Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive

peopledrive  Dispatcher or customer service specialist in a progressive logistics industry
peopledrive  Junior dispečer či specialista zákaznického servisu v progresivním odvětví logistiky
peopledrive  Plánovač/dispečer do kamionové dopravy
peopledrive  Mezinárodní spediční specialista/ka
peopledrive  Specialista/ka zákaznického servisu v logistice
peopledrive  Shift Leader / Vedoucí směny ve skladu
peopledrive  Koordinátor/ka skladových operací
peopledrive  Warehouse Manager – Cross Docking
peopledrive  Dispečer do odd. tuzemské nebo mezinárodní přepravy
peopledrive  Team leader do odd. tuzemské nebo mezinárodní přepravy
peopledrive  Depot Manager – Cross Docking
peopledrive  Senior HR specialista (zástupování HR manažera)
peopledrive  Asistentka ředitele závodu
peopledrive  HR Generalista
peopledrive  Mzdová účetní s přesahem do personalistiky
peopledrive  Obchodní zástupce pro chemicko - technické produkty
peopledrive  HR generalist/ka - Slovensko
peopledrive  HR referent/ka junior
peopledrive  Inženýr vývoje pro systémy úpravy vody
peopledrive  Vedoucí personálního a mzdového oddělení
peopledrive  Vedoucí energetik výrobního závodu
peopledrive  Provozní elektrikář
peopledrive  Vedoucí výroby - masný průmysl
peopledrive  Mistr masné výroby
peopledrive  Network Engineer
peopledrive  Technik chladících zařízení
peopledrive  Elektromechanik
peopledrive  Datacenter Engineer/Architekt datových center





Dispatcher or customer service specialist in a progressive logistics industry

vloženo: 2020-07-30 10:46:31


Odpovědět na inzerát   





Junior dispečer či specialista zákaznického servisu v progresivním odvětví logistiky

vloženo: 2020-07-27 21:35:10

Hledáme mladé dynamické klíčové talenty s chutí se zaškolit v mezinárodní logistice - oboru budoucnosti. Nabízíme zaškolení zkušenými kolegy, kteří stojí u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

Jaká práce vás čeká?

  • sledování a zlepšování procesů v oddělení tuzemské, či mezinárodní dopravy
  • spolupráce se smluvními dopravci a řešení aktuální situace
  • zajišťování potřebné kapacity řidičů, dopravních prostředků a jejich informovaní o možnosti nakládek
  • řešení ad hoc situací v tuzemské a mezinárodní dopravě
  • kontrolování správnosti parametrů zásilek a dodržování termínů
  • setkávání se se zákazníky a budování vztahů s nimi
  • zpracování dat v systému a jejich aktualizace
  • komunikace v rámci svého týmu, napříč společností, s externími dopravci i řidiči
  • práce s KPI, analýza příčin nedodržování předpisů a reportování nadřízenému

Bez čeho se neobejdete a co je výhodou?

  • SŠ ideálně technického zaměření
  • orientace v mezinárodní nebo tuzemské dopravě
  • rychlý a samostatný úsudek při řešení každodenních úkolů
  • stresová odolnost, pohotová komunikace
  • znalost AJ na středně pokročilé úrovni, NJ je výhodou
  • PC (MS Office Excel)
  • ŘP skupiny B výhodou

Co vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • skvělé podmínky pro profesní rozvoj
  • spolupráci na zajímavých projektech a nových procesech v rostoucí mezinárodní společnosti
  • stabilní zaměstnání a odpovídající mzdové ohodnocení
  • praktický nácvik a utříbení schopnosti rychlého a pohotového rozhodování 
  • motivační bonusovou složku mzdy
  • práci v příjemném a přátelském kolektivu
  • práci v jednosměnném či dvousměnném provozu
  • možnost účastnit se charitativních kampaní, soutěží, teambuildingových akcí
  • řadu benefitů jako jsou například stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • nápoje a drobné občerstvení na pracovišti zdarma

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Ostrov u Stříbra

Kontakt: Lucie Kozáková, lucie.kozakova@peopledrive.cz, +420 604 873 063


Odpovědět na inzerát   





Plánovač/dispečer do kamionové dopravy

vloženo: 2020-07-22 16:14:38

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

 

Jaká práce vás čeká?

  • budete plánovat a zajišťovat potřebné kapacity řidičů a dopravních prostředků na denní bázi
  • budete sledovat a řešit zlepšení procesů v kamionové dopravě
  • každodenní spolupráce se smluvními dopravci a řešení aktuálních situací
  • v systému budete zpracovávat data a aktualizovat je
  • budete komunikovat v rámci svého týmu, napříč společností, s externími dopravci i řidiči

Bez čeho se neobejdete a co je výhodou?

