Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive

peopledrive  Administrativní podpora týmu / Junior Recruiter
peopledrive  Senior leasingový poradce Olomouc/Zlín
peopledrive  Specialista prodeje požárních vozů
peopledrive  Prodejce velkých vozů
peopledrive  Referent/ka logistiky
peopledrive  Prodejce náhradních dílů velkých vozů
peopledrive  Recruiter
peopledrive  Personalista/ka v kulturní instituci
peopledrive  Osobní bankéř
peopledrive  Firemní bankéř
peopledrive  Vedoucí bankovní pobočky - firemní bankéř
peopledrive  Specialista klientské podpory a platebního styku - němčina podmínkou
peopledrive  Firemní bankéř
peopledrive  Mechanical Engineer - vedoucí týmu strojařů
peopledrive  Výrobní manažer/ka - potravinářství
peopledrive  Mistr expedice
peopledrive  Mistr masné výroby
peopledrive  Technolog pro výrobní společnost
peopledrive  Relationship Manager pro SME klientelu
peopledrive  Právník/právnička se znalostí němčiny - banka
peopledrive  Produktový manažer - dodávkové vozy
peopledrive  Obchodní zástupce - dodávkové vozy
peopledrive  Právník/Referent přestupkové agendy - Městský úřad
peopledrive  Obchodní zástupce se znalostí angličtiny - doprava, logistika
peopledrive  Quality Manager
peopledrive  Datacenter Engineer/Architekt datových center
peopledrive  Vedoucí kotelny a týmu elektrikářů
peopledrive  Rozpočtář
peopledrive  Network Engineer
peopledrive  Projektant MaR - systémy průmyslové automatizace
peopledrive  Vedoucí rozpočtového střediska - realizace zakázek VN, VVN, ZVN
peopledrive  Rozpočtář - realizace zakázek VN, VVN, ZVN
peopledrive  Relationship Manager pro SME klientelu - Středočeský kraj
peopledrive  Ekonomický ředitel
peopledrive  Manažer/ka spedice
peopledrive  Vedoucí realizace zakázek - oblast energetiky
peopledrive  Obchodní zástupce pro chemicko - technické produkty





Administrativní podpora týmu / Junior Recruiter

vloženo: 2021-01-22 15:59:01

Rádi se pochlubíme, Peopledrive se prostě daří! Naši spokojení klienti nás doporučují svým spolupracovníkům a náš tým už na všechnu zodpovědnou práci přestává stačit. Proto hledáme do Peopledrive novou posilu na pozici Administrativní podpora týmu / Junior Recruiter.  

Kdo jsme?

Jsme tým odborníků z oboru profesního poradenství a lidských zdrojů, které práce s lidmi prostě baví. Pracujeme individuálně, často z domova, což je pro mnohé z nás velkou výhodou. Část našeho týmu pracuje na jižní Moravě, větší část v Praze a v Kladně. Protože víme, jak je osobní kontakt důležitý, setkáváme se pravidelně v naší kanceláři v hlavním městě. Jsou to příjemné půldny, při kterých sdílíme své profesní úspěchy, progres na jednotlivých zakázkách, zkušenosti a novinky. Především společně diskutujeme o dalších krocích firmy. 

 Potřebujeme pomoci zejména s:

  • přípravou inzerce a jejím zveřejněním na různých inzertních portálech, případně sociálních sítích
  • administrací došlých reakcí
  • selekcí vhodných uchazečů a jejich doporučení recruiterovi
  • organizací pohovorů pro recruitera nebo klienta
  • komunikací s uchazeči
  • a čímkoliv dalším, co se v průběhu naší spolupráce ukáže jako zajímavé pro vás i pro nás

Můžeme vám nabídnout:

  • pracovní úvazek dle dohody
  • práci na DPP nebo IČO
  • fixní odměnu za odpracovaný čas a systém odměn
  • spolupráci se zkušenými odborníky
  • participaci na růstu a dalším formování společnosti Peopledrive
  • flexibilní plánování pracovního času - nemusíte pracovat 8 hodin denně od-do, bude záležet na Vás, jak si práci zorganizujete; zkušenosti našich kolegyň ukazují, že lze tuto práci dělat i při studiu, rodičovské dovolené nebo s malými dětmi
  • opravdu přátelský a podporující tým

Co je pro nás důležité:

  • praxe v oboru nebo studium personalistiky/andragogiky
  • deklarovaný zájem o obor lidských zdrojů
  • znalost angličtiny, případně němčiny na takové úrovni, abyste zvládli i jednání s klientem či krátký pohovor s kandidátem nehovořícím česky
  • zodpovědnost a samostatnost
  • dodržování organizačních a časových dohod, schopnost zapojit se do svobodné firmy
  • dobré komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování
  • týmový duch
  • zájem o nové výzvy a zkušenosti
  • znalost práce se sociálními sítěmi
  • zkušenost z jiných oblastí HR je vítána

Místo pracoviště: Uvítáme posilu ideálně ze Středočeského kraje či Prahy

Termín začátku spolupráce: ihned či dle dohody

Kontakt: Lucie Chudobová, 606 848 006, lucie.chudobova@peopledrive.cz 


Odpovědět na inzerát   





Senior leasingový poradce Olomouc/Zlín

vloženo: 2021-01-22 14:14:23

Pro našeho významného klienta z oblasti leasingu a bankovnictví hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Senior leasingový poradce se zaměřením na SME klientelu. Pokud chcete zúročit své kontakty z oblasti finančnictví a leasingu, nabízíme motivační finanční ohodnocení, možnost vlastní organizace práce, podporu zkušeného manažera a zázemí tradiční evropské finanční skupiny.

Jaká zodpovědnost vás čeká:

  • budování a správa vlastního portfolia SME klientů v regionu Olomouc a Zlín
  • hledání individuálních produktových řešení v oblasti financování flotil, výrobních technologií, strojů atp. (leasing a nebankovní úvěry) na základě klientských potřeb 
  • proaktivní akvizice nových firem v daném regionu, cross-sell na stavájících klientech
  • spolupráce s kolegy bankovními poradci a vedoucími filiálek
  • finanční poradenství, uzavírání leasingových a úvěrových smluv
  • práce na obchodním případu od A do Z vč. analýzy kreditního rizika a tvorby úvěrové dokumentace
  • zjišťování a vyhodnocování finančních ukazatelů klientů, odpovědost za KPI, reporting 

S námi získáte:

  • různorodou pracovní náplň na motivující obchodní pozici 
  • možnost zúročit své zkušenosti a kontakty v regionu 
  • velmi dobré mzdové ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od zisku z úspěšně uzavřených obchodních případů
  • služební vozidlo i pro soukromé účely
  • flexibilní pracovní dobu a týden dovolené navíc
  • další zaměstnanecké výhody a benefity
  • pracoviště v příjemném moderním prostředí
  • další možnost rozvoje a vzdělávání

Co je pro nás důležité:

  • VŠ případně Bc. vzdělání ideálně ekonomického směru
  • proklientský a proaktivní přístup
  • znalost NJ nebo AJ na středně pokročilé úrovni
  • praxe na obdobné pozici zaměřené na firemní klientelu v leasingové či bankovní společnosti
  • velmi dobré obchodní, komunikační a analytické dovednosti

Místo pracoviště: Olomouc a Zlín (s kanceláří v jedné z poboček v těchto lokalitách)

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Specialista prodeje požárních vozů

vloženo: 2021-01-20 13:50:38

Hledáme nového člena prodejního týmu, který se vyzná! Vyzná se v požárních vozech, má kontakty mezi profi i dobrovolnými hasiči, má zkušenosti s prodejem velkých vozů! Pokud vás tato příležitost zaujala, přečtěte si detaily pracovní náplně!

