Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Servisní technik - obor požární ochrana a bezpečnost práce

Naším klientem je firma, která se zabývá komplexními službami v oboru požární ochrany a bezpečnosti práce. Nyní hledáme vhodné uchazečky či uchazeče na pozici Servisní technik.

Zaměření bude podle kvalifikace a zkušeností kandkdátů buď na požární systémy nebo slaboproudé systémy.

Co vás na této pozici čeká:

  • servis a kontroly provozuschopnosti požárně bezpečnostních systémů
  • opravy, montáže, oživení a programování elektrických požárně bezpečnostních zařízení
  • servisní zásahy u zákazníka v rámci Středočeského kraje
  • spolupráce na realizaci a zprovoznění nových zakázek
  • pravidelná komunikace s nadřízeným ohledně vývoje zakázek
  • sjednávání a koordinace schůzek a revizí
  • aktivní komunikace se zákazníkem s důrazem na pochopení jeho potřeb

Co za vaši práci dostanete:

  • perspektivní zaměstnání v zajímavém a stále se vyvíjejícím oboru
  • podporu a důkladné zaškolení jak od zkušených kolegů, tak i od výrobců zařízení
  • pracovní smlouvu na HPP
  • velmi zajímavé finanční ohodnocení
  • služební auto i k soukromým účelům
  • pravidelná profesní školení a certifikace
  • notebook a služební telefon včetně výhodných tarifů pro rodinné příslušníky
  • přátelský a akční kolektiv
  • dovolená v délce 20+5 dnů
  • stravenky a další..

Pošlete nám svůj životopis, pokud:

  • máte vzdělání SOU/SŠ v oboru elektro nebo stroje a zařízení
  • jste aktivní řidič (sk. B) ochotný cestovat (1 den kancelář, 4 dny u zákazníků)
  • máte čistý rejstřík trestů
  • máte alespoň částečnou znalost angličtiny (čtení technické dokumentace)
  • pracujete na uživatelské úrovni s MS Office
  • jste člověk spolehlivý, komunikativní a zodpovědný
  • přistupujete k práci a řešení situací aktivně a profesionálně
  • jste technicky i manuálně zručný a pečlivý
  • se chcete dále učit
  • jste držitelem vyhlášky 50/1978 par 6., bude to výhoda, pokud ne, firma vám umožní doplnění kvalifikace

Místo výkonu práce:

  • Kladno, Praha – kancelářské zázemí, Středočeský kraj – práce u zákazníků

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou



Odpovědět na inzerát       
 
 
Váš zájem o výběrové řízení na tuto pracovní pozici nás těší. Prosím přihlaste se vyplněním tohoto formuláře. Zajímají nás všechny uvedené kolonky, to proto, abychom Vám případně mohli nabídnout i jinou zajímavou práci přímo na míru Vašim potřebám.

Pokud už u nás registrovaní jste a chcete se přihlásit na tuto pozici, kontaktujte nás prosím na info@peopledrive.cz. Stále platí, že Vámi poskytnuté údaje můžete kdykoli upravovat ZDE.

Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás důležitá. Dbáme o to, abychom je zpracovávali na profesionální úrovni a v plném souladu s platnou českou a evropskou legislativou. Podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů.








   zbývá znaků:



Vyberte prosím cizí jazyky a úrovně, na jaké je ovládáte. Postupně můžete vybrat až 3 cizí jazyky. Hovoříte-li více než 3 cizími jazyky, prosím volte ty s nejpokročilejšími úrovněmi. Neuvádějte prosím svůj rodný jazyk.










(vyjádření pro plný úvazek 40 hod / týdně)
   zbývá znaků:

max. 500 znaků včetně mezer

Další příloha
* Od koho z naši konzultantů jste se o nás dozvěděl/a?
Vyzkoušejte naši kariérní poradnu


    Vytvoření nebo aktualizace Vašeho životopisu, LinkedIn profilu apod.

    Doporučení vhodných pozic na míru Vašemu profilu a profesním ambicím

    Konzultace přihlášky i průběhu konkrétního výběrového řízení, vč. mzdového poradenství

    Pohovor či assessment centrum "na nečisto", vč. zpětné vazby a doporučení rozvoje

    Poradenství na témata jako např. změna profesního zaměření, manažerský rozvoj apod.

     Cena služby je 600 Kč vč. DPH za hodinu



    Nenašli jste, co hledáte? Napište nám vlastními slovy, o co byste měli zájem. Určitě najdeme společně řešení.






Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
Odesláním toho formuláře souhlasím, aby společnost Peopledrive – Ing. Lucie Chudobová, Oblouková 425, Doksy, 273 64 – coby „Správce“ a její spolupracující právnické i fyzické subjekty coby „Zpracovatele“ spravovaly, zpracovávaly, uchovávaly a po ústní či písemné dohodě se mnou dále zpřístupňovaly klientům Správce mé osobní údaje za účelem zprostředkování práce pro mou osobu, a to vše v souladu s platnou českou a evropskou legislativou. Souhlas uděluji ode dne odeslání mých osobních údajů na celou dobu registrace a maximálně do jednoho roku od zrušení registrace mé osoby u Správce. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli jednoduše odvolat. Prostřednictvím Zásad ochrany osobních údajů jsem informován/a o způsobu zpracování mých osobních údajů a svých právech, konkrétně se jedná o právo na přístup k mým osobním údajům, právo na jejich opravu či doplnění, právo na omezení jejich zpracování, částečný nebo úplný výmaz, právo podat námitku vůči Správci, právo žádat Správce o vysvětlení či nápravu závadného stavu a právo odvolat poskytnutý souhlas.
Souhlasím, aby mi společnost Peopledrive – Ing. Lucie Chudobová, Oblouková 425, Doksy, 273 64 – zasílala emailem na měsíční bázi informace o aktuálně otevřených pozicích a další obchodní sdělení a informace související s jejím předmětem činnosti. Prostřednictvím Zásad ochrany osobních údajů jsem informován/a o způsobu zpracování a svých právech včetně toho, že se z odběru tohoto emailu mohu kdykoli odhlásit.
Kontrolní obrázek


Po odeslání formuláře prosím vyčkejte na oznamovací hlášku o tom, že odeslání proběhlo v pořádku. Teprve po té můžete webovou stránku zavřít. Děkujeme.



* Pole označená modře jsou povinná.