  • SŠ technického zaměření
  • orientace v mezinárodní nebo tuzemské dopravě
  • analytické a organizační schopnosti
  • rychlý a samostatný úsudek při řešení každodenních úkolů
  • stresová odolnost, pohotová komunikace
  • znalost AJ na středně pokročilé úrovni
  • ŘP skupiny B

Co vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • příležitost naučit se nové procesy a získat zkušenosti pro další kariérní posun
  • fixní mzdu odpovídající důležitosti pracovní pozice
  • motivační bonusovou složku mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • balíček benefitů
  • práci ve dvousměnném provozu

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Ostrov u Stříbra


Odpovědět na inzerát   





Mezinárodní spediční specialista/ka

vloženo: 2020-07-21 11:56:32

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka, a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

Co Vám můžeme nabídnout

  • stabilní zaměstnání a odpovídající mzdové ohodnocení
  • spolupráci na zajímavých projektech a nových procesech v rostoucí mezinárodní společnosti
  • práci v příjemném a přátelském kolektivu
  • možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace
  • skvělé podmínky pro profesní rozvoj
  • možnost účastnit se charitativních kampaní, soutěží, teambuildingových akcí
  • řadu benefitů jako jsou například stravenky, 25 dní dovolené či příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • nápoje a drobné občerstvení na pracovišti zdarma
  • uvítací balíček pro zaměstnance

Náplň Vaší práce bude

  • optimalizace procesů
  • monitorování procesů objednávek
  • akvizice automobilů
  • každodenní komunikace s řidiči
  • schůzky s klienty (příležitostné cesty do zahraničí)
  • budování vztahů s klienty a dopravci
  • práce s KPI a jejich reportování vedení

Jste ideální uchazeč/ka, pokud...

  • máte povědomí o současné situaci na trhu
  • dorozumíte se anglicky (B2)
  • ovládáte práci na PC
  • umíte převzít zodpovědnost za svěřené projekty
  • máte řidičský průkaz sk. B a jste připraven/a na občasné pracovní cesty k našim zahraničním kolegům
  • dokážete se snadno vyrovnat se stresem
  • soustředíte se na dané cíle a jejich plnění
  • víte něco o českých dopravcích a máte zkušenost s prací v TMS systému (pokud ne, rádi vás vše naučíme!)

Nástup

  • ihned nebo dle domluvy

Místo výkonu práce

  • Ostrov u Stříbra

Odpovědět na inzerát   





Specialista/ka zákaznického servisu v logistice

vloženo: 2020-07-18 09:21:40

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

Co vám zaměstnavatel nabízí?

  • stabilní zaměstnání a odpovídající mzdové ohodnocení
  • spolupráci na zajímavých projektech a nových procesech v rostoucí mezinárodní společnosti
  • práce v příjemném a přátelském kolektivu
  • možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace
  • skvělé podmínky pro profesní rozvoj
  • možnost účastnit se charitativních kampaní, soutěží, teambuildingových akcí
  • řadu benefitů jako jsou například stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • nápoje a drobné občerstvení na pracovišti zdarma

Jaká bude náplň vaší práce?

  • komunikace s dopravci - informování o možnosti nakládek
  • kontrolování správnosti parametrů zásilek
  • setkávání se se zákazníky a budování vztahů s nimi
  • kontrola dodržovaní termínů
  • práce s KPI, reportování nadřízenému
  • analýza příčin nedodržování předpisů

Jste ideální uchazeč/ka, pokud...

  • dorozumíte se anglicky nebo německy (min. úroveň B1)
  • ovládáte práci na PC (MS Office Excel)
  • umíte převzít zodpovědnost za svěřené úkoly a soustředíte se na dané cíle a jejich plnění
  • máte rádi výzvy a dokážete pracovat ve stresovém prostředí

Nástup

  • ihned nebo dle domluvy

Místo výkonu práce

  • Ostrov u Stříbra

Odpovědět na inzerát   





Shift Leader / Vedoucí směny ve skladu

vloženo: 2020-07-17 21:46:47

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • organizace a kontrola práce jednotlivých pracovníků skladu
  • kontrola a dodržování provozních standardů, procesů a procedur včetně BOZP
  • vedení skladové a přepravní dokumentace v souladu s platnými postupy a pokyny
  • spolupráce na projektech vedoucích ke zlepšení produktivity, snížení nákladů, zvyšování kvality
  • analýza a reporting výsledků svěřeného týmu 

Co za vaši práci zaměstnavatel nabízí?

  • stabilní zaměstnání a odpovídající mzdové ohodnocení
  • spolupráci na zajímavých projektech a nových procesech v rostoucí mezinárodní společnosti
  • práci v příjemném a přátelském kolektivu
  • možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace
  • skvělé podmínky pro profesní rozvoj
  • řadu benefitů jako jsou například stravenky, 25 dní dovolené, notebook, mobilní telefon, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • možnost účastnit se soutěží, teambuildingových akcí a charitativních kampaní
  • nápoje a drobné občerstvení na pracovišti zdarma 

Jste ideální uchazeč/ka, pokud:

  • umíte pracovat samostatně, máte silné organizační a rozhodovací schopnosti
  • jste komunikativní, umíte motivovat své podřízené k dosažení plánovaných úkolů
  • jste týmovým hráčem s pozitivním přístupem k práci
  • vám nevadí práce ve třísměnném provozu
  • máte oprávnění řídit VZV
  • vaše znalost AJ je velkou výhodou nikoli podmínkou

Nástup

  • ihned nebo dle domluvy

Místo výkonu práce

  • Ostrov u Stříbra

Odpovědět na inzerát   





Koordinátor/ka skladových operací

vloženo: 2020-07-17 21:43:58

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

 

Jaká bude vaše náplň práce?

  • delegování pokynů pracovníkům skladu
  • kontrola a dodržování provozních standardů, procesů a procedur včetně BOZP
  • vedení skladové a přepravní dokumentace v souladu s platnými postupy a pokyny
  • spolupráce na projektech vedoucích ke zlepšení produktivity, snížení nákladů, zvyšování kvality
  • označování palet v souladu s jejich současným stavem podle platné normy
  • koordinace akcí v mimořádných situacích (poškození, nehody, požár atd.), podávání hlášení nadřízenému
  • úzká spolupráce s Vedoucím skladu 

Co za vaši práci zaměstnavatel nabízí?

