Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Specialista likvidace pojistných událostí - MAJETKOVÉ ŠKODY

Máte praxi v likvidaci majetkové a odpovědnostní škody podnikatelského pojištění? Neradi necháváte věci “s roztřepeným koncem”, ale dotahujete je do konce? Jste týmař, kterého prostě tahle práce baví? Pak je tahle nabídka nejspíš pro vás.

Pro našeho klienta, který je součástí mezinárodní pojišťovací skupiny a nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty včetně doplňkového penzijního spoření a investic, hledáme zkušenou kolegyni nebo kolegu na pozici Specialista likvidace majetkových pojistných událostí.

Jaká práce vás čeká:

  • řešení a komplexní zpracování pojistných událostí z pojištění majetku na základě směrnic
  • komunikace (písemně, emailem, telefonicky) s klienty, poškozenými, makléři, znalci, externími partnery a dalšími účastníky likvidačního řízení
  • zajišťování a zpracovávání souvisejících dokumentů a požadování informací z dostupných informačních databází
  • provádění výpočtů výše škody a stanovení pojistného plnění v souladu se sjednaným zněním pojistných smluv
  • řešení odvolání, reklamací a stížnosti
  • spolupráce s dalšími interními odděleními (Právní, Úpis, Produkt, Zajištění, IT…)

Co od vás budeme potřebovat:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně stavební/strojní zaměření
  • praxi v likvidaci majetkové a odpovědnostní škody podnikatelského pojištění a dobrou znalost obecně závazných předpisů, druhů produktů a podmínek v pojišťovnictví
  • uživatelskou znalost MS Office
  • angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni
  • velmi dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
  • samostatnost, flexibilitu, přizpůsobivost, empatii a zodpovědnost
  • analytické schopnosti a logické myšlení

Co za takovou práci nabízíme:

  • zázemí kapitálově silné, stabilní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny osobního volna za rok
  • pružná pracovní doba, home office
  • stravenková karta
  • systém Cafeterie
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • slevy na firemní produkty, benefity pro nové rodiče a další
  • firemní akce

Místo výkonu práce

  • Praha

Možnost nástupu

  • dohodou

Úvazek

  • HPP

Kontakt



Odpovědět na inzerát       
 
 
Váš zájem o výběrové řízení na tuto pracovní pozici nás těší. Prosím přihlaste se vyplněním tohoto formuláře. Zajímají nás všechny uvedené kolonky, to proto, abychom Vám případně mohli nabídnout i jinou zajímavou práci přímo na míru Vašim potřebám.

Pokud už u nás registrovaní jste a chcete se přihlásit na tuto pozici, kontaktujte nás prosím na info@peopledrive.cz. Stále platí, že Vámi poskytnuté údaje můžete kdykoli upravovat ZDE.

Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás důležitá. Dbáme o to, abychom je zpracovávali na profesionální úrovni a v plném souladu s platnou českou a evropskou legislativou. Podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů.








   zbývá znaků:



Vyberte prosím cizí jazyky a úrovně, na jaké je ovládáte. Postupně můžete vybrat až 3 cizí jazyky. Hovoříte-li více než 3 cizími jazyky, prosím volte ty s nejpokročilejšími úrovněmi. Neuvádějte prosím svůj rodný jazyk.










(vyjádření pro plný úvazek 40 hod / týdně)
   zbývá znaků:

max. 500 znaků včetně mezer

Další příloha
* Od koho z naši konzultantů jste se o nás dozvěděl/a?
Vyzkoušejte naši kariérní poradnu


    Vytvoření nebo aktualizace Vašeho životopisu, LinkedIn profilu apod.

    Doporučení vhodných pozic na míru Vašemu profilu a profesním ambicím

    Konzultace přihlášky i průběhu konkrétního výběrového řízení, vč. mzdového poradenství

    Pohovor či assessment centrum "na nečisto", vč. zpětné vazby a doporučení rozvoje

    Poradenství na témata jako např. změna profesního zaměření, manažerský rozvoj apod.

     Cena služby je 600 Kč vč. DPH za hodinu



    Nenašli jste, co hledáte? Napište nám vlastními slovy, o co byste měli zájem. Určitě najdeme společně řešení.






Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
Odesláním toho formuláře souhlasím, aby společnost Peopledrive – Ing. Lucie Chudobová, Oblouková 425, Doksy, 273 64 – coby „Správce“ a její spolupracující právnické i fyzické subjekty coby „Zpracovatele“ spravovaly, zpracovávaly, uchovávaly a po ústní či písemné dohodě se mnou dále zpřístupňovaly klientům Správce mé osobní údaje za účelem zprostředkování práce pro mou osobu, a to vše v souladu s platnou českou a evropskou legislativou. Souhlas uděluji ode dne odeslání mých osobních údajů na celou dobu registrace a maximálně do jednoho roku od zrušení registrace mé osoby u Správce. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli jednoduše odvolat. Prostřednictvím Zásad ochrany osobních údajů jsem informován/a o způsobu zpracování mých osobních údajů a svých právech, konkrétně se jedná o právo na přístup k mým osobním údajům, právo na jejich opravu či doplnění, právo na omezení jejich zpracování, částečný nebo úplný výmaz, právo podat námitku vůči Správci, právo žádat Správce o vysvětlení či nápravu závadného stavu a právo odvolat poskytnutý souhlas.
Souhlasím, aby mi společnost Peopledrive – Ing. Lucie Chudobová, Oblouková 425, Doksy, 273 64 – zasílala emailem na měsíční bázi informace o aktuálně otevřených pozicích a další obchodní sdělení a informace související s jejím předmětem činnosti. Prostřednictvím Zásad ochrany osobních údajů jsem informován/a o způsobu zpracování a svých právech včetně toho, že se z odběru tohoto emailu mohu kdykoli odhlásit.
Kontrolní obrázek


Po odeslání formuláře prosím vyčkejte na oznamovací hlášku o tom, že odeslání proběhlo v pořádku. Teprve po té můžete webovou stránku zavřít. Děkujeme.



* Pole označená modře jsou povinná.