Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Koordinátor systému sdílených zásob pro region EMEA

Máte zkušenosti se supply chain procesy z mezinárodní společnosti? Komunikace v angličtině je pro vás naprostou samozřejmostí? Baví vás řešit neočekávané problémy a situace a umíte se rozhodovat? Excel je váš nejoblíbenější software? Pak nejspíš hledáme právě vás.

Pro našeho klienta, který je významným světovým hráčem v oblasti výroby prémiového kuchyňského vybavení pro domácí i profesionální využití, hledáme zkušenou kolegyni nebo kolegu na pozici Koordinátor systému sdílených zásob pro východní Evropu.

Jaká práce vás čeká:

  • starost o kompletní správu warehouse procesu nebo supply chain procesu na základě prognóz, priorit zákazníků a prodejních příležitostí
  • příprava celoročních plánů produktů
  • podílení se na uvedení nových produktů na trh (například předvánoční akce apod.)
  • velmi úzká spolupráce a komunikace s koordinátorem logistiky, zákaznickými službami - centry péče o zákazníky, distribučními, poptávkovými a prodejními týmy a 17 kolegy z týmů regionu EMEA
  • řešení neočekávaných problémů, operativní rozhodování a vedení potřebné administrativy

Co od vás budeme potřebovat?

  • minimálně 3 roky praxe ve společnosti FMCG ideálně v logistice
  • plynnou angličtinu slovem i písmem (komunikace na denní bázi s manažerskou týmu, interními i externími klienty)
  • komunikativnost a velmi dobré organizační schopnosti (prostě žádné obavy a otálení, když je třeba zvednout telefon a vyřešit problém)
  • znalost práce v Excelu (to je skutečně “must have”) a SAPu (tady vás případně zučíme)
  • znalost administrativní práce ve skladu, z nákupu nebo zákaznického servisu jsou pro vás “plusové body navíc”

Co za takovou práci nabízíme:

  • velmi zajímavou a samostatnou práci v úzkém týmu s mezinárodním přesahem
  • přátelský tým, který se vzájemně ve všem podporuje
  • velkou příležitost k vlastnímu rozvoji a dalšímu vzdělávání
  • pracoviště v moderních kancelářích prakticky v centru Prahy, v těsné blízkosti metra
  • flexibilní pracovní dobu, možnost home office, týden dovolené navíc, příspěvek na stravování, na sport a na kulturu a řadu dalších benefitů
  • možnost nákupu firemních produktů s výraznou slevou
  • zajímavé finanční ohodnocení podle vašich zkušeností

Místo výkonu práce

  • Praha

Možnost nástupu

  • 01.11.2021

Úvazek

  • HPP

Kontakt

  • Lucie Kozáková, tel.: 604 873 063


Odpovědět na inzerát       
 
 
Váš zájem o výběrové řízení na tuto pracovní pozici nás těší. Prosím přihlaste se vyplněním tohoto formuláře. Zajímají nás všechny uvedené kolonky, to proto, abychom Vám případně mohli nabídnout i jinou zajímavou práci přímo na míru Vašim potřebám.

Pokud už u nás registrovaní jste a chcete se přihlásit na tuto pozici, kontaktujte nás prosím na info@peopledrive.cz. Stále platí, že Vámi poskytnuté údaje můžete kdykoli upravovat ZDE.

Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás důležitá. Dbáme o to, abychom je zpracovávali na profesionální úrovni a v plném souladu s platnou českou a evropskou legislativou. Podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů.








   zbývá znaků:



Vyberte prosím cizí jazyky a úrovně, na jaké je ovládáte. Postupně můžete vybrat až 3 cizí jazyky. Hovoříte-li více než 3 cizími jazyky, prosím volte ty s nejpokročilejšími úrovněmi. Neuvádějte prosím svůj rodný jazyk.










(vyjádření pro plný úvazek 40 hod / týdně)
   zbývá znaků:

max. 500 znaků včetně mezer

Další příloha
* Od koho z naši konzultantů jste se o nás dozvěděl/a?
Vyzkoušejte naši kariérní poradnu


    Vytvoření nebo aktualizace Vašeho životopisu, LinkedIn profilu apod.

    Doporučení vhodných pozic na míru Vašemu profilu a profesním ambicím

    Konzultace přihlášky i průběhu konkrétního výběrového řízení, vč. mzdového poradenství

    Pohovor či assessment centrum "na nečisto", vč. zpětné vazby a doporučení rozvoje

    Poradenství na témata jako např. změna profesního zaměření, manažerský rozvoj apod.

     Cena služby je 600 Kč vč. DPH za hodinu



    Nenašli jste, co hledáte? Napište nám vlastními slovy, o co byste měli zájem. Určitě najdeme společně řešení.






Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
Odesláním toho formuláře souhlasím, aby společnost Peopledrive – Ing. Lucie Chudobová, Oblouková 425, Doksy, 273 64 – coby „Správce“ a její spolupracující právnické i fyzické subjekty coby „Zpracovatele“ spravovaly, zpracovávaly, uchovávaly a po ústní či písemné dohodě se mnou dále zpřístupňovaly klientům Správce mé osobní údaje za účelem zprostředkování práce pro mou osobu, a to vše v souladu s platnou českou a evropskou legislativou. Souhlas uděluji ode dne odeslání mých osobních údajů na celou dobu registrace a maximálně do jednoho roku od zrušení registrace mé osoby u Správce. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli jednoduše odvolat. Prostřednictvím Zásad ochrany osobních údajů jsem informován/a o způsobu zpracování mých osobních údajů a svých právech, konkrétně se jedná o právo na přístup k mým osobním údajům, právo na jejich opravu či doplnění, právo na omezení jejich zpracování, částečný nebo úplný výmaz, právo podat námitku vůči Správci, právo žádat Správce o vysvětlení či nápravu závadného stavu a právo odvolat poskytnutý souhlas.
Souhlasím, aby mi společnost Peopledrive – Ing. Lucie Chudobová, Oblouková 425, Doksy, 273 64 – zasílala emailem na měsíční bázi informace o aktuálně otevřených pozicích a další obchodní sdělení a informace související s jejím předmětem činnosti. Prostřednictvím Zásad ochrany osobních údajů jsem informován/a o způsobu zpracování a svých právech včetně toho, že se z odběru tohoto emailu mohu kdykoli odhlásit.
Kontrolní obrázek


Po odeslání formuláře prosím vyčkejte na oznamovací hlášku o tom, že odeslání proběhlo v pořádku. Teprve po té můžete webovou stránku zavřít. Děkujeme.



* Pole označená modře jsou povinná.