíle a kontrolovat jejich plnění

Co je důležité, abyste měl:

  • VŠ vzdělání ideálně strojírenského zaměření
  • nejméně 5 let praxe na řídící pozici v automotive výrobě, alespoň ve středně velké společnosti
  • znalosti v oblasti štíhlé výroby, výrobního plánování a výrobních procesů, kvality
  • zkušenosti s jednáním s úřady a státními autoritami
  • orientaci na procesy, schopnost samostatně rozhodovat, táhnout věci vpřed a dokončovat je, velmi silný leadership
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka, němčina navíc je výhodou
  • orientace v problematice vstřikování plastů bude výhodou
  • zkušenosti s řízením logistiky či kvality navíc jsou další výhodou

Co Vám za to klient nabídne:

  • atraktivní finanční ohodnocení odpovídající důležitosti pozice
  • osobní automobil a další benefity
  • uplatnění vašich zkušeností a schopností na velmi samostatné, zodpovědné pozici, s velkou možností rozvoje
  • příjemné prostředí moderního výrobního závodu, s motivovanými a zapálenými kolegy

Možnost nástupu:

  • podle dohody, ideálně listopad 2019

Odpovědět na inzerát   





Svářeč

vloženo: 2019-08-14 15:47:17

Pro našeho klienta, stabilní výrobní společnost, hledáme do týmu nové Svářeče.

Jaká práce Vás čeká?

  • budete ručně svařovat středně velké konstrukce
  • práce je v třísměnném provozu

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SOU/SŠ vzdělání a svářečský průkaz
  • praxe na pozici svářeče ideálně ve výrobní společnosti
  • základní PC uživatelské znalosti (práce s myší, klávesnicí, dotyková obrazovka, ...)

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • závodní stravování zdarma
  • nadstandardní příplatky a proplácení přesčasů
  • příspěvek na dopravu, dovolenou i Vánoce
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexipass na sport, kulturu a zdraví
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • pracoviště vybavené moderními technologiemi

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Ostrov u Stříbra

Napište nám zprávu nebo nás kontaktujte na tel.604 873063. Rádi zodpovíme vaše dotazy.


Odpovědět na inzerát   





Distribuční specialista - farmacie

vloženo: 2019-08-12 12:02:39

Pro našeho významného klienta-mezinárodní farmaceutickou firmu se zastoupením ve více jak 100 zemích světa, hledáme kolegu či kolegyni na pozici distribučního specialisty/ky. 

Co bude na této pozici Vaší zodpovědností:

  • dohlížet na zásoby a objednávat produkty společnosti ve spolupráci s Country manažerem
  • spolupráce s distributory, zejména pokud jde o realizaci propagace prodeje
  • vyhodnocovat a vést záznamy o propagaci prodeje
  • nastavovat bonusový program a vyplácet bonusy distributorům
  • vydávat a sledovat stav vydaných dobropisů
  • udržovat kontakt s distribučními společnostmi a lékárenskými řetězci (ve spolupráci s Country manažerem)
  • dohlížet a vyhodnocovat pohyb zásob při distribuci a řešit případné problémy (zajištění řádné distribuce zboží, řešení reklamací atd.)
  • zpracovávat a vést záznamy o převodních příkazech z REP-RX a REP-OTC a vydávat dobropisy do lékáren
  • zajišťovat provádění cenových změn v distribuci a aktualizovat ceníky
  • plánovat a vyhodnocovat nabídky veřejných zakázek (ve spolupráci s SMM-Rx a klíčovými zákazníky - nemocnicemi)
  • informovat o vývoji cen a veřejných nabídkových řízení centrálu společnosti
  • informovat SÚKL o výrobních cenách, změnách dodávek a uvádění nových produktů na trh
  • zajišťovat šíření informací o změnách cen a úhradách v rámci společnosti
  • připravovat a zasílat čtvrtletní prohlášení o odpadech

Co je pro klienta důležité:

  • SŠ vzdělání
  • znalost AJ slovem i písmem pro komunikaci se zahraniční centrálou
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • cca 2 roky praxe na podobné pozici
  • schopnost pracovat na více úkolech najednou, pečlivost, schopnost stanovovat priority
  • znalost programu SAP je výhodou, případně jsme připraveni vás zaškolit

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • dlouhodobou spolupráci ve stabilní společnosti
  • atraktivní mzdové ohodnocení
  • pěkné pracovní prostředí v menším a hlavně příjemném týmu
  • příležitost k profesnímu i osobnímu růstu a vzdělávání
  • 25 dní dovolené
  • notebook a mobilní telefon je samozřejmostí
  • nástup možný ihned

Místo výkonu práce: 

  • Praha 4

Odpovědět na inzerát   





Správce bytů a nebytových prostor

vloženo: 2019-08-07 21:37:34

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se výstavbou a rekonstrukcemi budov hledáme Správce bytů a nebytových prostor.

Na jakou práci se můžete těšit?

  • Přípravu inzerce, provádění prohlídek a uzavírání smluv o nájmu bytových nebo nebytových prostor
  • Administraci nájemného, záloh za služby a poplatky spojené s užíváním předmětu nájmu, tvorbu měsíční evidence o nájemném
  • Přepis energetických médií na nájemce
  • Pravidelnou měsíční kontrola fyzického stavu celé nemovitosti, pronajatých bytových jednotek včetně zajišťování údržbových a opravných prací na celé nemovitosti i na pronajaté bytové jednotce
  • Zajišťování revizí plynu a plynových kotlů, elektřiny, požární bezpečnosti, komínů a uchovávání protokolů o revizních zkouškách v pravidelných intervalech předepsaných platnou legislativou

Co od Vás očekáváme?

  • Vzdělání středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou, stavebního směru výhodou
  • Komunikační a organizační schopnosti, důslednost, samostatnost, spolehlivost
  • Praxe na obdobné pozici vítána, není podmínkou
  • Uživatelská znalost práce na PC, MS Excel výhodou
  • Řidičský průkaz skupiny B 

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Mzdové ohodnocení dle počtu spravovaných bytů/nebytových prostor (500 Kč/bytová jednotka)
  • V případě úspěšného zapracování možnost navýšení počtu spravovaných jednotek a s tím spojený nárůst odměn
  • Uhrazení pohonných hmot, popř. služební vozidlo k dispozici
  • Spolupráci preferenčně na IČO případně HPP

 

Místo výkonu práce: Region Karlovy Vary

 

 

 


Odpovědět na inzerát   





Samostatná účetní s AJ, možno zkrácený úvazek - Praha Modřany

vloženo: 2019-08-05 18:32:47

Pro našeho významného klienta-mezinárodní farmaceutickou firmu se zastoupením ve více jak 100 zemích světa, hledáme kolegu či kolegyni na pozici samostatné/ho - senior účetní/ho.

 

Co budete na této pozici dělat:

  • zajišťovat komplexní vedení účetní agendy (od roku 2020 včetně mezd)
  • pracovat v několika účetních systémech, vesměs s intuitivním ovládáním
  • komunikovat s dodavateli, klienty i s centrálou v zahraničí
  • spolupracovat s junior účetní
  • připravovat reporty pro vedení společnosti
  • doporučovat opatření k vyřešení případných finančních rozporů

Co je pro klienta důležité:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví či příbuzném
  • seniorní znalost účetních operací, standardů a legislativy
  • znalost AJ slovem i písmem pro komunikaci se zahraniční centrálou
  • dobrá znalost MS Office
  • cca 3 roky praxe na podobné pozici
  • schopnost pracovat na více úkolech najednou, pečlivost, schopnost stanovovat priority
  • znalost programu SAP je výhodou, případně jsme připraveni vás zaškolit

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • dlouhodobou spolupráci ve stabilní společnosti na plný nebo zkrácený úvazek - podle Vaší preference
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí v menším týmu
  • příležitost k profesnímu i osobnímu růstu a vzdělávání
  • 25 dní dovolené
  • notebook a mobilní telefon je samozřejmostí
  • nástup možný ihned

Místo výkonu práce: 

  • Praha 4

Odpovědět na inzerát   





Supplier Performance Manager

vloženo: 2019-07-31 12:26:43

Pro našeho významného klienta, strojírenskou výrobní společnost působící v novém závodě u Stříbra (nejde o automotive), hledáme zkušené uchazeče a uchazečky pro nově vznikající oddělení centrálního nákupu pro evropské výrobní závody.

