Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive

peopledrive  HR manažer/manažerka
peopledrive  Finanční ředitel/ředitelka
peopledrive  Seřizovač strojů
peopledrive  Dělnice/dělník ručního potahu výrobků
peopledrive  Senior bankéř pro malé a střední podniky
peopledrive  IT Business Systems Specialist - Prague 1
peopledrive  Hlavní účetní ve výrobní firmě
peopledrive  Referent odboru správy majetku
peopledrive  Strážník městské policie
peopledrive  Plánovač výroby - senior
peopledrive  Technik chladících zařízení
peopledrive  Elektromechanik
peopledrive  IT Application Engineer
peopledrive  Řezník
peopledrive  Prodavač/ka v prodejně masa a uzenin
peopledrive  Specialista HSE pro výrobní závod
peopledrive  Technik pro uvádění automatizovaných systémů do provozu
peopledrive  Koordinátor technických projektů
peopledrive  Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek
peopledrive  Samostatná účetní s AJ, možno zkrácený úvazek - Praha Modřany
peopledrive  Technik ve výrobě
peopledrive  Obchodní zástupce pro zemědělskou techniku
peopledrive  Technik údržby
peopledrive  Plánovač výroby - senior
peopledrive  Stavbyvedoucí
peopledrive  IT specialista
peopledrive  Datacenter Engineer/Architekt datových center
peopledrive  Servisní technik - klimatizační zařízení
peopledrive  Všeobecná zdravotní sestra/Zdravotní bratr
peopledrive  Vedoucí prodejny Teplice
peopledrive  Elektromechanik ve výrobním závodě
peopledrive  Network Engineer/Architekt síťových technologií
peopledrive  Samostatná/ý účetní
peopledrive  Short term trader/Obchodník s energiemi
peopledrive  Plant Manager - automotive
peopledrive  IT Specialista - junior





HR manažer/manažerka

vloženo: 2019-10-16 13:37:35

Pro našeho významného klienta, tradiční významnou českou společnost produkující špičkové a oblíbené výrobky vysoké kvality sídlící na Praze 5 obsazujeme strategickou pozici HR manažera/manažerky.

Jaké budou Vaše zodpovědnosti?

  • Zajištění a nastavení chodu HR oddělení společnosti čítající cca. 260 kmenových zaměstnanců
  • Kompletní řízení HR procesů, nastavení HR koncepce a koncepce vzdělávání
  • Vedení menšího týmu podřízených a úzká spolupráce s nimi
  • Strategické plánování, podílení se přípravě budgetů, HR projektů atd.
  • Motivace zaměstnanců, budování firemní kultury a značky zaměstnavatele
  • Identifikace talentů, jejich rozvoj a nastavení plánu zastupitelnosti
  • Dohled nad personální administrativou, správa citlivých informací a pracovně právní legislativa
  • Nastavení koncepce individuálních cílů a jejich pravidelného vyhodnocování 
  • Revize a návrh úprav mezd a bonusového schématu 
  • Nábory nových zaměstnanců na klíčové pozice
  • Komunikace s úřady a dalšími orgány státní správy
  • Spolupráce na přípravě ročního obchodního plánu a jeho kvartální aktualizace
  • A samozřejmě budete důležitým partnerem top managementu společnosti a všem zaměstnancům  

Co za Vaši práci dostanete?

  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Příležitost a zároveň nutnost podílet se na rozvoji společnosti
  • Velkou míru samostatnosti
  • Práci v progresivním a perspektivním oboru neustále rostoucí úspěšné české společnosti
  • Bonusové ohodnocení 
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • Týden dovolené navíc
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Mobilní telefon, notebook 

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

  • Máte zkušenost alespoň s pozicí HR Business Partnera nejméně 2 roky a máte chuť vést personální oddělení 
  • Jste dynamická empatická osobnost zaměřená nejen humanitně, ale i na strategické řízení a nastavení procesů
  • Chcete, aby vaše práce byla přínosem pro zaměstnance a výsledky celé společnosti
  • Dokážete zrevidovat, optimalizovat a nastavit HR koncepci celé společnosti 
  • Umíte jednat diplomaticky s cílem hledat optimální řešení pro celek i jednotlivce
  • Nebojíte se realizovat změny a přemýšlíte koncepčně
  • Orientujete se v pracovně právní legislativě
  • Hovoříte anglicky
  • Pokud jste pracoval/a v mezinárodní či výrobní společnosti, je pro vás tato zkušenost výhodou

Nástup: dle dohody

Místo pracoviště: Praha 5


Odpovědět na inzerát   





Finanční ředitel/ředitelka

vloženo: 2019-10-16 13:32:32

Pro našeho významného klienta, tradiční významnou českou společnost produkující špičkové a oblíbené výrobky vysoké kvality a sídlící na Praze 5, obsazujeme strategickou pozici Finanční ředitel/ředitelka.

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Optimalizovat procesy a řídit činnost oddělení účetnictví a controllingu
  • Stanovovat finanční strategii, plán a rozpočet společnosti
  • Zodpovídat za měsíční a roční účetní uzávěrky
  • Optimalizovat daňovou zátěž a řídit cash-flow
  • Provádět komplexní analýzu firemních dat a informací a odborně je interpretovat.
  • Přesvědčivě komunikovat firemní finanční strategii představenstvu a top managementu a zároveňi nižším úrovním vedení
  • Kriticky vyhodnocovat analýzy aktuální situace a navrhovat řešení do budoucna včetně optimalizace skladových zásob a materiálových vstupů
  • Podporovat a pracovat efektivně s kolegy v odpovídajících odděleních
  • Plánovat a organizovat činnost s ohledem na dodržování termínů a plnění cílů
  • Efektivně implementovat strategická opatření do provozní reality

Co za Vaši práci nabízíme?

  • Možnost podílet se na rozvoji moderní české společnosti s vlastním vývojem, výrobou a širokým mezinárodním přesahem
  • Být součástí společnosti s neformální firemní kulturou, otevřenými lidskými vztahy a silnými hodnotami
  • Zodpovědnou manažerskou práci s vysokým podílem samostatnosti a seberealizace a možností osobního růstu
  • Atraktivní finanční ohodnocení reflektující Vaše zkušenosti, výkon a iniciativu, zahrnující roční bonusy, firemní automobil, cafeteria systém, penzijní připojištění, firemní vzdělávání a další benefity

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

  • Jdete ostatním dobrým příkladem – dodržovat firemní pravidla, jednat eticky, loajálně a poctivě
  • Vedete podřízené transparentně a rovnocenně.
  • Umíte podporovat, koučovat a hledat možnosti rozvoje svých lidí
  • Chcete budovat a udržovat lidsky kvalitní a produktivní vztahy napříč firmou
  • Máte zkušenost min. 3 roky na pozici finančního/controlling manažera ve výrobní společnosti vč. vedení týmu
  • Zkušenost se zahraničním platebním stykem a zajišťovacími instrumenty je výhodou
  • Zkušenost s holdingovou strukturou je výhodou
  • VŠ vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Znalost českých účetních a daňových standardů
  • Nadstandardní znalost práce s MS Excel, ERP MS Dynamics NAV výhodou

Nástup: dle dohody

Místo pracoviště: Praha 5

 

 


Odpovědět na inzerát   





Seřizovač strojů

vloženo: 2019-10-15 13:14:03

Pro našeho klienta, německou společnost vyrábějící luxusní papírenské zboží (obálky, pořadače, dárkové krabičky aj.), obsazujeme pozici Seřizovače strojů na výrobu dopisních obálek.

Vaší hlavní pracovní náplní na této pozici bude seřizování a obsluha strojů na výrobu dopisních obálek.  Dle výrobní dokumentace a specifikace zakázek si připravíte stroj (včetně seřízení a kompletního nastavení, přípravy lepidla apod.), následně na něm zakázku zpracujete, tzn. odeberete obálky, vizuálně zkontrolujete jejich kvalitu a zabalíte.

V rámci provozu oddělení je možný i režim práce, kdy budete odpovídat za nastavení a plynulý chod 2 strojů, přičemž obálky bude kontrolovat a balit jiný zaměstnanec.

 

Co je pro výkon této práce zapotřebí:

- být technicky zdatný (ideálně mít již praxi se seřizováním strojů, nebo vyučení v podobném oboru např. automechanik, opravář strojů apod.)

