Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive   Vedoucí střediska výroby oken a dveří
peopledrive   Sales Consultant / Obchodní konzultant pro menší a středně velké společnosti
peopledrive   Specialista likvidace pojistných událostí - MAJETKOVÉ ŠKODY
peopledrive   Bill of Materials Analyst se znalostí AJ – automotive
peopledrive   Zástupce ředitele pro odborný výcvik
peopledrive   Technik zakázek - zaměření silnoproud - VN, VVN
peopledrive   Solution Sales Advisor - Corporate Risk & Data Management
peopledrive   Produktový manažer pro velké vozy
peopledrive   Expeditor/ka se znalostí AJ - automotive
peopledrive   Prodejce ojetých vozů - dodávky
peopledrive   Skladník ve skladu se zdravotnickým materiálem
peopledrive   Koordinátor systému sdílených zásob pro region EMEA
peopledrive   Technický dozor stavby - různé regiony - zaměření na dopravní stavby velkého rozsahu
peopledrive   Servisní technik - obor požární ochrana a bezpečnost práce
peopledrive   Elektromechanik - zaměření silnoproud
peopledrive   HR projektový manažer / Senior Recruiter pro oblast Moravy a Slovenska
peopledrive   Správce vozového parku velkých vozů
peopledrive   Manažer/ka logistiky - automotive
peopledrive   Mechanik pro velké vozy
peopledrive   Quality Manager - automotive
peopledrive   Projektant/ka, konstruktér/ka zabezpečovacího zařízení
peopledrive   Projektant - slaboproudé elektroinstalace
peopledrive   Projektant - silnoproudé elektroinstalace
peopledrive   Zubní asistentka / instrumentářka pro moderní kliniku v centru Prahy
peopledrive   Stomatolog pro kliniku v centru Prahy s možností vlastní klientely
peopledrive   Dentální hygienistka pro moderní kliniku v centru Prahy
peopledrive   Všeobecná zdravotní sestra pro kliniku estetické medicíny
peopledrive   Network Engineer
peopledrive   Mechanik elektronik
peopledrive   Specialista dodavatelské kvality
peopledrive   Technolog výroby - junior/senior
peopledrive   Senior IT specialista/specialistka
peopledrive   Stavbyvedoucí - specializace mosty, dopravní a pozemní stavby
peopledrive   Vedoucí střediska monolitických konstrukcí
peopledrive   Projektant ocelových mostů a konstrukcí
peopledrive   Konstruktér/projektant mostů, tunelů a geotechnických konstrukcí
peopledrive   Projektant MaR - systémy průmyslové automatizace
peopledrive   Programátor MaR - systémy průmyslové automatizace
peopledrive   Vedoucí rozpočtového střediska - realizace zakázek VN, VVN, ZVN
peopledrive   Rozpočtář - realizace zakázek VN, VVN, ZVN





Vedoucí střediska výroby oken a dveří

vloženo: 2021-10-21 22:00:05

Máte zkušenosti s vedením středně velkého kolektivu? Hledáte samostatnou a zodpovědnou práci, která je adekvátně ohodnocena a zároveň rozumíte provozu a problematice výroby oken? Čtěte dál, protože tahle nabídka je nejspíš pro vás.

Pro našeho stabilního klienta, respektovanou společnost v oblasti výroby, která neustále roste, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Vedoucí střediska výroby oken a dveří.

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • zajištění cílů a úkolů svěřeného střediska, spolupráce na tvorbě operativních a finančních plánů organizace
  • motivace a vedení středně velkého týmu
  • dohled nad dodržováním BOZP a etického kodexu organizace
  • zajištění provozu a údržby areálu, včetně budov a zeleně
  • zajištění veškerých kontrol a revizí dle platné legislativy
  • zpracování cenových nabídek a objednávek materiálů

Co s námi získáte:

  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • zaměstnanecké benefity (např. eStravenky, kartu Multisport, permanentky na společenské akce)
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost kariérního růstu, podporu v seberozvoji a vzdělávání

Co je pro nás důležité:

  • praxe z ekonomického a obchodního řízení společnosti/provozu
  • znalost provozu a problematiky výroby oken a správy nemovitostí
  • znalost fungování jednotlivých komponentů, výrobních prostředků a úkonů, které na ně navazují (povinné revize, výrobcem požadované údržby atd.)
  • samostatnost, zodpovědnost a schopnost motivovat a vést lidi
  • znalost práce na PC
  • řidičský průkaz sk. B

Místo výkonu práce:

  • Liberecký kraj

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Info: Petra Nedvědová, 728 873 998


Odpovědět na inzerát     





Sales Consultant / Obchodní konzultant pro menší a středně velké společnosti

vloženo: 2021-10-17 12:40:18

Jste člověk, který rád jedná s klienty a baví ho akviziční činnost? Orientujete se ve světě financí středně velkých firem? Nechcete vysedávat v kanceláři “od-do”, vyhledáváte různorodost a preferujete větší míru svobody? Pak je tahle nabídka nejspíš pro vás.

Pro našeho klienta, lídra v oblasti poskytování analytických nástrojů, datových, obchodních a marketingových řešení, hledáme zkušenou kolegyni nebo kolegu na pozici Sales Consultant / Obchodní konzultant pro menší a středně velké společnosti.

Jaká práce vás čeká:

  • aktivní akvizice nových klientů ze segmentu menší a středně velkých firem v rámci celé ČR
  • osobní setkávání s potenciálními klienty na základě schůzek a kontaktů převzatých od call centra
  • nabízení analytických nástrojů, datových, obchodních a marketingových řešení od celosvětového lídra trhu v tomto oboru
  • práce na obchodním případu od A do Z, včetně nabídky individuálních řešení
  • úzká spolupráce s Relationship Management Teamem, kterému budete předávat uzavřené obchodní případy
  • realizace x-sell a up-sell u stávajících klientů kdekoliv v rámci celé ČR
  • každodenní komunikace s klienty, spolupráce s oddělením back office, call centrem a vaším manažerem

Co od vás budeme potřebovat:

  • praxi na obdobné pozici v bance, jiné finanční instituci, IT nebo telekomunikační firmě
  • velmi dobré obchodní, analytické a komunikační dovednosti
  • schopnost být zákazníkovi konzultantem a navrhnout mu optimální řešení
  • AJ na mírně pokročilé úrovni (dokážete porozumět psanému textu a poslat mail)
  • vysokou míru samostatnosti, rozhodnosti a sebeorganizovanosti

Co za takovou práci nabízíme:

  • velmi zajímavou a samostatnou práci v moderním oboru se stále narůstající perspektivou
  • úvodní důkladné produktové školení
  • flexibilní pracovní dobu
  • 25 dní dovolené, 3 dny Sick Day
  • nadstandardní finanční ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od zisku z úspěšně uzavřených obchodních případů

Místo výkonu práce

  • celá ČR / home office

Možnost nástupu

  • 01.12.2021 nebo dohodou

Úvazek

  • HPP

Kontakt

  • Lucie Chudobová, tel.: 606 848 006

Odpovědět na inzerát     





Specialista likvidace pojistných událostí - MAJETKOVÉ ŠKODY

vloženo: 2021-10-08 19:16:37

Máte praxi v likvidaci majetkové a odpovědnostní škody podnikatelského pojištění? Neradi necháváte věci “s roztřepeným koncem”, ale dotahujete je do konce? Jste týmař, kterého prostě tahle práce baví? Pak je tahle nabídka nejspíš pro vás.

Pro našeho klienta, který je součástí mezinárodní pojišťovací skupiny a nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty včetně doplňkového penzijního spoření a investic, hledáme zkušenou kolegyni nebo kolegu na pozici Specialista likvidace majetkových pojistných událostí.

Jaká práce vás čeká:

  • řešení a komplexní zpracování pojistných událostí z pojištění majetku na základě směrnic
  • komunikace (písemně, emailem, telefonicky) s klienty, poškozenými, makléři, znalci, externími partnery a dalšími účastníky likvidačního řízení
  • zajišťování a zpracovávání souvisejících dokumentů a požadování informací z dostupných informačních databází
  • provádění výpočtů výše škody a stanovení pojistného plnění v souladu se sjednaným zněním pojistných smluv
  • řešení odvolání, reklamací a stížnosti
  • spolupráce s dalšími interními odděleními (Právní, Úpis, Produkt, Zajištění, IT…)

Co od vás budeme potřebovat:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně stavební/strojní zaměření
  • praxi v likvidaci majetkové a odpovědnostní škody podnikatelského pojištění a dobrou znalost obecně závazných předpisů, druhů produktů a podmínek v pojišťovnictví
  • uživatelskou znalost MS Office
  • angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni
  • velmi dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
  • samostatnost, flexibilitu, přizpůsobivost, empatii a zodpovědnost
  • analytické schopnosti a logické myšlení

Co za takovou práci nabízíme:

  • zázemí kapitálově silné, stabilní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny osobního volna za rok
  • pružná pracovní doba, home office
  • stravenková karta
  • systém Cafeterie
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • slevy na firemní produkty, benefity pro nové rodiče a další
  • firemní akce

Místo výkonu práce

  • Praha

Možnost nástupu

  • dohodou

Úvazek

  • HPP

Kontakt


Odpovědět na inzerát     





Bill of Materials Analyst se znalostí AJ – automotive

vloženo: 2021-10-07 11:33:33

Pro našeho klienta, automotive společnost se sídlem v průmyslové zóně Bor u Tachova, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Bill Of Materials Analyst na oddělení Supply Chain Managementu.