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu a to jak u dobrovolných, tak u profesionálních hasičských sborů
  • navazování a budování dlouhodobých obchodních vztahů
  • sledování legislativy i procesních náležitostí výběrových řízení, investičních dotací stanovených HZS ČR
  • udržování přehledu o novinkách na trhu a aktivitách konkurence 
  • spolupráce napříč firmou např. na marketingových kampaních typu roadshow atd.
  • příprava nabídek – technická, cenová i formální stránka

Co vám můžeme nabídnout:

  • odpovídající finanční ohodnocení složené z fixní a motivující provizní částky
  • kvalitní pracovní vybavení a zázemí stabilního zaměstnavatele

Jaké předpoklady byste měli mít:

  • SOU/SŠ vzdělání technického směru
  • praxe na prodejní pozici, ideálně zaměřené na velké vozy
  • přehled v oblasti požární techniky
  • proaktivní přístup při hledání cest a řešení
  • ŘP sk. B, (C výhodou)
  • znalost MS Office, CRM - případně zaučíme
  • samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost
  • znalost AJ/NJ výhodou, nikoliv podmínkou

Místo výkonu práce: 

  • Česká republika - uzpůsobeno dle bydliště zaměstnance

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát   





Prodejce velkých vozů

vloženo: 2021-01-20 13:18:38

Pro nadšence do velkých vozů, pro zkušeného obchodníka, pro technicky zdatného prodejce otevíráme příležitost v rozšiřujícím se prodejním týmu našeho významného klienta. Pokud vás zajímají velké vozy, víte o nich spoustu detailů a umíte je prodat, pak jste ti praví, pro které je tato pozice jako stvořená!

 

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
  • pravidelná péče o stávající klienty a každodenní komunikace s nimi
  • sledování vývoje, trendů, novinek a aktivit konkurence v odvětví
  • spolupráce napříč firmou např. na marketingových kampaních nových produktů
  • příprava nabídek – technická, cenová i formální stránka
  • účast na veletrzích, promo akcích a dalších aktivitách

Co vám můžeme nabídnout:

  • odpovídající finanční ohodnocení složené z fixní a motivující provizní částky
  • pracovní dobu uzpůsobenou obchodním aktivitám v regionu
  • kvalitní pracovní vybavení a zázemí stabilního zaměstnavatele

Jaké předpoklady byste měli mít:

  • úspěšná praxe na obdobné pozici zaměřené na prodej 
  • SOU/SŠ vzdělání technického směru
  • rozhled v oboru a o jak v technické oblasti, tak v oblasti finanční
  • ŘP sk. B, (C výhodou)
  • znalost MS Office, CRM - případně zaučíme
  • samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost
  • znalost AJ/NJ výhodou, nikoliv podmínkou

Místo výkonu práce: 

  • Středočeský nebo Jihočeský kraj

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát   





Referent/ka logistiky

vloženo: 2021-01-20 11:49:42

Pro středně velkou rodinnou firmu, která se zaměřuje na výrobu poháněcích jednotek a dalších komplikovaných dílů, hledáme novou kolegu či kolegyni na pozici Referent/ka logistiky, který/á uvítá příjemné prostředí a férového zaměstnavatele, který si cení loajálních zaměstnanců.

Jaká práce vás čeká?

  • externí komunikace se zákazníky v rámci EU i mimo EU
  • příjem a zpracování objednávek
  • plánování a koordinování výroby
  • interní komunikace s odděleními nákupu, výroby, údržby a kvality
  • příprava expedice a vystavování vývozních dokladů, včetně proclení
  • vedení běžné kancelářské agendy
  • zpracování výrobních reportů
  • ...a to vše na plný úvazek 37,5 hodin týdně

Co na této pozici získáte:

  • perspektivu dlouhodobého zaměstnání
  • zázemí stabilní společnosti
  • výborný kolektiv a příjemné pracovní prostředí
  • férové finanční ohodnocení (30-35.000 Kč)
  • balíček zaměstnaneckých benefitů zahrnující: obědy, dovolenou navíc, odměnu za odpracovaná léta u společnosti, odměnu za míru účasti na plnění zakázek ad.
  • zajištění dlouhodobého firemního vzdělávání
  • možnost osobního a profesního růstu

Co pro tuto pozici potřebujete mít/umět:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • praxi 5 let na logistice
  • komunikativní znalost AJ na pokročilé úrovni
  • komunikativní znalost NJ bude výhodou
  • dobrou znalost MS Office
  • znalost SAP, Incoterms, Intrastat
  • samostatnost, časovou flexibilitu, odpovědnost, rozhodnost, odolnost vůči stresu, dobré komunikační dovednosti
  • vysoké pracovní nasazení, spolehlivost, proaktivitu

Místo výkonu práce: 

  • Jindřichův Hradec

Možnost nástupu:

  • březen (nebo dle dohody)

Odpovědět na inzerát   





Prodejce náhradních dílů velkých vozů

vloženo: 2021-01-19 15:39:12

Pro našeho klienta, stabilní mezinárodní společnost, která na český trh distribuuje náhradní díly pro kamiony a další velké vozy, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Prodejce.

Co bude vaší každodenní pracovní náplní:

  • každodenní komunikace s klienty na prodejně, jejich obsluha a poradenství
  • řešení objednávek a požadavků klientů, vyřizování reklamací
  • práce s pokladnou a péče o prodejní prostory
  • příjem a doplňování zboží
  • příprava a spolupráce na marketingových akcích

Bez čeho se neobejdete:

  • SOU/SŠ vzdělání, ideálně technického zaměření
  • praxe na obdobné pozici je velkou výhodou
  • běžné uživatelské znalosti práce na PC - tabulky, práce s dokumenty, emailová komunikace
  • ŘP skupiny B - aktivní řidič
  • dobrý přehled v dané oblasti - zájem o „svět motorů“ a dění kolem

Co vám naopak nabízí zaměstnavatel:

  • zaměstnanecké benefity-stravenky, multisport kartu, připojištění 
  • dobré mzdové ohodnocení a dlouhodobé zaměstnání u stabilního zaměstnavatele
  • příjemné a přátelské prostředí v kolektivu pohodových zaměstnanců

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: České Budějovice


Odpovědět na inzerát   





Recruiter

vloženo: 2021-01-15 10:41:41

Pro našeho klienta, dobře zavedenou logistickou společnost, hledáme pro rozšíření týmu nového kolegu či kolegyni na pozici Náborář/ka řidičů.

 

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • aktivní vyhledávání a oslovování kandidátů na pozice řidičů
  • organizace a vedení pohovorů
  • ověřování referencí a dokladů
  • organizace a vyhodnocování zkušebních jízd
  • vedení statistik a vytváření reportů
  • aktivní účast na zaškolování a procesu adaptace nových kolegů
  • řešení problémů a podpora řidičů

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající finanční ohodnocení plus provize plus bonusy
  • perspektivní a zajímavou práci ve stabilní společnosti
  • stravenky
  • výborně propracovaný Cafeteria systém
  • 5 dní volna navíc
  • firemní slevy
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost dalšího vzdělávání a další benefity

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

  • máte zkušenosti s náborem zaměstnanců
  • se nebojíte aktivně oslovovat vhodné kandidáty
  • vás neodradí dílčí neúspěch
  • jste velmi dobře organizovaní a umíte si řídit čas a priority
  • jste flexibilní a odolní vůči stresu

 

Místo výkonu práce:

  • Choceň

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát   





Personalista/ka v kulturní instituci

vloženo: 2021-01-14 18:37:21

Pro našeho klienta, renomovanou kulturní instituci v Praze, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Personalista.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • zpracovávat a připravovat dokumenty pro vznik, změnu a skončení pracovněprávních vztahů, včetně dodatků, grantů a různých potvrzení
  • vést personální agendu dle platné legislativy a interních předpisů
  • spravovat a zodpovídat za personální data v interním personálním systému, vč. GDPR odpovědnosti
  • zařazovat zaměstnance do platových tříd a stupňů a sledovat platové postupy podle praxe
  • připravovat pravidelné reporty, zprávy a statistiky
  • komunikovat se státními úřady
  • napomáhat a konzultovat řešení personálních otázek jak s vedoucími, tak i se zaměstnanci
  • koordinovat a zajišťovat rozvoj a vzdělávání zaměstnanců
  • spolupracovat se mzdovou účetní
  • podílet se na aktualizaci interních směrnic a postupů v personální a mzdové oblasti, včetně zavádění do praxe
  • vykonávat další běžnou administrativu v personální oblasti (sledování čerpání dovolených, agenda pracovních úrazů a zdravotních prohlídek, dohody o srážkách ze mzdy, čerpání stravenek, cestovní náhrady atd.)