  • stabilní zaměstnání a odpovídající mzdové ohodnocení
  • spolupráci na zajímavých projektech a nových procesech v rostoucí mezinárodní společnosti
  • práci v příjemném a přátelském kolektivu
  • možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace
  • skvělé podmínky pro profesní rozvoj
  • řadu benefitů jako jsou například stravenky, 25 dní dovolené, notebook, mobilní telefon, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • možnost účastnit se soutěží, teambuildingových akcí a charitativních kampaní
  • nápoje a drobné občerstvení na pracovišti zdarma 

Jste ideální uchazeč/ka, pokud:

  • umíte pracovat samostatně, máte silné organizační a rozhodovací schopnosti, nebojíte se převzít zodpovědnost za svěřené úkoly
  • jste komunikativní, umíte motivovat své podřízené k dosažení plánovaných úkolů
  • jste týmovým hráčem s pozitivním přístupem k práci
  • vám nevadí práce ve třísměnném provozu
  • máte oprávnění řídit VZV
  • vaše znalost AJ je velkou výhodou nikoli podmínkou 

Nástup

  • ihned nebo dle domluvy

Místo výkonu práce

  • Ostrov u Stříbra

Odpovědět na inzerát   





Warehouse Manager – Cross Docking

vloženo: 2020-07-17 21:32:34

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • zajištění plynulého chodu tranzitního skladu v souladu se strategií společnosti, tzn. řízení, plánování, organizace a kontrola souvisejících činností
  • komunikace se zákazníky a dodavateli v logistických záležitostech
  • optimalizace materiálových toků a layoutu procesu i skladu
  • komplexní práce související s dohledem a skladováním zboží
  • vedení a motivace svěřeného týmu
  • schvalování ročního rozpočtu, reporting o plnění rozpočtových cílů a KPIs
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
  • příprava oddělení pro interní a externí audity, zastupování zaměstnavatele při auditech
  • dohled nad dodržováním BOZP 

Co za vaši práci zaměstnavatel nabízí?

  • stabilní zaměstnání a odpovídající mzdové ohodnocení
  • spolupráci na zajímavých projektech a nových procesech v rostoucí mezinárodní společnosti
  • práci v příjemném a přátelském kolektivu
  • možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace
  • skvělé podmínky pro profesní rozvoj
  • řadu benefitů jako jsou například stravenky, 25 dní dovolené, notebook, mobilní telefon, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • možnost účastnit se soutěží, teambuildingových akcí a charitativních kampaní
  • nápoje a drobné občerstvení na pracovišti zdarma 

Co naopak od vás očekává?

  • znalosti a zkušenosti z oblasti Warehouse managementu – Cross Docking
  • praxi na obdobné pozici
  • zodpovědnost, samostatnost, dobré komunikační a organizační schopnosti s orientací na cíl
  • komunikativní znalost angličtiny – úroveň B2
  • uživatelskou znalost práce na PC, MS Excel
  • řidičský průkaz skupiny B a uvítáme i oprávnění řídit VZV

Nástup

  • ihned nebo dle domluvy

Místo výkonu práce

  • Ostrov u Stříbra

Bližší informace: Petra Nedvědová, 728 873 998

 


Odpovědět na inzerát   





Dispečer do odd. tuzemské nebo mezinárodní přepravy

vloženo: 2020-07-17 21:02:58

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

 

Jaká práce vás čeká?

  • budete sledovat a řešit zlepšení procesů dopravy v oddělení tuzemské, či mezinárodní dopravy
  • na denní bázi budete spolupracovat se smluvními dopravci a řešit aktuální situace
  • budete zajišťovat potřebné kapacity řidičů a dopravních prostředků
  • v systému budete zpracovávat data a aktualizovat je
  • budete komunikovat v rámci svého týmu, napříč společností, s externími dopravci i řidiči

Bez čeho se neobejdete a co je výhodou?

  • SŠ technického zaměření
  • orientace v mezinárodní nebo tuzemské dopravě
  • rychlý a samostatný úsudek při řešení každodenních úkolů
  • stresová odolnost, pohotová komunikace
  • znalost AJ na středně pokročilé úrovni
  • ŘP skupiny B

Co vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • příležitost naučit se nové procesy a získat zkušenosti pro další kariérní posun
  • fixní mzdu odpovídající důležitosti pracovní pozice
  • motivační bonusovou složku mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • balíček benefitů
  • práci ve dvousměnném provozu

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Ostrov u Stříbra


Odpovědět na inzerát   





Team leader do odd. tuzemské nebo mezinárodní přepravy

vloženo: 2020-07-17 20:37:30

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

 

Jaká práce vás čeká?

  • budete zodpovědný/á za řízení týmu dispečerů v jednom z těchto oddělení - tuzemská doprava, mezinárodní doprava a oddělení plánování
  • zajištění kontinuity dopravních procesů
  • práci s daty v systému, jejich aktualizaci a rychlé zpracování
  • zajištění průběžného reportování nadřízenému
  • promptní komunikace s kolegy v rámci týmu i napříč firmou
  • zodpovědnost za BOZP na svěřeném úseku pracoviště 

Bez čeho se neobejdete a co je výhodou?