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • kontrola BOM (Bill Of Materials) databáze
  • zadávání nových dílů do výrobního systému, nastavování duplicit a úprava kusovníků dle odchylek
  • řízení náběhu modelových a technických změn
  • komunikace se zákazníky a technickým teamem
  • vypracování kusovníků a podkladů pro výrobní systém JTDS
  • kontrola objednávek
  • vypracovávání analýz dat

Co za vaši práci dostanete:

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • závodní stravování zdarma
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na dovolenou
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na dojíždění
  • mobilní telefon, notebook
  • jazykové kurzy a další vzdělávání, firemní akce
  • možnost kariérního růstu
  • práci v mezinárodním prostředí s každodenním využitím cizích jazyků

Co je pro nás důležité:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti/provozu
  • pokročilá znalost AJ (další cizí jazyk vítán)
  • pokročilá znalost práce na PC (Microsoft Office 365 – mírně pokročilý, SAP – mírně pokročilý)
  • komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost a cílevědomost
  • schopnost plánování a určování priorit v dynamickém IT prostředí
  • schopnost přizpůsobit se rychlým změnám
  • odolnost vůči stresu

Místo výkonu práce:

  • Bor u Tachova

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Info: Petra Nedvědová, 728 873 998


Odpovědět na inzerát     





Zástupce ředitele pro odborný výcvik

vloženo: 2021-10-03 19:21:33

Pro našeho klienta - Střední odborné učiliště - hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Zástupce ředitele pro odborný výcvik.

Co od vás klient očekává:

  • VŠ vzdělání
  • praxi v odborném školství
  • znalost školských zákonů a problematiky
  • plynulou češtinu, organizační schopnosti a odolnost vůči stresu
  • pokud na sobě navíc rádi pracujete a rozšiřujete si obzory v oboru, jste ideální kandidát

Co vám na oplátku může klient nabídnout:

  • práci na plný úvazek na HPP
  • spolupráci s velmi erudovaným ředitelem školy
  • čas a prostor pro sebevzdělávání
  • příspěvek k penzijnímu spoření, služební tarifní volání
  • příspěvek na stravování
  • platovou třídu 12

Místo výkonu práce:

  • Praha 4

Možnost nástupu:

  • dohodou, ideálně ihned:-)

Informace: Petra Nedvědová, 728 873 998


Odpovědět na inzerát     





Technik zakázek - zaměření silnoproud - VN, VVN

vloženo: 2021-09-26 15:45:06

Pro našeho klienta, stabilní společnost s dobrým renomé na trhu, hledáme spolehlivého profesionála se zkušeností z oblasti VN, VVN na pracovní pozici Technik zakázek.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • kontrola a koordinace zakázky v oblasti elektro (transformovny, rozvodny, měnírny, instalace transformátorů a rozváděčů, pokládky kabelů apod. v napěťové hladině vvn, vn i nn) v rámci ČR
  • koordinace a komunikace se subdodavateli, montéry vlastního týmu, nadřízeným, projektanty, technickým dozorem a dalšími spolupracovníky
  • příprava požadavků na objednávky materiálu a služeb a jejich přebírka
  • vedení stavebního deníku, dohled na dodržování BOZP na staveništi, vedení dokladové části stavby a její kompletace k předání díla

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek a jednat s odborníky z dané oblasti
  • možnost seberealizace a uplatnění nápadů a zajímavých přístupů
  • 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna
  • stravenky
  • Multisport karta
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • další zaměstnanecké benefity

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • zkušenosti na obdobné pozici v oblasti elektro
  • vyhlášku min. §6 do 1000 V (vyšší výhodou, u propadlé zajistí zaměstnavatel obnovení)
  • vzdělání v oboru elektro (SOU/SŠ/VŠ)
  • orientujete se v technických výkresech a máte povědomí o stavebním zákoně
  • jste organizačně schopný
  • výhodou nikoliv podmínkou jsou také zkušenosti z oboru stavebnictví, montážních prací a zámečnictví
  • hodit se vám bude také uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
  • řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič s ochotou cestovat

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: dle bydliště zaměstnance, realizace v rámci celé ČR

Kontakt: Ing.Lucie Kozáková, lucie.kozakova@peopledrive.cz nebo tel. 604 873063


Odpovědět na inzerát     





Solution Sales Advisor - Corporate Risk & Data Management

vloženo: 2021-09-24 18:06:59

Jste člověk, který má drive? Orientujete se ve světě financí velkých firem? Akvizice klientů je pro vás typem sportovní disciplíny, ve které umíte vyhrávat? Máte zkušenosti s Risk managementem? Umíte se skvěle odprezentovat, a to i v anglickém jazyce? Pak je tahle nabídka nejspíš pro vás.

Pro našeho klienta, lídra v oblasti poskytování analytických nástrojů, datových, obchodních a marketingových řešení, hledáme zkušenou kolegyni nebo kolegu na pozici Solution Sales Advisor - Corporate Risk & Data Management.


Jaká práce vás čeká:

  • aktivní akvizice nových klientů ze segmentu Large Corporate v rámci celé ČR
  • osobní setkávání s potenciálními klienty na základě schůzek a kontaktů převzatých od call centra
  • nabízení analytických nástrojů, datových, obchodních a marketingových řešení od celosvětového lídra trhu v tomto oboru
  • práce na obchodním případu od A do Z, včetně nabídky individuálních řešení
  • úzká spolupráce s Relationship Management Teamem, kterému budete předávat uzavřené obchodní případy
  • realizace x-sell a up-sell u stávajících klientů kdekoliv v rámci celé ČR
  • každodenní komunikace s klienty, spolupráce s oddělením back office, call centrem a vaším manažerem

Co od vás budeme potřebovat:

  • praxi na obdobné pozici v bance, jiné finanční instituci, IT nebo telekomunikační firmě
  • velmi dobré obchodní, analytické a komunikační dovednosti
  • schopnost být zákazníkovi konzultantem a navrhnout mu optimální řešení
  • AJ na středně pokročilé úrovni (vaši nadřízení hovoří anglicky)
  • vysokou míru samostatnosti, rozhodnosti a sebeorganizovanosti

Co za takovou práci nabízíme:

  • velmi zajímavou a samostatnou práci v moderním oboru se stále narůstající perspektivou
  • úvodní důkladné produktové školení
  • flexibilní pracovní dobu (požadujeme pouze přítomnost 1 x za měsíc na poradě v pražských kancelářích)
  • 25 dní dovolené, 3 dny Sick Day
  • nadstandardní finanční ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od zisku z úspěšně uzavřených obchodních případů
  • služební automobil i pro osobní účely

Místo výkonu práce

  • celá ČR / home office

Možnost nástupu

  • 01.12.2021 nebo dohodou

Úvazek

  • HPP

Kontakt

  • Lucie Chudobová, tel.: 606 848 006

Odpovědět na inzerát     





Produktový manažer pro velké vozy

vloženo: 2021-09-16 21:23:50

Pro našeho klienta hledáme nadšence do velkých vozidel, který se chce realizovat na samostatné a velmi různorodé pozici Produktového manažera pro velké vozy - dodávky, tahače, návěsy a další.

Jaká práce vás čeká?

  • spolupráce s ostatními kolegy při uvádění nových produktů na trh
  • podpora obchodních zástupců v ČR i SK
  • příprava produktových materiálů a školení pro kolegy a spolupracující firmy
  • spolupráce s mktg manažerem na promo akcích, exhibičních jízdách vozů, účasti na veletrzích atd.
  • sledování aktivit konkurence a trendů na trhu
  • práce s vlastními nápady a návrhy, oceníme váš proaktivní přístup

S námi získáte:

  • motivační finanční ohodnocení s měsíční fixní mzdou a zajímavým ročním bonusem
  • služební automobil jako prostředek k výkonu práce i k osobnímu využití
  • širokou škálu firemních benefitů – týden dovolené navíc, sick days, stravenky, příspěvky na sport a kulturu, příspěvek na penzijní připojištění a další
  • zúročení vašich zkušeností a schopností na velmi zajímavé a samostatné pozici, s velkou možností dalšího profesního rozvoje a růstu v zázemí mezinárodní společnosti

Co je pro nás důležité?

  • zkušenost z obdobné pozice - ideálně technicky zaměřené
  • velmi dobrá znalost trhu velkých vozidel, jejich využití a možností
  • samostatnost, systematičnost, schopnost pracovat na více věcech najednou a dotáhnout je do konce
  • výborné komunikační dovednosti proaktivní přístup
  • znalost angličtiny slovem i písmem na středně pokročilé úrovni
  • ŘP sk. B - aktivní řidič

Místo výkonu práce:

  • Praha + občasné cesty Brno, Bratislava

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou


Odpovědět na inzerát     





Expeditor/ka se znalostí AJ - automotive

vloženo: 2021-09-16 18:36:43

Pro našeho klienta, automotive společnost se sídlem v průmyslové zóně Bor u Tachova, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Expeditor/ka.

