Od:                                  Tereza Nečasová <info@peopledrive.cz>

Odesláno:                       sobota 3. června 2017 22:48

Komu:                             tereza.necas@gmail.com

Předmět:                        Peopledrive jobsletter 05/2017 - motivační dopis

 

 

Logo Peopledrive

Jobsletter 05/2017

 

Už tři roky s vámi ...

Květnový svátek práce je pro nás symbolický hned dvojnásob. Slavíme totiž výročí vzniku Peopledrive. Letos v květnu jsou to přesně tři roky, kdy jsme začali podnikat, a za tu dobu jsme obsadili téměř 200 pozic ve více než 20 firmách. S hrdostí pouštíme do světa naše výroční video a těšíme se na další roky s vámi. Děkujeme za vaši důvěru!

 FACEBOOK - NOVINKY IHNED

 

 

 

     Zůstaňte s námi v kontaktu přes sociální sítě

Facebook   LinkedIn  

 

Fotografie k
článku

TIPY při psaní motivačního dopisu

Často se nás ptáte, jak napsat motivační dopis a co v něm všechno uvádět. Sesbírali jsme naše zkušenosti a máme pro vás pár tipů, jak ho napsat tak, aby skutečně zaujal:

  • Pro každou pracovní nabídku pište originální motivační dopis. Jeho obsah sestavte na míru dané společnosti.
  • Upoutejte pozornost a hned v prvním odstavci uveďte důvod, proč chcete pracovat právě v té dané firmě a na té dané pozici. 
  • Vyvarujte se obecných klišé typu „Jsem komunikativní a rád se učím.“ Uveďte raději jasný příklad z Vaší kariéry, který je toho důkazem.
  • Upozorněte nejenom na své znalosti trhu a odborné problematiky, ale také na svou síť kontaktů.
  • Buďte upřímní, ale racionální. Motivační dopis pište vždy v pozitivním tónu.
  • Buďte sebevědomí, ale ne arogantní. Vyhněte se familiérnímu a podlézavému stylu.
  • Text motivačního dopisu by měl být stručný a jasný. Vyvarujte se pravopisných chyb a pozor na překlepy!
  • Odesíláte-li motivační dopis elektronicky, umístěte ho buď do těla e-mailu, anebo jako samostatnou přílohu. Do názvu přílohy zadejte své jméno a informaci, že se jedná o motivační dopis. 

Hodně štěstí! A pokud chcete svoji přihlášku dotáhnout k dokonalosti, rádi Vám pomůžeme. Napište nám na info@peopledrive.cz. Další inspirativní články sledujte na našem Facebooku.

 

Špatná zpráva je, že čas letí. Dobrá zpráva je, že Ty jsi pilot. 

 

Fotografie k
článku

Work-life balance ... jak na něj

Toto téma řeší většina z nás aktivně pracujících. A s příchodem léta a plánováním dovolených Vás možná častěji napadá, jak skloubit pracovní a soukromý život. Naše kolegyně, která se věnuje školení a konzultacím na téma osobního time managementu, má pro Vás pár tipů k zamyšlení: 

  • Denně máme k dispozici asi 14 hodin. Zbytek je spánek, doprava, nákupy, „sebeobsluha“ apod.
  • Rozlišujeme 5 životních oblastí – rodina, partner, práce, záliby a společnost. 
  • Kolik času z oněch 14 hodin byste ideálně chtěli věnovat jednotlivým oblastem? Sepište si to.
  • Pak si zkuste aspoň dva týdny zapisovat, jak to ve skutečnosti máte. Kolik času jste v jednotlivých kategoriích přes týden a kolik o víkendu? 
  • Srovnejte svůj ideál s realitou a upřímně si odpovězte, do jaké míry jste spokojeni. 
  • Chcete-li něco změnit, zamyslete se, co změnou získáte a co naopak budete muset překonat.
  • Dejte si to na pomyslné misky vah a hlavně nepochybujte o svém pohledu. 

Další inspirativní články sledujte na našem Facebooku.

 

     Zůstaňte s námi v kontaktu přes sociální sítě

Facebook   LinkedIn  

 

Jaká témata Vás zajímají? Napište nám!

Tento e-mail je obchodní sdělení. Informace o provozovateli ZDE.

 

Tento email byl odeslán na adresu tereza.necas@gmail.com.

Odesilatelem je Tereza Nečasová, info@peopledrive.cz

Z odběru se můžete odhlásit.

 

S radostí doručeno díky aplikaci SmartEmailing

Antispam pravidla



tiny image