  • SŠ technického zaměření
  • praxe na obdobné pracovní pozici v oblasti transportu nebo automotive
  • stresová odolnost, schopnost stanovit si priority a rychle řešit svěřené úkoly
  • schopnost pracovat systematicky a spolupracovat v rámci týmu
  • znalost AJ na středně pokročilé úrovni

Co Vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • příležitost naučit se nové procesy a získat zkušenosti pro další kariérní posun
  • fixní mzdu odpovídající důležitosti pracovní pozice
  • motivační bonusovou složku mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • balíček benefitů
  • práci v jednosměnném provozu

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Ostrov u Stříbra


Odpovědět na inzerát   





Depot Manager – Cross Docking

vloženo: 2020-07-17 19:11:56

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

Jaká práce vás čeká?

  • budete zodpovědný/á za rozvoj, řízení, plánování a optimalizaci procesů
  • pod vaše vedení budou spadat všechny klíčové oblasti - od byznysu až po HR
  • povedete tým 6 přímých podřízených, s nimiž budete na denní bázi řešit jak strategické úkoly, tak operativu
  • budete zodpovědný/á za cca 220 zaměstnanců

Bez čeho se neobejdete a co je výhodou?

  • SŠ/VŠ technického nebo obchodního zaměření
  • praxe na obdobné pracovní pozici v oblasti transportu nebo automotive
  • stresová odolnost, schopnost stanovit si priority
  • schopnost dotahovat zadané úkoly do konce a pracovat systematicky
  • znalost AJ na velmi dobré úrovni pro každodenní komunikaci s interními partnery ze zahraniční centrály

Co vám naopak nabízí zaměstnavatel?

  • jedinečná příležitost, která vás profesně posune 
  • fixní mzdu odpovídající důležitosti pracovní pozice
  • možnost zúčastnit se mezinárodních projektů v rámci skupiny
  • motivační bonusovou složku mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • balíček benefitů

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Ostrov u Stříbra


Odpovědět na inzerát   





Senior HR specialista (zástupování HR manažera)

vloženo: 2020-07-02 17:36:23

Naším klientem je automotive společnost, která působí v průmyslovém parku v Boru u Tachova.
Aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici specialisty HR.

 

 

Jaké budou vaše úkoly:

  • HR reporting, analýzy, statistiky
  • HR systémy a zefektivnění jejich pracovního využití
  • podpora a implementace nových projektů
  • tvorba HR dokumentace a její aktualizace
  • interní a externí komunikace
  • spolupráce s dodavateli HR služeb
  • podílet se na HR projektech od náboru až po vzdělávání
  • spolupráce s kolegy napříč společností
  • zástup HR manažera

Co náš klient nabízí:

  • nadstandardní platové ohodnocení a příspěvek na dojíždění
  • závodní stravování zdarma
  • 25 dnů dovolené
  • příspěvek na dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění
  • další vzdělávání včetně jazykových kurzů
  • firemní akce

Pošlete nám vaše CV pokud:  

  • máte SŠ vzdělání a zkušenost na obdobné pozici ve výrobní firmě minimálně 2 roky
  • hovoříte velmi dobře anglicky
  • se dobře vyznáte v Zákoníku práce
  • ovládáte Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, pokročilé funkce apod)
  • máte organizační schopnosti, jste samostatní a flexibilní

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Bor u Tachova


Odpovědět na inzerát   





Asistentka ředitele závodu

vloženo: 2020-07-02 17:31:27

Naším klientem je automotive společnost, která působí v průmyslovém parku v Boru u Tachova.
Aktuálně hledáme novou kolegyni na pozici asistentky ředitele.

 

Jaké budou vaše úkoly:

  • vedení agendy ředitele závodu
  • příprava podkladů pro jednání a porady, osobní účast na poradách a zpracování zápisů z nich
  • tvorba reportů, statistik a prezentací
  • zajišťování firemních akcích
  • visual management
  • zajišťování ubytování, letenek a cestovních příkazů pro ředitele závodu
  • správa knihy jízd

Co náš klient nabízí:

  • nadstandardní platové ohodnocení a služební automobil
  • závodní stravování zdarma
  • 25 dnů dovolené
  • příspěvek na dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění
  • další vzdělávání
  • firemní akce

Pošlete nám vaše CV pokud:  

  • máte SŠ vzdělání a zkušenost na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • hovoříte plynule anglicky
  • ovládáte Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky apod.)
  • máte organizační schopnosti, jste samostatní a flexibilní

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Bor u Tachova


Odpovědět na inzerát   





HR Generalista

vloženo: 2020-07-01 12:57:29

Pro našeho významného klienta, strojírenskou výrobní společnost původem z Německa, která působí v několika místech České republiky (nejde o automotive), hledáme zkušené uchazeče na pozici HR Generalista.  

Co budete mít na starosti?

  • zpracování náboru od A do Z (tedy od tvorby job description ve spolupráci s hiring manažery až po úspěšný nástup nového pracovníka)
  • komunikace s personálními agenturami a úřady
  • onboarding a zpracování nástupů
  • nastavení a dohled nad správným dodržováním HR procesů
  • příprava akcí pro zaměstnance
  • podporu nejen pro manažery, ale také pro všechny zaměstnance společnosti
  • administrativa spojená s výše uvedenými úkoly
  • pravidelný reporting zahraničnímu vedení společnosti
  • spolupráce s ostatními členy v rámci HR oddělení

Co vám nabízíme?

  • stabilní mezinárodní společnost
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • závodní stravování
  • příspěvky na kulturu a sport
  • jazykové vzdělávání
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • finanční odměny a bonusy
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou

Co za to očekáváme?