 

 

Co bude vaší náplní práce?

 

  • rozvíjet a zajišťovat řízení výkonnosti dodavatelů
  • zlepšovat procesy, postupy, nástroje a způsoby řízení
  • proaktivně řídit nové i stávající dodavatele tak, aby dodržovali požadavky na zajištění konkurenceschopnosti
  • provádění auditů u dodavatelů, což znamená cestování
  • analyzovat a monitorovat globální dodavatele a výkonnost dodavatelského portfolia
  • provádět hodnocení dodavatelů v závodě, analyzovat odchylky, příčiny a zlepšování
  • řídit zavádění nových dílů/dodavatelů do výroby (od projektu k sériové výrobě) a navyšování a utlumování výroby produktu

 

Co vám za to klient nabídne:

  • zajímavé finanční ohodnocení podle zkušeností a znalostí 
  • závodní stravování zdarma
  • příspěvek na dopravu, dovolenou i Vánoce
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na sport, kulturu a zdraví
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • příjemné pracovní prostředí nového výrobního závodu, v přátelské atmosféře

 

Co na oplátku klient očekává od vás?

  • VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • minimálně 5 let zkušeností v globálním nákupu
  • zkušenost s hodnocením a řízením výkonosti dodavatelů
  • analytické myšlení
  • odolnost vůči stresu
  • excel a SAP na pokročilé úrovni
  • znalost anglického jazyka na profesionální úrovni, německý jazyk výhodou
  • ochotu cestovat po světě

 

Místo výkonu práce:

  • Stříbro

 


Odpovědět na inzerát   





Skladový disponent

vloženo: 2019-07-30 13:35:00

Naším klientem je ryze česká firma zaměřená na inovativní produkty, postupy a projekty v oblasti intervenční kardiologie. Pro tohoto stabilního zaměstnavatele, který je unikátní svou rodinnou atmosférou a individuálním přístupem ke svým zaměstnancům, hledáme nové pracovníky - muže i ženy - pro fyzicky nenáročnou práci v nově vybudovaném skladu.

Během pracovního dne vás čeká:

  • naskladnění a kontrola úplnosti dodávek
  • pečlivá příprava zboží pro vyskladnění
  • práce v systému Pohoda- evidence a kontrola
  • komunikace s kolegy na stejné pozici a vzájemná zastupitelnost
  • fyzicky nenáročná manipulace s lehkými menšími balíky

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SOU/SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • přesnost, pečlivost, ochota
  • běžné uživatelské znalosti práce na PC - MS Office
  • základní znalost AJ výhodou
  • ŘP-B, aktivní řidič

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • práce v jednosměnném provozu, po-pá 
  • dlouhodobá spolupráce v přátelském prostředí unikátní firmy
  • čistý nově vybudovaný sklad
  • možnost být u toho - do nového skladu se stěhujeme na podzim, buďte u toho s námi od začátku
  • 5 týdnů dovolené

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Chrášťany


Odpovědět na inzerát   





Technik ve výrobě

vloženo: 2019-07-29 17:25:41

Pro nadnárodní společnost využívající moderní špičkové technologie a stroje v oblasti fototechniky hledáme nového člena týmu na pozici Výrobní technik. Chcete se podílet na výrobě fotoproduktů, které směřují přímo k zákazníkům, pracovat v čistém a moderním prostředí s rodinnou atmosférou a neustále se ve svém oboru vzdělávat a růst? Domluvíte se anglicky nebo německy? Podívejte se, co tato práce obnáší!

Co zaměstnavatel nabízí?

  • zázemí velkého mezinárodního koncernu
  • odpovídající finanční ohodnocení v závislosti na Vaší kvalifikaci a zkušenostech v rozmezí 30-45 000 Kč
  • pružnou pracovní dobu
  • příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv a velmi dobré mezilidské vztahy
  • pravidelná školení a vzdělávání i v zahraničí a možnost profesního růstu
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů včetně 5 týdnů dovolené
  • čerpání přesčasů formou náhradního volna nebo proplácení
  • jazykové kurzy v rámci pracovní doby
  • stravování v místě pracoviště
  • slevu na firemní produkty
  • kartu Multisport Benefit nebo Active Pass Sodexo
  • příspěvek zaměstnavatele na životní pojištění nebo penzijní spoření aj.

Co bude Vaší zodpovědností?

  • budete seřizovat tiskové a vyvolávací stroje spolu se stroji na výrobu fotografií a provádět jejich údržbu - jemná mechanika, silové elektro do 400V, elektronika, rozvody tlakového vzduchu
  • jako vedlejší činnost budete mít na starost elektro, vzduchotechniky, sestavování dílů z konstrukčních profilů dle potřeb výroby, ad.

Co od Vás očekáváme?

  • střední odborné vzdělání v oboru slaboproud
  • vyhl. 50/1978 Sb., min. § 6
  • znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
  • praxe při provádění oprav strojů a zařízení - výhodou
  • dobrou orientaci v dokumentaci strojů a zařízení
  • znalost administrace OS Windows, Linux - výhodou
  • znalost programovatelných obvodů (PLC) - výhodou
  • pozitivní přístup, spolehlivost, schopnost práce v kolektivu
  • časovou flexibilitu a manuální zručnost

Místo pracoviště:

Praha 4 - v dochozí vzdálenosti od metra

 

Pro více informací kontaktujte Elišku Fialovou na tel. +420 725 053 417 nebo se přihlaste níže!


Odpovědět na inzerát   





Obchodní zástupce pro zemědělskou techniku

vloženo: 2019-07-25 10:42:43

Baví Vás zemědělská technika? Umíte vyhledat zákazníky a být jim kvalitním poradcem?

Naším klientem je na trhu velmi dobře zavedený dodavatel náhradní dílů pro zemědělskou a zahradní techniku, který rozšiřuje svůj tým o  obchodní zástupce pro oblast v okolí východních Čech (Kolín, Kutná Hora, Chrudim, Havlíčkův Brod, Pelhřimov, Benešov a okolí)

Jaká bude Vaše role ve vztahu k zákazníkům?

  • Budete se starat o stávající zákazníky, ale také aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti.
  • Vašimi zákazníky budou zemědělská družstva, opravny zemědělských strojů, obchodníci s náhradními díly, soukromí zemědělci apod.
  • Budete pracovat u zákazníků a administrativu budete řešit z domova.
  • Zhruba 1x měsíčně se sejdete s kolegy v centrále společnosti.
  • Denně Vás bude čekat několik schůzek, které si plánujete podle Vašeho uvážení a domluvy.
  • Po úspěšné návštěvě u klienta bude Vaší zodpovědností příprava cenové nabídky a uzavření smlouvy.
  • Vytvoříte si vlastní portfolio klientů, kterým budete poskytovat poradenství během aktivní spolupráce, pravidelně je navštěvovat a samozřejmě hledat možnosti pro rozšíření poskytovaných služeb.  

Jak budete za práci odměněni?

  • odpovídajícím platovým ohodnocením ve formě pevné mzdy
  • motivační složkou mzdy přímo úměrnou vašemu podílu na zisku firmy
  • dlouhodobou spoluprací ve stabilní a rostoucí společnosti působící v prosperujícím oboru
  • podpoříme váš profesní růst

Benefity, které nabízíme:                

  • automobil, notebook, mobilní telefon i k soukromému využití
  • flexibilní pracovní dobu s vlastní organizací
  • týden dovolené navíc
  • stravenky

Co by vám nemělo chybět?