Jaká je náplň práce expeditora:

  • řídí a koordinuje denní dodávky materiálů od dodavatelů pro zabezpečení výroby
  • plánuje dodávky materiálů na zabezpečení denní výroby
  • promítá změny plánu výroby dané zákazníkem do plánu výroby tak, aby byla zabezpečena dodávka materiálu
  • denně spolupracuje a řeší problémy v dodávkách s dodavatelskou a přepravní firmou pro zajištění dodávek materiálu
  • zajišťuje inventarizaci materiálu
  • pracuje se systémem SAP, MFG PRO, JTDS
  • zajišťuje speciální transport
  • řídí a koordinuje pravidelný cycle count na přidělených dílech
  • vypracovává analýzy v případě měnících se plánů od zákazníka

Co je pro nás důležité:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • praxi v oboru v obdobném provozu nebo ve výrobní společnosti
  • znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ výhodou
  • znalost práce na PC a MS Office (znalost ERP systému, SAP, MFG PRO - výhodou)
  • komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost
  • analytické schopnosti
  • schopnost určování priorit
  • schopnost přizpůsobit se rychlým změnám

Co za vaši práci dostanete:

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • závodní stravování zdarma
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na dovolenou
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na dojíždění
  • mobilní telefon, notebook
  • jazykové kurzy a další vzdělávání, firemní akce
  • možnost kariérního růstu
  • práci v mezinárodním prostředí s každodenním využitím cizích jazyků

Místo výkonu práce:

  • Bor u Tachova

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Info: Petra Nedvědová, 728 873 998


Odpovědět na inzerát     





Prodejce ojetých vozů - dodávky

vloženo: 2021-09-14 09:19:09

Pro nadšence do velkých vozů, pro zkušeného obchodníka, pro technicky zdatného prodejce otevíráme příležitost v rozšiřujícím se prodejním týmu našeho významného klienta. Pokud vás zajímají velké vozy, především dodávky, víte o nich spoustu detailů a umíte je prodat, pak jste ti praví, pro které je tato pozice jako stvořená! Staňte se členem prodejního týmu renomovaného prodejce, jehož značka má na trhu své pevné místo!

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
  • pravidelná péče o stávající klienty a každodenní komunikace s nimi
  • sledování vývoje, trendů, novinek a aktivit konkurence v odvětví
  • spolupráce s kolegy- techniky, prodejci, marketingovým specialistou a dalšími
  • příprava nabídek – technická, cenová i formální stránka
  • případně účast na veletrzích, promo akcích a dalších aktivitách

Co vám můžeme nabídnout:

  • odpovídající finanční ohodnocení složené z fixní a motivující provizní částky
  • pracovní dobu uzpůsobenou obchodním aktivitám v regionu
  • kvalitní pracovní vybavení a zázemí stabilního zaměstnavatele
  • řadu benefitů, sportovních a rodinných akcí pro zaměstnance
  • péči zaměstnavatele, pro kterého je spokojenost zaměstnanců skutečným cílem

Jaké předpoklady byste měli mít:

  • úspěšná praxe na obdobné pozici zaměřené na prodej ideálně dodávek
  • SOU/SŠ vzdělání technického směru
  • rozhled v oboru a o jak v technické oblasti, tak v oblasti finanční
  • ŘP sk. B, (C výhodou)
  • znalost MS Office, CRM - případně zaučíme
  • samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost

Místo výkonu práce:

  • dle bydliště zaměstnance, ochota cestovat v rámci ČR

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát     





Skladník ve skladu se zdravotnickým materiálem

vloženo: 2021-09-13 16:04:32

Pro našeho klienta, inovativní českou společnost působící v oblasti zdravotnického materiálu, hledáme nové kolegy/ně na pozici Skladník. Práce v novém moderním skladu a ve velmi přátelském pohodovém kolektivu je zajímavou příležitostí pro zkušené skladníky i juniory.

Jaká práce vás čeká:

  • naskladnění a kontrola úplnosti dodávek
  • pečlivá příprava zboží pro vyskladnění
  • práce v evidenčním systému se snadným zaučením
  • rozvor drobných zakázek po Praze a nejbližším okolí (2–3krát týdně)
  • komunikace s kolegy na stejné pozici a vzájemná zastupitelnost
  • fyzicky nenáročná manipulace s lehkými menšími balíky

Co vám můžeme nabídnout:

  • práci v jednosměnném provozu, PO–PÁ
  • dlouhodobou spolupráci v přátelském prostředí unikátní firmy
  • nově vybudované moderní a příjemné prostory
  • zajímavý bonusový systém
  • 5 týdnů dovolené

Co je pro nás důležité:

  • SOU/SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • přesnost, pečlivost, ochota a týmovost
  • běžné uživatelské znalosti práce na PC – MS Office
  • základní znalost AJ výhodou, nikoliv nutností
  • ŘP sk. B – aktivní řidič

Místo výkonu práce:

  • Praha–západ

Možnost nástupu a mzdové ohodnocení:

  • dohodou

Odpovědět na inzerát     





Koordinátor systému sdílených zásob pro region EMEA

vloženo: 2021-09-09 15:40:37

Máte zkušenosti se supply chain procesy z mezinárodní společnosti? Komunikace v angličtině je pro vás naprostou samozřejmostí? Baví vás řešit neočekávané problémy a situace a umíte se rozhodovat? Excel je váš nejoblíbenější software? Pak nejspíš hledáme právě vás.

Pro našeho klienta, který je významným světovým hráčem v oblasti výroby prémiového kuchyňského vybavení pro domácí i profesionální využití, hledáme zkušenou kolegyni nebo kolegu na pozici Koordinátor systému sdílených zásob pro východní Evropu.

Jaká práce vás čeká:

  • starost o kompletní správu warehouse procesu nebo supply chain procesu na základě prognóz, priorit zákazníků a prodejních příležitostí
  • příprava celoročních plánů produktů
  • podílení se na uvedení nových produktů na trh (například předvánoční akce apod.)
  • velmi úzká spolupráce a komunikace s koordinátorem logistiky, zákaznickými službami - centry péče o zákazníky, distribučními, poptávkovými a prodejními týmy a 17 kolegy z týmů regionu EMEA
  • řešení neočekávaných problémů, operativní rozhodování a vedení potřebné administrativy

Co od vás budeme potřebovat?

  • minimálně 3 roky praxe ve společnosti FMCG ideálně v logistice
  • plynnou angličtinu slovem i písmem (komunikace na denní bázi s manažerskou týmu, interními i externími klienty)
  • komunikativnost a velmi dobré organizační schopnosti (prostě žádné obavy a otálení, když je třeba zvednout telefon a vyřešit problém)
  • znalost práce v Excelu (to je skutečně “must have”) a SAPu (tady vás případně zučíme)
  • znalost administrativní práce ve skladu, z nákupu nebo zákaznického servisu jsou pro vás “plusové body navíc”

Co za takovou práci nabízíme:

  • velmi zajímavou a samostatnou práci v úzkém týmu s mezinárodním přesahem
  • přátelský tým, který se vzájemně ve všem podporuje
  • velkou příležitost k vlastnímu rozvoji a dalšímu vzdělávání
  • pracoviště v moderních kancelářích prakticky v centru Prahy, v těsné blízkosti metra
  • flexibilní pracovní dobu, možnost home office, týden dovolené navíc, příspěvek na stravování, na sport a na kulturu a řadu dalších benefitů
  • možnost nákupu firemních produktů s výraznou slevou
  • zajímavé finanční ohodnocení podle vašich zkušeností

Místo výkonu práce

  • Praha

Možnost nástupu

  • 01.11.2021

Úvazek

  • HPP

Kontakt

  • Lucie Kozáková, tel.: 604 873 063

Odpovědět na inzerát     





Technický dozor stavby - různé regiony - zaměření na dopravní stavby velkého rozsahu

vloženo: 2021-08-29 22:35:05

Pro stavební firmu, která je součástí stabilní skupiny s českým vlastníkem, hledáme zkušené profesionály, kteří jsou připraveni samostatně vést a úspěšně dokončit stavby z oblasti pozemního stavitelství, dopravních staveb, či vodohospodářských staveb. Tuto pozici obsazujeme jednotlivě v regionech: Středočeský, Západočeský a Jihočeský kraj.

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • vedení týmu při realizaci a dokončování staveb
  • koordinace BOZP
  • komunikace s kolegy v rámci firmy, se subdodavateli i se zadavatelem
  • dohlížet na hladký chod zakázek v rámci svěřeného regionu
  • řešit aktuálně vzniklé situace na stavbách
  • spolupodílet se na budování dobrého jména firmy vysokou profesní úrovní vyhotovení zakázek

Co vám můžeme nabídnout:

  • prostor pro seberealizaci při vedení samostatných projektů
  • služební vůz, notebook, mobilní telefon
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • příspěvek na sportovní a kulturní vyžití s rodinou nebo přáteli
  • 25 dnů dovolené
  • jazykové kurzy a finanční odměny za certifikace a zvyšování odbornosti
  • prémie a jiné motivační složky mzdy

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • relevantní praxi na obdobné pozici
  • SŠ vzdělání se zaměřením na stavebnictví
  • schopnost vést tým pracovníků a odpovídat za jejich pracovní výsledky
  • autorizaci ČKAIT, ideálně v některém z oborů: dopravní, pozemní nebo vodohospodářské stavby
  • oprávnění k výkonu stavebního dozoru na stavbách pozemních komunikací
  • ochotu cestovat v rámci svěřeného regionu
  • ŘP. skupiny B, aktivní řidič

Místo výkonu práce:

  • Středočeský, Západočeský a Jihočeský kraj

Možnost nástupu:

  • dohodou

Kontakt

  • Ing.Lucie Kozáková, 604 873063, lucie.kozakova@peopledrive.cz


Odpovědět na inzerát     





Servisní technik - obor požární ochrana a bezpečnost práce

vloženo: 2021-08-26 17:08:36

Naším klientem je firma, která se zabývá komplexními službami v oboru požární ochrany a bezpečnosti práce. Nyní hledáme vhodné uchazečky či uchazeče na pozici Servisní technik.