  • minimálně SŠ vzdělání
  • zkušenosti na obdobné pozici v interním HR alespoň 3 roky
  • komunikativnost, proaktivní přístup a samostatnost
  • znalost zákoníku práce
  • dobrou orientaci v MS Office, především pak Excel, Word a Powerpoint
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni – budete komunikovat se zahraničním vedením společnosti na denní bázi


Místo výkonu práce:

  • Český Krumlov

Odpovědět na inzerát   





Mzdová účetní s přesahem do personalistiky

vloženo: 2020-07-01 12:33:18

Pro našeho významného klienta, strojírenskou výrobní společnost původem z Německa, která působí v několika místech České republiky (nejde o automotive), hledáme zkušené uchazeče na pozici mzdová účetní s přesahem do personalistky.

Co budete mít na starosti?

  • zpracování mezd na měsíční bázi pro cca 300 zaměstnanců
  • komunikaci s OSSZ, finančním úřadem a zdravotní pojišťovnou
  • zpracování neschopenek, OČR, roční zúčtování daně, DPP, DPČ apod.
  • Poradenství zaměstnancům v oblasti pracovně-právní
  • analýzy a tvorba reportů
  • spolupráce na projektech v rámci HR oddělení

Co vám nabízíme?

  • stabilní mezinárodní společnost
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • závodní stravování
  • příspěvky na kulturu a sport
  • jazykové vzdělávání
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • finanční odměny a bonusy
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou

Co za to očekáváme?

  • minimálně SŠ vzdělání
  • zkušenosti na obdobné pozici, pokud máte zkušenosti s výrobní společností, tak u nás máte velké plus – podmínkou to ale není
  • znalost práce v programu RON výhodou, ale netrváme na tom
  • znalost personální a mzdové legislativy
  • Excel na pokročilé úrovni
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni pro vás bude rovněž plus
  • pečlivost a samostatnost je pro nás důležité, ale ani práce v týmu byste se neměl/a zaleknout


Místo výkonu práce:

  • Český Krumlov

Odpovědět na inzerát   





Obchodní zástupce pro chemicko - technické produkty

vloženo: 2020-05-20 10:50:14

Pro stabilní českou obchodní firmu se zavedeným sortimentem hledáme zkušené Obchodní zástupce, kteří ocení flexibilitu, přátelskou spolupráci a možnost vlastní organizace práce.

Jaká práce vás čeká:

  • péče o klienty převážně z řad výrobních firem ve svěřeném regionu a jednání s jejich zástupci z odd. výroby, nákupu, správy budov a úklidu
  • akvizice nových klientů a vlastní proaktivita v navazování obchodních vztahů v regionu
  • řešení potřeb a dotazů klientů
  • spolupráce s ostatními kolegy

S námi získáte:

  • finanční ohodnocení a vysokým podílem na zisku firmy             
  • spolupráci přímo s majitelem firmy, bez nutnosti vypracovávat složité reporty a hlášení
  • zaučení a zaškolení v oblasti sortimentu
  • přátelskou a profesionální atmosféru v menší firmě rodinného charakteru
  • práci na ŽL
  • flexibilní pracovní dobu s možností vlastní organizace času 

Co je pro nás důležité:

  • zkušenosti z pracovní pozice v oblasti obchodu
  • efektivní využití pracovní doby a dobrý time management
  • reprezentativní vystupování při každodenním osobním i telefonickém kontaktu s klientem
  • ŘP. Skupiny B, aktivní řidič + vlastní vůz
  • znalost práce na PC
  • schopnost samostatné práce a sebemotivace v rámci svěřeného regionu

 

Místo pracoviště: různé regiony v rámci ČR

Datum nástupu: ihned či dle domluvy


Odpovědět na inzerát   





HR generalist/ka - Slovensko

vloženo: 2020-05-11 18:36:20

Pro našeho klienta, předního dodavatele značkového spotřebního zboží, který je součástí mezinárodní skupiny, hledáme spolehlivého člověka, který chce být partnerem zaměstnancům a Country Managerovi, na pozici HR generalist/ka.

Co budete mít na této pozici na starost?

  • vedení personální agendy a pracovněprávní dokumentace
  • zpracování mezd pro cca 40 zaměstnanců
  • plánování vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, identifikace vzdělávacích potřeb
  • identifikaci náborových potřeb, zajištění celého náborového procesu
  • interní komunikaci ve společnosti, rozvoj firemní kultury
  • reportování výsledků pro centrálu v Praze, případně do Norska 
  • budování značky zaměstnavatele, HR marketing
  • a další personální činnosti dle domluvy

Co vám za to zaměstnavatel nabízí?

  • být partnerem kompetentnímu Country Managerovi a podílet se na strategickém HR plánování 
  • stabilní dlouhodobé zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • samostatnou pozici s pestrou agendou a možností realizovat své nápady
  • zaškolení na centrále v Praze a následnou podporu od HR kolegyně z jiného závodu
  • motivační finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem
  • systém benefitů zahrnující týden dovolené navíc, Cafeterii a stravenky ad.

A co byste pro tuto pozici měli mít/splňovat?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání 
  • zkušenosti v HR na obdobné pozici 3-5 let
  • zkušenosti s payroll velkou výhodou - alespoň lepší základy nutné (program Nugget)
  • znalost Zákoníku práce a souvisejících předpisů
  • dobré komunikační dovednosti, empatii, vstřícnost při jednání s lidmi
  • AJ na komunikativní úrovni, abyste zvládli zpracovat některé interní materiály v AJ nebo komunikovat při zaškolení
  • dobrou znalost MS Office

Nástup: dle domluvy

Místo výkonu práce: 30 minut od Bratislavy


Odpovědět na inzerát   





HR referent/ka junior

vloženo: 2020-04-21 22:13:10

Náš významný klient, mezinárodní výrobní společnost zaměřená na výrobu zařízení pro hospodářství a úpravu vody hledá do svého týmu HR referenta/referentku junior.