  • praxe v oboru zemědělství je podmínkou, praxe v obchodě je výhodou
  • výuční list / SŠ vzdělání v oboru zemědělské techniky
  • příjemné a profesionální vystupování
  • spolehlivost, zodpovědnost a aktivní přístup
  • týmovost, ochota učit se a radost z dobře odvedené práce
  • řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič
  • znalost MS Office
  • časová flexibilita a ochota pracovat v terénu
  • čistý trestní rejstřík

Nástup

  • HPP s možností nastoupit ihned nebo dohodou

Bližší informace Petra Nedvědová 728 873 998


Odpovědět na inzerát   





Technik údržby

vloženo: 2019-07-20 11:05:54

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Technik údržby.

Co Vás na této pozici čeká?

  • kompletní zajištění technické podpory výroby v oblasti technologických zařízení
  • optimalizace strojního vybavení za účelem zvyšování kvality, výkonu a snížení zmetkovitosti
  • spolupráce při zavádění nových produktů do výroby
  • koordinace při přemísťování strojů a zařízení
  • sledování a reportování parametrů svěřeného zařízení
  • analýzy poruchovosti a způsobů oprav vedoucích k optimalizaci výrobního procesu
  • aktivní sledování nových trendů v údržbě

Co od Vás očekáváme?

  • praxe v oboru vítána
  • zkušenosti s reportingem a TPM výhodou
  • SŠ/VŠ strojního nebo elektrotechnického směru
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • pokročilá znalost práce na PC
  • ŘP skupiny B
  • technické myšlení, organizační schopnosti

 Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • zaškolovací programy
  • práce v atraktivním rychle rostoucím prostředí nadnárodní společnosti
  • 25 dnů dovolené
  • kurzy angličtiny
  • MultiSport karta, příspěvek na penzijní připojištění, bezúročné půjčky na bydlení, výhodný tarif, očkování proti chřipce, podpora volnočasových aktivit

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Šumperk

 

 

 


Odpovědět na inzerát   





Plánovač výroby - senior

vloženo: 2019-07-20 11:03:20

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Plánovač výroby.

Co Vás na této pozici čeká?

  • plánování a optimalizace výrobních toků
  • příprava a kontrola plnění krátkodobých i dlouhodobých výrobních plánů
  • administrace zakázek v systému SAP
  • kontrola využitelnosti strojů
  • komunikace se zákaznickým servisem
  • pravidelná účast na poradách a reporting

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • praxe na obdobné pozici v oblasti plánování výroby
  • znalost AJ – středně pokročilý (každodenní osobní nebo emailová komunikace)
  • znalost MRP systému, Microsoft Excel (kontingenční tabulky, analýza grafů)
  • odolnost vůči stresu, schopnost samostatného rozhodování, komunikační a organizační schopnosti
  • zkušenosti s vedením týmu výhodou
  • ŘP skupiny B

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • zaškolovací programy
  • práce v atraktivním rychle rostoucím prostředí nadnárodní společnosti
  • 25 dnů dovolené
  • kurzy angličtiny
  • MultiSport karta, příspěvek na penzijní připojištění, bezúročné půjčky na bydlení, výhodný tarif, očkování proti chřipce, podpora volnočasových aktivit

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Šumperk

 

 


Odpovědět na inzerát   





Stavbyvedoucí

vloženo: 2019-07-18 10:10:40

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se revitalizací výrobních společností a výstavbou, hledáme stavebního technika, na pozici stavbyvedoucího.

 

Na jakou práci se můžete těšit?

  • přímé řízení a organizace stavebních činností
  • kontrola materiálů a prací subdodavatelů
  • vyjednávání podmínek spolupráce se subdodavateli
  • zajištění stavebních materiálů a logistiky
  • evidence dokladů (dodací listy, faktury, účetní doklady)
  • vedení stavebního deníku
  • kontrola nákladů stavby
  • rozdělení práce a dohled nad dodržováním BOZPO a PO
  • nastavení a zodpovědnost za technologické postupy stavby
  • kontrola kvality a produktivity práce

 

Co od Vás očekáváme?

  • komplexní znalosti pozemního stavitelství
  • SŠ vzdělání stavebního zaměření
  • stavební znalosti zasíťování pozemků výhodou
  • znalost stavebního zákona výhodou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • spolehlivost a zodpovědnost
  • rozhodnost a orientaci na cíl
  • uživatelská znalost práce na PC, MS Excel výhodou
  • ŘP sk. B

 

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • flexibilní pracovní dobu
  • zázemí stabilní společnosti
  • výkonnostní odměny
  • možnost růstu platového ohodnocení v případě prokázání komplexních schopností
  • spolupráci na IČO případně HPP

 

Místo výkonu práce: Projekty v regionech Cheb - Karlovy Vary - Praha-Východ

Mzdové ohodnocení: 35.000 - 70.000 (dle schopností a znalostí uchazeče)


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí výroby / ředitel závodu

vloženo: 2019-07-17 20:55:05

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se revitalizací výrobních společností a výstavbou, hledáme ředitele závodu vibrolisovaných betonových výrobků.

 

Mělo by Vás zaujmout, že:

  • na Vás čeká zajímavý projekt revitalizace, kolaudace a zprovoznění výrobní linky
  • budete mít možnost navrhnout skladbu výrobků a jejich ekonomickou rentabilitu
  • budete se spolupodílet na utváření strategie celého závodu ve spolupráci s velmi činorodým a erudovaným majitelem společnosti

Na jakou práci se můžete těšit?

  • identifikaci potenciálních odběratelů produkce
  • vytipování vhodných a rentabilních vibrolisovaných betonových výrobků
  • finalizaci výrobkové skladby a zajištění vhodných forem pro výrobu
  • revitalizaci a zprovoznění výrobní linky
  • zajištění externích dodavatelů náhradních dílů a komponentů potřebných k zabezpečení plynulého provozu ve výrobním závodě
  • vyjednávání podmínek s dodavateli
  • umístění zvolených výrobků na trh
  • každodenní komunikaci s pracovníky na výrobní lince a administrátorkou
    (cca. 6  pořízených)
  • evidenci denní produkce
  • rozdělení pracovních úkolů, průběžnou kontrolu plnění
  • zajištění požadované produkce s ohledem na normy kvality
  • řešení vzniklých problémů ve svěřeném závodě
  • vedení a evidenci skladového hospodářství, podkladů pro účetní firmu a docházky zaměstnanců
  • kontrolu dodržování principů bezpečnosti práce svěřeného týmu
  • zaškolení nových zaměstnanců a spolupráce při jejich výběru
  • práci v jednosměnném provozu

Co od Vás očekáváme?

  • především samostatnost, strategické myšlení, rozhodnost a organizační dovednosti
  • SŠ vzdělání technického směru
  • praxi na obdobné pozici nebo nejméně zkušenosti s řízením jiné průmyslové výroby
  • zkušenosti s jednáním s orgány státní správy ve vtahu k PO, BOZP, OSSZ, stavební úřady, hygienou atd.
  • schopnost jednat s potenciálními odběrateli produktů a zajištění odbytu produkce
  • praxi v odbytu a logistice výrobků z výrobního závodu ke konečnému odběrateli
  • běžné uživatelské znalosti práce na PC (MS Office)
  • ŘP sk. B
  • znalost anglického nebo německého jazyka je pro vás výhodou, nikoliv podmínkou

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost tvořivé a samostatné práce
  • fixní odměnu
  • procentuální podíl na zisku v případě prokázané schopnosti optimalizace řízení podniku
  • spolupráci na IČO případně HPP

 

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Teplický region


Odpovědět na inzerát   





IT specialista

vloženo: 2019-07-15 17:55:18

Pro našeho klienta, stabilní výrobní společnost, hledáme nového kolegy/kolegyně do IT odd.

Jaká práce Vás čeká?

  • denní administrace uživatelských účtů, správa sítě
  • zodpovědnost za svěřený HW, správa SW
  • příprava zařízení pro nově nastupující kolegy a kolegyně
  • servis a požadavky dle aktuální potřeby uživatelů včetně jejich zaškolení
  • zajištění IT bezpečnosti a ochrany dat
  • zálohování dat a systémů
  • podpora a spolupráce na IT projektech

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici v IT odd.
  • profesní rozhled a chuť ho stále rozšiřovat
  • znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • závodní stravování zdarma
  • příspěvek na dopravu, dovolenou i Vánoce
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexipass na sport, kulturu a zdraví
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • pracoviště vybavené moderními technologiemi

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Stříbro


Odpovědět na inzerát   





Travel Specialist with Polish

vloženo: 2019-07-15 16:30:57

Our client is an international travelling company and is looking for talented candidates with knowledge of world languages. Do you want to start your career in an international environment which is never boring? Or to use two world languages every day? Do you have a passion for travelling and can you empathize with the travellers who are just solving a problem? Then the Travel Specialist position is tailored for you. We welcome gifted graduates too!