- být manuálně zručný s pečlivým přístupem k práci

- ochota pracovat ve 2směnném pracovním režimu (6:00 – 14:15 a 14:15 – 22:30)

 

Co dále nabízíme:

- rozvržení pracovních směn ve standardním režimu pondělí - pátek

- nástupní mzdu 25.000 Kč hrubého + odměny až 5.000; po zaškolení možnost růstu

- příspěvek za odpolední směny ve výši 10Kč/hod

- příplatky za přesčasovou práci a práci o víkendech či státních svátcích

- příspěvek na údržbu ošacení

- firemní výrobky za výrazně zvýhodněné ceny

- bonus za doporučení nového zaměstnance až 4.500Kč s postupným vyplácením

- příjemné prostředí rodinné firmy

- lokalita firmy v komerčním centru Hořovic, v bezprostřední blízkosti vlakových a autobusových spojů

- parkování pro zaměstnance přímo v areálu firmy

 

Možnost nástupu: podle dohody

Místo pracoviště: Hořovice


Odpovědět na inzerát   





Dělnice/dělník ručního potahu výrobků

vloženo: 2019-10-15 13:12:20

Pro našeho klienta, německou společnost vyrábějící luxusní papírenské zboží (obálky, pořadače, dárkové krabičky aj.), obsazujeme pozici Dělnice/dělníka ručního potahu výrobků. Tato pracovní pozice je zejména pro uchazečky a uchazeče, kteří oceňují čistou a kreativní ruční práci, při které vznikají nestandardní, luxusní výrobky.

Vaší hlavní pracovní náplní bude ruční potahování ("čalounění") papírenských výrobků - zejména krabiček, pořadačů apod.

 

Co je pro výkon této práce zapotřebí:

Nejdůležitějším předpokladem pro výkon této pracovní pozice je Váš zájem o práci, manuální zručnost, trpělivost, pečlivost a motivace učit se nové věci.

Důležitá je také Vaše schopnost a ochota pracovat ve dvousměnném provozu (ranní směny 6:00-14:15, odpolední směny 14:15 - 22:30).

 

Co dále nabízíme:

- rozvržení pracovních směn ve standardním režimu pondělí - pátek

- na jednom z pracovišť momentálně možnost častějších ranních směn (až 80 % ročního fondu), ale i tak je nutné standardně počítat s možností odpoledních směn - počet pracovních míst na tomto pracovišti je omezen!

- úkolovou mzdu; výše vašeho výdělku bude tak odvislá od vaší šikovnosti a snahy, po zaškolení se průměrná mzda pohybuje okolo 23.000

- během zaškolení budete pracovat v hodinové mzdě, abyste měli možnost se vše pořádně naučit

- příspěvek za odpolední směny ve výši 10Kč/hod

- příplatky za přesčasovou práci a práci o víkendech či státních svátcích

- příspěvek na údržbu ošacení

- firemní výrobky za výrazně zvýhodněné ceny

- bonus za doporučení nového zaměstnance až 4.500Kč s postupným vyplácením

- příjemné prostředí rodinné firmy

- lokalita firmy v komerčním centru Hořovic, v bezprostřední blízkosti vlakových a autobusových spojů

- parkování pro zaměstnance přímo v areálu firmy

 

Možnost nástupu: podle dohody

Místo pracoviště: Hořovice


Odpovědět na inzerát   





Senior bankéř pro malé a střední podniky

vloženo: 2019-10-14 14:31:14

Pro našeho významného klienta z finančního oboru hledáme nové kolegy/ně na pozici Senior bankéř se zaměřením na malé a střední podniky.

Jaká práce Vás čeká?

  • Každodenní komunikace s klienty ze segmentu malých a středních firem
  • Péče o stávající klientelu a současně její rozšiřování
  • Poradenství klientům týkající se finančních záležitostí, zjišťování jejich potřeb, nabízení a realizace jejich řešení

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • VŠ, případně SŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Znalost bankovních produktů, finančního trhu a orientace ve finančních výkazech a analýzách
  • Praxe v bankovnictví
  • Dynamická a komunikativní osobnost s proaktivním přístupem
  • Velmi dobré obchodní, analytické i komunikační dovednosti

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • Pracovní pozici s různorodou pracovní náplní, ve velmi přátelském týmu
  • Velmi dobré a motivující finanční ohodnocení rozdělené na zajímavou fixní část a ještě zajímavější variabilní složku, odvíjející se od úspěšně uzavřených obchodních případů
  • Flexibilní pracovní dobu – work-life balance je pro našeho klienta velmi důležitým prvkem
  • Zaměstnanecké benefity, jako je např. 5 týdnů dovolené, kafeterie či stravenky
  • Možnost vzdělávání a rozvoje

Nástup: dohodou

Místa výkonu práce: Brno, Praha, Hradec Králové a další lokality

 


Odpovědět na inzerát   





IT Business Systems Specialist - Prague 1

vloženo: 2019-10-06 20:36:32

 Our client who is specializing in trading of natural gas, coal and power is looking for a new IT team member.

What you will be responsible for:

  • Gather user requirements, understand them and describe in written
  • Liaise and Communicate with stakeholders (Business and IT), offer possible solutions to their needs
  • Describe use cases, describe its delivery through specific defined IT functionality, describe detailed logical model and eventual interfaces
  • Own and coordinate delivery of the changes to the underpinned systems
  • Analyze root cause of the incidents, coordinate the remedy delivery
  • Setup parameters and write small size code when needed (Java, Python)
  • Participate on refining used methodology, formulate inputs and rationales for changes
  • Support in preparation and execution of user acceptance tests user documentation and training

We will offer you:

  • Very interesting salary
  • Friendly and especially very informal team of people and very nice offices in Prague 1
  • Flexible working hours
  • Opportunity for your further growth and development in an international environment
  • Full-time employment in a stable and successful company
  • Language courses, professional courses, extra holiday, sickdays, sports allowance, meal coupons and other benefits

Please apply if you are:

  • Proficient in consulting the business users
  • Experienced with Asset optimization, Position management, ETRM (Endur) and Algo trading systems on the market
  • Proficient with UML
  • Experience with model creation and maintenance.
  • Excellent analytical skills, precision, systematic approach, structured thinking, self-driven, delivery to commitment, flexibility.
  • Proficient in creative dialogue to capture requirements and facilitate quest for most suitable solution for the Customer.
  • Experience with SCRUM either as scrum master or product owner
  • Experience with similar role or experience in energy trading IT will be an added advantage
  • Any relevant certification will be an added advantage

Place of work

  • Centre of Prague

…and if you can start asap, we will be happy


Odpovědět na inzerát   





Hlavní účetní ve výrobní firmě

vloženo: 2019-10-03 14:03:19

Pro našeho klienta, společnost vyrábějící velmi sofistikované produkty pro letecký, armádní i automobilový průmysl, hledáme seniorní uchazečky a uchazeče na pozici, která nahradí stávající hlavní účetní po jejím odchodu na zasloužený odpočinek.

Jaké budou vaše zodpovědnosti na této pozici:

  • vedení menšího účetního oddělení a ve spolupráci s ním účtování v soustavě podvojného účetnictví
  • zpracování daňových přiznání k různým druhům daní (daň z příjmu, z přidané hodnoty, silniční…)
  • obsluha datové schránky společnosti
  • spolupráce při auditech
  • stanovení metodiky účetnictví a zajištění správnosti jejího dodržování
  • zpracování interních reportů a podkladů k dotačním řízením

Co náš klient potřebuje:

  • vzdělání ekonomického směru
  • praxi v samostatném vedení komplexního účetnictví větší firmy alespoň 5 let
  • znalost angličtiny alespoň na takové úrovni, abyste zvládli vyřídit email
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost

Co vám za to nabídne:

  • finanční ohodnocení na základě vašich dosavadních zkušeností
  • možnost profesního vzdělávání a rozvoje
  • dotované stravování v krásné nové firemní restauraci
  • týden dovolené navíc a další benefity

Pracoviště: Uherské Hradiště

Možnost nástupu: Podle dohody, nejpozději v lednu 2020


Odpovědět na inzerát   





Referent odboru správy majetku

vloženo: 2019-09-27 14:49:40

Pro MěÚ Odolena Voda hledáme nového člena týmu na pozici Referent odboru správy majetku. 

Co budete mít na starosti?

  • vyhledávání vhodných dotací dle investičního plánu města
  • zajišťování zpracování investičních záměrů města zejména ve vazbě na dotační tituly
  • připravování podkladů pro výběrová řízení a veřejné zakázky
  • komunikaci s administrátory dotací
  • přípravu podkladů pro jednání orgánů města Odolena Voda

 

Co od vás očekáváme?