Na této pozici budete mít na starosti:

  • zpracování HR dat v systému 
  • pracovněprávní dokumentace, příprava podkladů pro mzdy 
  • běžná HR administrativa spojená se začátkem, průběhem a změnami a ukončením prac.poměrů
  • podpora německé centrály při zpracování pracovních záznamů - docházka, dovolené a další záznamy
  • spolupráce s ostatními pracovníky HR odd. a vedoucími pracovníky ostatních pracovišť

Co od vás klient potřebuje:

  • SŠ vzdělání
  • základní orientace v Zákoníku práce a souvisejících předpisů
  • praxe na obdobné pozici v rozsahu 1-2 let velkou výhodou
  • znalost NJ slovem i písmem bez obav z komunikace s rodilým mluvčím nebo zaškolení v Nemecku
  • samostatná a komunikativní osobnost
  • ŘP sk. B - aktivní řidič

Co vám za to nabídne:

  • zajímavé finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem
  • možnost profesního rozvoje a růstu s každodenním využitím německého jazyka
  • perspektivu dlouhodobého zaměstnání ve stabilní zahraniční společnosti
  • možnost rozvíjet se prací na zajímavých a inovativních projektech, odborné vzdělávání a jazykové kurzy
  • závodní stravování
  • kvartální a vánoční prémie
  • flexibilní pracovní dobu
  • 25 dní dovolené
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na dopravu případně dopravu firemním busem

Místo pracoviště: Blovice u Plzně

Možnost nástupu: ihned


Odpovědět na inzerát   





Inženýr vývoje pro systémy úpravy vody

vloženo: 2020-04-21 21:50:11

Náš významný klient, mezinárodní výrobní společnost zaměřená na výrobu zařízení pro hospodářství a úpravu vody hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni, pro vývoj systémů na úpravu vody.

 

Na této pozici budete mít na starosti:

  • vývoj nových produktů a technologie úpravy vody
  • analýza technických specifikací a tvorba návrhu na realizaci
  • sestavení projektového plánu, vedení a controlling projektu
  • analýza technologie přípravy a dávkování polymerů, inovace, podpora při řešení reklamací
  • účast v technických komisích a expertních skupinách
  • spolupráce s projektovým týmem

Co od vás klient potřebuje:

  • VŠ vzdělání technického zaměření, ideálně VŠCHT
  • zkušenosti z obdobné pozice velkou výhodou
  • znalost Aj nebo NJ slovem i písmem
  • ŘP sk. B

Co vám za to nabídne:

  • zajímavé finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem
  • možnost profesního rozvoje a růstu s každodenním využitím anglického jazyka
  • perspektivu dlouhodobého zaměstnání ve stabilní zahraniční společnosti
  • možnost rozvíjet se prací na zajímavých a inovativních projektech, odborné vzdělávání a jazykové kurzy
  • závodní stravování
  • kvartální a vánoční prémie
  • flexibilní pracovní dobu
  • 25 dní dovolené
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na dopravu případně dopravu firemním busem

Místo pracoviště: Blovice u Plzně

Možnost nástupu: podle dohody


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí personálního a mzdového oddělení

vloženo: 2020-04-15 16:47:01

Pro našeho klienta, větší českou firmu vyrábějící a prodávající čerstvé potraviny, obsazujeme pozici přímo podřízenou řediteli, a to vedoucí/ho personálního a mzdového oddělení.

 

Na této pozici budete zodpovědní za:

  • nábor a výběr zaměstnanců do společnosti (i dělnické pozice)
  • řízení personálního a mzdového oddělení (celkem 4 lidé v týmu)
  • zpracování podkladů ke mzdám a případně za částečné zpracování mezd, včetně jejich schvalování
  • komunikaci s úřady a kontrolními orgány (úřad a inspektorát práce, cizinecká policie, pojišťovny, správa sociálního zabezpečení atd.)
  • koordinace BOZP a PO, včetně závodní preventivní péče
  • podporu manažerům při řešení pracovně právní agendy 

Co zaměstnavatel potřebuje:

  • alespoň středoškolské vzdělání
  • praxi na podobné pozici ve výrobním závodě
  • profesionální znalost pracovně právní agendy, znalost zpracování mezd je velkou výhodou
  • ideálně také zkušenosti se zpracováváním dotací z EU týkajících se lidských zdrojů
  • zodpovědnost, samostatnost a rozhodnost
  • zkušenost s vedením menšího týmu
  • ochotu pracovat ve standardní pracovní době THP pracovníků v závodě, tj. od 7 do 15 hodin 

Co vám za to nabídne:

  • zázemí silné a stabilní společnosti
  • mzdu dle zkušeností a praxe 50-70.000 Kč
  • služební automobil
  • firemní stravování zdarma
  • mzdu, příspěvek na dovolenou, možnost zajištění ubytování

 

Možnost nástupu: podle dohody, nejlépe ihned

Místo pracoviště: Příbram


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí energetik výrobního závodu

vloženo: 2020-04-01 10:05:13

Pro našeho klienta, významnou výrobní společnost (nejde o automotive) hledáme vhodné uchazeče se zkušenostmi v řízení energetiky výrobního závodu.