Co za vaši práci dostanete:

  • perspektivní, stabilní a zajímavou práci v renomované instituci
  • platové ohodnocení podle vzdělání a praxe
  • stravenky a mobilní telefon
  • možnost účastnit se týmových akcí
  • možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • prokazatelné zkušenosti v personalistice (nejméně 3 roky) nejlépe příspěvkových organizací
  • velmi dobrou znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
  • schopnost orientace a zkušenosti v oblasti platových tříd a tarifů
  • zkušenosti s grantovou administrativou (budou velkou výhodou)
  • zkušenosti s některým z běžných HR systémů (práci v MS Office považujeme za samozřejmost)
  • schopnost pracovat proaktivně a samostatně, je na vás spolehnutí a co slíbíte, to splníte
  • smysl pro detail a jste pečlivý/á při práci s daty a informacemi
  • chuť hledat a přicházet s řešením a občas pracovat i pod tlakem
  • přesah do mzdové problematiky, velmi to oceníme

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát   





Osobní bankéř

vloženo: 2021-01-13 15:02:22

Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Osobní bankéř pro privátní klientelu. Máte zkušenosti z obchodní pozice v bankovním či finančním prostředí? Výborně. Pokud chcete zúročit své zkušenosti, hledáte samostatnou pozici, ale zároveň je pro Vás důležitý pohodový tým a work-life balance, pak právě toto jsou hodnoty, na kterých můžete u tohoto zaměstnavatele stavět. 

Jaká práce vás čeká:

  • komplexní péče o retailové klienty - přidělené portfolio i klienti přicházející na pobočku 
  • proaktivní akvizice nových klientů i cross-sell na stavajícím portfoliu 
  • nabídka depozitních i úvěrových produktů vč. hypoték, administrativa s tím spojená
  • další úkoly spojené s provozem pobočky a plněním bankovních standardů
  • odpovědnost za KPI, reporting, komunikace s centrálou

S námi získáte:

  • různorodou pracovní náplň na zodpovědné pozici v rámci zavedené pobočky
  • možnost zúročit své zkušenosti v rámci privátního bankovnictví
  • další možnost rozvoje a vzdělávání
  • pracoviště v příjemném moderním prostředí
  • velmi dobré mzdové ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšného prodeje bankovních produktů
  • standardní balíček zaměstnaneckých benefitů - stravenky, 5 týdnů dovolené, systém cafeterie (příspěvky na volný čas), sick days, bankovní produkty za zvýhodněných podmínek aj.

Co je pro nás důležité:

  • SŠ vzdělání
  • úspěšná praxe na obdobné pozici v bankovním či finančním prostředí
  • orientace na potřeby a spokojenost klienta
  • proaktivní přístup k obchodu
  • schopnost samostatného řešení problémů
  • velmi dobré komunikační dovednosti

Místo pracoviště: Praha - více lokalit

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Firemní bankéř

vloženo: 2021-01-13 13:58:50

Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Firemní bankéř se zaměřením na SME klientelu. Máte zkušenosti z této oblasti, případně z leasingu, auditu či poradenství? Výborně. Pokud chcete zúročit své kontakty na podnikatelské subjekty v Brně a okolí, hledáte samostatnou pozici, ale zároveň je pro vás důležitý pohodový tým a work-life balance, pak právě toto jsou hodnoty, na kterých můžete u tohoto zaměstnavatele stavět. 

Jaká práce vás čeká:

  • komplexní péče o přidělené portfolio SME klientely
  • hledání individuálních produktových řešení na základě klientských potřeb 
  • proaktivní akvizice nových firem v daném regionu, cross-sell na stavájících klientech
  • práce na obchodním případu od A do Z vč. analýzy kreditního rizika a tvorby úvěrové dokumentace
  • zjišťování a vyhodnocování finančních ukazatelů klientů, odpovědnost za KPI, reporting 

S námi získáte:

  • různorodou pracovní náplň na zajímavé obchodní pozici 
  • možnost zúročit své zkušenosti a kontakty v regionu 
  • velmi dobré mzdové ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
  • zaměstnanecké výhody a benefity
  • pracoviště v příjemném moderním prostředí
  • další možnost rozvoje a vzdělávání

Co je pro nás důležité:

  • VŠ případně SŠ vzdělání ekonomického směru
  • proklientský a proaktivní přístup
  • znalost NJ nebo AJ na středně pokročilé úrovni
  • praxe na obdobné pozici zaměřené na firemní klientelu v bance nebo jiné finanční, leasingové či poradenské společnosti
  • velmi dobré obchodní, komunikační a analytické dovednosti

Místo pracoviště: Brno centrum

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí bankovní pobočky - firemní bankéř

vloženo: 2021-01-13 13:14:17

Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme zkušeného manažera, který převezme vedení brněnské pobočky obsluhující firemní i privátní klientelu. Máte obchodní i manažerské zkušenosti z SME bankovnictví? Tady nemusíte začínat s týmem od nuly, ale naopak přijdete mezi zkušené bankéře, pro které můžete být jak leaderem, tak partnerem.

Jaká práce vás čeká:

  • vedení a rozvoj pobočky (do 5 lidí), která se věnuje péči a obchodu s klienty ve všech segmentech (retail, SME, korporát)
  • přímá odpovědnost za obchodní, finanční a personální výsledky celého týmu pobočky
  • aktivní role při tvorbě úvěrových obchodů pro firmy - spolu/tvorba smluv, kontrola, schvalování a odpovědnost dle stanovených kompetencí
  • péče o VIP klienty, akvizice nových klientů na základě vlastních kontaktů v regionu
  • koučink podřízených u složitějších případů, odborný a profesní růst týmu, pravidelné rozhovory, týmové meetingy atd.
  • další manažerské úkoly jak v kontextu vedení lidí, tak procesů spjatých s hladkým a bezpečným chodem pobočky
  • spolutvorba koncepce depozitních a úvěrových produktů, komunikace s centrálou
  • odpovědnost za dodržování procesů a pravidel, reporting 

Co vám za to banka nabízí:

  • příležitost zužitkovat své zkušenosti a kontakty v prostředí zavedeného týmu (jedná se o zkušené bankéře vedené seniorním manažerem)
  • další profesní a osobností rozvoj coby manažer pobočky se záběrem přes celou produktovou škálu od retail po korporát
  • propracovaný systém vzdělávání a tréninků
  • mzdové ohodnocení skládající se ze zajímavé fixní částky a bonusové složky
  • standardní balíček zaměstnaneckých benefitů 

Co je na pozici důležité:

  • úspěšná obchodní praxe min. 10 let, na bankéřské pozici v SME/korporátu min. 5 let 
  • zkušenost s tvorbou, obhajobou a schvalováním firemních úvěrových obchodů
  • manažerská zkušenost v délce aspoň 2 roky s přímou odpovědností za tým
  • znalost NJ na středně pokročilé úrovni, případně AJ
  • znalost bankovního prostředí - produktů i regulací 
  • VŠ / SŠ s maturitou
  • schopnost budovat a rozvíjet přirozenou autoritu
  • vyrovnaná orientace na výsledky a vztahy

Místo pracoviště: Brno centrum

Datum nástupu: dle domluvy 


Odpovědět na inzerát   





Specialista klientské podpory a platebního styku - němčina podmínkou

vloženo: 2021-01-12 23:13:09

Chcete využít svoji němčinu, kterou se aktivně domluvíte? Pokud jste k tomu svědomitý typ a rádi komunikujete s lidmi, pak by vás mohla zajímat pozice Specialisty platebního styku u našeho významného klienta z oblasti bankovnictví.