Zaměření bude podle kvalifikace a zkušeností kandkdátů buď na požární systémy nebo slaboproudé systémy.

Co vás na této pozici čeká:

  • servis a kontroly provozuschopnosti požárně bezpečnostních systémů
  • opravy, montáže, oživení a programování elektrických požárně bezpečnostních zařízení
  • servisní zásahy u zákazníka v rámci Středočeského kraje
  • spolupráce na realizaci a zprovoznění nových zakázek
  • pravidelná komunikace s nadřízeným ohledně vývoje zakázek
  • sjednávání a koordinace schůzek a revizí
  • aktivní komunikace se zákazníkem s důrazem na pochopení jeho potřeb

Co za vaši práci dostanete:

  • perspektivní zaměstnání v zajímavém a stále se vyvíjejícím oboru
  • podporu a důkladné zaškolení jak od zkušených kolegů, tak i od výrobců zařízení
  • pracovní smlouvu na HPP
  • velmi zajímavé finanční ohodnocení
  • služební auto i k soukromým účelům
  • pravidelná profesní školení a certifikace
  • notebook a služební telefon včetně výhodných tarifů pro rodinné příslušníky
  • přátelský a akční kolektiv
  • dovolená v délce 20+5 dnů
  • stravenky a další..

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

  • máte vzdělání SOU/SŠ v oboru elektro nebo stroje a zařízení
  • jste aktivní řidič (sk. B) ochotný cestovat (1 den kancelář, 4 dny u zákazníků)
  • máte čistý rejstřík trestů
  • máte alespoň částečnou znalost angličtiny (čtení technické dokumentace)
  • pracujete na uživatelské úrovni s MS Office
  • jste člověk spolehlivý, komunikativní a zodpovědný
  • přistupujete k práci a řešení situací aktivně a profesionálně
  • jste technicky i manuálně zručný a pečlivý
  • se chcete dále učit
  • jste držitelem vyhlášky 50/1978 par 6., bude to výhoda, pokud ne, firma vám umožní doplnění kvalifikace

Místo výkonu práce:

  • Kladno, Praha – kancelářské zázemí, Středočeský kraj – práce u zákazníků

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou


Odpovědět na inzerát     





Elektromechanik - zaměření silnoproud

vloženo: 2021-08-19 14:24:42

Pro našeho významného klienta, ryze českou společnost působící v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme nové kolegy/ně na pozici Eelektromechanika se zaměřením na silnoproud. Zaměstnavatel, který je součástí stabilního holdingu, nabízí řadu výhod a především dlouhodobou spolupráci a profesionální zázemí.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • pravidelné revize, údržba a odstraňování poruch elektrických zařízení
  • práce na zařízeních v terénu i na dílně
  • diagnostika poruch pomocí přístrojů
  • podílení se na plánované preventivní údržbě zařízení

Co za vaši práci dostanete:

  • stabilní pracovní pozici u zaměstnavatele, který patří ke špičce ve svém oboru
  • týden dovolené navíc
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SOU/SŠ, ideálně v oboru elektro (silnoproud)
  • vyhlášku 50/1978 Sb. (obnovení propadlých dokladů zajistíme)
  • praxi v oboru na obdobné pozici, pro juniory je připraveno zaučení
  • řidičský průkaz sk. B pro Vás bude výhodou

Nástup:

  • ihned

Místo výkonu:

  • Litvínov


Odpovědět na inzerát     





HR projektový manažer / Senior Recruiter pro oblast Moravy a Slovenska

vloženo: 2021-08-15 10:31:33

Chcete zažít pocit úspěchu? Zúročit a rozšířit svoje znalosti z oboru lidských zdrojů? Přidejte se k nám! Jsem tým kreativně spolupracujících odborníků, které práce s lidmi prostě baví. Našim klientům pomáháme řešit okamžité potřeby v oblasti personalistiky, business partneringu a manažerského poradenství.

Pracujeme individuálně, mnohdy z domova, což je pro mnohé z nás velkou výhodou. Část našeho týmu pracuje na jižní Moravě, větší část v Praze a v Kladně. Protože víme, jak je osobní kontakt důležitý, setkáváme se často v naší pražské kanceláři, kde společně pracujeme a vzájemně se podporujeme, radíme a inspirujeme.

“Pracujeme s nadšením a poctivě, jak se zákazníky, tak v rámci našeho týmu.”

Protože se nám daří a hledáme nového kolegu či kolegyni, který nám pomůže posílit náš moravský tým.

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • samostatná práce na projektech pro naše klienty
  • kompletní vedení celé zakázky, včetně zapojení a odborných konzultací dalším členům týmu
  • vedení jednáních s většími klienty
  • akvizice nových klientů a business development
  • vedení projektů v oblastech dle vašich zkušeností a preferencí např.: příprava a vedení AC/DC; pracovně-právní a mzdová agenda; řízení výkonnosti, rozvoj talentů a plánování nástupnictví; vzdělávání a rozvoj zaměstnanců; odměňování a benefity; optimalizace klimatu a motivace ve firmě, HR audit a analýzy
  • participace na růstu a dalším formování společnosti Peopledrive
  • vývoj nových produktů a jejich uvedení do praxe (návrh, projektový management, marketing)

Co vám můžeme nabídnout:

  • prostor pro seberealizaci
  • podporující, kreativní a úspěšný tým
  • flexibilní plánování pracovního času – nemusíte pracovat 8 hodin denně od-do, bude záležet na Vás, jak si práci zorganizujete
  • fixní odměnu za odpracovaný čas + atraktivní systém odměn

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • praxi z pozice HR Business Partner nebo obdobné alespoň 5 let (zkušenosti s vedením týmu budou výhodou)
  • ochotu zapojit se do svobodné firmy (spolupráce na IČO, DPP, DPČ nebo po dohodě i na HPP - fix+variabilní složka)
  • praktické znalosti a zkušenosti s projektovým managementem
  • znalost angličtiny a případně němčiny na úrovni obchodního jednání
  • dobré komunikační a vyjednávací schopnosti a reprezentativní vystupování
  • týmového ducha i schopnost pracovat samostatně
  • proaktivitu, zajímavé nápady a zodpovědnost
  • znalost práce se sociálními sítěmi
  • zájem o nové výzvy a zkušenosti
  • ochotu cestovat (jste aktivní řidič)

Místo výkonu práce:

  • home office/Brno/Praha

Možnost nástupu:

  • dohodou

Úvazek

  • podle vašich možností, ale minimálně 30 hodin týdně

Kontakt

  • Petra Nedvědová, 728 873 998


Odpovědět na inzerát     





Správce vozového parku velkých vozů

vloženo: 2021-08-12 12:58:15

Pro našeho významného klienta, stabilní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Správce vozového parku velkých vozů. Zaměstnavatel má pro vás širokou nabídkou benefitů, o které se dozvíte v inzerci. Vyznáte se v kamionech, tahačích, dodávkách a jiných velkých vozech? Máte bohatou praxi, anebo se teprve chcete vše naučit? Zkušené a znalé náš klient velkoryse ocení, u absolventů/juniorů se počítá s důkladným zaškolením.


Jaká práce vás čeká?

  • předávání vozů zákazníkům, komunikace, organizace, formality
  • prezentace vozů a jejich převoz mezi pobočkami
  • technická a administrativní správa vozového parku

S námi získáte:

  • dovolená 25 dní
  • stravenky v hodnotě 80 Kč
  • hrazené životní pojištění
  • zaměstnanecký program od T-Mobile – skvělé tarify pro zaměstnance i rodiny
  • zvýhodněný nákup nových vozů Škoda – obojí opravdu velice výhodné a na trhu běžně nedostupné
  • celodenní vstupenky do Aquapalace Praha
  • zaměstnanecká kantýna s výhodnými cenami a akcemi pro zaměstnance
  • káva na pracovišti zdarma (kávovar na mletou kávu)
  • různé akce pro zaměstnance – family day, vánoční večírek, apod.

Co je pro nás důležité?