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou (stavební vzdělání výhodou)
  • schopnost týmové spolupráce, samostatné řešení problémů
  • komunikační dovednosti (včetně výborného psaného projevu)
  • praxe ve státní správě pro vás může být výhodou, nikoliv podmínkou
  • zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek mohou být vaše plus
  • přesnost, spolehlivost
  • znalost práce na PC
  • řidičský průkaz skupiny B

 

Co za takovou práci nabízíme?

  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • finanční ohodnocení dle platové platové třídy 10 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb. ve znění
    pozdějších předpisů
  • služební byt
  • stravenky
  • příspěvek na dovolenou
  • příspěvek na důchodové pojištění
  • sick days

 

Místo výkonu práce:

  • Odolena Voda

 


Odpovědět na inzerát   





Strážník městské policie

vloženo: 2019-09-27 13:19:42

Pro městský úřad Odolena Voda obsazujeme zajímavou pozici Strážník Městské policie Odolena Voda.

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • Kontrolovat a postihovat nesprávné parkování, přestupky chodců a cyklistů
  • Dohlížet na dodržování pravidel občanského soužití
  • Provádět kontroly živnostenských provozoven, převážně restaurací a heren se zaměřením na podávání alkoholických nápojů dětem a mladistvým, dodržování zákazu her těchto osob na výherních hracích automatech a terminálech i plnění poplatkové povinnosti z výherních hracích automatů a terminálů
  • Ověřovat v rámci prokázání totožnosti osob, zda tyto osoby nejsou v registru celostátně hledaných osob Policií ČR
  • Postihovat přestupky proti veřejnému pořádku, nejčastěji rušení nočního klidu
  • Kontrolovat dodržování obecně závazných vyhlášek města, např. používání pyrotechniky, zábor veřejného prostranství, neoprávněné odkládání odpadků
  • Dohlížet na přechodech pro chodce, zejména v blízkosti základních škol
  • Provádět osvětovou a preventivní činnost pro naše spoluobčany

Jaké zákonné podmínky musíte splňovat?

ve smyslu zákona č. 553/1991 Sb. O obecní policii, ve znění pozdějších předpisů

  • Státní občan ČR
  • Minimální věk 21 let
  • Trestní bezúhonnost a spolehlivost
  • Zdravotní způsobilost
  • Středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou

Jakou další kvalifikaci by měl splňovat dobrý strážník?

  • Organizační schopnosti, komunikativnost, odolnost vůči stresu a zátěžovým situacím
  • Schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
  • Dobrá fyzická kondice
  • Znalost práce na PC
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Základní právní povědomí
  • Praxe u bezpečnostních složek, případně ve státní správě nebo samosprávě výhodou
  • Platné osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů podle zák. č. 553/1991 Sb., o obecní policii výhodou nikoli podmínkou
  • Zbrojní průkaz skupiny D výhodou
  • Znalost cizího jazyka výhodou

 Co Vám nabízí zaměstnavatel?

  • Stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na důchodové pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Služební byt
  • Zajímavé finanční ohodnocení

 

Místo výkonu práce: Odolena Voda

 


Odpovědět na inzerát   





Plánovač výroby - senior

vloženo: 2019-09-25 18:20:10

Rozumíte procesům a tokům ve výrobní firmě? Hledáme člověka na nově vytvořenou pozici Senior plánovač/ka výroby.

Naším klientem je nadnárodní společnost, s jejímiž výrobky se setkáváme v automobilech světových značek, a která je uznávaným zaměstnavatelem v regionu.

Co bude Vaší zodpovědností?

  • nastavit nový, efektivnější systém plánování a optimalizace výrobních toků - v případě potřeby si sami vytvoříte nové nástroje a začleníte je do komplexního plánování
  • připravovat výrobní plány a kontrolovat jejich plnění 
  • zastřešovat plánování ve třech výrobních úsecích, které plánují výrobu podle aktuálních potřeb zákazníků a vytížení strojů
  • hledat a hlídat kritická místa ve výrobním procesu a začleňovat je do plánování

Co Vám nabízíme?

  • velmi samostatnou pozici, kde se budete moci hodně realizovat - budete nastavovat celý nový systém
  • mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností a roční bonusy
  • práci ve velmi čistém prostředí
  • dlouhodobou spolupráci ve stabilní a rostoucí společnosti
  • zaškolení a podporu vašeho profesního růstu
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na sport

Co by vám nemělo chybět?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání, ideálně technického zaměření
  • schopnost komunikovat v angličtině je velkou výhodou
  • praxe v plánování výroby a řízení toků materiálů ve výrobní společnosti, ideálně v automotive
  • znalost MS Excel na profesionální úrovni včetně analytických funkcí; pokud budete umět VBA programování, hodně vám to ulehčí práci
  • základní znalost SQL bude velkou výhodou
  • schopnost práce v týmu, aktivní přístup k práci, samostatnost, spolehlivost, preciznost, rozhodnost

Nástup:

  • HPP s možností nastoupit ihned nebo dohodou

Místo výkonu práce:

  • Kroměříž

Odpovědět na inzerát   





Technik chladících zařízení

vloženo: 2019-09-17 18:50:43

Pro našeho významného klienta, který působí více jak 20 let v pekárenském průmyslu, hledáme nového člena týmu na pozici Technik chladících zařízení.

 

Co budete mít na starosti?

  • zajištění plynulého chodu technologie automatického mrazícího skladu
  • aktivní řešení vzniklých situacích při provozu technologií
  • preventivní kontroly, prohlídky a údržbu zařízení
  • operativní řešení problémů
  • komunikaci s externími společnostmi (dodavatelé – náhradní díly, servis atp.)
  • obsluhu podpůrných systémů (kotelny, vzduchotechnika, LOX, EPS, SHZ)

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracuje se na 12h směny v režimu krátký/dlouhý týden – nemusíte se bát, rozvrh směn je stabilní a předem daný

Co vám za to společnost může nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • kantýna s dotovanou stravou
  • příspěvek na penzijní spoření
  • dovolená nad rámec zákona
  • denně pečivo zdarma

Co naopak společnost očekává od vás?

  • ÚSO/SO vzdělání v elektrotechnickém oboru
  • vyhlášku č. 50/1978 Sb. §6
  • zkušenost s opravami a nastavením strojů a zařízení
  • znalost mechaniky, hydrauliky a orientace v technických výkresech
  • technická orientace
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci

Místo výkonu práce:

  • Kladno

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





Elektromechanik

vloženo: 2019-09-17 18:39:01

Pro našeho významného klienta, který působí více jak 20 let v pekárenském průmyslu, hledáme nového člena týmu na pozici Elektromechanik.

 

Co budete mít na starosti?

  • zajištění chodu automatizovaných výrobních linek (tak, aby výroba probíhala hladce a bez problému)
  • preventivní kontroly, prohlídky a údržbu zařízení
  • komunikaci s externími společnostmi (dodavatelé – náhradní díly, servis atp.)
  • obsluhu podpůrných systémů (kotelny, vzduchotechnika, LOX, EPS, SHZ)

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracuje se na 12h směny v režimu krátký/dlouhý týden – nemusíte se bát, rozvrh směn je stabilní a předem daný

Co vám za to společnost může nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • kantýna s dotovanou stravou
  • příspěvek na penzijní spoření
  • dovolená nad rámec zákona
  • denně pečivo zdarma

Co naopak společnost očekává od vás?

  • ÚSO/SO vzdělání v oboru elektromechanik
  • vyhlášku č. 50/1978 Sb. §6
  • zkušenost s opravami a nastavením strojů a zařízení
  • znalost mechaniky, hydrauliky a orientace v technických výkresech
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci

Místo výkonu práce:

  • Kladno

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





IT Application Engineer

vloženo: 2019-09-16 15:12:56

Our client who is specializing in trading of natural gas, coal and power is looking for a new IT team member for the position IT Application Engineer

As IT Application Engineer you will be responsible for:

  • agile development of new applications supporting various processes of trading with energy commodities (mainly in Java programming language)
  • active participation on design of new functionalities, application architecture and integration withing the current applications portfolio
  • administration and development of the current applications portfolio
  • responsibility for keeping the applications running and direct contact to business users

What do we offer?

  • being a part of young, dynamic, friendly and engaged team
  • attractive salary and other benefits
  • possibility of career growth within a large international company (you may lead a team in the future)
  • offices in the center of Prague
  • cooperation with head of IT
  • and others 

We are looking for you if...

You have experience with:

  • Java software development (Java 8+, Spring framework, Swing incl., AMQP, Hazelcast)
  • applications integration (Apache Camel, RabbitMQ, Web Services)
  • common application servers (WildFly or Tomcat)
  • SQL and/or No-SQL (Cassandra DB)

You are:

  • fluent in English (another European language is an advantage)
  • strong self-motivated
  • able to quickly understand requirements and business needs
  • willing to travel to Hamburg/Germany (max.180 days per year)

 

 

Location: 

  • Prague 1

 


Odpovědět na inzerát   





Řezník

vloženo: 2019-09-11 19:38:45

Pro našeho klienta, společnost provozující známá řeznictví/uzenářství, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Řezník.

Jaká práce Vás čeká?

  • zpracování masa
  • příprava zboží před otevřením a úklid po uzavření prodejny
  • zajištění čistoty na prodejně
  • ostatní práce dle instrukcí vedoucího prodejny

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SOU/SŠ vzdělání
  • praxe na pozici řezníka a kladný vztah k masu
  • potravinářský průkaz
  • trestní bezúhonnost

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zajímavé mzdové ohodnocení včetně příplatků za směny, soboty a neděle
  • dlouhodobou spolupráci
  • slevy na masné výrobky
  • stravenky

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Unhošť, okr. Kladno


Odpovědět na inzerát   





Prodavač/ka v prodejně masa a uzenin

vloženo: 2019-09-11 19:29:12

Pro našeho klienta, společnost provozující známá řeznictví/uzenářství, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Prodavač/ka.

Jaká práce Vás čeká?

  • obsluha zákazníků na prodejně ve směnném provozu
  • příprava zboží před otevřením a úklid po uzavření prodejny
  • zajištění čistoty na prodejně
  • ostatní práce dle instrukcí vedoucího prodejny

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SOU/SŠ vzdělání
  • praxe na pozici prodavač/ka, ideálně přímo masa a uzenin
  • ochota, vstřícnost, vlídná komunikace se zákazníky
  • trestní bezúhonnost
  • potravinářský průkaz

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zajímavé mzdové ohodnocení včetně příplatků za směny, soboty a neděle
  • dlouhodobou spolupráci
  • slevy na masné výrobky
  • stravenky

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Unhošť, okr. Kladno


Odpovědět na inzerát   





Specialista HSE pro výrobní závod

vloženo: 2019-08-30 14:09:50

Pro mezinárodní výrobní firmu sídlící v průmyslové zóně u Stříbra obsazujeme samostatnou roli specialisty, zodpovídajícího za agendu BOZP, PO a ŽP v rámci závodu, která je podřízena přímo řediteli.

V této pozici budete mít na starosti zejména tyto úkoly:

  • Školení pracovníků v oblasti HSE-vstupní, periodické k BOZP, PO, životnímu prostředí
  • Spolupráce při předepisování OOPP (dohled nad dodržováním předpisů a optimalizace používaných prostředků)
  • Organizace činností při vyhledávání a odstraňování bezpečnostních rizik
  • Spolupráce při řešení pracovních úrazů
  • Posuzování zlepšovacích návrhů v oblasti HSE
  • Spolupráce při zabezpečení PO a ŽP v závodě a dohled nad dodržováním předepsaných pravidel
  • Zodpovědnost za tvorbu a vedení směrnic HSE
  • Dohled nad dodržováním směrnic a spolupráce při jejích aktualizaci
  • Organizace certifikace závodu dle ISO 14001, OHSAS 18001, koncernových auditů HSE
  • Zpracování plánů opatření z auditů, sledování realizace nápravných opatření
  • Reporting - zpracování měsíčních a ročních výkazů, příprava podkladů pro hlášení do IRZ – odpady, ovzduší
  • Evidence odpadů, hlášení o odpadech
  • Komunikaci s úřady, jednání s firmami zajišťujícími likvidaci odpadů, oblast PO, bezpečnost práce, hygienu

S jakými uchazeči bychom se rádi potkali? Pokud máte:

  • relevantní praxi na stejné pozici minimálně 3 roky
  • mluvíte anglicky alespoň na úrovni B1 a výše (musíte zajistit proškolení kolegů přijíždějících ze zahraničí)
  • znáte normy ISO 14001, 18001 a znáte problematiku auditů v oblasti HSE
  • umíte fungovat samostatně, máte dobré komunikační a organizační dovednosti

Co Vám za tuto práci můžeme nabídnout?

  • Zajímavé mzdové ohodnocení 
  • Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (stravování zdarma, příspěvky na dojíždění, na dovolenou či na vánoce, týden dovolené navíc a další)
  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti

 Pracoviště: průmyslová zóna poblíž Stříbra

 Možnost nástupu: podle dohody

 Zaujala Vás tato pozice? Pokud máte zájem se přihlásit do výběrového řízení, zašlete prosím životopis v češtině a v angličtině. Předem děkujeme.

 


Odpovědět na inzerát   





Technik pro uvádění automatizovaných systémů do provozu

vloženo: 2019-08-27 12:30:41

Pro našeho významného klienta, předního světového výrobce manipulační techniky, obsazujeme velmi zajímavou pozici v jeho závodě v blízkosti Brna.

Co bude Vaší náplní práce:

  • Plánování a provádění interních a externích homologací během instalace a uvádění bezobslužných systémů do provozu
  • Provádění instalace systémů u zákazníka
  • Nastavování směrovačů a parametrů (parametry, komunikace)
  • Testování a ověřování celkového řešení a vystavování prohlášení o shodě
  • Hlášení o postupu projektu projektovému manažerovi
  • Provádění školení v prostorách koncového zákazníka
  • Podpora servisní organizaci v technických problémech v terénu - na místě, telefonicky nebo prostřednictvím diagnostiky na dálku
  • Provádění a vyhodnocování analýz poškození na místě a v prostorách zákazníka, jakož i koordinace možných příčin závady s našimi spolupracujícími partnery a nejrychlejší možné vyřešení problému
  • Budete hlavní kontaktní osoba pro všechny technické a servisní otázky týkající se robotických produktů a systémů bezobslužných strojů

Co od Vás klient potřebuje:

  • Vysokoškolské vzdělání (bakalářský nebo magisterský titul v oboru mechatronika, robotika nebo elektroinženýrství) nebo elektrotechnické vyškolení s dodatečnou kvalifikací (certifikovaný technik) a několik let praxe v oblasti uvádění do provozu
  • Znalost projektového managementu komplexních průmyslových projektů (průmyslová robotika, automobilový průmysl, letecký průmysl)
  • Znalost programování softwaru (C, C++, Matlab), struktur sítí IT a operačního systému Linux výhodou
  • Silné komunikační dovednosti
  • Velmi dobré ovládání anglického a slovanského jazyka slovem i písmem, znalost německého nebo francouzského jazyka navíc bude velkou výhodou
  • Neodmyslitelná je ochota cestovat (až 80 % pracovní doby) se zaměřením na Evropy, ale také Středního východu a Afriky, a to až po dobu 3 týdnů v kuse

Co za to klient nabízí:

  • částečný home office po dobu pobytu v České republice
  • služební vozidlo i k soukromým účelům
  • vynikající zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, příspěvky na sport a kulturu, příspěvek na stravování, firemní akce, ...)
  • atraktivní mzdové struktury (vč. ročního bonusu a příspěvků na dovolenou a Vánoce) a štědré diety při cestování
  • pozici se značnou volností pro individuální kreativitu
  • zajímavé a interdisciplinárně bohaté pracovní výzvy
  • všestrannou podporu prostřednictvím mezinárodního kolegiálního týmu

Místo pracoviště: region EMEA (místo výkonu práce bude v Pohořelicích, ale předpokládá se velmi časté cestování)

Možný nástup: podle dohody


Odpovědět na inzerát   





Koordinátor technických projektů

vloženo: 2019-08-26 11:29:31

Pro našeho klienta, menší a úspěšnou rodinnou firmu zabývající se projektováním a instalací požárně bezpečnostního zařízení (systémy požárního a provozního větrání budov) hledáme nového člena týmu na pozici Koordinátor technických projektů – specializace elektro.

Co budete mít na starosti?

V oblasti vedení zakázek:

  • technicky a koordinačně zaštiťovat realizaci svěřených projektů pro velmi zajímavé zákazníky
  • zajištění a objednání hlavních produktů a materiálu, řízení dodavatelů vč. montážních prací
  • komunikaci se stavbyvedoucím a koordinátory klienta, spolupráce s ostatními dodavateli na stavbě
  • dohled na instalaci produktu, jeho zprovoznění, odladění nedostatků a předání klientovi, včetně účasti na komplexním testování požárních technologií budovy

V oblasti své specializace:

  • sestavení specifikace a objednání typizovaných řídících rozvaděčů, zadání specializovaných zákaznických úprav
  • vyhledávání a řešení problémů
  • samostatné tvůrčí úkoly v oblasti automatizace řízení denního větrání
  • poradenství a technickou podporu pro kolegy, kteří nemají znalosti z vašeho oboru

Co od vás náš klient očekává?

  • minimálně středoškolské vzdělání technického směru specializace elektro
  • předchozí zkušenosti ze zakázek v prostředí stavebnictví
  • rychlou orientaci ve schématech zapojení a návodech vč. cizojazyčných
  • zkušenosti nebo ochota se naučit programovat PLC Siemens LOGO!
  • ochotu cestovat služebním vozem po Praze a Středočeském kraji
  • logické myšlení, samostatnost, pečlivost a flexibilitu
  • anglický či německý jazyk na mírně pokročilé úrovni odpovídající náplni práce

 Co pro vás naopak může být výhodou?

  • znalost AutoCAD LT, EPLAN nebo obdobný
  • orientace ve vzduchotechnice, MaR, EPS, požární ochraně budov nebo průmyslové automatizaci

Co vám za takovou práci společnost nabídne?

  • práci pro stabilní společnost s rodinnou atmosférou
  • spolupráci s významnými zákazníky z oboru automotive a průmyslové výroby
  • služební automobil
  • flexibilní pracovní dobu
  • přátelský kolektiv
  • možnost účasti na zajímavých projektech v lukrativním oboru, který se neustále posouvá dopředu
  • kurz technika požární ochrany (získání základního přehledu v oblasti požární ochrany staveb)
  • kanceláře v bezprostřední blízkosti metra Nové Butovice, zajištění možnosti parkování

Místo výkonu práce:

  • Praha 13

Odpovědět na inzerát   





Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek

vloženo: 2019-08-19 12:25:44

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se výstavbou a rekonstrukcemi budov hledáme Správce bytů a nebytových prostor na částečný úvazek. 

Na jakou práci se můžete těšit?

  • Přípravu inzerce, provádění prohlídek a uzavírání smluv o nájmu bytových nebo nebytových prostor
  • Administraci nájemného, záloh za služby a poplatky spojené s užíváním předmětu nájmu, tvorbu měsíční evidence o nájemném
  • Přepis energetických médií na nájemce
  • Pravidelnou měsíční kontrola fyzického stavu celé nemovitosti, pronajatých bytových jednotek včetně zajišťování údržbových a opravných prací na celé nemovitosti i na pronajaté bytové jednotce
  • Zajišťování revizí plynu a plynových kotlů, elektřiny, požární bezpečnosti, komínů a uchovávání protokolů o revizních zkouškách v pravidelných intervalech předepsaných platnou legislativou

Co od Vás očekáváme?

  • Vzdělání středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou, stavebního směru výhodou
  • Komunikační a organizační schopnosti, důslednost, samostatnost, spolehlivost
  • Praxe na obdobné pozici vítána, není podmínkou
  • Uživatelská znalost práce na PC, MS Excel výhodou
  • Řidičský průkaz skupiny B 

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Mzdové ohodnocení dle počtu spravovaných bytů/nebytových prostor (500 Kč/bytová jednotka)
  • V případě úspěšného zapracování možnost navýšení počtu spravovaných jednotek a s tím spojený nárůst odměn
  • Uhrazení pohonných hmot, popř. služební vozidlo k dispozici
  • Spolupráci preferenčně na IČO případně HPP

 

Místo výkonu práce: Most, Chomutov

 


Odpovědět na inzerát   





Samostatná účetní s AJ, možno zkrácený úvazek - Praha Modřany

vloženo: 2019-08-05 18:32:47

Pro našeho významného klienta-mezinárodní farmaceutickou firmu se zastoupením ve více jak 100 zemích světa, hledáme kolegu či kolegyni na pozici samostatné/ho - senior účetní/ho.

 

Co budete na této pozici dělat:

  • zajišťovat komplexní vedení účetní agendy (kromě agendy mzdové)
  • pracovat v několika účetních systémech, vesměs s intuitivním ovládáním
  • komunikovat s dodavateli, klienty i s centrálou v zahraničí
  • spolupracovat s junior účetní
  • připravovat reporty pro vedení společnosti
  • doporučovat opatření k vyřešení případných finančních rozporů

Co je pro klienta důležité:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví či příbuzném
  • seniorní znalost účetních operací, standardů a legislativy
  • znalost AJ slovem i písmem pro komunikaci se zahraniční centrálou
  • dobrá znalost MS Office
  • cca 3 roky praxe na podobné pozici
  • schopnost pracovat na více úkolech najednou, pečlivost, schopnost stanovovat priority
  • znalost programu SAP je výhodou, případně jsme připraveni vás zaškolit

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • dlouhodobou spolupráci ve stabilní společnosti na plný nebo zkrácený úvazek - podle Vaší preference
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí v menším týmu
  • příležitost k profesnímu i osobnímu růstu a vzdělávání
  • 25 dní dovolené
  • notebook a mobilní telefon je samozřejmostí
  • nástup možný ihned

Místo výkonu práce: 

  • Praha 4

Odpovědět na inzerát   





Technik ve výrobě

vloženo: 2019-07-29 17:25:41

Pro nadnárodní společnost využívající moderní špičkové technologie a stroje v oblasti fototechniky hledáme nového člena týmu na pozici Výrobní technik. Chcete se podílet na výrobě fotoproduktů, které směřují přímo k zákazníkům, pracovat v čistém a moderním prostředí s rodinnou atmosférou a neustále se ve svém oboru vzdělávat a růst? Domluvíte se anglicky nebo německy? Podívejte se, co tato práce obnáší!

Co zaměstnavatel nabízí?

  • zázemí velkého mezinárodního koncernu
  • odpovídající finanční ohodnocení v závislosti na Vaší kvalifikaci a zkušenostech v rozmezí 30-45 000 Kč
  • pružnou pracovní dobu
  • příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv a velmi dobré mezilidské vztahy
  • pravidelná školení a vzdělávání i v zahraničí a možnost profesního růstu
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů včetně 5 týdnů dovolené
  • čerpání přesčasů formou náhradního volna nebo proplácení
  • jazykové kurzy v rámci pracovní doby
  • stravování v místě pracoviště
  • slevu na firemní produkty
  • kartu Multisport Benefit nebo Active Pass Sodexo
  • příspěvek zaměstnavatele na životní pojištění nebo penzijní spoření aj.

Co bude Vaší zodpovědností?

  • budete seřizovat tiskové a vyvolávací stroje spolu se stroji na výrobu fotografií a provádět jejich údržbu - jemná mechanika, silové elektro do 400V, elektronika, rozvody tlakového vzduchu
  • jako vedlejší činnost budete mít na starost elektro, vzduchotechniky, sestavování dílů z konstrukčních profilů dle potřeb výroby, ad.

Co od Vás očekáváme?

  • střední odborné vzdělání v oboru slaboproud
  • vyhl. 50/1978 Sb., min. § 6
  • znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
  • praxe při provádění oprav strojů a zařízení - výhodou
  • dobrou orientaci v dokumentaci strojů a zařízení
  • znalost administrace OS Windows, Linux - výhodou
  • znalost programovatelných obvodů (PLC) - výhodou
  • pozitivní přístup, spolehlivost, schopnost práce v kolektivu
  • časovou flexibilitu a manuální zručnost

Místo pracoviště:

Praha 4 - v dochozí vzdálenosti od metra

 

Pro více informací kontaktujte Elišku Fialovou na tel. +420 725 053 417 nebo se přihlaste níže!


Odpovědět na inzerát   





Obchodní zástupce pro zemědělskou techniku

vloženo: 2019-07-25 10:42:43

Baví Vás zemědělská technika? Umíte vyhledat zákazníky a být jim kvalitním poradcem?

Naším klientem je na trhu velmi dobře zavedený dodavatel náhradní dílů pro zemědělskou a zahradní techniku, který rozšiřuje svůj tým o  obchodní zástupce pro oblast v okolí východních Čech (Kolín, Kutná Hora, Chrudim, Havlíčkův Brod, Pelhřimov, Benešov a okolí)

Jaká bude Vaše role ve vztahu k zákazníkům?

  • Budete se starat o stávající zákazníky, ale také aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti.
  • Vašimi zákazníky budou zemědělská družstva, opravny zemědělských strojů, obchodníci s náhradními díly, soukromí zemědělci apod.
  • Budete pracovat u zákazníků a administrativu budete řešit z domova.
  • Zhruba 1x měsíčně se sejdete s kolegy v centrále společnosti.
  • Denně Vás bude čekat několik schůzek, které si plánujete podle Vašeho uvážení a domluvy.
  • Po úspěšné návštěvě u klienta bude Vaší zodpovědností příprava cenové nabídky a uzavření smlouvy.
  • Vytvoříte si vlastní portfolio klientů, kterým budete poskytovat poradenství během aktivní spolupráce, pravidelně je navštěvovat a samozřejmě hledat možnosti pro rozšíření poskytovaných služeb.  

Jak budete za práci odměněni?

  • odpovídajícím platovým ohodnocením ve formě pevné mzdy
  • motivační složkou mzdy přímo úměrnou vašemu podílu na zisku firmy
  • dlouhodobou spoluprací ve stabilní a rostoucí společnosti působící v prosperujícím oboru
  • podpoříme váš profesní růst

Benefity, které nabízíme:                

  • automobil, notebook, mobilní telefon i k soukromému využití
  • flexibilní pracovní dobu s vlastní organizací
  • týden dovolené navíc
  • stravenky

Co by vám nemělo chybět?

  • praxe v oboru zemědělství je podmínkou, praxe v obchodě je výhodou
  • výuční list / SŠ vzdělání v oboru zemědělské techniky
  • příjemné a profesionální vystupování
  • spolehlivost, zodpovědnost a aktivní přístup
  • týmovost, ochota učit se a radost z dobře odvedené práce
  • řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič
  • znalost MS Office
  • časová flexibilita a ochota pracovat v terénu
  • čistý trestní rejstřík

Nástup

  • HPP s možností nastoupit ihned nebo dohodou

Bližší informace Petra Nedvědová 728 873 998


Odpovědět na inzerát   





Technik údržby

vloženo: 2019-07-20 11:05:54

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Technik údržby.

Co Vás na této pozici čeká?

  • kompletní zajištění technické podpory výroby v oblasti technologických zařízení
  • optimalizace strojního vybavení za účelem zvyšování kvality, výkonu a snížení zmetkovitosti
  • spolupráce při zavádění nových produktů do výroby
  • koordinace při přemísťování strojů a zařízení
  • sledování a reportování parametrů svěřeného zařízení
  • analýzy poruchovosti a způsobů oprav vedoucích k optimalizaci výrobního procesu
  • aktivní sledování nových trendů v údržbě

Co od Vás očekáváme?

  • praxe v oboru vítána
  • zkušenosti s reportingem a TPM výhodou
  • SŠ/VŠ strojního nebo elektrotechnického směru
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • pokročilá znalost práce na PC
  • ŘP skupiny B
  • technické myšlení, organizační schopnosti

 Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • zaškolovací programy
  • práce v atraktivním rychle rostoucím prostředí nadnárodní společnosti
  • 25 dnů dovolené
  • kurzy angličtiny
  • MultiSport karta, příspěvek na penzijní připojištění, bezúročné půjčky na bydlení, výhodný tarif, očkování proti chřipce, podpora volnočasových aktivit

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Šumperk

 

 

 


Odpovědět na inzerát   





Plánovač výroby - senior

vloženo: 2019-07-20 11:03:20

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Plánovač výroby.

Co Vás na této pozici čeká?

  • plánování a optimalizace výrobních toků
  • příprava a kontrola plnění krátkodobých i dlouhodobých výrobních plánů
  • administrace zakázek v systému SAP
  • kontrola využitelnosti strojů
  • komunikace se zákaznickým servisem
  • pravidelná účast na poradách a reporting

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • praxe na obdobné pozici v oblasti plánování výroby
  • znalost AJ – středně pokročilý (každodenní osobní nebo emailová komunikace)
  • znalost MRP systému, Microsoft Excel (kontingenční tabulky, analýza grafů)
  • odolnost vůči stresu, schopnost samostatného rozhodování, komunikační a organizační schopnosti
  • zkušenosti s vedením týmu výhodou
  • ŘP skupiny B

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • zaškolovací programy
  • práce v atraktivním rychle rostoucím prostředí nadnárodní společnosti
  • 25 dnů dovolené
  • kurzy angličtiny
  • MultiSport karta, příspěvek na penzijní připojištění, bezúročné půjčky na bydlení, výhodný tarif, očkování proti chřipce, podpora volnočasových aktivit

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Šumperk

 

 


Odpovědět na inzerát   





Stavbyvedoucí

vloženo: 2019-07-18 10:10:40

Pro našeho klienta, silnou společnost zabývající se revitalizací výrobních společností a výstavbou, hledáme stavebního technika, na pozici stavbyvedoucího.

 

Na jakou práci se můžete těšit?

  • přímé řízení a organizace stavebních činností
  • kontrola materiálů a prací subdodavatelů
  • vyjednávání podmínek spolupráce se subdodavateli
  • zajištění stavebních materiálů a logistiky
  • evidence dokladů (dodací listy, faktury, účetní doklady)
  • vedení stavebního deníku
  • kontrola nákladů stavby
  • rozdělení práce a dohled nad dodržováním BOZPO a PO
  • nastavení a zodpovědnost za technologické postupy stavby
  • kontrola kvality a produktivity práce

 

Co od Vás očekáváme?

  • komplexní znalosti pozemního stavitelství
  • SŠ vzdělání stavebního zaměření
  • stavební znalosti zasíťování pozemků výhodou
  • znalost stavebního zákona výhodou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • spolehlivost a zodpovědnost
  • rozhodnost a orientaci na cíl
  • uživatelská znalost práce na PC, MS Excel výhodou
  • ŘP sk. B

 

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • flexibilní pracovní dobu
  • zázemí stabilní společnosti
  • výkonnostní odměny
  • možnost růstu platového ohodnocení v případě prokázání komplexních schopností
  • spolupráci na IČO případně HPP

 

Místo výkonu práce: Projekty v regionech Cheb - Karlovy Vary - Praha-Východ

Mzdové ohodnocení: 35.000 - 70.000 (dle schopností a znalostí uchazeče)


Odpovědět na inzerát   





IT specialista

vloženo: 2019-07-15 17:55:18

Pro našeho klienta, stabilní výrobní společnost, hledáme nového kolegy/kolegyně do IT odd.

Jaká práce Vás čeká?

  • denní administrace uživatelských účtů, správa sítě
  • zodpovědnost za svěřený HW, správa SW
  • příprava zařízení pro nově nastupující kolegy a kolegyně
  • servis a požadavky dle aktuální potřeby uživatelů včetně jejich zaškolení
  • zajištění IT bezpečnosti a ochrany dat
  • zálohování dat a systémů
  • podpora a spolupráce na IT projektech

Bez čeho se neobejdete a co by bylo výhodou?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici v IT odd.
  • profesní rozhled a chuť ho stále rozšiřovat
  • znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • závodní stravování zdarma
  • příspěvek na dopravu, dovolenou i Vánoce
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexipass na sport, kulturu a zdraví
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • pracoviště vybavené moderními technologiemi

Nástup a mzdové ohodnocení: dohodou

Místo výkonu práce: Stříbro


Odpovědět na inzerát   





Datacenter Engineer/Architekt datových center

vloženo: 2019-06-25 16:43:36

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

 

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu infrastruktury datových center
  • na analýzách vazeb mezi infrastrukturními systémy
  • řešit budete komplexní úlohy při návrhu architektury a implementace systému
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (různé typy virtualizací, operačních systémů, platforem serverů, diskových polí, zálohovacích systémů, serverové automatizace, monitoringu)
  • na návrzích řešení pro on-premise datová centra i cloud
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost virtualizčních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • pokročilá znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psaní skriptů v shell, python, perl, případně jiných
  • open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes
  • alespoň částečná znalost programování
  • praktická zkušenost s nástroji serverové automatizace a orchestrace
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

 

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • služební auto
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • ihned nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Servisní technik - klimatizační zařízení

vloženo: 2019-06-17 16:01:52

Pro zavedenou českou firmu zabývající se chladící technikou hledáme nového kolegu do pohodového týmu servisních techniků. Orientujete se v chladírenství a elektrotechnice? Chcete mít samostatnou práci, být zodpovědný sám za sebe, ale zároveň mít podporu týmu zkušených kolegů? Čtěte dál!

Servisní technik je samostatná pozice, která obnáší zejména montáž, servis a opravy chladících zařízení (klimatizací pro komerční využití, chlazení datacenter aj.) a k tomu samozřejmě cestování za zákazníky. Tým servisních techniků se stará o chladící zařízení po celé republice. Hlavní sídlo je v Praze, další kancelář se nachází v Brně, ale za zákazníky můžete ráno vyjet přímo ze svého domova. Ačkoli se jedná o samostatnou práci, podpora týmu a vedoucího je důležitou součástí fungování celého servisního oddělení.


Co bude vašimi hlavními zodpovědnostmi:

  • práce na servisních zakázkách v terénu
  • kontakt se zákazníky - osobní, telefonický i písemný
  • montáž chladících zařízení
  • pravidelná údržba zařízení, diagnostika a provádění oprav
  • práce se servisním IS

Celý tým se střídá v držení pohotovosti, která vychází na 1 týden z cca 5-6 týdnů a za kterou jsou odpovídající příplatky. Tým také spolupracuje v případě větších plánovaných oprav či montáží, při kterých je třeba více rukou.


Co zaměstnavatel nabízí?

  • nestereotypní práci, při které můžete neustále rozvíjet své odborné znalosti
  • přátelský tým, jehož členové si vzájemně vypomáhají
  • odpovídající mzdové ohodnocení + zajímavé bonusy za přesčasy a pohotovost
  • mobilní telefon a auto i pro soukromé účely
  • 5 dní dovolené navíc
  • stravenky
  • kurz angličtiny
  • příspěvek na penzijní připojištění

Co pro tuto práci potřebujete:

  • alespoň SOU/SŠ vzdělání
  • platnou vyhlášku č. 50, § 6
  • praxi na obdobné pozici 3 roky a certifikát pro práci s chladivy
  • řidičský průkaz sk. B a ochotu každý den cestovat za klienty
  • časovou flexibilitu (pracovní doba je pevná, ale někdy jsou nutné výjezdy v pohotovosti nebo přesčasy pro dokončení zakázky)
  • znalost AJ je výhodou

Místo výkonu práce:

Brno, s cestami po Moravě

Nástup:

Ihned či podle domluvy

 


Odpovědět na inzerát   





Všeobecná zdravotní sestra/Zdravotní bratr

vloženo: 2019-06-11 16:08:35

Pro Domov seniorů kousek u Prahy hledáme šikovnou/šikovného Zdravotní sestru/Zdravotního bratra. Dokážete se vcítit do druhých lidí? Berete svou práci jako poslání a toužíte pracovat v příjemném prostředí s moderním zázemím? Nebo prostě jen hledáte smysluplnou práci? Pak určitě čtěte dál!

 

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den?

  • Budete se starat o přísun léků a péči o klienty domova ve spolupráci s ostatním zdravotnickým personálem, a s tím související zdravotnickou dokumentací.
  • Pracuje se na ve 12ti hodinových směnách, vždy od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Své směny můžete plánovat vždy dopředu, takže budete vždy vědět, jak si rozplánovat své volné dny. Noční směny tvoří zhruba 1/3 celých pracovních směn. Úprava délky směn je v nejnutnějším případě možná dle dohody.

 

Jak za svou práci budete odměněni?

  • Nadstandartním platovým ohodnocením
  • Příspěvkem na dopravu (a to i v případě, že využijete svozu do práce)
  • 5ti týdny dovolené – víme, že to není vždy lehká práce, takže chceme, abyste měli možnost dostatečného odpočinku a relaxace
  • 13. plat rozdělený na dvě poloviny (tak, abyste měli bonus před Vánoci a před letními dovolenými)
  • přátelským kolektivem, který si na nic nehraje (Ředitele domova můžete klidně potkat mezi klienty nebo na kávě s personálem)
  • Nové prostory a pomůcky, které vám ulehčí vaši práci

 

Co potřebujeme na oplátku od vás?

  • Rodinní příslušníci seniorů Vám budou svěřovat své nejbližší do péče, proto od Vás očekáváme zodpovědnost, pečlivost a přátelský a individuální přístup ke každému jednotlivému pacientovi.
  • V týmu rádi uvítáme někoho energického a empatického
  • Registraci zdravotní sestra (S3)
  • Zkušenost v oboru může být vaší výhodou, nikoliv však podmínkou (šikovné a energické absolventy také rádi uvítáme)

 

Kde budete pracovat?

  • V Říčanech u Prahy (dopravy se bát nemusíte, společnost nabízí svozy buď z vlakového nádraží Říčany, nebo ze stanice metra Opatov – Praha

Nejste z Prahy ani Středočeského kraje? Nevadí! Ozvěte se nám i tak. Nabízíme možnosti ubytování či příspěvek na bydlení)

 


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí prodejny Teplice

vloženo: 2019-06-11 15:57:14

Sport milují, všechny sporty. Ať už na obrazovce nebo v akci, v partě nebo sami. Nadšeně… (běhají, inlinují, plavou, lyžují, vesluji, čutají, jógují, skáčou na trampolíně… no je toho hodně:). Někteří fandí z gauče, jiní jsou prostě talent od přírody tak nějak na všechny sporty. A taky! O sportu rádi mluví a to hodně :-) Tak to je parta na prodejně jednoho z největších obchodů se sportovním oblečením a vybavením. Pravě hledají člověka, který povede tým sportovních konzultantů a pokladních na pozici Vedoucí prodejny. 

 

 

Jaká práce vás čeká?

Budete:

  • vést a motivovat kolektiv sportovních poradců prodeje, kteří jsou nejdůležitějším článkem v kontaktu se zákazníky
  • starat se o ekonomické výsledky prodejny a dohlížet na prodej
  • hledat optimální řešení pro zákazníka – zkrátka budete k ruce poradcům, pokud si s něčím neví rady nebo potřebují podporu
  • starat se o doplnění zboží na prodejně
  • pečovat o vizuální stránku prodejny
  • v kontaktu s centrálou a area managerem

 

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracujete od pondělí do pátku, ale bude fajn, když jednou za čas navštívíte svůj tým i na sobotní směně

 

Co za takovou práci nabízíme?

  • pracovní poměr na dobu neurčitou, hned od začátku
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
  • zaměstnanecká sleva pro Vás i Vaše blízké v celé síti prodejen
  • možnost testovat naše produkty
  • pracovní oblečení
  • možnost účasti na promo akcích v Rakousku
  • pravidelné produktové školení, abyste zůstali v obraze a udrželi si přehled

 

Co očekáváme my od vás?

  • zkušenosti s vedením kolektivu – dokážete tým motivovat a krizové situace umíte řešit s chladnou hlavou
  • měl/a byste mít zkušenosti s obchodem na obdobné pozici
  • pokud se orientujete ve sportovním sortimentu máte u nás rozhodně plus
  • proaktivní jednání a orientaci na zákazníka
  • zájem o vlastní rozvoj

 

Místo výkonu práce:

  • Teplice

 


Odpovědět na inzerát   





Elektromechanik ve výrobním závodě

vloženo: 2019-06-06 16:22:20

Pro našeho významného klienta, stabilní výrobní společnost s dlouholetou tradicí, obsazujeme zajímavou pozici Mechanik elektrických zařízení - pro nadšence do strojů a elektroniky.

Co budete na této pozici dělat:

  • starat se o chod výrobních strojů a zařízení
  • rozebírat, opravovat, seřizovat, upravovat stroje a výrobní linky
  • spolupracovat s team leadry a technology výroby
  • optimalizovat parametry měřících zařízení
  • spolupracovat při stěhování a instalaci výrobních linek
  • v souladu s BOZP zajišťovat hladký chod výrobní linky
  • budete pracovat v třísměnném provozu

Co s prací u našeho klienta získáte:

  • zajímavé platové ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • měsíční a roční bonusový systém
  • absenční bonus
  • práci ve stabilní partě pohodových kolegů
  • široké spektrum firemních benefitů, např. dotované stravování, cafeterie atd.
  • firemní akce i pro členy rodiny 
  • bonusy až 15 % roční mzdy
  • příspěvek na stavování a penzijní připojistění
  • zajištěn svoz z okolí Benešova

Co je pro klienta důležité:

  • výuční list/SŠ vzdělání zaměřené na elektro
  • platná Vyhláška 50/7,8 Sb. (platnost možno obnovit u zaměstnavatele)
  • základní znalost programování - výhoda, nikoliv nutnost
  • orientace v elektronických schématech
  • praxe na obdobné pozici ideálně ve výrobní společnosti
  • znalost technické dokumentace
  • řidičský průkaz sk. B

Místo pracoviště: Benešov

Pokud Vás tato nabídka zaujala, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis. Jsme připraveni zodpovědět vaše otázky.


Odpovědět na inzerát   





Network Engineer/Architekt síťových technologií

vloženo: 2019-02-28 14:53:56

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu sítí datových center i WAN
  • na analýzách problémů u klienta a zajištění jejich náprav
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (softwarově definované sítě, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally) vás nerozhodí
  • máte zkušenosti či alespoň povědomí o návrzích a realizacích počítačových sítí
  • orientujete se v Linux – jste schopni vytvářet scripty – například python, perl nebo jiné
  • máte znalost virtualizačních technologií (např VMWare/Hyper-V) a jejich principů
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • služební auto
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • ihned nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 

 


Odpovědět na inzerát   





Samostatná/ý účetní

vloženo: 2019-02-26 13:54:07

Pro našeho významného klienta-mezinárodní firmu se zastoupením ve 27 zemích světa, hledáme kolegy a kolegyně na pozici Samostatná/ý účetní.

 

Co vás na pozici čeká?

  • kompletní vedení účetní agendy pro celou firmy
  • kontrola a zaúčtování došlých/vystavených faktur
  • pravidelná komunikace s centrálou v anglickém nebo německém jazyce
  • příprava podkladů pro zpracování mezd a spolupráce s externí mzdovou účtárnou
  • pokud zvládnete samostatně zpracovat mzdy pro cca 30 zaměstnanců, pak i to bude vaše pracovní náplň

Co je na této pozici důležité a bez čeho se neobejdete?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxe na pozici účetní
  • znalost systému SAP
  • znalost AJ nebo NJ 
  • samostatnost a pečlivost

Co Vám naopak nabídne zaměstnavatel? Jaké Vás čeká ohodnocení?

  • zajímavé mzdové ohodnocení odpovídající samostatné pozici
  • možnost růstu na manažerskou pozici
  • stravenky, multisport karta a další výhody
  • po domluvě možno pracovat i 1 den v týdnu formou home office

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Praha -Horní Počernice, případně pobočka Chrášťany- dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Short term trader/Obchodník s energiemi

vloženo: 2019-01-18 15:15:06

Náš klient - přední středoevropská energetická skupina, vlastnící a provozující zařízení v České republice, na Slovensku, v Německu, Itálii, Velké Británii a Maďarsku, se specializuje na trading s energetickými komoditami – zemním plynem, elektrickou energií, emisními povolenkami, uhlím a ostatními produkty.

Do nově vznikajícího pracovního týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Obchodník s energiemi/Short Term Trader.

Jste komunikativní, zběhlí v obchodování a otevření novým výzvám? K tomu nemáte problém s komunikací v angličtině? Do malého neformálně naladěného týmu hledáme nové kolegy/ně s aktivním přístupem ochotné pracovat na směny (které si s ostatními kolegy flexibilně domluvíte). 

Nabízíme Vám příležitost růstu v mezinárodním prostředí, učení se od zkušenějších kolegů, získání jedinečných zkušeností, jazykové kurzy a mnoho dalších výhod.

 

Jaká práce Vás čeká?

  • obchodování s elektřinou na velkoobchodních trzích (intrady, day-ahead, weeks)
  • komunikace s dispečery v elektrárnách v Německu
  • obchodování s krátkodobými produkty zaměřenými na el. energii
  • analýza krátkodobých trhů
  • obchodování na burze (EEX) a denních trzích (EPEX, EXAA apod.)
  • zajištění správné nominace sjednaných obchodů

Co Vám můžeme nabídnout?

  • zaměstnání na plný úvazek ve stabilní společnosti se silnou pozicí na mezinárodním trhu
  • jedinečnou příležitost získat zkušenosti a odborné znalosti v oblasti obchodování s energiemi
  • úzkou spolupráci s jedním z nejlepších traderů v oboru
  • přátelský a hlavně velmi neformální tým mladých lidí
  • motivační ohodnocení
  • příležitost k dalšímu růstu a rozvoji
  • jazykové kurzy a další výhody

Co od Vás očekáváme a co může být Vaší výhodou?

  • VŠ vzdělání
  • pokročilou znalost anglického jazyka
  • analytické schopnosti a strukturované myšlení
  • schopnost pracovat pod stresem a dělat rychlá rozhodnutí
  • proaktivní přístup k učení se novým věcem
  • ochotu pracovat na směny v nepřetržitém provozu 24/7
  • německý jazyk velkou výhodou

Nástup

  • dle domluvy

Místo pracoviště

  • centrum Prahy

Těšíme se na Vaše reakce!


Odpovědět na inzerát   





Plant Manager - automotive

vloženo: 2018-11-22 18:51:04

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti automotive, hledáme zkušeného leadera na pozici Plant Manager závodu, ležícího v Plzeňském kraji, v těsné blízkosti dálnice D5.

 

Co se od Vás bude očekávat:

  • Řízení provozu celého závodu, který vyrábí v systému JIT/JIS a má zhruba 1000 zaměstnanců pracujících ve třísměnném provozu
  • Zajištění denního plnění požadavků zákazníka
  • Zodpovědnost za plnění stanovených KPIs
  • Vedení týmu přímo podřízených manažerů
  • Pravidelný kontakt s regionálním vedením 

Co klient požaduje:

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Zkušenost s řízením automotive či strojírenského výrobního závodu o velikosti alespoň 300 zaměstnanců minimálně 3 roky
  • Praxi z vedoucí pozice v oboru automotive, nejlépe v systému JIT
  • Výbornou znalost angličtiny, znalost němčiny je výhodou
  • Řídící schopnosti a další manažerské předpoklady
  • Vysokou odolnost proti stresu a schopnost rychle se rozhodovat

Co klient nabízí:

  • Finanční ohodnocení odpovídající náročnosti pozice, automobil luxusní značky a další zajímavé benefity
  • Samostatnou, odpovědnou a zajímavou, i když rychlou a stresující práci
  • Příležitost k rozvoji a k další kariéře – pozice se obsazuje proto, že stávající Plant Manager bude přecházet na pozici vyšší v rámci regionálního vedení

Možnost nástupu:

Podle dohody

Pokud máte zájem o více informací, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis a budeme si moci popovídat detailněji; případně volejte na telefonní číslo 725 939 373. Předem děkujeme.

 

 


Odpovědět na inzerát   





IT Specialista - junior

vloženo: 2018-09-05 09:13:23

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme zapáleného IT Specialistu, který se chce učit od nejlepších v oboru.

 

Jaká práce na vás čeká?

Budete:

  • pracovat na implementaci HW a SW řešení u zákazníků společnosti – především v oblasti datových center, počítačových sítí, datových sítí, ochrany dat a bezpečnostní infrastruktury
  • Analyzovat a řešit problémy zákazníkova prostředí
  • Pro vybrané zákazníky (po úspěšné implementaci) tvořit podporu zákazníkova prostředí
  • V týmu budete podporou pro IT architekty a konzultanty, od kterých se můžete hodně naučit
  • Podílet se na velkých technologicky zajímavých projektech v komerční sféře i státní správě

 

Jaké jsou klíčové oblasti projektů společnosti?

  • Security a networking – setkáte se s produkty od výrobců HPE, Cisco, VMware, F5, Microfocus – ArcSight, Palo Alto, Fortinet, Citrix

Co za takovou práci dostanete?

  • Možnost pracovat pro progresivní společnost s unikátním know-how
  • Dobré platové ohodnocení
  • Budget na benefity – sami si můžete rozhodnout, co z balíčku benefitů si vyberete
  • Klidné kanceláře v blízkosti centra
  • Možnost učit se od těch nejlepších v oboru a s tím související kariérní růst
  • Možnost občasné práce z domova

 

Co od vás budeme potřebovat?

  • Základní povědomí o IT – z pohledu bezpečnosti nebo sítí (vítáme i absolventy – vše vás rádi doučíme)
  • Angličtna na středně pokročilé úrovni (budete ji používat především při školení na technologie, které budete v práci využívat)
  • Ochotu učit se nové věci a vzdělávat – to vše pod dohledem zkušených mentorů – věříme, že forma ,,learning by doing“ je pro kariérní růst ta nejlepší

 


Odpovědět na inzerát