Na jakou práci se můžete těšit:

  • zadávání platebních příkazů a další úkony v interních systémech platebního styku banky
  • tuzemský platební styk a řešení případných nesrovnalostí
  • technická podpora klientů v otázkách internetového bankovnictví
  • administrace klienských profilů v elektronickém bankovnictví
  • řešení nestandarních situací typu chybné platby, podezřelé transakce apod.
  • komunikace s klienty a různými odděleními na centrále (v němčině) i pobočkách banky, včetně spolupráce s obchodníky
  • spolupráce na projektech dalšího vývoje a testování interních a klientských systémů

Co vám banka nabízí:

  • pestrou a zodpovědnou práci v menším pohodovém týmu, kde si zakládají na vzájemné podpoře
  • možnost nastartovat kariéru v bance i bez pracovních zkušeností z tohoto prostředí
  • každodenní využití němčiny a komunikace napříč různými odděleními banky
  • možnost ovlivnit, jak budou fungovat interní systémy a aplikace pro klienty
  • seriózní fixní mzdu a bonusový systém odvislý od vašich individuálních výkonů
  • zaměstnanecké benefity - stravenky, 5 týdnů dovolené, příspěvky na volnočasové aktivity, sickdays, zvýhodněné bankovní produkty apod.
  • další možnost rozvoje a vzdělávání

Co je pro nás důležité:

  • němčina na úrovni B2 (velmi dobře se domluvíte slovem i písmem)
  • SŠ vzdělání s maturitou
  • aspoň roční pracovní zkušenost s využitím počítače a interních firemních systémů
  • praxe v bankovním/finančním prostředí výhodou
  • proaktivní, pečlivý a trpělivý přístup při řešení problémů
  • schopnost zorientovat se v nové problematice, vnímat souvislosti a komunikovat napříč týmem
  • ochota být aktivní součástí řešitelského a vývojové týmu
  • uvítáme i IT background

Možnost nástupu:

  • dohodou, ideálně únor 2021

Místo výkonu práce:

  • České Budějovice

Odpovědět na inzerát   





Firemní bankéř

vloženo: 2021-01-12 22:36:56

Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme nové kolegy/ně na pozici Firemní bankéř se zaměřením na SME klientelu. Máte zkušenosti z této oblasti, případně z leasingu, auditu či poradenství? Výborně. Pokud chcete zúročit své kontakty na podnikatelské subjekty v Praze a okolí, hledáte samostatnou pozici, ale zároveň je pro vás důležitý pohodový tým a work-life balance, pak právě toto jsou hodnoty, na kterých můžete u tohoto zaměstnavatele stavět. 

Jaká práce vás čeká:

  • komplexní péče o přidělené portfolio SME klientely
  • hledání individuálních produktových řešení na základě klientských potřeb 
  • proaktivní akvizice nových firem v daném regionu, cross-sell na stavájících klientech
  • práce na obchodním případu od A do Z vč. analýzy kreditního rizika a tvorby úvěrové dokumentace
  • zjišťování a vyhodnocování finančních ukazatelů klientů, odpovědnost za KPI, reporting

S námi získáte:

  • různorodou pracovní náplň na zajímavé obchodní pozici 
  • možnost zúročit své zkušenosti a kontakty v regionu 
  • velmi dobré mzdové ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
  • zaměstnanecké výhody a benefity
  • pracoviště v příjemném moderním prostředí
  • další možnost rozvoje a vzdělávání

Co je pro nás důležité:

  • VŠ případně SŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxe na obdobné pozici zaměřené na firemní klientelu v bance nebo jiné finanční, leasingové či poradenské společnosti
  • znalost NJ nebo AJ na středně pokročilé úrovni
  • proklientský a proaktivní přístup
  • velmi dobré obchodní, komunikační a analytické dovednosti

Místo pracoviště: Praha - více lokalit

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Mechanical Engineer - vedoucí týmu strojařů

vloženo: 2021-01-09 18:30:18

Pro našeho klienta významnou výrobní potravinářskou společnost hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Vedoucí týmu strojařů (Mechanical Engineer).

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • tvorba plánu a realizací funkční preventivní údržby a její optimalizaci na základě potřeb, reklamací, nákladů na opravy
  • motivace a vedení týmu seřizovačů a mechaniků
  • včasná příprava a plánování údržbových prací
  • tvorba a udržování aktualizované dokumentace ke strojům a výrobním zařízení a jejich převod do elektronické podoby
  • příprava podkladů a dokumentů pro audity
  • příprava dat pro tvorbu investičního rozpočtu
  • dohled nad svěřenými prostředky a dlouhodobým hmotným investičním majetkem (včetně nářadí)
  • přidělování OOPP podřízeným zaměstnancům a realizace BOZP aktivit
  • příprava dat pro CI projekty

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající finanční ohodnocení
  • perspektivní a zajímavou práci ve stabilní společnosti
  • stravenky a týden dovolené navíc
  • nadstandardní zdravotní péči
  • flexibilní systém dalších benefitů

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • VŠ/SŠ vzdělání strojní
  • zkušenosti na obdobné pozici ve výrobě alespoň 3 roky
  • znalosti angličtiny na komunikační úrovni (komunikace s centrálou v zahraničí)
  • orientace ve výkresové dokumentaci
  • schopnost pracovat na PC s běžnými kancelářskými programy
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • samostatnost, odpovědnost a flexibilitu
  • ochotu učit se a proaktivní přístup
  • ...a zkušenosti z potravinářské výroby a znalost SAP bude výhodou

 

Místo výkonu práce:

  • Mělník

 

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát   





Výrobní manažer/ka - potravinářství

vloženo: 2021-01-05 22:25:47

Pro našeho klienta významnou výrobní potravinářskou společnost hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici výrobní manažer/ka.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • řízení a koordinace činnosti výroby
  • zajištění a kontrola optimálního průběhu, kvality a efektivity výroby
  • plánování výrobních kapacit a plnění výrobního plánu
  • organizace a vedení pracovníků (kmenových i agenturních)
  • kontrola a zajištění dodržování správné výrobní praxe, pořádku a hygienický předpisů a požadavků BOZP, PO a ochrany životního prostředí
  • spolupráce na přípravě plánů a rozpočtu
  • neustálé zlepšování procesů včetně realizace úsporných projektů
  • spolupráce na realizaci investičních projektů a zavádění nových technologií
  • spolupráce s oddělením plánování a kvality
  • a další ad hoc úkoly související s výrobou

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající finanční ohodnocení a auto i k soukromým účelům
  • perspektivní a zajímavou práci ve stabilní společnosti
  • stravenky a týden dovolené navíc
  • nadstandardní zdravotní péči
  • flexibilní systém dalších benefitů

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru potravinářství nebo chemie (podmínkou)
  • zkušenosti na obdobné pozici ve výrobě alespoň 5 let
  • ochotu řešit operativní činnosti, t.j. nevadí vám být více ve výrobě než v kanceláři
  • zkušenosti s vedením menšího týmu
  • schopnost pracovat na PC s běžnými kancelářskými programy
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • samostatnost, odpovědnost a flexibilitu
  • ochotu učit se a proaktivní přístup
  • ...a znalost angličtiny a systému SAP bude výhodou

 

Místo výkonu práce:

  • nedaleko od Prahy

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát   





Mistr expedice

vloženo: 2020-12-29 14:35:34

Pro našeho klienta v Příbrami, modernizovaný provoz stabilní české výrobní společnosti s dlouholetou tradicí, hledáme uchazeče a uchazečky se zkušenostmi z expedice ve výrobní společnosti, ideálně v oboru potravinářství.

Jaká bude vaše náplň práce:

  • odpovědnost za expedici masných výrobků a polotovarů do našich prodejen a smluvním partnerům
  • vedení a řízení kolektivu podřízených
  • vedení dokumentace o expedovaném zboží
  • kontrola kvality a odvedené práce podřízených
  • plánování směn

Co vám za to klient nabízí:

  • dlouhodobou perspektivu v prosperující společnosti
  • dobré finanční ohodnocení s možností výkonových odměn a profesní postup
  • 13. plat
  • mobilní telefon
  • stravování v závodní jídelně zdarma
  • ubytování zdarma nebo po zkušební době služební automobil
  • příspěvek na dovolenou
  • moderně vybavené pracoviště 

Co potřebujete mít nebo umět:

  • vyučení/SŠ – ideálně v oboru potravinářství
  • zkušenosti na obdobné pozici včetně vedení menšího týmu
  • spolehlivost a loajalitu
  • ochotu pracovat ve výrobním závodě ve třísměnném provozu
  • vysoké pracovní nasazení
  • zkušenosti v expedici masného průmyslu výhodou

Místo výkonu práce: Příbram

Nástup možný ihned.