  • zájem o velké vozy a práce s nimi vás baví
  • řidičský průkaz skupiny C
  • pečlivost a smysl pro detail
  • práce s excelem - uživatelská znalost

Možnost nástupu

  • ihned nebo dle individuální domluvy

Místo výkonu práce

  • Praha - východ

Odpovědět na inzerát     





Manažer/ka logistiky - automotive

vloženo: 2021-08-11 21:04:16

Pro našeho klienta, automotive společnost, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Manažera/ky logistiky.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • řízení oddělení logistiky (dodavatelé, interní logistika, zákazníci) v systému JIT
  • motivace, odměňování a rozvoj podřízených pracovníků
  • spolupráce s externími poskytovateli logistických služeb při zabezpečení optimalizace přepravy dodávek a skladování
  • spolupráce s ostatními odděleními výrobního závodu
  • kontrola využití výrobních kapacit
  • spolupráce při přípravě interní dokumentace týkající se logistiky

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající finanční ohodnocení – manažerský balíček
  • perspektivní a zajímavou práci ve stabilní společnosti
  • stravenky
  • 25 dní dovolené
  • příspěvek na dovolenou a na penzijní připojištění
  • další vzdělávání včetně jazykových kurzů

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • VŠ/SŠ vzdělání
  • zkušenost z vedoucí pozice v logistice minimálně 3 roky
  • zkušenost z automobilovém průmyslu
  • výbornou znalost AJ – schopnost domluvit se se zahraničními kolegy a dodavateli
  • organizační předpoklady a řídící schopnosti
  • silnou manažerskou osobnost
  • ....velkou výhodou budou zkušenosti s výrobou TIER1 (JIT případně JIS)

Místo výkonu práce:

  • Královéhradecký kraj

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt: Petra Nedvědová, petra.nedvedova@peopledrive.cz, 728 873 998


Odpovědět na inzerát     





Mechanik pro velké vozy

vloženo: 2021-07-23 10:50:22

Pro našeho významného klienta, stabilní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Mechanik pro velké vozy. Zaměstnavatel má pro vás bohatou nabídkou benefitů, o které se dozvíte v inzerci. Vyznáte se v opravách kamionů a velkých aut? Jste zkušený nebo se teprve chcete vše naučit? Zkušené a znalé velkoryse oceníme, absolventy rádi vše naučíme.

Jaká práce vás čeká?

  • diagnostika a běžné opravy velkých vozů, dodávek, kamionů atd.
  • výměna pneu
  • komunikace s řidiči a majiteli vozů
  • práce ve směnném provozu
  • Pondělí až pátek ranní směna: 07:00 – 15:30, odpolední směna: 13:30 – 22:00, odpolední směna se sobotou: 15:00 – 22:00, sobota: 07:30 – 15:45

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • vyučen/SŠ vzdělání – strojní zaměření - ideálně automechanik
  • praxe na obdobné pozici - ideálně zkušenosti se servisem velkých vozů- dodávek, kamionů, tahačů
  • manuální zručnost, spolehlivost

Co vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • dovolená 25 dní
  • stravenky v hodnotě 80 Kč
  • hrazené životní pojištění
  • zaměstnanecký program od T-Mobile – skvělé tarify pro zaměstnance i rodiny
  • zvýhodněný nákup nových vozů Škoda – obojí opravdu velice výhodné a na trhu běžně nedostupné
  • celodenní vstupenky do Aquapalace Praha
  • zaměstnanecká kantýna s výhodnými cenami a akcemi pro zaměstnance
  • káva na pracovišti zdarma (kávovar na mletou kávu)
  • různé akce pro zaměstnance – family day, vánoční večírek, apod.

Nástup a mzdové ohodnocení

  • nástup ihned
  • mzda se skládá ze základního platu + bonus za prodané hodiny ve fakturaci
  • příplatek dle zákona
  • příplatek za pohotovost: 55 Kč/hod
  • roční bonus

Místo výkonu práce: Praha - východ


Odpovědět na inzerát     





Quality Manager - automotive

vloženo: 2021-07-19 20:55:34

Are you interested and experienced in automotive quality?

Would you like to lead a professional quality team in the Czech Republic for one of the best automotive suppliers?

We are offering a significant position of Quality Manager.

Our client is one of the largest global automotive supplier, supporting all major automakers.

What your responsibilities will be:

  • managing and developing strategy for the quality departments
  • preparing quality plans according to customer's specifications
  • responsibility for analysis and recommendations for improving the products and services quality
  • organizing the development of the plant‘s quality system
  • leading about 20 people team (quality engineers and auditors)
  • checking the security of the quality marks when preparing new projects
  • recording and evaluating specific customer requirements
  • monitoring deficiencies and customers‘ complaints and creating plans for improvement
  • leading, managing and controlling the work of the quality teams
  • managing an internal audit program

What you would enjoy:

  • opportunity to influence quality system in a global automotive company
  • important responsibility
  • company car also for private purposes
  • very attractive salary and annual bonus
  • private insurance
  • 5 weeks holidays
  • cafeteria at the plant
  • friendly environment etc.

What we require:

  • secondary school/University education (preferably technical specialization)
  • very good knowledge of quality tools
  • active knowledge of English language, German is an advantage
  • Czech language – mother tongue
  • experience with Quality Management min. 5 years
  • experienced people leadership and management skills
  • experience with automotive is a must

Location:

  • Hradec Králové

Possible start:

  • Upon agreement

We are looking forward to your answer!


Odpovědět na inzerát     





Projektant/ka, konstruktér/ka zabezpečovacího zařízení

vloženo: 2021-07-01 21:47:26

Naším klientem je společnost, která si od roku 1990 buduje skvělé jméno v oblasti dopravy, vodohospodářství a urbanismu. Do svých týmů, které díky úspěchům stále rozšiřuje, hledá naším prostřednictvím zkušené profesionály. Pokud máte zkušenosti, které byste rádi využili při realizaci těch největších projektů v rámci ČR i SK, pak si níže přečtěte detaily případné spolupráce.

Jaká práce vás čeká: 

  • projektování železničních a dopravních staveb
  • kompletní zpracování studií ve všech stupních projektové dokumentace
  • další úkoly spojené s výstavbou dopravní infrastruktury

Co vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní společnosti, osobní přístup a podporu kolegů
  • podporu v seberozvoji a profesním růstu, motivační odměny za dobře odvedenou práci, školení měkkých i tvrdých dovedností
  • zaměstnanecké benefity, jako např. eStravenky, kartu Multisport, permanentky na kulturní i sportovní akce, příspěvky na připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • odpovídající finanční ohodnocení 

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ/VŠ vzdělání dopravního směru
  • znalost AutoCAD nebo Microstation
  • předchozí zkušenost v oboru - výhodou
  • chuť pracovat samostatně i v týmu
  • český jazyk na výborné úrovni
  • ŘP skupiny B
  • znalost AJ nebo NJ  - výhodou 

 

Místo výkonu práce: 

  • Praha

Možnost nástupu:

  • dohodou

Odpovědět na inzerát     





Projektant - slaboproudé elektroinstalace

vloženo: 2021-06-28 17:25:09

Naším klientem je společnost, která si od roku 1990 buduje skvělé jméno v oblasti dopravy, vodohospodářství a urbanismu. Do svých týmů, které díky úspěchům stále rozšiřuje, hledá naším prostřednictvím zkušené profesionály. Pokud máte zkušenosti, které byste rádi využili při realizaci těch největších projektů v rámci ČR i SK, pak si níže přečtěte detaily případné spolupráce.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • návrhy LAN sítí a koncových prvků, projekty EPS, EZS, STA, CCTV, rozhlasy, jednotný čas a další PD slaboproudé elektroinstalace dle vyhl. 499/2006 Sb.
  • řešení přípojek, přeložek a areálových rozvodů výše uvedených sítí
  • zpracovávání položkového výkazu k rozvodům elektroinstalace

Co za vaši práci zaměstnavatel nabízí:

  • zázemí stabilní společnosti, osobní přístup a podporu kolegů
  • podporu v seberozvoji a profesním růstu
  • motivační odměny za dobře odvedenou práci
  • školení měkkých i tvrdých dovedností
  • řadu zaměstnaneckých benefitů, jako např. eStravenky, kartu Multisport, permanentky na kulturní i sportovní akce, příspěvky na připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • odpovídající finanční ohodnocení

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

  • máte SŠ/VŠ se zaměřením na obor elektro
  • relevantní praxi na obdobné pozici
  • zkušenosti se samostatným vedením projektů
  • výhodou je také autorizace v oboru a znalost AJ nebo NJ - není nutné
  • manažerské schopnosti a dovednosti
  • řidičský průkaz skupiny B

Místo výkonu práce:

  • několik samostatných pracovních míst: Liberec, Praha, Plzeň, Ústí nad Labem, Ostrava

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt

  • Lucie Kozáková, 604 873 063, lucie.kozakova@peopledrive.cz

Odpovědět na inzerát     





Projektant - silnoproudé elektroinstalace

vloženo: 2021-06-28 17:09:20

Naším klientem je společnost, která si od roku 1990 buduje skvělé jméno v oblasti dopravy, vodohospodářství a urbanismu. Do svých týmů, které díky úspěchům stále rozšiřuje, hledá naším prostřednictvím zkušené profesionály. Pokud máte zkušenosti, které byste rádi využili při realizaci těch největších projektů v rámci ČR i SK, pak si níže přečtěte detaily případné spolupráce.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • návrhy domovní silnoproudé elektroinstalace, včetně návrhu osvětlení, řešení rozvaděčů a jiných schémat potřebných pro PD elektroinstalace dle vyhl. 499/2006 Sb.
  • řešení bleskosvodů a zemnící soustavy objektů
  • návrhy NN, případně VN rozvoden - výhoda, nikoliv podmínka
  • řešení přípojek a areálových rozvodů NN, VN, včetně návrhu trafostanic - výhoda, nikoliv podmínka
  • návrhy venkovního a veřejného osvětlení
  • zpracovávání položkového výkazu k rozvodům elektroinstalace

Co za vaši práci zaměstnavatel nabízí:

  • zázemí stabilní společnosti, osobní přístup a podporu kolegů
  • podporu v seberozvoji a profesním růstu
  • motivační odměny za dobře odvedenou práci
  • školení měkkých i tvrdých dovedností
  • řadu zaměstnaneckých benefitů, jako např. eStravenky, kartu Multisport, permanentky na kulturní i sportovní akce, příspěvky na připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • odpovídající finanční ohodnocení

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

  • máte VŠ nebo SŠ se zaměřením na obor elektro
  • relevantní praxi na obdobné pozici
  • zkušenosti se samostatným vedením projektů
  • výhodou je také autorizace v oboru a znalost AJ nebo NJ - není nutné
  • manažerské schopnosti a dovednosti
  • řidičský průkaz skupiny B

Místo výkonu práce:

  • několik samostatných pracovních míst: Liberec, Praha, Plzeň, Ústí nad Labem, Ostrava

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt

  • Lucie Kozáková, 604 873 063, lucie.kozakova@peopledrive.cz


Odpovědět na inzerát     





Zubní asistentka / instrumentářka pro moderní kliniku v centru Prahy

vloženo: 2021-06-21 17:47:45

Pro moderní kliniku v centru Prahy 1 hledáme kolegyni na pozici Zubní asistentka / instrumentářka. Chtěla byste pracovat v týmu špičkových odborníků z oblasti dentální péče a v příjemném prostředí s moderním zázemím? Jste zubní instrumentářka nebo zubní sestra? Hledáte profesionální zázemí s možností zvolit si pracovní dobu?

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • budete asistovat lékaři při preventivní, diagnostické, léčebné, posudkové a dispenzární péči klientům naší kliniky
  • pracovat se zdravotnickou dokumentací a informačním systémem
  • zpracovávat dentální materiály v ordinaci i mimo ni
  • pečovat o pacienty v průběhu ošetření zubním lékařem
  • podílet se na přejímání, kontrole, manipulaci a uložení zdravotních prostředků apod.
  • vaše pracovní doba bude plně na dohodě a vašich časových možnostech

Jak za svou práci budete odměněna?

  • zázemím silné a moderní společnosti
  • nadstandardním mzdovým ohodnocením
  • atraktivními benefity, např. příspěvkem na zvýšení kvalifikace a vzdělávání, lekcemi cizího jazyka
  • komfortní pracovní uniformou
  • slevou na ošetření pro vás i milované rodinné příslušníky
  • příspěvkem na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • a tak dále…

Co potřebujeme na oplátku od vás?

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání, případně absolvovaný kurz zubní instrumentářky
  • předešlá praxe je vítána
  • zodpovědný a spolehlivý přístup k práci
  • komunikativní znalost českého a anglického jazyka
  • plný úvazek na pracovní smlouvu je výhodou, ale vám můžeme nabídnou i částečnou spolupráci
  • nástup ihned, případně dle dohody

Kde budete pracovat:

  • v centru Prahy 1, kousek od tramvajové zastávky

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

Petra Horáková, petra.horakova@peopledrive.cz, tel: 602 210 999


Odpovědět na inzerát     





Stomatolog pro kliniku v centru Prahy s možností vlastní klientely

vloženo: 2021-06-21 17:33:02

Pro moderní kliniku v centru Prahy 1 hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici Stomatolog. Toužíte pracovat v týmu špičkových odborníků z oblasti dentální péče a v příjemném prostředí s moderním zázemím? Jste zubní lékař či lékařka s odbornou způsobilostí? Hledáte profesionální zázemí s možností zvolit si pracovní dobu a přivést si svoji klientelu? Pak hledáme právě vás!

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • budete poskytovat preventivní, diagnostickou, léčebnou, posudkovou a dispenzární péči klientům naší kliniky
  • vykonávat vzdělávací, výzkumnou, vývojovou a revizní činnost v oblasti péče o zuby, ústa, čelisti a související tkáně
  • vytvářet léčebné plány a rozpočty
  • zapisovat do zdravotní dokumentace apod.
  • vaše pracovní doba bude plně na dohodě a vašich časových možnostech

Jak za svou práci budete odměněni?

  • zázemím silné a moderní společnosti
  • nadstandardním mzdovým ohodnocením
  • atraktivními benefity, např. příspěvkem na zvýšení kvalifikace a vzdělávání, lekcemi cizího jazyka
  • komfortní pracovní uniformou
  • slevou na ošetření pro vás i milované rodinné příslušníky
  • příspěvkem na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • a tak dále…

Co potřebujeme na oplátku od vás

  • odpovídající vzdělání v oboru zubního lékařství
  • zodpovědný a spolehlivý přístup k práci
  • komunikativní znalost českého a anglického jazyka
  • plný úvazek na pracovní smlouvu je výhodou, ale vám můžeme nabídnou i částečnou spolupráci
  • předešlá praxe je vítána
  • nástup ihned, případně dle dohody

Kde budete pracovat?

  • v centru Prahy 1, kousek od tramvajové zastávky

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

Petra Horáková, petra.horakova@peopledrive.cz, tel: 602 210 999


Odpovědět na inzerát     





Dentální hygienistka pro moderní kliniku v centru Prahy

vloženo: 2021-06-21 09:50:09

Pro moderní kliniku v centru Prahy 1 hledáme šikovnou kolegyni na pozici Dentální hygienistka. Toužíte pracovat v týmu špičkových odborníků z oblasti dentální péče a v příjemném prostředí s moderním zázemím? Jste profesionálkou v péči o chrup a procedur s tím spojených? Hledáte zajímavou práci s možností zvolit si pracovní dobu? Pak tedy hledáme právě vás!

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • budete vykonávat výchovnou činnost v rámci zubní prevence
  • asistovat při poskytování preventivní, léčebné a diagnostické péče
  • poskytovat preventivní péči na úseku dentální hygieny na základě indikace zubního lékaře
  • vaše pracovní doba bude plně na dohodě s lékařem a vašich časových možnostech

Jak za svou práci budete odměněna?

  • zázemím silné a moderní společnosti
  • nadstandardním mzdovým ohodnocením
  • atraktivními benefity, např. příspěvkem na zvýšení kvalifikace a vzdělávání, lekcemi cizího jazyka
  • komfortní a slušivou pracovní uniformou
  • slevou na ošetření pro vás i milované rodinné příslušníky
  • příspěvkem na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • a tak dále…

Co potřebujeme na oplátku od vás?

  • odpovídající vzdělání v oboru dentální hygieny
  • zodpovědný a spolehlivý přístup k práci
  • milé a příjemné vystupování
  • dobré komunikační schopnosti
  • flexibilitu a práci v týmu
  • minimálně komunikativní znalost anglického jazyka
  • plný úvazek na pracovní smlouvu je výhodou, ale vám můžeme nabídnou i částečnou spolupráci
  • nástup ihned, případně dle dohody

Kde budete pracovat?

  • v centru Prahy 1, jen kousek od tramvajové zastávky

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Petra Horáková, petra.horakova@peopledrive.cz, tel: 602 210 999


Odpovědět na inzerát     





Všeobecná zdravotní sestra pro kliniku estetické medicíny

vloženo: 2021-06-18 19:17:33

Pro luxusní kliniku v samotném centru Prahy 1 hledáme šikovnou Všeobecnou zdravotní sestru. Toužíte pracovat v týmu špičkových odborníků z oblasti estetické dermatologie a v příjemném prostředí s moderním zázemím? Těší vás, když máte na práci s klienty dost času? Chcete se naučit něco nového nebo prostě jen tak hledáte zajímavou práci s možností zvolit si pracovní dobu?

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • budete asistovat lékaři u zákroků estetické medicíny
  • připravovat klienty na invazivní a neinvazivní zákroky
  • asistovat během jejich rekonvalescence
  • dodávat jim pocit pohodlí a péče
  • vaše pracovní doba bude plně na dohodě s lékařem a vašich časových možnostech

Jak za svou práci budete odměněny?

  • zázemím silné a moderní společnosti
  • nadstandardním mzdovým ohodnocením
  • atraktivními benefity, např. příspěvkem na zvýšení kvalifikace a vzdělávání, lekcemi cizího jazyka
  • komfortní a slušivou pracovní uniformou
  • slevou na ošetření pro vás i milované rodinné příslušníky
  • příspěvkem na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • a tak dále…

Co potřebujeme na oplátku od vás?

  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou – obor všeobecná nebo dětská sestra, praxe je podmínkou
  • zodpovědný a spolehlivý přístup k práci
  • milé a příjemné vystupování
  • dobré komunikační schopnosti
  • smysl pro pořádek
  • chuť učit se novým věcem a vzdělávat se v oboru
  • flexibilitu a práci v týmu
  • minimálně komunikativní znalost anglického jazyka
  • velmi vítána je zkušenost s intravenózní aplikací infuzí, asistence na zákrokovém sále nebo praxe v oblasti estetické dermatologie.
  • plný úvazek na pracovní smlouvu je výhodou, ale vám můžeme nabídnou i částečnou spolupráci
  • nástup ihned, případně dle dohody

Kde budete pracovat:

  • v centru Prahy 1, jen kousek od tramvajové zastávky

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Petra Horáková, petra.horakova@peopledrive.cz, tel: 602 210 999

Odpovědět na inzerát     





Network Engineer

vloženo: 2021-06-12 21:27:07

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu sítí datových center i WAN
  • na analýzách problémů u klienta a zajištění jejich náprav
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (softwarově definované sítě, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally) vás nerozhodí
  • máte zkušenosti či alespoň povědomí o návrzích a realizacích počítačových sítí
  • orientujete se v Linux – jste schopni vytvářet scripty – například python, perl nebo jiné
  • máte znalost virtualizačních technologií (např VMWare/Hyper-V) a jejich principů
  • znalost technologie Cisco ACI výhodou
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez českého a anglického jazyka se neobejdete – budete je potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

Co za takovou práci nabízíme?

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

Místo výkonu práce:

  • Praha

Možnost nástupu:

  • dle dohody


Odpovědět na inzerát     





Mechanik elektronik

vloženo: 2021-05-20 12:41:56

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Mechanik elektronik ve výrobní společnosti. Zaměstnavatel vás podpoří relokačním příspěvkem a bohatou nabídkou benefitů, o které se dozvíte v inzerci.


Jaká náplň práce vás čeká?

  • údržba a servis výrobních zařízení
  • provádění drobných úprav na výrobních linkách
  • instalace a stěhování výrobních linek
  • příprava požadavků na nákup náhradních dílů
  • spolupráce při analýzách výpadků
  • pomoc při údržbě budov
  • práce na dvě směny

Co vám můžeme nabídnout:

  • relokační příspěvek po dobu 6 měsíců
  • nástupní příspěvek vyplacený jednorázově po šesti měsících
  • zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
  • pracovní doba 37,5 hodiny týdně, flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • cafeterie benefitů, program Zdraví
  • příspěvek na penzijní připojištění, na stravování a dopravu do zaměstnání
  • práci v profesně vyzrálém týmu
  • osobní a profesní rozvoj
  • propracovaný systém rozvoje a vzdělávání založený na rozvoji klíčových kompetencí

Co od vás budeme potřebovat?

  • vyučen/SŠ vzdělání – strojní zaměření
  • manuální zručnost a spolehlivost
  • práce ve třísměnném provozu (PO-PÁ)
  • zkušenosti se strojním obráběním výhodou
  • řidičský průkaz sk. B
  • vhodné i pro absolventy, praxe na obdobné pozici výhodou

Místo výkonu práce:

  • Zruč nad Sázavou

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát     





Specialista dodavatelské kvality

vloženo: 2021-05-11 21:14:14

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Specialista dodavatelské kvality. Tato pozice je pro zaměstnavatele významná a nabízí spojení dosavadních zkušeností s možností rozvoje.

Jaká náplň práce vás čeká?

  • zajištění rozvoje dodavatelů v oblasti kvality dodávaných materiálů a vstupních dílů
  • zajištění reklamačního řízení z hlediska jakosti nepřevzatých nebo v procesu výroby vyřazených nakupovaných dílů, materiálů a podestav
  • provádění návštěv / auditů u dodavatelů, následné vyhodnocené a zajištění nápravných opatření
  • zajištění a realizace rozvoje dodavatelů podle příslušných norem
  • sledování a kontrola kvality vstupních dílů a materiálů, aktivní spolupráce na předcházení kvalitativních problémů
  • spolupráce na tvorbě a odpovědnost za aktualizaci kontrol plánů pro vstupnídály a materiály

Co vám můžeme nabídnout?

  • nadstandartní mzdu odpovídající schopnostem a důležitosti pozice
  • zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
  • bonusový systém v závislosti na plnění cílů - roční bonus
  • pracovní doba 37,5 hodiny týdně, flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • cafeterie benefitů, program Zdraví
  • příspěvek na penzijní připojištění, na stravování a dopravu do zaměstnání
  • práci v profesně vyzrálém týmu
  • osobní a profesní rozvoj
  • propracovaný systém rozvoje a vzdělávání založený na rozvoji klíčových kompetencí

Co od vás budeme potřebovat?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • znalost norem ISO 9001, ISO/TS 16949 - výhodou
  • AJ na úrovni B2
  • dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
  • proaktivní přístup a ochota učit se novým věcem
  • praxe na obdobné pozici z automotive prostředí - výhodou

Místo výkonu práce:

  • Benešov u Prahy

Možnost nástupu:

  • ihned




Odpovědět na inzerát     





Technolog výroby - junior/senior

vloženo: 2021-05-11 21:09:29

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Technologa výroby. Tato pozice je pro zaměstnavatele významná a nabízí spojení dosavadních zkušeností s možností rozvoje.

Jaká náplň práce vás čeká?

  • určování správných výrobních postupů a sestavování návodky
  • zpracování a aktualizování výrobní dokumentace, kapacitní studie výrobních linek a procesy
  • spolupráce při zavádění postupů a metod k dosahování stanovených kvalitativních a kvantitativních cílů
  • spolupráce při stanovování a zavádění nápravných opatření a zákaznických reklamací
  • zpracování analýzy výrobních procesů na linkách, návrh a realizace vylepšování procesu
  • diagnostika příčiny závad ve výrobním procesu a hledání opatření k odstranění či prevence

Co vám můžeme nabídnout?

  • nadstandartní mzdu odpovídající schopnostem a důležitosti pozice
  • zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
  • bonusový systém v závislosti na plnění cílů - roční bonus
  • pracovní doba 37,5 hodiny týdně, flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • cafeterie benefitů, program Zdraví
  • příspěvek na penzijní připojištění, na stravování a dopravu do zaměstnání
  • práci v profesně vyzrálém týmu
  • osobní a profesní rozvoj
  • propracovaný systém rozvoje a vzdělávání založený na rozvoji klíčových kompetencí

Co od vás budeme potřebovat?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • znalost technologických postupů a technické dokumentace
  • technické myšlení, flexibilita, samostatnost a proaktivní přístup
  • komunikativní znalost Aj na úrovni B1
  • praxe na obdobné pozici (z automotive prostředí) výhodou

Místo výkonu práce:

  • Benešov u Prahy

Možnost nástupu:

  • ihned

Odpovědět na inzerát     





Senior IT specialista/specialistka

vloženo: 2021-04-07 17:07:11

Pro našeho klienta, českou, dynamicky se rozvíjející společnost se zaměřením na poskytování služeb farmaceutickým firmám při výzkumu a vývoji, která je na trhu více jak 20 let, hledáme novou kolegyni či nového kolegu na pozici Senior IT specialista/specialistka.

Jaká práce vás čeká:

  • správa IT infrastruktury (MS AD, MS File, DNS, Printserver, správa MS Exchange Serveru a Office 365)
  • správa serverů od Microsoftu
  • zálohování, aktualizace pomocí WSUS, ochrana firemních IT systémů proti virům a spamům
  • implementace a rozvoj vašeho vlastního řešení i práce na firemních projektech
  • IT podpora kolegů napříč společností a návrhy nejlepších IT řešení pro interního zákazníka

Co vám můžeme nabídnout:

  • prostor realizovat své nápady, možnost se rozvíjet a vzdělávat
  • možnost pracovat na zajímavých projektech
  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost občasné práce v režimu home office
  • zajímavé mzdové ohodnocení s možností výkonnostních odměn
  • zaměstnanecké benefity, jako např. mzdový příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní spoření, pravidelný příspěvek zaměstnavatele do systému benefitů
  • 25 dní dovolené

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ/VŠ vzdělání, pokud budete mít zaměření na IT, máte velkou výhodu
  • znalost MS Windows Server a práce s nimi
  • analytické myšlení a schopnost samostatné práce
  • přednosti jako jsou komunikativnost a orientace na interního zákazníka

Výhodou bude, pokud budete mít:

  • základy práce s operačním systémem Linux a SQL databází
  • zkušenost s prací na Helpdesku
  • ŘP sk. B
  • znalost AJ

Místo výkonu práce:

  • Praha, občasné výjezdy na nově budovanou pobočku v Brně

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Odpovědět na inzerát     





Stavbyvedoucí - specializace mosty, dopravní a pozemní stavby

vloženo: 2021-04-05 16:55:44

Naším klientem je společnost, která si od roku 1990 buduje skvělé jméno v oblasti dopravy, vodohospodářství a urbanismu. Do svých týmů, které díky úspěchům stále rozšiřuje, hledá naším prostřednictvím zkušené profesionály. Pokud máte zkušenosti, které byste rádi využili při realizaci těch největších projektů v rámci ČR i SK, pak si níže přečtěte detaily případné spolupráce.

Jaká práce vás čeká:

  • řízení výstavby pozemních nebo dopravních staveb a to jak po stránce technické, tak ekonomické
  • vedení týmu, rozdělování úkolů, kontrola jejich provedení
  • sestavování harmonogramů a technologických postupů výstavby
  • sledování harmonogramu stavby a jeho dodržování
  • jednání s investory a subdodavateli v rámci svěřené stavby
  • reporting

Co vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní společnosti, osobní přístup a podporu kolegů
  • podporu v seberozvoji a profesním růstu, motivační odměny za dobře odvedenou práci, školení měkkých i tvrdých dovedností
  • zaměstnanecké benefity, jako např. eStravenky, kartu Multisport, permanentky na kulturní i sportovní akce, příspěvky na připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • odpovídající finanční ohodnocení

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ se stavebním zaměřením
  • praxi v oboru a zkušenosti se samostatným řízením staveb
  • autorizaci v oboru pozemní, příp. dopravní stavby- výhoda, nikoliv podmínka
  • ŘP skupiny B

Místo výkonu práce:

  • Sídlo zaměstnavatele je v Libereckém kraji, realizace zakázek dle zadání objednavatele v rámci Hradeckého, Středočeského a Libereckého kraje

Možnost nástupu:

  • dohodou

Odpovědět na inzerát     





Vedoucí střediska monolitických konstrukcí

vloženo: 2021-04-05 16:52:51

Naším klientem je společnost, která si od roku 1990 buduje skvělé jméno v oblasti dopravy, vodohospodářství a urbanismu. Do svých týmů, které díky úspěchům stále rozšiřuje, hledá naším prostřednictvím zkušené profesionály. Pokud máte zkušenosti, které byste rádi využili při realizaci těch největších projektů v rámci ČR i SK, pak si níže přečtěte detaily případné spolupráce.