 

Co tato pozice znamená:

  • budete zabezpečovat dodávky energií do závodu
  • budete zodpovídat za bezpečný a spolehlivý provoz energetických zařízení
  • budete se podílet na přípravách a realizacích investičních projektů
  • vaším úkolem bude také hledat možnosti úspor
  • povedete menší tým dispečerů, elektrikářů a podobných pozic

Co klient potřebuje od vás:

  • praxi na obdobné pozici
  • vzdělání v oboru elektro nebo ideálně přímo energetika
  • znalost energetické legislativy a projektové dokumentace
  • výhodou je zkušenost s řízením projektů
  • důležité je oprávnění podle vyhlášky 50/78 Sb.
  • alespoň základní znalost angličtiny, abyste dokázali (i s pomocí překladače) přečíst či napsat jednoduchý email

Co vám za to nabídne:

  • zázemí stabilní české společnosti s velmi zajímavými produkty
  • odpovídající mzdové ohodnocení skládající se z pevné složky a čtvrtletních odměn
  • závodní stravování, týden dovolené navíc, vlastní lékařskou péči pro zaměstnance a další benefity
  • možnost vzdělávání a profesního rozvoje

Místo pracoviště: Uherský Brod

Možnost nástupu: podle domluvy


Odpovědět na inzerát   





Provozní elektrikář

vloženo: 2020-02-27 13:37:08

Pro našeho významného klienta, silnou a rostoucí společnost působící v oblasti strojírenství a údržby zařízení, která je součástí stabilního holdingu, obsazujeme pozici provozního elektrikáře.

Jaké budou vaše zodpovědnosti: 

  • opravy, údržba a odstraňování poruch elektrických zařízení
  • práce na zařízení do i nad 1000 voltů
  • podílení se na plánované preventivní údržbě zařízení

Co za vaši práci dostanete:

  • pracovní smlouvu na HPP, práce na ranní směnu 6-14 (7,5 hod směny)
  • velkou míru samostatnosti a možnost být plně zodpovědný za odvedenou práci
  • práci v progresivním a perspektivním oboru neustále rostoucí společnosti
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na stravování a Flexipass poukázky
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • příspěvek na dětskou rekreaci
  • firemní vzdělávání

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání (nebo alespoň výuční list) v oboru elektro (silnoproud)
  • vyhlášku 50/1978 Sb. (alespoň základní paragraf)
  • zdravotní a psychickou způsobilost
  • trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz sk. B pro Vás bude výhodou

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Louny a okolí


Odpovědět na inzerát   





Vedoucí výroby - masný průmysl

vloženo: 2020-01-23 12:38:07

Pro našeho klienta v Příbrami, modernizovaný provoz stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí, hledáme uchazeče a uchazečky na vedoucí pozici ve výrobě se zkušenostmi z potravinářství.

Související obrázek

Jaká bude vaše náplň práce:

  • zajištění a řízení výroby
  • zodpovědnost za plánování a efektivní využití vstupních surovin
  • zajištění bezpečnosti práce na pracovištích, hygieny a bezpečnosti potravin
  • koordinace plynulosti výroby a využití výrobních kapacit
  • optimalizace zásob hotových výrobků pro potřeby prodeje
  • řízení a koordinace zaměstnanců výroby, pracujících ve třísměnném provozu a vedených mistry 

Co vám za to klient nabízí:

  • zázemí silné a stabilní společnosti
  • motivační finanční ohodnocení dle zkušeností a praxe
  • možnost profesního růstu
  • služební automobil
  • firemní stravování zdarma
  • 13. mzdu, příspěvek na dovolenou, možnost zajištění ubytování

Co náš klient potřebuje, abyste měli/uměli:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání zemědělského nebo potravinářského zaměření
  • praxe na obdobné pozici min. 5 let - nezbytná je zkušenost přímo z masného průmyslu
  • znalost systému HACCAP a IFS
  • dobrá orientace v oblasti bezpečnosti a hygieny potravin
  • manažerské, řídící a komunikační schopnosti
  • zodpovědnost, orientace na výsledek

Místo výkonu práce: Příbram

Datum nástupu dle dohody.


Odpovědět na inzerát   





Mistr masné výroby

vloženo: 2020-01-23 12:27:03

Pro našeho klienta v Příbrami, modernizovaný provoz stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí, hledáme uchazeče a uchazečky se zkušenostmi z potravinářské výroby. Náš klient také uvítá uchazeče a uchazečky se zkušenostmi z expedice, ozvěte se nám tedy i v případě, že máte zkušenosti s vedením oddělení expedice.

Související obrázek

Jaká bude vaše náplň práce:

  • odpovědnost za výrobu nebo expedici ve třísměnném provozu
  • vedení menšího kolektivu
  • aktivní výkon práce ve výrobě nebo expedici
  • kontrola zadané a odvedené práce

Co vám za to klient nabízí:

  • dlouhodobou perspektivu v prosperující společnosti
  • dobré finanční ohodnocení s možností výkonových odměn a profesní postup
  • 13. mzdu
  • mobilní telefon
  • stravování v závodní jídelně zdarma
  • ubytování zdarma nebo po zkušební době služební automobil
  • příspěvek na dovolenou
  • moderně vybavené pracoviště 

Co potřebujete mít nebo umět:

  • vyučení/SŠ – ideálně v oboru potravinářství
  • zkušenosti na obdobné pozici včetně vedení menšího týmu podmínkou - nutná zkušenost z masné výroby
  • spolehlivost a loajalitu
  • ochotu pracovat ve výrobním závodě ve třísměnném provozu

Místo výkonu práce: Příbram

Nástup možný ihned.