Odpovědět na inzerát   





Mistr masné výroby

vloženo: 2020-12-29 14:19:23

Pro našeho klienta v Příbrami, modernizovaný provoz stabilní české výrobní společnosti s dlouholetou tradicí, hledáme uchazeče a uchazečky se zkušenostmi z masné výroby.

Jaká bude vaše náplň práce:

  • odpovědnost za výrobu masných výrobků a polotovarů ve třísměnném provozu
  • vedení menšího kolektivu
  • aktivní výkon práce ve výrobě
  • kontrola zadané a odvedené práce podřízených
  • plánování směn

Co vám za to klient nabízí:

  • dlouhodobou perspektivu v prosperující společnosti
  • dobré finanční ohodnocení s možností výkonových odměn a profesní postup
  • 13. plat
  • mobilní telefon
  • stravování v závodní jídelně zdarma
  • ubytování zdarma nebo po zkušební době služební automobil
  • příspěvek na dovolenou
  • moderně vybavené pracoviště 

Co potřebujete mít nebo umět:

  • vyučení/SŠ – ideálně v oboru potravinářství
  • zkušenosti na obdobné pozici včetně vedení menšího týmu
  • spolehlivost a loajalitu
  • ochotu pracovat ve výrobním závodě ve třísměnném provozu

Místo výkonu práce: Příbram

Nástup možný ihned.


Odpovědět na inzerát   





Technolog pro výrobní společnost

vloženo: 2020-12-28 11:04:20

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Technologa výroby. Tato pozice je pro zaměstnavatele významná a nabízí spojení dosavadních zkušeností s možností rozvoje.

 

Co budete na této pozici dělat:

  • účastnit se zavádění nových výrobních procesů a postupů
  • zpracovávat výrobní dokumentaci
  • komunikovat s kolegy v Německu i se zástupci klientů
  • diagnostikovat příčiny závad a navrhovat opatření nápravy výrobních postupů
  • navrhovat pracovní postupy a návody
  • organizovat zavádění nových technologických změn a postupů do výroby

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • zajímavé platové ohodnocení + bonusy 15% roční mzdy
  • možnost kariérního růstu na pozici vedoucího odd. - dle vašeho potenciálu
  • široké spektrum firemních benefitů např. dotované stravování, cafeterie atd.
  • jazykové kurzy a další vzdělávání, firemní akce
  • možnost kariérního růstu
  • práci v pohodovém týmu stabilního zaměstnavatele

Co je pro klienta důležité:

  • minimálně SŠ vzdělání technického zaměření
  • praxe na obdobné pozici (automotive výhodou, nikoliv podmínkou)
  • dobrá znalost práce na PC především MS Office
  • znalost angličtiny minimálně na úrovni B1 - komunikace emailem i telefonicky
  • znalost technické dokumentace

Místo výkonu práce:

  • Benešov

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Pokud Vás tato nabídka zaujala, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis. Jsme připraveni zodpovědět vaše otázky.

 


Odpovědět na inzerát   





Relationship Manager pro SME klientelu

vloženo: 2020-12-28 10:54:48

Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme nové kolegy/ně na pozici Senior Relationship Manager se zaměřením na SME klientelu. Pokud máte zkušenosti z této oblasti, hledáte změnu, samostatnou pozici v pohodovém týmu u zaměstnavatele, který dodržuje zásady Work-life balance a zájem o případný kariérní posun, pak se níže dozvíte další důležité detaily.

Jaká práce vás čeká:

  • péče o stávající a akvizice nových SME klientů 
  • zjišťování a vyhodnocování finančních ukazatelů klientů
  • práce na obchodním případu od A do Z
  • každodenní komunikace s klienty a spolupráce s kolegy z ostatních oddělení

S námi získáte:

  • různorodou pracovní náplň na zajímavé obchodní pozici
  • velmi dobré motivující mzdové ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
  • zaměstnanecké výhody a benefity
  • pracoviště v příjemném moderním prostředí
  • možnost rozvoje a vzdělávání

Co je pro nás důležité:

  • VŠ případně SŠ vzdělání ekonomického směru
  • prozákaznický a proaktivní přístup
  • praxe na obdobné pozici v bance nebo jiné finanční instituci
  • velmi dobré analytické, komunikační a obchodní dovednosti
  • praxe na pozici zaměřené na SME klienty 

Místo pracoviště: České Budějovice

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Právník/právnička se znalostí němčiny - banka

vloženo: 2020-12-22 13:43:44

Pro našeho významného klienta z oblasti bankovnictví hledáme nové kolegy/ně na pozici právníka/právničky.

Na této pozici budete:

  • poskytovat právní podporu obchodním úsekům banky
  • poskytovat právní poradenství v oblasti pracovního práva
  • vyřizovat dotazy z oblasti spotřebitelského práva (spotřebitelské úvěry)
  • vyřizovat složitější klientské stížnosti a reklamace
  • podílet se na tvorbě a úpravách smluvní dokumentace k bankovním produktům (úvěrové smlouvy, zajišťovací smlouvy, obchodní podmínky, aj.)
  • tvořit, upravovat a aktualizovat interní předpisy banky
  • monitorovat českou i evropskou legislativu

 

Co od vás očekáváme:

  • VŠ právní vzdělání (Mgr.)
  • alespoň 2 roky praxe (ideálně ve finančním sektoru)
  • důkladnou znalost českého práva
  • základní orientaci v zákonu o bankách, zákonu o spotřebitelském úvěru, zákonu o platebním styku
  • znalost němčiny na komunikativní úrovni je podmínkou, další jazyk je výhodou
  • flexibilitu, schopnost samostatného myšlení a vysoké pracovní nasazení

 

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • finanční ohodnocení odpovídající důležitosti pozice
  • zaměstnanecké výhody a benefity
  • příjemné a moderním pracovní prostředí
  • možnost rozvoje a vzdělávání

 

Možnost nástupu:

  • dohodou

 

Místo výkonu práce:

  • Praha centrum nebo České Budějovice

Odpovědět na inzerát   





Produktový manažer - dodávkové vozy

vloženo: 2020-12-13 14:20:50

Jste zkušený Produktový manažer se zaměřením na technické produkty, ideálně se zkušeností z automotive? Pro našeho klienta hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni. Možná by vás mohla zaujmout možnost samostatné práce, využití vašich nápadů a zkušeností při zavádění nových vozů na trh i možnost samostatně a kreativně připravit marketingovou kampaň.

Jaká práce Vás čeká?

  • příprava marketingových kampaní nových vozů na trhu
  • spolupráce s techniky, nástavbáři, ostatními kolegy napříč firmou v ČR, SK i EU
  • tvorba marketingových materiálů a produktových školení pro prodejce CZ a SK
  • příprava ukázkových vozů
  • aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
  • sledování trendů trhu a aktivit konkurence
  • aktivní účast na veletrzích a dalších propagačních akcích

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně technického směru
  • praxe na obdobné pozici, nejlépe v automotive
  • velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • kreativita, samostatnost, zájem o nejnovější trendy (e-mobilita, konektivita, telematická řešení apod.)
  • ŘP sk. B, C výhodou
  • MS Office, SAP výhodou, CRM, sociální sítě
  • AJ / NJ podmínkou 

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • mzdové ohodnocení a bonusový systém odrážející vaše pracovní nasazení
  • profesionální tým kolegů, přátelská a pohodová atmosféra na pracovišti

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Praha sever

 


Odpovědět na inzerát   





Obchodní zástupce - dodávkové vozy

vloženo: 2020-12-13 13:30:16

Baví vás technické úpravy, novinky a trendy na automobilovém trhu? Jste nadšenec do dodávaek a větších vozů? Pak by vás mohla zaujmout pozice Obchodního zástupce, kterou nyní obsazujeme pro našeho klienta, stabilní a zároveň rostoucí mezinárodní společnost.

Jaká práce Vás čeká?

  • aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
  • pravidelná péče o stávající klienty a každodenní komunikace s nimi
  • sledování vývoje, trendů, novinek a konkurence v odvětví
  • spolupráce napříč firmou např. na marketingových kampaních nových produktů
  • příprava nabídek – technická, cenová i formální stránka
  • účast na veletrzích, promo akcích a dalších aktivitách
  • spolupráce s techniky při individuálních požadavcích klienta
  • příprava smluvní dokumentace při nákupu, podpora klienta při uzavírání leasingových, pojistných a dalších smluv

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SOU/SŠ vzdělání technického směru
  • praxe na obdobné prodejní pozici, nejlépe v prodeji dodávkových vozidel
  • zkušenost s akviziční formou prodeje, nikoliv v showroomu
  • rozhled v oboru a o jak v technické oblasti, tak v oblasti finanční
  • ŘP sk. B, (C výhodou)
  • znalost MS Office, CRM,
  • samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost
  • znalost AJ/NJ výhodou, nikoliv podmínkou

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • mzdové ohodnocení a bonusový systém odrážející vaše pracovní nasazení
  • profesionální tým kolegů, přátelská a pohodová atmosféra na pracovišti

 

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Rousínov


Odpovědět na inzerát   





Právník/Referent přestupkové agendy - Městský úřad

vloženo: 2020-12-08 20:34:05

Pro Městský úřad na severním okraji Prahy hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici právníka.

Co bude náplní vaší práce:

  • kompletní zodpovědnost a evidence agendy přestupků MěÚ a přilehlých obcí
  • zastupování města při právních jednáních či právních sporech
  • poskytování právní pomoci vedení úřadu a jeho odborům
  • navrhování a vytváření předpisů a vyhlášek
  • právní dohled a zodpovědnost za agendu všech smluvních vztahů města
  • elektronická a fyzická evidence smluv
  • kontrola a realizace následných závazků a postupů vyplývajících ze smluvních vztahů města
  • příprava podkladů pro jednání Rady a Zastupitelstva města
  • velmi úzká spolupráce s vedením města, budete zejména pravou rukou tajemníka
  • v případě potřeby spolupráce s externí právní kanceláří

Co od vás očekáváme:

  • VŠ právní vzdělání nebo Zkouška odborné způsobilosti podmínkou
  • znalost Zákona o obcích a přestupcích podmínkou, znalost Zákoníku práce a Občanského zákoníku bude velkou výhodou
  • znalost MS Office, vítáme SW VERA a GINIS
  • občanskou a trestní bezúhonnost, 100%ní spolehlivost
  • schopnost aktivně a samostatně pracovat
  • ochotu spolupracovat s ostatními odbory
  • schopnost dohledávat si potřebné informace a pracovat v souvislostech
  • spolehlivost, důslednost, pečlivost a perfektní znalost českého jazyka

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • finanční ohodnocení v platové třídě 11 plus osobní ohodnocení
  • možnost služebního bytu
  • velmi příjemný pracovní tým a velkou míru samostatnosti
  • pružnou pracovní dobu
  • moderní kancelář
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 25 dni dovolené a 4 dny navíc
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na dovolenou
  • příspěvek na dětské tábory
  • příspěvek na wellness

 

Možnost nástupu:

  • březen 2021 nebo dohodou

Odpovědět na inzerát   





Obchodní zástupce se znalostí angličtiny - doprava, logistika

vloženo: 2020-12-01 18:19:36

Máte obchodního ducha, zkušenosti z dopravy a domluvíte se dobře anglicky? Pro našeho klienta českou logistickou společnost hledáme novou kolegyni či kolegu.

Co bude náplní vaší práce:

  • péče o stávající zákazníky a akvizice nových
  • vedení obchodních jednání v češtině i angličtině
  • mapování svěřeného regionu a vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • sledování trhu a konkurence
  • cestování (ČR, Itálie, Benelux, Německo dle dohody se zaměstnavatelem)

Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste měli:

  • prokazatelné zkušenosti z dopravy a logistiky
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni (minimálně B2) – povedete obchodní jednání i v zahraničí
  • obchodního ducha a orientaci na výsledek
  • flexibilitu a ochotu cestovat i do zahraničí (typicky 2-3 denní pobyty)

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • zázemí velmi významné dopravní společnosti
  • služební automobil i k soukromému využití, telefon a notebook
  • trvalý pracovní poměr
  • motivující mzdové ohodnocení, bonusy a prémie
  • pružnou pracovní dobu a přátelský pracovní kolektiv
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na stravování
  • kafeterii
  • sick days a free days
  • věrnostní odměny
  • odměny při významných životních výročích
  • slevu na nákup osobního vozu
  • jazykové kurzy atd.

 

Místem výkonu práce mohou být střední, severní, západní či východní Čechy nebo jižní Morava – 1 den budete řešit administrativu z domova, 3 dny budete v terénu a 1 den strávíte s kolegy na jedné z poboček

 

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

 


Odpovědět na inzerát   





Quality Manager

vloženo: 2020-11-17 19:18:43

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni do týmu Techniky a kvality pro našeho významného klienta, moderní přední českou společnost.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • řízení vstupní, výrobní a výstupní kontroly komponentů a výrobků
  • optimalizace a zlepšování kontrolních procesů kvality
  • tvorba kontrolních plánů kvality
  • řešení interních/externích reklamací, řízení nápravných opatření, vč. 8D reportů
  • spolupráce na hodnocení dodavatelů
  • metrologie - tvorba kontrolních a měřících předpisů
  • vedení a motivace malého týmu

Co za vaši práci dostanete:

  • zázemí prosperující společnosti a pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • motivující finanční ohodnocení a bonusy
  • týden dovolené navíc
  • pružnou pracovní dobu
  • možnost realizace nových projektů
  • stravenky 100Kč/den, mobilní telefon
  • každoroční valorizaci mzdy
  • odměnu za odpracovaná léta ve společnosti
  • možnost dalšího vzdělávání (jazyky, technická školení, ...)

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte/jste:

  • VŠ/SŠ vzdělání ideálně technického směru (elektro, strojní apod.)
  • praxi v oblasti výrobní kvality min. 2 roky (nutná podmínka)
  • schopnost pracovat v provozu – pokud vám vypadne podřízený, jste připraven/a ho suplovat, nehledáme top manažera
  • zkušenosti s řešením interních a externích reklamací
  • schopnost vést a motivovat menší tým (nutná podmínka)
  • velmi dobré porozumění systémům, procesům a jejich organizaci
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni (B2)
  • schopnost řešit konfliktní situace a umět se prosadit
  • znalost MS office, SAP a ISO 9001 bude výhodou
  • ŘP sk. B (aktivní řidič)
  • flexibilní, otevřená/ý inovacím a loajální k firemní kultuře

Nástup: čím dříve, tím lépe, ale umíme si i počkat:-)

Místo výkonu práce: Ústí nad Labem


Odpovědět na inzerát   





Datacenter Engineer/Architekt datových center

vloženo: 2020-10-30 16:20:36

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí, pak jste náš člověk!

  

 Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu infrastruktury datových center
  • na analýzách vazeb mezi infrastrukturními systémy
  • řešit budete komplexní úlohy při návrhu architektury a implementace systému
  • pracovat budete s pokročilými síťovými technologiemi (různé typy virtualizací, operačních systémů, platforem serverů, diskových polí, zálohovacích systémů, serverové automatizace, monitoringu)
  • na návrzích řešení pro on-premise datová centra i cloud
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost virtualizčních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • pokročilá znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy) 
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psaní skriptů v shell, python, perl, případně jiných
  • open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes
  • alespoň částečná znalost programování
  • praktická zkušenost s nástroji serverové automatizace a orchestrace
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez českého a anglického jazyka se neobejdete– budete je potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B 

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • možnost práce na zkrácený úvazek nebo IČO
  • a další 

Možnost nástupu 

  • ihned nebo dle individuální domluvy 

Místo výkonu práce

  • Praha

Odpovědět na inzerát   





Vedoucí kotelny a týmu elektrikářů

vloženo: 2020-10-27 13:27:44

Pro našeho klienta, významnou výrobní společnost (nejde o automotive) obsazujeme velmi zajímavou pozici Vedoucí kotelny a elektro. Pokud máte zkušenosti s provozem energetických zdrojů, jste komunikativní a zároveň máte technické myšlení, tato pracovní pozice bude přímo pro vás.