Jaká práce vás čeká:

  • řízení výstavby monolitických konstrukcí, jak po stránce technické, tak ekonomické
  • vedení týmu, rozdělování úkolů, kontrola jejich provedení
  • sestavování harmonogramů a technologických postupů výstavby
  • sledování harmonogramu stavby a jeho dpdržování
  • jednání s investory a subdodavateli v rámci svěřené stavby
  • reporting

Co vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní společnosti, osobní přístup a podporu kolegů
  • podporu v seberozvoji a profesním růstu, motivační odměny za dobře odvedenou práci, školení měkkých i tvrdých dovedností
  • zaměstnanecké benefity, jako např. eStravenky, kartu Multisport, permanentky na kulturní i sportovní akce, příspěvky na připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • odpovídající finanční ohodnocení

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ se stavebním zaměřením
  • praxi v oboru a zkušenosti se samostatným řízením staveb
  • autorizaci v oboru pozemní, příp. dopravní stavby- výhoda, nikoliv podmínka
  • ŘP skupiny B

Místo výkonu práce:

  • Sídlo zaměstnavatele je v Libereckém kraji, realizace zakázek dle zadání objednavatele v rámci Hradeckého, Středočeského a Libereckého kraje

Možnost nástupu:

  • dohodou

Odpovědět na inzerát     





Projektant ocelových mostů a konstrukcí

vloženo: 2021-03-26 22:02:50

Naším klientem je společnost, která si od roku 1990 buduje skvělé jméno v oblasti dopravy, vodohospodářství a urbanismu. Do svých týmů, které díky úspěchům stále rozšiřuje, hledá naším prostřednictvím zkušené profesionály. Pokud máte zkušenosti, které byste rádi využili při realizaci těch největších projektů v rámci ČR i SK, pak si níže přečtěte detaily případné spolupráce.

 

Jaká práce vás čeká: 

  • navrhování ocelových lávek, mostů a konstrukcí pro výstavbu mostů
  • příprava výkresů, 3D modelů a statistických výpočtů
  • správa dokumentace ocelových konstrukcí (od návrhu po výrobní dokumentaci)

Co vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní společnosti, osobní přístup a podporu kolegů
  • podporu v seberozvoji a profesním růstu, motivační odměny za dobře odvedenou práci, školení měkkých i tvrdých dovedností
  • zaměstnanecké benefity, jako např. eStravenky, kartu Multisport, permanentky na kulturní i sportovní akce, příspěvky na připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • odpovídající finanční ohodnocení 

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru stavebnictví, dopravní stavby nebo konstrukce pozemních staveb
  • znalost CAD a výpočetních systémů
  • zajímá vás obor stavitelství a máte chuť rozšiřovat své znalosti 
  • aktivní přístup k práci, jste komunikativní a flexibilní
  • ŘP skupiny B
  • znalost AJ, NJ nebo RU - výhodou 

 

Místo výkonu práce: 

  • Praha

 

Možnost nástupu:

  • dohodou

Odpovědět na inzerát     





Konstruktér/projektant mostů, tunelů a geotechnických konstrukcí

vloženo: 2021-03-26 18:25:15

Naším klientem je společnost, která si od roku 1990 buduje skvělé jméno v oblasti dopravy, vodohospodářství a urbanismu. Do svých týmů, které díky úspěchům stále rozšiřuje, hledá naším prostřednictvím zkušené profesionály. Pokud máte zkušenosti, které byste rádi využili při realizaci těch největších projektů v rámci ČR i SK, pak si níže přečtěte detaily případné spolupráce.

Jaká práce vás čeká: 

  • příprava návrhů mostů a dalších konstrukcí dle zadání investora
  • sledování trendů a nových technologií v oboru a jejich aktivní využívání  
  • komunikace a spolupráce s investorem, úřady a kolegy v týmu

Co vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní společnosti, osobní přístup a podporu kolegů
  • podporu v seberozvoji a profesním růstu, motivační odměny za dobře odvedenou práci, školení měkkých i tvrdých dovedností
  • zaměstnanecké benefity, jako např. eStravenky, kartu Multisport, permanentky na kulturní i sportovní akce, příspěvky na připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • odpovídající finanční ohodnocení 

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • VŠ - stavební se zaměřením na mosty, tunely a konstrukce
  • jste zkušený profík nebo nadšený absolvent
  • jste schopen pečlivé a samostatné práce v motivující profesionálním prostředí
  • máte znalost prostředí Autodesk – toto je výhoda, nikoliv podmínka
  • znalost cizího jazyka AJ/NJ
  • ŘP skupiny B

Místo výkonu práce: 

  • Liberec

Možnost nástupu:

  • dohodou

Odpovědět na inzerát     





Projektant MaR - systémy průmyslové automatizace

vloženo: 2020-10-17 16:29:31

Naším klientem je ryze česká společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na řídící systémy a systémy měření a regulace v oblasti průmyslové automatizace. Do svého týmu uvítá jak zkušené Projektanty, tak absolventy, kteří se v oboru teprve rozkoukávají.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • tvorba projektové dokumentace (MaR a elektro - průmyslová automatizace)
  • spolupráce s kolegy na přípravě rozpočtu a podkladů pro nabídky
  • autorský dozor na stavbě
  • technická podpora kolegů i klienta

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení, 13.plat
  • pro absolventy skvělá příležitost uchytit se v perspektivním oboru
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického zaměření
  • znalosti z oblasti projektování MaR v oblasti průmyslové automatizace - plynovody, vodovody, projekty důlních zařízení
  • zkušenosti s návrhovými prostředky CAD
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice, možno i během studia
  • vyhl. 50§5
  • znalost technické AJ
  • ŘP sk. B

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha, Příbram


Odpovědět na inzerát     





Programátor MaR - systémy průmyslové automatizace

vloženo: 2020-10-17 16:11:31

Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na řídící systémy a systémy měření a regulace v oblasti průmyslové automatizace, hledáme nové kolegy/ně na pozici Programátor. Pozice osloví jak zkušené programátory, tak absolventy s chutí se v oboru uchytit.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • řešení svěřených úkolů v rámci týmu programátorů
  • úpravy a aktualizace stávajícího aplikačního SW
  • příprava SW standardů
  • realizace školení obslužného personálu
  • správa SW a příslušné dokumentace

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • pro absolventy skvělá příležitost uchytit se v perspektivním oboru
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického zaměření
  • znalost programování průmyslových automatů
  • orientace v technické dokumentaci
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice, možno i během studia
  • vyhl. 50§5
  • znalost technické AJ

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha, Příbram


Odpovědět na inzerát     





Vedoucí rozpočtového střediska - realizace zakázek VN, VVN, ZVN

vloženo: 2020-10-17 15:46:55

Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na projekty v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme spolehlivého profesionála na pracovní pozici Vedoucí rozpočtového střediska.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • vedení týmu 5 rozpočtářů
  • komplexní dohled nad přípravou všech zakázek, rozpočtů, nabídek a tendrů a to jak po obsahové, tak po formální stránce
  • rozdělování práce, kontrola kvality provedení a zpětná vazba
  • aktivní spolupráce a komunikace s realizačním týmem a obchodním ředitelem
  • práce v systému evidence zakázek
  • dohled nad procesem nákupu materiálu
  • samostatná práce na přípravě rozpočtu, kalkulace subdodávek
  • občasné cesty do místa realizace
  • spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
  • práce v Excelu a systému Kros
  • komunikace s dodavateli a subdodavateli

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné vedoucí pozice rozpočtáře, nákupčího, případně na pozici technika, montéra, mistra atd.
  • Vyhl. 50§6 - ideálně
  • schopnost vést tým, motivovat jeho členy a hodnotit jejich pracovní výsledky
  • velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Litvínov


Odpovědět na inzerát     





Rozpočtář - realizace zakázek VN, VVN, ZVN

vloženo: 2020-10-17 15:37:40

Pro našeho klienta, ryze českou společnost, která je na trhu déle než 20 let a zaměřuje se na projekty v oblasti vysokého, velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí, hledáme spolehlivého profesionála na pracovní pozici Rozpočtář/nákupčí.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • komplexní příprava nabídky, nacenění objednávky, příprava rozpočtu
  • samostatná práce na přípravě rozpočtu, kalkulace subdodávek
  • 0,5 až 1 den v týdnu občasné cesty do místa realizace
  • spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
  • práce v Excelu a systému Kros
  • nákup materiálu dle vyhotoveného rozpočtu

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek
  • seriózní a lidský přístup všech kolegů i managementu firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice rozpočtáře, nákupčího, případně na pozici technika, montéra, mistra atd.
  • vyhl. 50§6 - ideálně
  • schopnost samostatné a precizní práce
  • velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Litvínov


Odpovědět na inzerát