What will your working day look like?

  • Customers will contact you with questions about flight reservations, booking details and other questions about their flight and travel. You will communicate with them by phone, but also by email or chat. In short, you will be the right hand for our clients so that their travel goes smoothly, even in case of complications. You will provide them with answers, support, and solution while committing to ensure an extraordinary customer experience.
  • You will work from Monday to Friday (8 hours shift in opening hours between 8:00 AM to 6:00 PM)
  • Every day in this company is different. Every day is an adventure. If you can accept and face challenges, if you can feel for passengers and their problems, you will surely cope with the position.

What will the company offer for this work?

  • Meal vouchers
  • Flexible benefits scheme (contribution to leisure time activities)
  • Quarterly financial bonuses dependent on overall company performance
  • Annual flight credit vouchers
  • Multisport card (granted free access to more than 1200 sport and leisure facilities in the Czech Republic)
  • Relocation package
  • A very friendly work environment (dogs are welcome, too)
  • A great team of young, passionate and fun-loving guys to work with
  • Exciting team-buildings and parties
  • Free refreshments
  • A young team of motivated guys
  • Unique environment
  • Dog-friendly office

 

What do you need to become a team member?

  • You are fluent in English and Polish – spoken and written form (C1)
  • You have a positive attitude and can deal with crisis situations easily
  • You can empathize with problems of others and are willing to help them with these
  • You want to learn new things and you are not afraid to even improve yourself

 

Location: 

BRNO


Odpovědět na inzerát   





Travel Specialist with German

vloženo: 2019-07-15 12:25:23

Our client is an international travelling company and is looking for talented candidates with knowledge of world languages. Do you want to start your career in an international environment which is never boring? Or to use two world languages every day? Do you have a passion for travelling and can you empathize with the travellers who are just solving a problem? Then the Travel Specialist position is tailored for you. We welcome gifted graduates too!


What will your working day look like?

  • Customers will contact you with questions about flight reservations, booking details and other questions about their flight and travel. You will communicate with them by phone, but also by email or chat. In short, you will be the right hand for our clients so that their travel goes smoothly, even in case of complications. You will provide them with answers, support, and solution while committing to ensure an extraordinary customer experience.
  • You will work from Monday to Friday (8 hours shift in opening hours between 8:00 AM to 6:00 PM)
  • Every day in this company is different. Every day is an adventure. If you can accept and face challenges, if you can feel for passengers and their problems, you will surely cope with the position.

What will the company offer for this work?

  • Meal vouchers
  • Flexible benefits scheme (contribution to leisure time activities)
  • Quarterly financial bonuses dependent on overall company performance
  • Annual flight credit vouchers
  • Multisport card (granted free access to more than 1200 sport and leisure facilities in the Czech Republic)
  • Relocation package
  • A very friendly work environment (dogs are welcome, too)
  • A great team of young, passionate and fun-loving guys to work with
  • Exciting team-buildings and parties
  • Free refreshments
  • A young team of motivated guys
  • Unique environment
  • Dog-friendly office

 

What do you need to become a team member?

  • You are fluent in English and German – spoken and written form (C1)
  • You have a positive attitude and can deal with crisis situations easily
  • You can empathize with problems of others and are willing to help them with these
  • You want to learn new things and you are not afraid to even improve yourself

 

Location: 

BRNO


Odpovědět na inzerát   





Technický manažer (ž/m)

vloženo: 2019-06-29 14:46:53

Pro významnou českou výrobní společnost, která sídlí v Ústí nad Labem a působí se svými elektrotechnickými produkty po celé Evropě, hledáme nového manažersky zkušeného kolegu/kolegyni na manažerskou pozici přímo podřízenou generálnímu řediteli společnosti.

Co budete mít na starosti:

  • Budete zodpovědní za několik menších týmů: technický výzkum a rozvoj, technická příprava výroby, údržba a kvalita (celkem asi 25 lidí)
  • V rámci těchto zodpovědností budete mít na starosti přípravu výroby a řešení technických problémů ve výrobě, včetně zajištění nutné údržby a správy areálu celého závodu; s tím souvisí i plán a realizace investic
  • Budete zastřešovat vývojové aktivity v rámci produktového portfolia, budete zajišťovat modernizaci výroby a vyhledávat nové možnosti ke zvýšení efektivity výroby; velmi úzce budete spolupracovat především s úsekem výroby
  • Budete zodpovědný i za kvalitu, a to jak výrobní, tak zákaznickou
  • Součástí práce jsou samozřejmě i “běžné” manažerské záležitosti, jako hodnotící rozhovory s členy týmu, podpora jejich rozvoje, motivace, podílení se na výběru nových kolegů atd.

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • Zázemí prosperující společnosti
  • Zajímavé finanční ohodnocení a osobní automobil
  • Týden dovolené navíc, stravenky v hodnotě 100 Kč a další benefity
  • Pružnou pracovní dobu
  • Realizaci nových projektů
  • Práci na plný úvazek a pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Stravenky, notebook, mobil
  • Každoroční navýšení mzdy
  • Odměnu za odpracovaná léta ve společnosti
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost dalšího vzdělávání (jazyky, technická školení, ...)

Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste uměli/měli:

  • Vysokoškolské vzdělání elektrotechnické nebo strojní a orientaci v elektrotechnice je nutné
  • Nejméně 3 roky zkušeností v oblasti výrobního výzkumu a rozvoje (R&D) nebo v technické přípravy výroby (TPV) jsou podmínkou
  • Neobejdete se bez středně pokročilé znalosti anglického jazyka
  • Nutné jsou manažerské zkušenosti a praxe ve vedení lidí
  • Zkušenost s elektrotechnickou výrobou je velkou výhodou
  • Dále klient potřebuje technické a analytické myšlení, manažerské schopnosti, zvládání stresových situací, cit pro příležitosti a schopnost je kriticky zhodnotit
  • Řidičský průkaz sk. B a časovou flexibilitu k občasnému cestování

Místo pracoviště

  • Ústí nad Labem

 

 


Odpovědět na inzerát   





Datacenter Engineer/Architekt datových center

vloženo: 2019-06-25 16:43:36

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

 

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu infrastruktury datových center
  • na analýzách vazeb mezi infrastrukturními systémy
  • řešit budete komplexní úlohy při návrhu architektury a implementace systému
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (různé typy virtualizací, operačních systémů, platforem serverů, diskových polí, zálohovacích systémů, serverové automatizace, monitoringu)
  • na návrzích řešení pro on-premise datová centra i cloud
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost virtualizčních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • pokročilá znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psaní skriptů v shell, python, perl, případně jiných
  • open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes
  • alespoň částečná znalost programování
  • praktická zkušenost s nástroji serverové automatizace a orchestrace
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

 

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • služební auto
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • ihned nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Produktový manažer pro chladící systémy

vloženo: 2019-06-23 11:27:06

Pro zavedenou českou firmu zabývající se chladící technikou hledáme nového kolegu do týmu technických specialistů. Orientujete se v chladírenství a technickém prostředí budov? Chcete mít samostatnou práci, při které budete vytvářet řešení chladících systémů na míru od začátku až do konce? Čtěte dál!

Co bude vašimi hlavními zodpovědnostmi?

  • odborná technická podpora obchodního oddělení
  • tvorba chladících řešení na míru – analýza potřeb, výběr nejvhodnější alternativy, zpracování kalkulací, komunikace s dodavateli a zákazníky
  • komunikace s projektanty, hledání řešení
  • zpracovávání nabídek na konkrétní projekty

Co zaměstnavatel nabízí?

  • nestereotypní práci, při které můžete neustále rozvíjet své odborné znalosti
  • přátelský tým, jehož členové si vzájemně vypomáhají
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • 5 dní dovolené navíc
  • stravenky
  • kurz angličtiny
  • příspěvek na penzijní připojištění

Co na této pozici potřebujete?

  • VŠ nebo SŠ s praxí strojírenského zaměření
  • detailní znalost technických chladících zařízení
  • zkušenost s klimatizačními systémy v budovách
  • znalost techniky prostředí budov

Místo pracoviště:

Praha

Nástup:

Dohodou

 

Neváhejte se pro více informací ozvat Elišce Fialové na eliska.fialova@peopledrive.cz nebo +420 725 053 417! A pokud znáte někoho, kdo by se na tuto pozici hodil, řekněte nám o něm, rádi vás za doporučení odměníme!


Odpovědět na inzerát   





Vývojový strojní konstruktér - Ústí nad Labem

vloženo: 2019-06-21 21:09:31

Pro našeho významného klienta, moderní přední českou společnost hledáme do týmu vývoje a inovací vhodné kandidát/ky na pozici

Vývojový strojní konstruktér

 

Co bude na této pozici Vaší odpovědností:

  • Návrh a konstrukce mechanických částí výrobků (plasty/kovy)
  • Tvorba 3D a 2D dokumentace a její správa
  • Příprava výkresové dokumentace pro výrobu finálních dílů
  • Analýza a návrh nových technických řešení
  • Zpracování konstrukčních podkladů na technická zařízení, sestavy, díly, apod.
  • Správa dokumentace v PLM systému
  • Asistence při výrobě prototypů
  • Sledování trendů v oboru a hledání nových technických možností
  • Konstrukční práce na přípravcích a nástrojích pro úsek výroby
  • Spolupráce na změnovém řízení pro stávající výrobky

Co je pro klienta důležité:

  • SŠ/VŠ vzdělání, obor strojní
  • Znalost 3D modelování (ideálně NX, Autodesk Inventor, Pro/ENGINEER)
  • Znalost 2D vytváření dokumentace (AutoCad) a jejímu porozumění
  • Zkušenost s vývojovou konstrukční prací
  • AJ minimálně na úrovni mírně pokročilý
  • Samostatnost, proaktivní přístup a schopnost dotahovat projekty
  • Technickou představivost, invenci a cit pro detail a pečlivost
  • Schopnost týmové práce
  • Řidičský průkaz skupiny B

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • Zázemí prosperující společnosti
  • Samostatnou práci v oblasti R+D
  • Program zaškolení
  • Práci na plný úvazek
  • 25 dnů dovolené
  • Stravenky
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Každoroční navýšení mzdy
  • Odměnu za odpracovaná léta ve společnosti
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost dalšího vzdělávání (jazyky, technická školení, ...)

Místo pracoviště

  • Ústí nad Labem

Odpovědět na inzerát   





Servisní technik - klimatizační zařízení

vloženo: 2019-06-17 16:01:52

Pro zavedenou českou firmu zabývající se chladící technikou hledáme nového kolegu do pohodového týmu servisních techniků. Orientujete se v chladírenství a elektrotechnice? Chcete mít samostatnou práci, být zodpovědný sám za sebe, ale zároveň mít podporu týmu zkušených kolegů? Čtěte dál!

Servisní technik je samostatná pozice, která obnáší zejména montáž, servis a opravy chladících zařízení (klimatizací pro komerční využití, chlazení datacenter aj.) a k tomu samozřejmě cestování za zákazníky. Tým servisních techniků se stará o chladící zařízení po celé republice. Hlavní sídlo je v Praze, další kancelář se nachází v Brně, ale za zákazníky můžete ráno vyjet přímo ze svého domova. Ačkoli se jedná o samostatnou práci, podpora týmu a vedoucího je důležitou součástí fungování celého servisního oddělení.


Co bude vašimi hlavními zodpovědnostmi:

  • práce na servisních zakázkách v terénu
  • kontakt se zákazníky - osobní, telefonický i písemný
  • montáž chladících zařízení
  • pravidelná údržba zařízení, diagnostika a provádění oprav
  • práce se servisním IS

Celý tým se střídá v držení pohotovosti, která vychází na 1 týden z cca 5-6 týdnů a za kterou jsou odpovídající příplatky. Tým také spolupracuje v případě větších plánovaných oprav či montáží, při kterých je třeba více rukou.


Co zaměstnavatel nabízí?

  • nestereotypní práci, při které můžete neustále rozvíjet své odborné znalosti
  • přátelský tým, jehož členové si vzájemně vypomáhají
  • odpovídající mzdové ohodnocení + zajímavé bonusy za přesčasy a pohotovost
  • mobilní telefon a auto i pro soukromé účely
  • 5 dní dovolené navíc
  • stravenky
  • kurz angličtiny
  • příspěvek na penzijní připojištění

Co pro tuto práci potřebujete:

  • alespoň SOU/SŠ vzdělání
  • certifikát pro práci s chladivy
  • platnou vyhlášku č. 50, § 6
  • praxi na obdobné pozici 3 roky a certifikát pro práci s chladivy
  • řidičský průkaz sk. B a ochotu každý den cestovat za klienty
  • časovou flexibilitu (pracovní doba je pevná, ale někdy jsou nutné výjezdy v pohotovosti nebo přesčasy pro dokončení zakázky)
  • znalost AJ je výhodou

Místo výkonu práce:

Praha, s cestami po Čechách

Nástup:

Ihned či podle domluvy

 


Odpovědět na inzerát   





Všeobecná zdravotní sestra/Zdravotní bratr

vloženo: 2019-06-11 16:08:35

Pro Domov seniorů kousek u Prahy hledáme šikovnou/šikovného Zdravotní sestru/Zdravotního bratra. Dokážete se vcítit do druhých lidí? Berete svou práci jako poslání a toužíte pracovat v příjemném prostředí s moderním zázemím? Nebo prostě jen hledáte smysluplnou práci? Pak určitě čtěte dál!

 

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • Budete se starat o přísun léků a péči o klienty domova ve spolupráci s ostatním zdravotnickým personálem, a s tím související zdravotnickou dokumentací.
  • Pracuje se na ve 12ti hodinových směnách, vždy od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Své směny můžete plánovat vždy dopředu, takže budete vždy vědět, jak si rozplánovat své volné dny. Noční směny tvoří zhruba 1/3 celých pracovních směn. Úprava délky směn je v nejnutnějším případě možná dle dohody.

 

Jak za svou práci budete odměněni?

  • Nadstandartním platovým ohodnocením
  • Příspěvkem na dopravu (a to i v případě, že využijete svozu do práce)
  • 5ti týdny dovolené – víme, že to není vždy lehká práce, takže chceme, abyste měli možnost dostatečného odpočinku a relaxace
  • 13. plat rozdělený na dvě poloviny (tak, abyste měli bonus před Vánoci a před letními dovolenými)
  • přátelským kolektivem, který si na nic nehraje (Ředitele domova můžete klidně potkat mezi klienty nebo na kávě s personálem)
  • Nové prostory a pomůcky, které vám ulehčí vaši práci

 

Co potřebujeme na oplátku od vás?

  • Rodinní příslušníci seniorů Vám budou svěřovat své nejbližší do péče, proto od Vás očekáváme zodpovědnost, pečlivost a přátelský a individuální přístup ke každému jednotlivému pacientovi.
  • V týmu rádi uvítáme někoho energického a empatického
  • Registraci zdravotní sestra (S3)
  • Zkušenost v oboru může být vaší výhodou, nikoliv však podmínkou (šikovné a energické absolventy také rádi uvítáme)

 

Kde budete pracovat?

  • V Říčanech u Prahy (dopravy se bát nemusíte, společnost nabízí svozy buď z vlakového nádraží Říčany, nebo ze stanice metra Opatov – Praha

Nejste z Prahy ani Středočeského kraje? Nevadí! Ozvěte se nám i tak. Nabízíme možnosti ubytování či příspěvek na bydlení)

 


Odpovědět na inzerát   





Pečovatel/ka s osobním přístupem

vloženo: 2019-06-11 16:05:22

Pro Domov seniorů kousek u Prahy hledáme šikovného/šikovnou PEČOVATELE/PEČOVATELKU. Dokážete se vcítit do druhých lidí? Berete svou práci jako poslání a toužíte pracovat v příjemném prostředí s moderním zázemím? Nechcete být jen Pečovatel/ka, ale zároveň i parťák/parťačka, který dokáže zpříjemnit lidem jejich stáří? Pak právě VÁS náš klient potřebuje!

 

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • Klientům budete pomáhat s hlavním jídlem i svačinami, budete hlídat jejich pitný režim a pomáhat jim s ranní, denní i večerní hygienou a polohováním na lůžku. S klienty je potřeba si také občas popovídat a vyslechnout jejich přání.
  • Pracuje se na ve 12ti hodinových směnách, vždy od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Své směny můžete plánovat vždy dopředu, takže budete vždy vědět, jak si rozplánovat své volné dny. Noční směny tvoří zhruba 1/3 celých pracovních směn. Úprava délky směn je v nejnutnějším případě možná dle dohody.

 

Jak za svou práci budete odměněni?

  • Nadstandartním platovým ohodnocením
  • Příspěvkem na dopravu (a to i v případě, že využijete svozu do práce)
  • 5ti týdny dovolené – víme, že to není vždy lehká práce, takže chceme, abyste měli možnost dostatečného odpočinku a relaxace
  • 13. plat rozdělený na dvě poloviny (tak, abyste měli bonus před Vánoci a před letními dovolenými)
  • Přátelským kolektivem, který si na nic nehraje (Ředitele domova můžete klidně potkat mezi klienty nebo na kávě s personálem)
  • Nové prostory a pomůcky, které vám ulehčí vaši práci

 

Co potřebujeme na oplátku od vás?

  • Rodinní příslušníci seniorů Vám budou svěřovat své nejbližší do péče, proto od Vás očekáváme zodpovědnost, pečlivost a přátelský a individuální přístup ke každému jednotlivému pacientovi.
  • Nepotřebujeme maturitní ani výuční list. Postačí nám váš výpis z rejstříku trestů a chuť pracovat!

 

Kde budete pracovat?

  • V Říčanech u Prahy (dopravy se bát nemusíte, společnost nabízí svozy buď z vlakového nádraží Říčany, nebo ze stanice metra Opatov – Praha

Nejste z Prahy ani Středočeského kraje? Nevadí! Ozvěte se nám i tak. Můžeme pro vás zajistit ubytování.


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí prodejny Teplice

vloženo: 2019-06-11 15:57:14

Sport milují, všechny sporty. Ať už na obrazovce nebo v akci, v partě nebo sami. Nadšeně… (běhají, inlinují, plavou, lyžují, vesluji, čutají, jógují, skáčou na trampolíně… no je toho hodně:). Někteří fandí z gauče, jiní jsou prostě talent od přírody tak nějak na všechny sporty. A taky! O sportu rádi mluví a to hodně :-) Tak to je parta na prodejně jednoho z největších obchodů se sportovním oblečením a vybavením. Pravě hledají člověka, který povede tým sportovních konzultantů a pokladních na pozici Vedoucí prodejny. 

 

 

Jaká práce vás čeká?

Budete:

  • vést a motivovat kolektiv sportovních poradců prodeje, kteří jsou nejdůležitějším článkem v kontaktu se zákazníky
  • starat se o ekonomické výsledky prodejny a dohlížet na prodej
  • hledat optimální řešení pro zákazníka – zkrátka budete k ruce poradcům, pokud si s něčím neví rady nebo potřebují podporu
  • starat se o doplnění zboží na prodejně
  • pečovat o vizuální stránku prodejny
  • v kontaktu s centrálou a area managerem

 

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracujete od pondělí do pátku, ale bude fajn, když jednou za čas navštívíte svůj tým i na sobotní směně

 

Co za takovou práci nabízíme?

  • pracovní poměr na dobu neurčitou, hned od začátku
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
  • zaměstnanecká sleva pro Vás i Vaše blízké v celé síti prodejen
  • možnost testovat naše produkty
  • pracovní oblečení
  • možnost účasti na promo akcích v Rakousku
  • pravidelné produktové školení, abyste zůstali v obraze a udrželi si přehled

 

Co očekáváme my od vás?

  • zkušenosti s vedením kolektivu – dokážete tým motivovat a krizové situace umíte řešit s chladnou hlavou
  • měl/a byste mít zkušenosti s obchodem na obdobné pozici
  • pokud se orientujete ve sportovním sortimentu máte u nás rozhodně plus
  • proaktivní jednání a orientaci na zákazníka
  • zájem o vlastní rozvoj

 

Místo výkonu práce:

  • Teplice

 


Odpovědět na inzerát   





Elektromechanik ve výrobním závodě

vloženo: 2019-06-06 16:22:20

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Mechanik elektrických zařízení - pro nadšence do strojů a elektroniky.

Co budete na této pozici dělat:

  • starat se o chod výrobních strojů a zařízení
  • rozebírat, opravovat, seřizovat, upravovat stroje a výrobní linky
  • spolupracovat s team leadry a technology výroby
  • optimalizovat parametry měřících zařízení
  • spolupracovat při stěhování a instalaci výrobních linek
  • v souladu s BOZP zajišťovat hladký chod výrobní linky
  • budete pracovat v třísměnném provozu

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • zajímavé platové ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • měsíční a roční bonusový systém
  • absenční bonus
  • práci ve stabilní partě pohodových kolegů
  • široké spektrum firemních benefitů, např. dotované stravování, cafeterie atd.
  • firemní akce i pro členy rodiny 
  • bonusy až 15 % roční mzdy
  • příspěvek na stavování a penzijní připojistění
  • zajištěn svoz z okolí Benešova

Co je pro klienta důležité:

  • výuční list/SŠ vzdělání zaměřené na elektro
  • platná Vyhláška 50/7,8 Sb. (platnost možno obnovit u zaměstnavatele)
  • základní znalost programování - výhoda, nikoliv nutnost
  • orientace v elektronických schématech
  • praxe na obdobné pozici ideálně ve výrobní společnosti
  • znalost technické dokumentace
  • řidičský průkaz sk. B

Místo pracoviště: Benešov

Pokud Vás tato nabídka zaujala, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis. Jsme připraveni zodpovědět vaše otázky.


Odpovědět na inzerát   





Specialista centrálního nákupu

vloženo: 2019-04-29 13:07:47

Pro našeho významného klienta, strojírenskou výrobní společnost působící v novém závodě u Stříbra (nejde o automotive), hledáme zkušené uchazeče a uchazečky pro nově vznikající oddělení centrálního nákupu pro evropské výrobní závody.

 

Co bude vaší náplní práce:

  • zajišťovat nákup surovin, materiálů a služeb pro výrobní závody v Evropě, od lokálních i centrálních dodavatelů
  • uplatňovat globální nákupní strategii 
  • sledovat situaci na trhu a u dodavatelů, vyhledávat potenciální nové dodavatele
  • organizovat výběrová řízení na nové dodavatele
  • ve spolupráci s lokálními nákupními odděleními spravovat a hodnotit stávající dodavatele
  • zajišťovat veškerou dokumentaci potřebnou k realizaci a evidenci nákupů 

Co vám za to klient nabídne:

  • zajímavé finanční ohodnocení podle zkušeností a znalostí 
  • závodní stravování zdarma
  • příspěvek na dopravu, dovolenou i Vánoce
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na sport, kulturu a zdraví
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • příjemné pracovní prostředí nového výrobního závodu, v přátelské atmosféře

Co potřebuje na druhé straně od vás:

  • zkušenosti s nákupem alespoň 2 roky, ideálně ve výrobní společnosti
  • znalost angličtiny alespoň na úrovni B2, znalost němčiny je výhodou
  • ideální bude, pokud jste již někdy pracovali v systému SAP
  • schopnost udržovat dobré vztahy s dodavateli i s interními zákazníky, schopnost diplomacie
  • zaměření na detail, analytické a vyjednávací dovednosti
  • ochotu občas cestovat do sídla mateřské společnosti či do sesterských výrobních závodů

Místo výkonu práce: průmyslová zóna u Stříbra

Nástup: dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





PHP vývojář/ka

vloženo: 2019-04-03 15:27:27

Pro našeho významného klienta působícího na poli logistiky, hledáme šikovného člena/členku týmu na pozici PHP vývojář, vývojářka.