  

 

Jaká práce na vás čeká?

  • samostatné vedení agendy kotelny
  • menší tým elektrikářů a kotelníků (cca 10 lidí)
  • budete zodpovídat za dodávky energií do závodu a dále za bezpečný a spolehlivý provoz energetických zařízení
  • dohled a evidence spotřeby energií v kotelně a dodané tepelné energie, hledání možnosti úspor
  • kontrola a zajištění legislativně předepsaných kontrol, měření, revizí a servisu zařízení a oprav

Co je pro nás důležité?

  • znalost vyhlášek, norem a legislativy související s provozováním kotelen
  • osvědčení o odborné kvalifikaci podle § 8 Vyhlášky č. 50/1978 Sb. 
  • SŠ vzdělání technického směru
  • technické kreslení a orientace ve výkresové dokumentaci
  • orientace a používání AUTOCADu výhodou
  • mírně pokročilá úroveň AJ
  • komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost a technické myšlení 

Na co se můžete těšit?

  • zázemí stabilní společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • zajímavé finanční ohodnocení včetně věrnostních odměn
  • široký okruh zaměstnaneckých výhod např. benefitní zaměstnanecký účet, příspěvek na dovolenou apod. 

Místo výkonu práce: Středočeský kraj, severně od Prahy

Nástup: ihned nebo dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Rozpočtář

vloženo: 2020-10-19 10:27:40

Pro našeho klienta hledáme šikovného a zkušeného Rozpočtáře. Vaše zkušenosti ocení pohodový a stabilní tým kolegů a vstřícný nadřízený.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • komplexní a samostatná příprava rozpočtů, nabídek a kalkulací subdodávek
  • občasné cesty ke klientům
  • spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
  • práce v Excelu a systému Kros
  • nákup materiálu dle vyhotoveného rozpočtu

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení 
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek 
  • práci v pohodovém a přátelském týmu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice rozpočtáře
  • schopnost samostatné a precizní práce
  • velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Network Engineer

vloženo: 2020-10-18 18:22:35

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu sítí datových center i WAN
  • na analýzách problémů u klienta a zajištění jejich náprav
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (softwarově definované sítě, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally) vás nerozhodí
  • máte zkušenosti či alespoň povědomí o návrzích a realizacích počítačových sítí
  • orientujete se v Linux – jste schopni vytvářet scripty – například python, perl nebo jiné
  • máte znalost virtualizačních technologií (např VMWare/Hyper-V) a jejich principů
  • znalost technologie Cisco ACI výhodou
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez českého a anglického jazyka se neobejdete – budete je potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • dle domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Projektant MaR - systémy průmyslové automatizace

vloženo: 2020-10-17 16:29:31

Naším klientem je ryze česká společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se řídící systémy a systémy měření a regulace v oblasti průmyslové automatizace. Do svého týmu uvítá jak zkušené Projektanty, tak absolventy, kteří se v oboru teprve rozkoukávají.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • tvorba projektové dokumentace (MaR a elektro - průmyslová automatizace)
  • spolupráce s kolegy na přípravě rozpočtu a podkladů pro nabídky
  • autorský dozor na stavbě
  • technická podpora kolegů i klienta

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení, 13.plat
  • pro absolventy skvělá příležitost uchytit se v perspektivním oboru
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek 
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického zaměření
  • znalosti z oblasti projektování MaR v oblasti průmyslové automatizace - plynovody, vodovody, projekty důlních zařízení
  • zkušenosti s návrhovými prostředky CAD
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice, možno i během studia
  • Vyhl. 50§5
  • znalost technické AJ
  • ŘR. sk.B

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha, Příbram


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí rozpočtového střediska - realizace zakázek VN, VVN, ZVN

vloženo: 2020-10-17 15:46:55

Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na projekty v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme spolehlivého profesionála na pracovní pozici Vedoucí rozpočtového střediska.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • vedení týmu 5 rozpočtářů
  • komplexní dohled nad přípravou všech zakázek, rozpočtů, nabídek a tendrů a to jak po obsahové, tak po formální stránce
  • rozdělování práce, kontrola kvality provedení a zpětná vazba
  • aktivní spolupráce a komunikace s realizačním týmem a obchodním ředitelem
  • práce v systému evidence zakázek
  • dohled nad procesem nákupu materiálu
  • samostatná práce na přípravě rozpočtu, kalkulace subdodávek
  • občasné cesty do místa realizace 
  • spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
  • práce v Excelu a systému Kros
  • komunikace s dodavateli a subdodavateli

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení 
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek 
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné vedoucí pozice rozpočtáře, nákupčího, případně na pozici technika, montéra, mistra atd.
  • Vyhl. 50§6 - ideálně
  • schopnost vést tým, motivovat jeho členy a hodnotit jejich pracovní výsledky
  • velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Litvínov


Odpovědět na inzerát   





Rozpočtář - realizace zakázek VN, VVN, ZVN

vloženo: 2020-10-17 15:37:40

Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na projekty v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme spolehlivého profesionála na pracovní pozici Rozpočtář/nákupčí.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • komplexní příprava nabídky, nacenění objednávky, příprava rozpočtu
  • samostatná práce na přípravě rozpočtu, kalkulace subdodávek
  • 0,5 až 1 den v týdnu občasné cesty do místa realizace 
  • spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
  • práce v Excelu a systému Kros
  • nákup materiálu dle vyhotoveného rozpočtu

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení 
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek 
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice rozpočtáře, nákupčího, případně na pozici technika, montéra, mistra atd.
  • Vyhl. 50§6 - ideálně
  • schopnost samostatné a precizní práce
  • velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Litvínov

 


Odpovědět na inzerát   





Relationship Manager pro SME klientelu - Středočeský kraj

vloženo: 2020-10-06 18:53:17

Pro našeho významného klienta, člena bankovní a leasingové skupiny, který nabízí skloubení rodinného prostředí ve firmě se zázemím velké a stabilní matky, hledáme nové členy do týmu na pozici Relationship managera se zaměřením na SME i korporátní klientelu. Pokud máte zkušenosti z bankovnictví, péče o klienty a akvizic, pak je pro vás tato pozice ideální příležitostí.

Jaká práce vás čeká:

  • péče o stávající a akvizice nových SME klientů, případně klientů z velkých korporací
  • práce na obchodním případu od A do Z
  • zpracování úvěrového návrhu (v AJ nebo NJ) a jeho obhajoba 
  • spolupráce s kolegy z ostatních oddělení

S námi získáte:

  • různorodou pracovní náplň na samostatné obchodní pozici, kde využijete současné zkušenosti a načerpáte velkou řadu nových
  • každodenní využití NJ, případně AJ
  • zajímavé a motivující mzdové ohodnocení
  • zaměstnanecké výhody - 25 dnů dovolené, stravenky a další benefity
  • pracoviště v příjemném moderním prostředí v centru Prahy nebo na dílčích pobočkách
  • pohodový tým kolegů
  • možnost rozvoje a vzdělávání

Co je pro nás důležité:

  • VŠ případně SŠ vzdělání ekonomického směru
  • prozákaznický a proaktivní přístup
  • praxe na obdobné pozici v bance nebo jiné finanční instituci
  • velmi dobré analytické, komunikační a obchodní dovednosti
  • praxe na pozici zaměřené na SME klienty 
  • znalost NJ velkou výhodou, případně znalost AJ na komunikativní úrovni

Místo pracoviště: Praha - centrum a další pobočky v rámci Středočeského kraje

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Ekonomický ředitel

vloženo: 2020-09-29 16:59:04

Hledáme vhodné uchazeče na pozici EKONOMICKÝ ŘEDITEL v celosvětově působící neziskové organizaci Armáda spásy.

O organizaci:

Armáda spásy byla založena roku 1865 a v současné době tato křesťanská organizace působí ve více než 130 zemích světa. V Československu zahájila svou činnost roku 1919 a dnes jako nezisková organizace udává v České republice trendy v péči o lidi bez přístřeší a další ohrožené skupiny. Působí v Praze, Brně, Ostravě, Havířově, Karlových Varech a dalších velkých městech především v Moravskoslezském kraji.