Odpovědět na inzerát   





Network Engineer

vloženo: 2019-12-12 12:25:54

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

 

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu sítí datových center i WAN
  • na analýzách problémů u klienta a zajištění jejich náprav
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (softwarově definované sítě, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • budete působit jako technický konzultant, který má přehled a zná jednotlivé vztahy mezi jednotlivými systémy
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally) vás nerozhodí
  • máte zkušenosti či alespoň povědomí o návrzích a realizacích počítačových sítí
  • orientujete se v Linux – jste schopni vytvářet scripty – například python, perl nebo jiné
  • máte znalost virtualizačních technologií (např VMWare/Hyper-V) a jejich principů
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • dle domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát   





Technik chladících zařízení

vloženo: 2019-09-17 18:50:43

Pro našeho významného klienta, který působí více jak 20 let v pekárenském průmyslu, hledáme nového člena týmu na pozici Technik chladících zařízení.

 

Co budete mít na starosti?

  • zajištění plynulého chodu technologie automatického mrazícího skladu
  • aktivní řešení vzniklých situacích při provozu technologií
  • preventivní kontroly, prohlídky a údržbu zařízení
  • operativní řešení problémů
  • komunikaci s externími společnostmi (dodavatelé – náhradní díly, servis atp.)
  • obsluhu podpůrných systémů (kotelny, vzduchotechnika, LOX, EPS, SHZ)

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracuje se na 12h směny v režimu krátký/dlouhý týden – nemusíte se bát, rozvrh směn je stabilní a předem daný

Co vám za to společnost může nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • kantýna s dotovanou stravou
  • příspěvek na penzijní spoření
  • dovolená nad rámec zákona
  • denně pečivo zdarma

Co naopak společnost očekává od vás?

  • ÚSO/SO vzdělání v elektrotechnickém oboru
  • vyhlášku č. 50/1978 Sb. §6
  • zkušenost s opravami a nastavením strojů a zařízení
  • znalost mechaniky, hydrauliky a orientace v technických výkresech
  • technická orientace
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci

Místo výkonu práce:

  • Kladno

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





Elektromechanik

vloženo: 2019-09-17 18:39:01

Pro našeho významného klienta, který působí více jak 20 let v pekárenském průmyslu, hledáme nového člena týmu na pozici Elektromechanik.

 

Co budete mít na starosti?

  • zajištění chodu automatizovaných výrobních linek (tak, aby výroba probíhala hladce a bez problému)
  • preventivní kontroly, prohlídky a údržbu zařízení
  • komunikaci s externími společnostmi (dodavatelé – náhradní díly, servis atp.)
  • obsluhu podpůrných systémů (kotelny, vzduchotechnika, LOX, EPS, SHZ)

Jak bude vypadat vaše pracovní doba?

  • pracuje se na 12h směny v režimu krátký/dlouhý týden – nemusíte se bát, rozvrh směn je stabilní a předem daný

Co vám za to společnost může nabídnout?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • kantýna s dotovanou stravou
  • příspěvek na penzijní spoření
  • dovolená nad rámec zákona
  • denně pečivo zdarma

Co naopak společnost očekává od vás?

  • ÚSO/SO vzdělání v oboru elektromechanik
  • vyhlášku č. 50/1978 Sb. §6
  • zkušenost s opravami a nastavením strojů a zařízení
  • znalost mechaniky, hydrauliky a orientace v technických výkresech
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci

Místo výkonu práce:

  • Kladno

Možnost nástupu:

  • Ihned nebo dle domluvy

Odpovědět na inzerát   





Datacenter Engineer/Architekt datových center

vloženo: 2019-06-25 16:43:36

Pro našeho klienta, progresivní českou společnost s unikátním know-how hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera. Pokud chcete pracovat ve společnosti, k jejímž klientům patří přední české společnosti, učit se od těch nejlepších v oboru a ,,síťařina“ vám není cizí? Pak jste náš člověk!

 

Na čem budete pracovat?

  • na návrzích, konfiguraci a provozu infrastruktury datových center
  • na analýzách vazeb mezi infrastrukturními systémy
  • řešit budete komplexní úlohy při návrhu architektury a implementace systému
  • pracovat budete s pokročilými síťovími technologiemi (různé typy virtualizací, operačních systémů, platforem serverů, diskových polí, zálohovacích systémů, serverové automatizace, monitoringu)
  • na návrzích řešení pro on-premise datová centra i cloud
  • své řešení budete prezentovat kolegům, ale také také zákazníkům
  • s tím souvisí vytváření dokumentace, tak, aby v rámci společnosti bylo ve společnosti udržen vysoký standard kvality

Co od Vás budeme potřebovat?

  • máte pokročilou znalost virtualizčních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • pokročilá znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psaní skriptů v shell, python, perl, případně jiných
  • open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes
  • alespoň částečná znalost programování
  • praktická zkušenost s nástroji serverové automatizace a orchestrace
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • především jste ochotný pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • máte touhu učit se nové technologie a pracovat na sobě
  • bez anglického jazyka se neobejtede – budete ho potřebovat u klientů i při školení
  • ŘP skupiny B

 

Co za takovou práci nabízíme? 

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • možnost učit se od největších špiček v oboru
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • notebook a telefon (i pro soukromé účely)
  • budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku nebo lístky do kina)
  • možnost občasného home office
  • flexibilní konec a začátek pracovní doby
  • firemní akce
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • a další

 

Možnost nástupu: 

  • ihned nebo dle individuální domluvy

 

Místo výkonu práce:

  • Praha

 


Odpovědět na inzerát