Čím se budete zabývat?

  • objektově orientovaným PHP
  • SQL databázemi (budete využívat MySQL)
  • HTML a CSS
  • Javascriptem na úrovni jQuery
  • vývojem unikátního řešení s mnoha podpůrnými a rozmanitými projekty

S čím se ještě potkáte?

  • dalšími programovacími jazyky jako jsou C++, Python, C#
  • OS Linux a správou serverů
  • nette, dibi
  • CSS preprocesory (LESS, SASS)
  • ElasticSearch, Kibana
  • RabbitMQ
  • Redis

Jak za takovou práci budete odměněni?

  • dobrým platovým ohodnocením
  • flexibilní pracovní dobou + možností práce i z domova
  • týdnem dovolené navíc
  • multisport kartičkou
  • stravenkami v hodnotě 100Kč/den
  • možností kariérního růstu
  • neustálým rozvojem, a to pod zkušeným externím mentorem
  • pravidelnými firemními akcemi
  • služebním telefon a notebookem
  • neomezeným přístupem kávy po celý den
  • prací pro významnou společnost, která se neustále rozrůstá
  • a především přátelským kolektivem, který je nadšený do technologií a inovací

Co očekáváme my od vás?

  • zkušenost na obdobné pozici (alespoň dva roky) – neočekáváme supermana, ale člověka nadšeného do technologií, který má chuť se nadále rozvíjet a pracovat na sobě
  • přátelský přístup
  • samostatnost, pečlivost
  • angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni

 

Místo výkonu práce:

  • Brno

Odpovědět na inzerát   





PHP vývojář/PHP vývojářka

vloženo: 2019-04-03 15:25:42

Pro našeho významného klienta působícího na poli logistiky, hledáme šikovného člena/členku týmu na pozici PHP vývojář, vývojářka.

Čím se budete zabývat?

  • objektově orientovaným PHP
  • SQL databázemi (budete využívat MySQL)
  • HTML a CSS
  • Javascriptem na úrovni jQuery
  • vývojem unikátního řešení s mnoha podpůrnými a rozmanitými projekty

S čím se ještě potkáte?

  • dalšími programovacími jazyky jako jsou C++, Python, C#
  • OS Linux a správou serverů
  • nette, dibi
  • CSS preprocesory (LESS, SASS)
  • ElasticSearch, Kibana
  • RabbitMQ
  • Redis

Jak za takovou práci budete odměněni?

  • dobrým platovým ohodnocením
  • flexibilní pracovní dobou + možností práce i z domova
  • týdnem dovolené navíc
  • multisport kartičkou
  • stravenkami v hodnotě 100Kč/den
  • možností kariérního růstu
  • neustálým rozvojem, a to pod zkušeným externím mentorem
  • pravidelnými firemními akcemi
  • služebním telefon a notebookem
  • neomezeným přístupem kávy po celý den
  • prací pro významnou společnost, která se neustále rozrůstá
  • a především přátelským kolektivem, který je nadšený do technologií a inovací

Co očekáváme my od vás?

  • zkušenost na obdobné pozici (alespoň dva roky) – neočekáváme supermana, ale člověka nadšeného do technologií, který má chuť se nadále rozvíjet a pracovat na sobě
  • přátelský přístup
  • samostatnost, pečlivost
  • angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

Odpovědět na inzerát   





Senior Relationship Manager pro korporátní klientelu

vloženo: 2019-03-29 12:08:13

Pro našeho významného klienta z finančního oboru hledáme nové kolegy/ně na pozici Relationship Manager se zaměřením na SME klientelu.

Jaká práce Vás čeká?

  • Každodenní komunikace s klienty ze segmentu malých a středních firem
  • Péče o stávající klientelu a současně její rozšiřování
  • Poradenství klientům týkající se finančních záležitostí, zjišťování jejich potřeb, nabízení a realizace jejich řešení

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • VŠ, případně SŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Znalost bankovních produktů, finančního trhu a orientace ve finančních výkazech a analýzách
  • Praxe v bankovnictví
  • Dynamická a komunikativní osobnost s proaktivním přístupem
  • Velmi dobré obchodní, analytické i komunikační dovednosti

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • Pracovní pozici s různorodou pracovní náplní, ve velmi přátelském týmu
  • Velmi dobré a motivující finanční ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní část a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
  • Flexibilní pracovní dobu – work-life balance je pro našeho klienta velmi důležitým prvkem
  • Zaměstnanecké benefity, jako je např. 5 týdnů dovolené, kafeterie či stravenky
  • Možnost vzdělávání a rozvoje

Nástup: dohodou

Místa výkonu práce: Brno, Plzeň, Ostrava, Olomouc a další lokality

 


Odpovědět na inzerát   





Trader for Italian market

vloženo: 2019-03-26 20:07:56

Our client is specializing in trading of natural gas, coal and power is extending its activities and team in Prague and building a full equipped trading house including asset optimization capabilities. That is why we are looking for: Trader for Italian market

 

As Trader you will be responsible for:

  • Mainly trading of power products in wholesale power market
  • Also trading in related products, such as spark-spreads, EUAs, gas and coal
  • Covering asset hedging needs and own proprietary trading
  • Power market analysis
  • Market development projects

 

What do we offer?

  • Opportunity to build experience and expertise in energy trading
  • Being a part of young, dynamic, friendly and engaged team
  • Competitive salary and other benefits
  • possibility of career growth within a large international company
  • offices in the center of Prague
  • and others

 

Who are we looking for?

  • Advanced English and Italian language skills
  • Analytical skills and structured thinking
  • Ability to work under stress and make fast decisions
  • Proactive approach to learning new things
  • Proven ability to generate trading profits in energy markets

Odpovědět na inzerát   





Network Engineer/Architekt síťových technologií

vloženo: 2019-02-28 14:53:56

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu sítí datových center i WAN
  • na analýzách problémů u klienta a zajištění jejich náprav
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (softwarově definované sítě, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally) vás nerozhodí
  • máte zkušenosti či alespoň povědomí o návrzích a realizacích počítačových sítí
  • orientujete se v Linux – jste schopni vytvářet scripty – například python, perl nebo jiné
  • máte znalost virtualizačních technologií (např VMWare/Hyper-V) a jejich principů
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • služební auto
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • ihned nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 

 


Odpovědět na inzerát   





Specialista/ka energetického dispečinku

vloženo: 2019-01-22 16:56:37

Pro našeho významného klienta, dynamicky rostoucí mezinárodní společnost v oblasti energetiky, hledáme nové posily pracovního týmu na pozici Dispečer pro německý trh s elektrickou energií. Uvítáme jak zkušené profesionály z oboru, tak talentované absolventy, kteří si chtějí vybudovat kariéru v energetickém sektoru.

Představte si, že do Vašeho portfolia spadá 10 % celkové produkce německých elektráren a Vaším úkolem je zajistit, aby elektrická energie doputovala tam, kam má. Zdá se Vám to jako velká odpovědnost? To určitě je, a proto je zajištěno opravdu důkladné zaškolení ve všech ohledech.

Jaká práce Vás čeká?

Budete členem menšího týmu, nicméně většinu pracovní doby budete trávit sami na směnách dlouhých 7,5 – 12 hodin. Směny budete znát zhruba měsíc předem a je možné se na nich s kolegy flexibilně domlouvat, je potřeba počítat i s nočními směnami. Očekává se od Vás mimo jiné také aktivní zapojení do zlepšování procesů.

A co bude Vašimi hlavními odpovědnostmi?

  • Sledování provozu zdrojů (elektráren) v návaznosti na plán výroby a požadavky na optimalizaci zdrojů
  • Aktivní řešení provozních problémů, výpadků zdrojů
  • Realizace vnitrodenních obchodních operací v zahraničí s elektrickou energií dle přiděleného mandátu (telefonicky nebo na burzovních platformách)
  • Zajištění optimálního využívání a obstarávání přeshraničních kapacit
  • Komunikace s Transmission System Operátory (TSO) ohledně požadavků na provádění re-dispatch a řešení událostí v elektrorozvodné soustavě
  • Komunikace s pracovníky zdrojů v souvislosti s nasazením zdrojů, dodržováním plánu výroby, nasazení a odstávek zdrojů v návaznosti na požadavky TSO
  • Komunikace s tradery při optimalizaci nasazení zdrojů
  • Provádění reportingu nasazení zdrojů v souladu s legislativními požadavky (Remit…)
  • Provádění schedulingu v návaznosti na změny provozu zdrojů

Jak vás za takovou práci klient odmění?

  • Motivační finanční ohodnocení – a to i pro absolventy bez zkušeností
  • Budete součástí pestrého, dynamického a angažovaného týmu
  • Flexibilita při domlouvání směn a jejich délky
  • Příležitost k dalšímu růstu a rozvoji v mezinárodním prostoru

Co určitě musíte zvládat a co může být Vaší výhodou?

  • Neobjedete se bez velmi dobré němčiny (alespoň B1), angličtina je velkou výhodou
  • Zvládáte samostatnou práci na směnný provoz
  • Řešení stresových situací – dokážete zachovat chladnou hlavu a rychle najít vhodné řešení
  • Výhodou je vzdělání v technických oborech
  • Předchozí zkušenosti z oboru jsou také výhodou, ale nejsou nutné, uvítáme i šikovné a ambiciózní absolventy

Nástup

  • Dle domluvy

Místo pracoviště

  • Praha

Odpovědět na inzerát   





Short term trader/Obchodník s energiemi

vloženo: 2019-01-18 15:15:06

Náš klient - přední středoevropská energetická skupina, vlastnící a provozující zařízení v České republice, na Slovensku, v Německu, Itálii, Velké Británii a Maďarsku, se specializuje na trading s energetickými komoditami – zemním plynem, elektrickou energií, emisními povolenkami, uhlím a ostatními produkty.

Do nově vznikajícího pracovního týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Obchodník s energiemi/Short Term Trader.

Jste komunikativní, zběhlí v obchodování a otevření novým výzvám? K tomu nemáte problém s komunikací v angličtině? Do malého neformálně naladěného týmu hledáme nové kolegy/ně s aktivním přístupem ochotné pracovat na směny (které si s ostatními kolegy flexibilně domluvíte). 

Nabízíme Vám příležitost růstu v mezinárodním prostředí, učení se od zkušenějších kolegů, získání jedinečných zkušeností, jazykové kurzy a mnoho dalších výhod.

 

Jaká práce Vás čeká?

  • obchodování s elektřinou na velkoobchodních trzích (intrady, day-ahead, weeks)
  • komunikace s dispečery v elektrárnách v Německu
  • obchodování s krátkodobými produkty zaměřenými na el. energii
  • analýza krátkodobých trhů
  • obchodování na burze (EEX) a denních trzích (EPEX, EXAA apod.)
  • zajištění správné nominace sjednaných obchodů

Co Vám můžeme nabídnout?

  • zaměstnání na plný úvazek ve stabilní společnosti se silnou pozicí na mezinárodním trhu
  • jedinečnou příležitost získat zkušenosti a odborné znalosti v oblasti obchodování s energiemi
  • úzkou spolupráci s jedním z nejlepších traderů v oboru
  • přátelský a hlavně velmi neformální tým mladých lidí
  • motivační ohodnocení
  • příležitost k dalšímu růstu a rozvoji
  • jazykové kurzy a další výhody

Co od Vás očekáváme a co může být Vaší výhodou?

  • VŠ vzdělání
  • pokročilou znalost anglického jazyka
  • analytické schopnosti a strukturované myšlení
  • schopnost pracovat pod stresem a dělat rychlá rozhodnutí
  • proaktivní přístup k učení se novým věcem
  • ochotu pracovat na směny v nepřetržitém provozu 24/7
  • německý jazyk velkou výhodou

Nástup

  • dle domluvy

Místo pracoviště

  • centrum Prahy

Těšíme se na Vaše reakce!


Odpovědět na inzerát   





Koordinátor projektů HSE/BOZP Automotive - Tachov

vloženo: 2018-09-27 10:54:23

HSE Coordinator

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti automotive v průmyslovém parku v Boru u Tachova, který stále rozšiřuje výrobu a závod se rozrůstá, hledáme zkušené pracovníky na pozici HSE koordinátora.

 

Jaká je náplň práce:

  • Odpovědnost za veškeré HSE (Health, Safety & Environment) procesy a postupy v souladu s platnou legislativou
  • Aktivní dohled nad implementací legislativních změn
  • Monitoring a vyhodnocování rizik na jednotlivých pracovištích
  • Reporting
  • Koordinace, spolupráce a výběr dodavatelů
  • Spolupráce se závodním lékařem a technikem OPP
  • Iniciativy spojené se zlepšováním pracovních podmínek, bezpečnostních standardů a omezováním dopadů aktivit společnosti na ŽP
  • Příprava podkladů pro státní orgány
  • EMS - implementace, školení, schůzky týmu
  • Spolupráce při náběhu nových výrobků
  • Přímá spolupráce s ředitelem závodu

Co je pro našeho klienta důležité:

  • Zkušenost z výrobní společnosti (automotive výhodou) na obdobné pozici min.3roky
  • Komunikativní znalost AJ
  • Znalost příslušné legislativy
  • Odolnost vůči stresu, proaktivní přístup k práci
  • Spolehlivost, komunikativnost

S prací u našeho klienta získáte:

  • Zajímavou práci v mezinárodní společnosti, která patří mezi top společnosti v oblasti automobilového průmyslu
  • Motivační platové ohodnocení
  • 25 dnů dovolené
  • Příspěvek na dopravu do zaměstnání
  • Penzijní připojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Závodní stravování
  • Firemní společenské akce
  • Přátelský kolektiv a další výhody

Místo pracoviště

Bor – Nová Hospoda 4

 


Odpovědět na inzerát   





IT Specialista - junior

vloženo: 2018-09-05 09:13:23

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme zapáleného IT Specialistu, který se chce učit od nejlepších v oboru.

 

Jaká práce na vás čeká?

Budete:

  • pracovat na implementaci HW a SW řešení u zákazníků společnosti – především v oblasti datových center, počítačových sítí, datových sítí, ochrany dat a bezpečnostní infrastruktury
  • Analyzovat a řešit problémy zákazníkova prostředí
  • Pro vybrané zákazníky (po úspěšné implementaci) tvořit podporu zákazníkova prostředí
  • V týmu budete podporou pro IT architekty a konzultanty, od kterých se můžete hodně naučit
  • Podílet se na velkých technologicky zajímavých projektech v komerční sféře i státní správě

 

Jaké jsou klíčové oblasti projektů společnosti?

  • Security a networking – setkáte se s produkty od výrobců HPE, Cisco, VMware, F5, Microfocus – ArcSight, Palo Alto, Fortinet, Citrix

Co za takovou práci dostanete?

  • Možnost pracovat pro progresivní společnost s unikátním know-how
  • Dobré platové ohodnocení
  • Budget na benefity – sami si můžete rozhodnout, co z balíčku benefitů si vyberete
  • Klidné kanceláře v blízkosti centra
  • Možnost učit se od těch nejlepších v oboru a s tím související kariérní růst
  • Možnost občasné práce z domova

 

Co od vás budeme potřebovat?

  • Základní povědomí o IT – z pohledu bezpečnosti nebo sítí (vítáme i absolventy – vše vás rádi doučíme)
  • Angličtna na středně pokročilé úrovni (budete ji používat především při školení na technologie, které budete v práci využívat)
  • Ochotu učit se nové věci a vzdělávat – to vše pod dohledem zkušených mentorů – věříme, že forma ,,learning by doing“ je pro kariérní růst ta nejlepší

 


Odpovědět na inzerát