Armáda spásy poskytuje sociální služby na odborné úrovni založené na křesťanských principech. Cílovou skupinou jsou lidé všech věkových kategorií, kteří se ocitli v obtížné životní situaci, ale také ti, kteří hledají jakoukoliv duchovní pomoc či oporu. Armáda spásy provozuje sociální zařízení a komunitní centra, jejichž služeb každý den využívá přes tisíc znevýhodněných osob.

 

Aktuálně obsazujeme klíčovou pozici, která bude mít odpovědnost za celkové finanční řízení Armády spásy v České republice a na Slovensku ve všech jejích subjektech. Vhodný kandidát má respekt k etickému kodexu a křesťanskému zaměření a poslání Armády spásy (AS) a vykonává veškeré pracovní činnosti podle svých nejlepších schopností a znalostí za dodržování vnitřních předpisů organizace. Dále udržuje dobré vztahy se všemi zaměstnanci Armády spásy, uživateli a dalšími spolupracovníky a buduje dobré jméno organizace. Zaujala vás tato role? Pak čtěte dál!

Co vám nabízíme?

  • jedinečnou možnost podílet se na vedení české a slovenské části prestižní celosvětově působící křesťanské organizace
  • stabilitu, jistotu a příjemné prostředí
  • flexibilní pracovní dobu (pevná doba 9:00-13:00)
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • možnost jezdit na zahraniční služební cesty
  • moderní kanceláře u metra Hůrka
  • osobní rozvoj a vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené, stravenky

Co vás na této pozici čeká?

Odpovědnost za celkové finanční řízení Armády spásy v České republice a na Slovensku ve všech jejích subjektech

  • Finanční plánování a dohled na celkové finanční dispozice a operace Armády spásy v ČR a na Slovensku
  • Analýza finančních silných a slabých stránek a návrh nápravných opatření pro všechny subjekty AS
  • Spolupodílení se na vytváření vnitřních pravidel finančního řízení organizace
  • Výkon funkce finančního správce, např. správa účetních divizí, povinné výkazy
  • Sledování finančních toků a likvidity jednotlivých subjektů AS
  • Tvorba a vývoj nových zdrojů financování
  • Dohled nad otázkami daní a auditů u všech subjektů AS
  • Poskytování strategického finančního poradenství pro národního velitele, ředitele spolku a ředitele církve
  • Poskytování metodického vedení ekonomickému náměstkovi ředitele spolku
  • Příprava finančních zpráv a analytických výstupů pro dozorčí radu

Odpovědnost za proces zřízení, přeměny a optimalizace subjektů Armády spásy v České republice a na Slovensku.

  • Poskytování ekonomicko-poradenské a manažerské podpory národnímu veliteli
  • Jednání s právníky, auditory a daňovými poradci jménem národního velitele
  • Příprava podkladů pro národního velitele v případě všech důležitých změn a kroků v uvedeném transformačním procesu

Jste ideální uchazeč/ka, pokud:

  • máte praxi na pozici finančního manažera nebo obdobné
  • je vaše vzdělání ekonomického zaměření (Mgr./Ing. nebo ekvivalent výhodou)
  • se domluvíte anglicky alespoň na mírně pokročilé úrovni
  • máte dobré vůdčí a organizační dovednosti
  • jste trpělivý/á, zvládáte velmi dobře komunikovat a umíte řešit problémy
  • znáte metody řízení rizik a metody analýzy dat
  • výborně ovládáte MS Office
  • máte zkušenosti s prací ve finančním softwaru
  • máte znalost korporátního finančního práva
  • máte analytické myšlení
  • znalost právních a účetních specifik NNO velkou výhodou

Datum nástupu: dle domluvy

Místo pracoviště: Praha


Odpovědět na inzerát   





Manažer/ka spedice

vloženo: 2020-09-16 11:10:35

Máte zkušenosti ve spedici a rádi byste vedli menší tým? Pro našeho klienta českou transportní a logistickou společnost hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici vedoucí/ho spedice.

Co budete mít na starosti:

  • rozvoj spedice ve všech pobočkách společnosti, spolupráce s dopravou a portfoliem klientů v rámci celé společnosti
  • vedení týmu speditérů
  • aktivní spolupráci ve VŘ a spolupráce se zákaznickým centrem
  • proaktivní vyhledávání nových zákazníků společně s obchodním oddělením
  • odpovědnost za hospodářské výsledky
  • přípravu kalkulací nabídek

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • zázemí velmi významné dopravní společnosti
  • služební automobil i k soukromému využití
  • trvalý pracovní poměr
  • motivující mzdové ohodnocení, bonusy a prémie, podíly na přepravách
  • mobilní telefon, pružnou pracovní dobu a přátelský pracovní kolektiv
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na stravování
  • kafeterii
  • sick days a free days
  • věrnostní odměny
  • odměny při významných životních výročích
  • slevu na nákup osobního vozu
  • jazykové kurzy atd.

Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste uměli/měli:

  • zkušenosti s mezinárodní spedicí a vedením menšího týmu
  • obchodního ducha
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • orientaci na výsledek

Místem výkonu práce může být:

  • Praha nebo okres Pardubice – podle preferencí kandidáta

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát   





Vedoucí realizace zakázek - oblast energetiky

vloženo: 2020-09-13 20:55:32

Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na projekty v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme spolehlivého profesionála na pracovní pozici Vedoucí realizace zakázek.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • komplexní vedení a realizace svěřených zakázek- příprava a sledování průběhu zakázek 
  • 2-3 dny v týdnu osobní přítomnost na místě realizace zakázky
  • koordinace jednotlivých odborů při spolupráci na realizaci zakázek 
  • každodenní komunikace s vlastním týmem, klientem i napříč společností
  • spolupráce s revizními a zkušebními techniky
  • komunikace s odd.nákupu ohledně potřebných objednávek pro realizaci zakázek
  • dohled nad dodržováním zásad BOZP a ochrany životního prostředí

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení a bonusový systém dle pracovních výsledků
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek a jednat s odborníky v dané oblasti
  • možnost seberealizace a uplatnění nápadů a zajímavých přístupů
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • možnost čerpání bezúročné půjčky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice
  • znalost AJ nebo NJ slovem i písmem
  • Vyhl. 50, § 8
  • schopnost řídit a motivovat tým spolupracovníků
  • velmi dobré technické, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost, akceschopnost, odolnost vůči stresu

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Litvínov

Kontakt: Ing.Lucie Kozáková, lucie.kozakova@peopledrive.cz nebo tel. 604 873063


Odpovědět na inzerát   





Obchodní zástupce pro chemicko - technické produkty

vloženo: 2020-05-20 10:50:14

Pro stabilní českou obchodní firmu se zavedeným sortimentem hledáme zkušené Obchodní zástupce, kteří ocení flexibilitu, přátelskou spolupráci a možnost vlastní organizace práce.

Jaká práce vás čeká:

  • péče o klienty převážně z řad výrobních firem ve svěřeném regionu a jednání s jejich zástupci z odd. výroby, nákupu, správy budov a úklidu
  • akvizice nových klientů a vlastní proaktivita v navazování obchodních vztahů v regionu
  • řešení potřeb a dotazů klientů
  • spolupráce s ostatními kolegy

S námi získáte:

  • finanční ohodnocení a vysokým podílem na zisku firmy             
  • spolupráci přímo s majitelem firmy, bez nutnosti vypracovávat složité reporty a hlášení
  • zaučení a zaškolení v oblasti sortimentu
  • přátelskou a profesionální atmosféru v menší firmě rodinného charakteru
  • práci na ŽL
  • flexibilní pracovní dobu s možností vlastní organizace času 

Co je pro nás důležité:

  • zkušenosti z pracovní pozice v oblasti obchodu
  • efektivní využití pracovní doby a dobrý time management
  • reprezentativní vystupování při každodenním osobním i telefonickém kontaktu s klientem
  • ŘP. Skupiny B, aktivní řidič + vlastní vůz
  • znalost práce na PC
  • schopnost samostatné práce a sebemotivace v rámci svěřeného regionu

 

Místo pracoviště: různé regiony v rámci ČR

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát